MAILM4N Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Salut Cb-istitlor , Am si eu o problema ,nu mai pot bloca ghidonul ,nu imi pot da seama de ce ,desi este pe gaura ,ca ma uit cand actionez cu cheia ...are cineva idee de un service in zona berceni ? Era unul pe viilor .dar vad ca sunt obloanele trase si spatiul gol ,cu tot cu magazin. Si nu prea ma risk sa o las neblocata .... MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Salut Cb-istitlor , Am si eu o problema ,nu mai pot bloca ghidonul ,nu imi pot da seama de ce ,desi este pe gaura ,ca ma uit cand actionez cu cheia ...are cineva idee de un service in zona berceni ? Era unul pe viilor .dar vad ca sunt obloanele trase si spatiul gol ,cu tot cu magazin. Si nu prea ma risk sa o las neblocata .... MS in ambele parti se intampla acest lucru ? ghidonul treuie sa se blocheze si in stanga siin dreapta , daca eram din bucuresti te ajutam pana acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Nu se blocheaza nici intr-o parte nici in alta . ( . Maine ma duc la mecanicul la care l-am avut in service ,ca a fost si putin stramb de la o mica cazatura,insa la fixat...si vad ca l-a fixat de tot . Cineva ,maine ?cu chef de dat o tura pana la targoviste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Salut posesori de Honda CB 500. Incepand de astazi sunt fericitul posesor al unei Honda CB500 din 1994.Sunt din VL. Mai e pe aci vreun posesor din VL?Astfalt uscat si fara incidente... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Salut posesori de Honda CB 500. Incepand de astazi sunt fericitul posesor al unei Honda CB500 din 1994.Sunt din VL. Mai e pe aci vreun posesor din VL?Astfalt uscat si fara incidente... Mai e ... Dragos are un cb rosu din 97 daca nu ma insel si mai era unul dar l-am luat eu de anul trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Sa-l stapanesti sanatos ! Baieti ,eu vreau o toba de carbon ptr cb-ul meu!ceva recomandari ,azi-noapte m-am intalnit la semafor cu un tip cu scuter Gilerra ,avea o toba Gianelli ,se auzea de 3 ori mai puternic decat cb-ul meu ,ma cam dezamagit putin toba stoc ,insa sunetul e curat . Si as vrea sa o modific putin ,pana la o alta achizitie ,hai ca e cald,iesiti afara. Pe cand o intrunire cb in Buc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Daca esti gelos pe un scuter ca se aude mai tare ai probleme cu bunul simt. Nu traiesti si nu locuiesti pe camp, iar daca vecinii o sa inceapa sa iti taie seaua si cauciucurile sa nu te gandesti mult care o fi cauza. Cand legislatia e din ce in ce mai stricta (la Euro 2 nivelul de zgomot e mai jos, la Euro 3 si mai jos) nu te gandesti cum sa faci mai mult zgomot Ti se pare Bucurestiul prea linistit? Auzi prea mult bazaitul bondarilor si te deranjeaza? Nu se fac tobe din fibra de carbon la moto de genul asta, ar costa cateva mii de euro sa o faca din asa ceva. Poate gasesti una invelita in fibra de carbon. Toba din carbon nu exista sigur, grafitul se face praf iar diamant nu iti permiti - astea sunt singurele variante de carbon, cristalin sau amorf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 AdrianB1 : esti cam drastic ,sau sunt eu mai entuziasmat datorita varstei mele .Cred ca era incadrat in limita ,fara de motoarele Ducati ,care fac un zgomot prea mare(2 cilindrii),sau alte motoare cu tobe "dedicate". Da,am vazut ca nu se fac tobe din carbon ptr CB ,am vazut altfel de tobe ptr Cb ,special ptr Cb ,insa la preturi piperate ptr mine .Nu o sa imi pun o toba ptr a imi deranja vecinii ,si asa nu petrec mult timp langa casa ,mai mult alerg ...insa cu bonadrii nu stiu,caci e zapada si nu au aparut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 AdrianB1 : esti cam drastic ,sau sunt eu mai entuziasmat datorita varstei mele . Nu e drastic si nici varsta ta nu e problema. As paria pe nivelul de educatie si inteligenta... Nu o sa imi pun o toba ptr a imi deranja vecinii ,si asa nu petrec mult timp langa casa ,mai mult alerg Ce gentălmen, tu o sa deranjezi doar locuitorii de pe langa bulevarde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Whatever,voi fiind mai mari,mai trecuti prin viata vedeti altfel lucrurile ,vreti sa imi spuneti mie ,ca voi la 21 de ani ,daca atunci v-ati luat motoare nu doreati asa ceva ...avand prieteni cu motoare mai ältfel decat ale voastre ...sa fie o bucurie cat de mica ptr voi ,mai ales daca e din puteri proprii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 si eu am toba sport, si atata timp cat nu turez motorul excesiv nu deranjez pe nimeni, plus ca am si db killer pe care il folosesc de obicei seara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 (editat) Whatever,voi fiind mai mari,mai trecuti prin viata vedeti altfel lucrurile ,vreti sa imi spuneti mie ,ca voi la 21 de ani ,daca atunci v-ati luat motoare nu doreati asa ceva ...avand prieteni cu motoare mai ältfel decat ale voastre ...sa fie o bucurie cat de mica ptr voi ,mai ales daca e din puteri proprii ... Da, eu aud diferit lucrurile: toata vara de la 11 la 2 aud motoare turate desi cel mai apropiat bulevard e la peste 300 de metri. Noroc ca nu dorm, ca ar fi destul de greu. Daca zgomotul produce stres si insomnii, iar stresul e o boala atunci aproape ca ii inteleg pe cei de langa bulevard ca voiau sa lege o sarma peste strada pe care sa o ridice cand vine o motocicleta cu toba sparta. Fiecare il baga in spital pe celalalt, ca pe vremea lui Moise si a legii Talionului. Pot sa spun ca la 21 de ani nu aveam nici o bucurie in a face zgomot. Chiar imi aduc aminte cu placere ca dormeam la parter cu geamurile deschise si era o liniste impecabila, daca trecea o cucoana cu tocuri pe strada se auzea de parca batea cuie. Acum uneori cu geamul deschis e greu sa auzi soneria de la intrare. Mesaj completat si eu am toba sport, si atata timp cat nu turez motorul excesiv nu deranjez pe nimeni, plus ca am si db killer pe care il folosesc de obicei seara De unde stii ca nu deranjezi, pentru ca nu te-a oprit nimeni sa iti spuna? Poate ca te injura o gramada, dar nu ii auzi din cauza tobei Editat Martie 6, 2010 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 poi daca punem problema asa , sunt destui care sunt deranjati si de toba stock, fara db killer merg doar ziua in amiaza mare cand oricum zgomotul de fond al orasului este egal sau peste cel produs de toba mea , in schimb seara de la 8 , 10 incolo montez db kileru, nu dau motive nimanui sa puna sarme pe strada , plus ca e un sunet placut , si atata timp cat nu turez aiurea motorul ( lucru ce poate fi si este de obicei interpretat ca o agresiune ) nu se ia nimeni de mine. Conteaza si atitudinea pe care o ai atunci cand folosesti toba sport ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xx_dragosh_xx Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Daca zgomotul produce stres si insomnii, iar stresul e o boala atunci aproape ca ii inteleg pe cei de langa bulevard ca voiau sa lege o sarma peste strada pe care sa o ridice cand vine o motocicleta cu toba sparta. Nu stiu cand mergi tu cu motocicleta ta, dar daca ai merge zi de zi prin traficul bucurestean ai vedea avantajele unei tobe sport: acela de a fi auzit inainte sa fi vazut. Si atunci ai prefera sa produci stres celor ce nu stiu sa utilizeze oglinzile din dotare si pietonilor ce traverseaza strada printre masini si astfel sa iti sporesti sansele de a ajunge intreg la destinatie(serviciu). Dar fiecare cu propriile conceptii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 pe sensibilii ce-i deranjeaza tobele masi mult decat futaaiul pisicilor ii sfatuiesc sa se mute la tara... e mult mai multa liniste acolo, cainii nu latra ca la bucuresti toata noaptea (not) si cocosul nu incepe sa cante la 4 dimineata...bafte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Iar pe cei insensibili si cu tobe sport ii sfatuiesc sa evite controalele Politiei si ale RAR-ului. Mai fac controale in trafic uneori, pacat ca amenda e prea mica. IcemaN, oamenii au dreptul sa nu fie deranjati de altii. In schimb dreptul de a face zgomot nu e dat de nimeni si nimic, din partea mea poti face oricat zgomot vrei daca nu te aude si altcineva. Dragos, merg tot prin Bucuresti si tot ziua prin acelasi trafic, doar ca merg atent si nu am nevoie de toba sparta. Am claxon la nevoie, il folosesc doar cand e necesar nu permanent (poate o data pe zi, poate mai rar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Va salut ! Stiu ca este un subiect pe care s-a mai discutat acum multi ani pe aici pe topic, dar am o mica nelamurire privind uleiul pe care-l folostiti. In manualul Haynes este recomandat un ulei cu vascozitate 10W30 dar majoritatea ati scris pe aici ca puneti 10W40. Sunt verile prea calduroase la noi si e nevoie de un ulei mai vascos sau de ce ? Din experienta voastra cam care ar fi mai potrivit dintre cele doua ? Si inca ceva, s-ar justifica pretul mult mai mare al uleiului full-sintetic ? sau sa raman la semi-sintetic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Opinie personala, cine vrea sa ma contrazica poate chiar are dreptate: 1. Pentru clima noastra 10W40 e uleiul potrivit. Unii baga vara chiar 15W50, dar cred ca exagereaza. 2. Daca vrei sa faci schimbul de ulei mai rar poti sa iei uleiul sintetic in calcul, altfel nu are rost. Daca schimbi la 5-6000 aproape ca merge si mineral (nerecomandat, dar merge). Pe full sintetic dai o caruta de bani in plus degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 2. Daca vrei sa faci schimbul de ulei mai rar poti sa iei uleiul sintetic in calcul, altfel nu are rost. Daca schimbi la 5-6000 aproape ca merge si mineral (nerecomandat, dar merge). Pe full sintetic dai o caruta de bani in plus degeaba. De ce ar schimba cineva uleiul la 6000Km daca in manual scrie la 12.000Km? De ce 6.000Km si nu la 3.000Km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 (editat) O toba zgomotoasa te scoate din multe belele, daca AdrianB1 considera ca e un abuz treaba lui ... eu am mers o saptamana cu toba stock si de vreo 3 ori era sa fiu accidentat grav, plus alte chestii gen necedare prioritate si alte porcarii, cum am pus toba sport s-a simtit diferenta. Plus diferenta de putere si consum, puterea creste si consumul scade. De ce ar schimba cineva uleiul la 6000Km daca in manual scrie la 12.000Km? De ce 6.000Km si nu la 3.000Km? Uleiul e recomandat de manual sa il schimbi la 12000 sau o data pe sezon, desi nu prea e indicat sa il tii atat de mult. Un maxim 8000 de km, mai mult deja iti bati de joc de motor, daca il tii mai mult isi pierde din vascozitate si isi pierde din proprietati. Editat Martie 7, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Nu consider doar eu de nebun ca e un abuz, considera si legiuitorii si de-aia se dau amenzi pentru asa ceva. Daca iti place zgomotul fa un test: pune claxonul cuplat permanent si vezi cum e. Nu e la fel de distractiv, dar e zgomotos. Uleiul il schimba fiecare la cat vrea si dupa cum merge. Daca mergi putin intr-un sezon ajungi sa il schimbi si la 5000 km, la fel daca o arzi pe circuit sau cu cascadorii. Daca mergi touring il schimbi linistit la 12.000. 6.000 km e pentru mine limita pentru un ulei mineral la mers lejer (touring), 12.000 e limita pentru sintetic, intre astea fiecare face cum crede ca e mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Mersi mult de raspunsuri ! Eu unul schimb uleiul la fiecare inceput de sezon ca asa e recomandat in manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 unde sunt legiuitorii cand imi taie fata toti nataraii si se scuza 9 cam rar se scuza, de cele ma imulte ori se fac ca ploua si o uschesc cat pot ei de repede ) ca nu m-au vazut desi rulam cu viteza mica, a atunci imi pare rau ca nuam claxon cat sa auda tot orasu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Uleiul e recomandat de manual sa il schimbi la 12000 sau o data pe sezon, desi nu prea e indicat sa il tii atat de mult. Un maxim 8000 de km, mai mult deja iti bati de joc de motor, daca il tii mai mult isi pierde din vascozitate si isi pierde din proprietati. Cine zice ca "nu prea e indicat", "iti bati joc de motor", etc? De ce ar minti producatorul in privinta celor 12.000Km, impingea el limita riscand sa i se intoarca pe garantie flote intregi de motoare? N-ar avea interesul sa declare o limita mai mica pentru a se asigura ca-si vinde uleiul prin revizii mai frecvente? De ce motorul de masina merge fara probleme 15000Km cu acelasi ulei iar cel de motor e "batjocorit" daca nu-i schimbi uleiul la 8000Km? Uleiul il schimba fiecare la cat vrea si dupa cum merge. Daca mergi putin intr-un sezon ajungi sa il schimbi si la 5000 km Si daca nu mergi deloc e recomandat sa-l schimbi dupa un an, asta e alta poveste. Daca mergi touring il schimbi linistit la 12.000. 6.000 km e pentru mine limita pentru un ulei mineral la mers lejer (touring), 12.000 e limita pentru sintetic Limita justificata de ce argumente? Superstitie precum mersul motorului mai rotund daca-l sfintesti anual? La ala semisintetic care ar fi limita? (6000+12000)/2=9.000Km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 6000 e limita pentru uleiuri minerale indicata de producatorii de vehicule care mergeau cu asa ceva. 12.000 km e limita pentru orice ulei, indicata tot de producatori. Chiar daca bagi full sintetic tot nu te lasa sa mergi peste 12.000. La ala semisintetic as merge 12.000 km linistit sau 6.000 forjat (nu pe SS, ci pe CB). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.