Vizitator Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 mai am piese de cb. cine e interesat dati un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 E ca un huruit constant pe la 2500-4000 ture, la turatii mari dispare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 E ca un huruit constant pe la 2500-4000 ture, la turatii mari dispare... Daca e huruit e sigur rulment, si singurul care face probleme e cel de la ambreiaj ... dispare daca tragi ambreiajul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 wow ,ce vreme nice !!! Stie cineva de cand se va da drumu pe Transfagarasan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 wow ,ce vreme nice !!!Stie cineva de cand se va da drumu pe Transfagarasan? Inceputul lui iunie daca vremea o permite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Salutare Si-a reglat cineva jocul la supape in garajul propriu? Imediat dupa Paste trebuie sa-l fac si eu si as vrea daca se poate sa-mi impartasiti din experienta voastra. Am manualul Haynes si imi este destul de clar ce trebuie sa fac, si nici afon in domeniul mecanicii nu sunt. Mi-ar fi utile insa niste ponturi astfel incat sa-mi iasa bine din prima si sa nu fie nevoie sa demontez jumatate de motor. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 SalutareSi-a reglat cineva jocul la supape in garajul propriu? Imediat dupa Paste trebuie sa-l fac si eu si as vrea daca se poate sa-mi impartasiti din experienta voastra. Am manualul Haynes si imi este destul de clar ce trebuie sa fac, si nici afon in domeniul mecanicii nu sunt. Mi-ar fi utile insa niste ponturi astfel incat sa-mi iasa bine din prima si sa nu fie nevoie sa demontez jumatate de motor. multumesc. De ce vrei sa umbli in motor? Pana sa ajunga supapele sa bata, se duce distributia si multe altele, numai pastilele nu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiann86 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Salutare...sunt nou pe aici si in materie...vreau sa imi cumpar o Honda cb 500 (98', 99', 00', 01' sau 02'). 1. Ce ma sfatuiti? 2. Ce sa verific atunci cand o cumpar? 3. Ce trebuie sa aibe neaparat? 4. Ce sunt cu cele din 98' care au doar 16000 de km? 5. Cam pe unde se invarte pretul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 De ce vrei sa umbli in motor? Pana sa ajunga supapele sa bata, se duce distributia si multe altele, numai pastilele nu ... Nu o fac din lipsa de ocupatie insa am deja 35.000 km in bord (11.000 facuti de mine) si habar nu am daca a fost verificat/reglat vreodata. Intai o sa masor respectivul joc si doar daca e nevoie o sa-l si reglez. Pana la urma este o operatiune de intretinere a motorului... Iar jocul am inteles ca se modifica nu din cauza uzurii pastilelor ci datorita dilatarii in timp a supapelor, depunerilor din camera de ardere, uzura camelor etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Salutare...sunt nou pe aici si in materie...vreau sa imi cumpar o Honda cb 500 (98', 99', 00', 01' sau 02'). 1. Ce ma sfatuiti? 2. Ce sa verific atunci cand o cumpar? 3. Ce trebuie sa aibe neaparat? 4. Ce sunt cu cele din 98' care au doar 16000 de km? 5. Cam pe unde se invarte pretul? 1. Nimic. Despre ce? 2. Starea tehnica si actele. 3. Cadru, motor, roti, frane, toba, rezervor, acte. 4. In majoritatea cazurilor sunt tepe. Cine naiba face 1.500 km pe an? La 12 ani vechime daca are sub 40.000 km e dubios. 5. Nu mai stiu, acum un an erau peste 1500 EUR, in toamna mai scazusera, depinde si de an si mai ales de starea tehnica - teoretic poti gasi si la 1000 EUR si spre 2000 daca e fabricata mai recent. Una din 2002 in stare buna chiar face spre 2000, cred eu, ca mai tine linistit inca cel putin 8 ani. Mesaj completat Nu o fac din lipsa de ocupatie insa am deja 35.000 km in bord (11.000 facuti de mine) si habar nu am daca a fost verificat/reglat vreodata. Intai o sa masor respectivul joc si doar daca e nevoie o sa-l si reglez. Pana la urma este o operatiune de intretinere a motorului...Iar jocul am inteles ca se modifica nu din cauza uzurii pastilelor ci datorita dilatarii in timp a supapelor, depunerilor din camera de ardere, uzura camelor etc. Da, asta e cauza modificarii jocului, nu se uzeaza pastilele, dar nu am auzit inca pe nimeni sa fi schimbat pastilele la CB. Eu am ajuns pe la 60.000 km cu CB-ul si nu a fost nevoie, cel putin asa ziceau la service. Pe la 100.000 km e bine sa le schimbi, probabil, mai ales ca sunt ieftine, dar daca nu ai ocazia sa desfaci motorul pentru altceva nu as umbla doar la pastile. Daca ajungi sa schimbi lantul de distributie e o ocazie buna, daca ajungi sa schimbi setul e obligatoriu sa te uiti la pastile, dar nici de set motor nu prea am auzit sa fi schimbat cineva la CB prin Romania - nu ca ar fi scump ci pentru ca nu au mers destul cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
in@ Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 salut! stie cineva unde as putea sa gasesc o scarita de pilot pt partea dreapta ptr un cb din 94? multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Pe Louis, dar arata un pic diferit si e mai bine sa iei set complet. Cred ca e si codul dat undeva mai sus (mult mai sus) de Adam, el isi schimbase scaritele prin vara lui 2008. Se potrivesc mai multe modele de scarite, dar nu am un tabel cu compatibilitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
in@ Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 mersi mult.. o sa incerc sa caut prin topic, sa vad daca gasesc. ideea e ca eu as fi luat un sh, ca pe a mea am tot sudat-o, si sa am de rezerva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexmm Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 salut, stiti cumva care este codul pentru rulmentii roata spate si unde as putea sa gasesc repede de cumparat? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 salut,stiti cumva care este codul pentru rulmentii roata spate si unde as putea sa gasesc repede de cumparat? mersi Cel mai bine ii dai jos si dai o fuga pe la magazinele de profil, ii gasesti foare usor, cam cu 60 de roni scapi ... daca ai sa ii iei de la distribuitori de piese moto nu cred ca scapi asa de ieftin, s-ar putea sa fie macar dublu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristos Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 salut,stiti cumva care este codul pentru rulmentii roata spate si unde as putea sa gasesc repede de cumparat? mersi rulmenti roata spate 6303UU, rulment pinion 6204. Eu am luat SKF de pe Plevnei (parca nr. 164), pe dreapta in sensul demers spre Giulesti, imediat dupa o vulcanizare. Eu i-am luat numai pe cei de pe roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LuCkYaN Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Salut, M-ar interesa si pe mine sa imi schimb toba stoc ori cu ceva din carbon ori ceva mai galagioasa. Cea stoc mi se pare ca este prea silentioasa in trafic (+ ca este primu sezon la mine ), deci daca si-a schimbat cineva toba are vreo recomandare ce s-ar potrivi/auzi ok pe modelul 1999 ( http://www.2ri.de/media/images/hon_306_200...onda-cb500s.jpg ) astepti niste pareri. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Salutare, am o toba facuta pentru CB, are si db killer demontabil. Facuta din aluminiu cu capace din fier. Toba este facute de thunderbyte, de aici de pe forum. Se monteaza ca si cea originala. Sunetul este foarte ok. Cine este interesat o dau pe 50 de lei. uite aici un anunt cu toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Poate cineva sa imi spuna :- pe unde se goleste circuitul de racire ? -pe unde se umple ? -daca apoi se aeriseste sau nu ? Am cumparat un antigel Motorex, zic ei concentrat. In ce proportie bag apa distilata ? Ei spun ca 33 parti antigel si 67 apa, rezista pana la -21 C si 50 apa cu 50 antigel, pana la -41 C. Din experienta voastra cei ce ati folosit acest Motorex ce ma sfatuiti, ce proportie ar trebui sa bag ? Sa bag nediluat sau 50 cu 50 ? Mesaj completat Poate cineva sa imi spuna :- pe unde se goleste circuitul de racire ? -pe unde se umple ? -daca apoi se aeriseste sau nu ? - cat lichid imi intra in instalatie, total 2,7 l parca, sau mai putin ? Am cumparat un antigel Motorex, zic ei concentrat. In ce proportie bag apa distilata ? Ei spun ca 33 parti antigel si 67 apa, rezista pana la -21 C si 50 apa cu 50 antigel, pana la -41 C. Din experienta voastra cei ce ati folosit acest Motorex ce ma sfatuiti, ce proportie ar trebui sa bag ? Sa bag nediluat sau 50 cu 50 ? Am gasit pe unde se goleste. Pe stanga in fata schimbatorului de viteze, dar nu m-am dumirit cu restul. Ma gandesc sa recuperez un pic din cel vechi si sa complectez cu cel nou, pentru a nu cumpara iar un litru antigel (450 ron l). Nu cred ca ar fi mare problema. Ce zic cunoscatorii ? Mesaj completat Rectific 1 l = 45 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Poate cineva sa imi spuna :- pe unde se goleste circuitul de racire ? -pe unde se umple ? -daca apoi se aeriseste sau nu ? Am cumparat un antigel Motorex, zic ei concentrat. In ce proportie bag apa distilata ? Ei spun ca 33 parti antigel si 67 apa, rezista pana la -21 C si 50 apa cu 50 antigel, pana la -41 C. Din experienta voastra cei ce ati folosit acest Motorex ce ma sfatuiti, ce proportie ar trebui sa bag ? Sa bag nediluat sau 50 cu 50 ? Mesaj completat Am gasit pe unde se goleste. Pe stanga in fata schimbatorului de viteze, dar nu m-am dumirit cu restul. Ma gandesc sa recuperez un pic din cel vechi si sa complectez cu cel nou, pentru a nu cumpara iar un litru antigel (450 ron l). Nu cred ca ar fi mare problema. Ce zic cunoscatorii ? Mesaj completat Rectific 1 l = 45 ron -pe unde se goleste ? (ai scris ca ai gasit - corect,acolo este) -pe unde se umple / daca apoi se aeriseste sau nu ? ... dai jos plasticele si rezervorul si o sa gasesti sub rezervor un capac cu urechi, asa cum cel de la auto. Il desfaci 1/4 tura dupa care apesi pe el si il mai desfaci 1/4 tura. Scurgi lichidul vechi, bagi sus un furtun si lasi sa curga apa pana iese curata pe jos. Pui jos surubul si torni lichidul nou (il prepari in prealabil) pana in buza. Strangi bine, de mai multe ori, de toate furtunele prin care circula lichidul de racire ca sa iasa din aerul pe care il ai pe instalatie. Completezi cu lichid pana in buza. Pui capacul si pornesti mobra pt cateva minute. Dai jos capacul (atentie la temperatura lichidului si la aburi) si completezi din nou pana in buza. Sa nu uiti si rezervorul de lichid din spate (ii scoti furtunul de dedesubt, il golesti, il speli, pui furtunul la loc si pui lichid pana la marcaj). Lichid o sa-ti intre cam 2 l in instalatie si inca vreo 600-700 ml in rezervor. Daca vrei sa faci o treaba buna nu amesteca lichidul nou cu cel vechi, mai mult ca sigur ca cel vechi si-a pierdut proprietatile si a adunat destula mizerie in el ..o sa-i vezi culoarea cand il scurgi. La prepararea lichidului nou nu ma bag sa-mi dau cu parerea, nu am folosit decat gata preparat ...dar totusi ... cum sa dai 45 ron pe 1 l ? Pana acum am folosit si la masini si la moto doar GlycoXpert ( http://www.romtec-sa.ro/auto_glycoxpert_diluat.htm ) si nu am avut probleme. Operatia de mai sus + imaginile le gasesti in manualul Haynes in capitolul 1.22 ( daca nu il ai il poti lua de aici ftp://aeolus.rdsct.ro cu user si pass "moto" ... in directorul Manuale) Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Merci. Un raspuns rapid, cuprinzator si la obiect. Sanatate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
animal Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 salutare, am un radiator de cb 500 de vanzare, daca este cineva interesat,destul de ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Salut , Care este consumul vostru mediu ?ar trebuii sa tin cont de faptul ca am mers si 2 pers. pe motor ? Azi am plecat cu scul tras ,si nu stiam de ce pe liber scoate acel zgomot ,dupa ce am oprit motorul am obs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) Salut , Care este consumul vostru mediu ?ar trebuii sa tin cont de faptul ca am mers si 2 pers. pe motor ? Azi am plecat cu scul tras ,si nu stiam de ce pe liber scoate acel zgomot ,dupa ce am oprit motorul am obs. Cu 2 persoane - una de 90 kg (contra vantului sau cu spatele in vant?) - eu am inregistrat un consum de 6 %. Stie cineva de unde pot procura rulmenti pentru roata fata? A demontat cineva asa ceva? Am manualul haynes dar nu arata vrun rulment micut pe acolo. Mentionez ca e vorba de rulmentii din ax, ce raman pe roata cand o dai jos. Editat Aprilie 6, 2010 de cristian_k83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Am făcut cam 250 km,si singur si 2 pers ptr o anumită distanță!si încă mai am ceva benzina in rezervor,dar ieri Campina BucureÂşti a fost groaznic,a bătut vântul f tare din fata,mă misca cateodata,si trafic intens!oricum cred k trage spre 5,k am mers si cu viteza mai mare unde mi-am permis!acum când o sa rămân fără gaz vreau sa vad consumul in oraÂş,fac naveta zilnic 30km!Oricum super moto,inca mă uimeste cu ce poate,a si încă ceva:am mers ceva timp pe un drum in panta,trage f bine,poate si d'asta consumul a fost mai mare de 5! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.