todea Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Te-am luat a mea e pe motorina! :laugh: e mai scumpa ca lpg-u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 e mai scumpa ca lpg-u Mai am una care merge pe aer! ( aerul e gratis) :laugh: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 e mai scumpa ca lpg-u hai ca iti bag eu gpl ca doar lucrez in domeniu, e numa 1,99 litru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 (editat) Kawasaki ZX6R - 2000 Carburatie Kit Dynojet Carburatie - carburatoare sincronizate plus reglat fluxul aer-benzina. Mers sportiv : Urban : 7L la 100km Extra-Urban : Ceva e ciudat - daca merg subturat imi consuma mai mult undeva pe la 7-8L la 100km, daca merg in turele ei - undeva la 5 juma - 6 Litri la 100km. Chiar o sa-i fac un consum anu asta...mai ales de 1 Mai...ca extra-urban conteaza si el cum mergi, curbe sau linie dreapta. E totusi o diferenta. Consumul care l-am prezentat este pe curbe... Editat Februarie 17, 2009 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 zx12r din 2000 + yoshimura full exhaust + powercomander 12-15% in oras (am reusit si 17 o data ) 8% in afara 9-10% pe autostrada la viteza medie 200 Eu zic ca consuma bine, si asta fara sa micsorez benzina din pwcmdr. Acum am luat si k&n dar nu stiu cat consuma ca nu am mers deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Kawasaki ZX6R - 2000Extra-Urban : Ceva e ciudat - daca merg subturat imi consuma mai mult undeva pe la 7-8L la 100km, daca merg in turele ei - undeva la 5 juma - 6 Litri la 100km. sa stii ca nu e ciudat.. si a mea daca meream intre 3000 - 5000 ture consuma vreo 6 - 6.5, dar la mers intre 6000 - 7000 consuma 5 sau chiar sub 5. asa ca m-am interesat si am aflat ca consumul depinde mai mult de sarcina motorului, decat de turatie. de ex. daca ai o panta de 20%, o anumita viteza de deplasare, cand turatie motorului e mai mica, dezvolta putere mai mica, sarcina e mai mare => depresiunea pe colectorul de admisie mai mare => mai multa aer + benzina aspirata. pe acelasi drum, la acelasi viteza, cu turatie mai mare, puterea dezvoltata e mai mare, sarcina mai mica , depresiunea in admisie mai mica = > mai putina benzina aspirata e cam relativa treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 cbr 900 rr an 1994... oras 7-8 inafara 5-5.5 intre 150-200. eu inafara merg de la 5000 rpm in sus. 5000-8000. cam asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 cbr 900 rr an 1994... oras 7-8 inafara 5-5.5 intre 150-200. eu inafara merg de la 5000 rpm in sus. 5000-8000. cam asa. Nu te cred mort...sunt altele care papa mai mult...deja esti cam ca mine si am 600....ciudat, eu stiu altele ca a ta care papa in oras 9L si 7-8 afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 (editat) Nu te cred mort...sunt altele care papa mai mult...deja esti cam ca mine si am 600....ciudat, eu stiu altele ca a ta care papa in oras 9L si 7-8 afara. Da-mi voie sa te contrazic si sa-i dau dreptate lui hondafan. Acelasi motor, un an mai batran. In oras 7-8. In afara 5-6. O singura data am scos 7 in afara, cand am fost cu baietii din Mures. Asta in conditiile in care, rar am "urcat" in treapta a patra. Si nu stiu de ce inclin sa cred ca sunt motoare de 600 care consuma cel putin la fel de mult ca cele de 900. Editat Februarie 19, 2009 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 CBR 600 F2. Pana acum 3 saptamani consuma 7-8 afara si 10-11-12 in oras. Acu' i-am facut carburatia, schimbat filtru si bujii, va zic next week cat de dramatica e schimbarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 (editat) Nu te cred mort...sunt altele care papa mai mult...deja esti cam ca mine si am 600....ciudat, eu stiu altele ca a ta care papa in oras 9L si 7-8 afara. si eu sunt sceptic....600 ia cam 5 % pe la 5000 rpm. Tu cum mergi peste 5000 rpm, nu cred ca ai putea scoate un asemenea consum. Dar...e opinia mea. in sfarsit.... banditul meu consuma in afara un picutz peste 5, mers cam 80 in localitati, 120-140 in afara.... in oras, inca nu stiu Editat Februarie 19, 2009 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plachibibi Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Honda cbr F2 `95 Oras intre 6-6,5% Afara 4,5% viteza de 100-120km/h; max 7,5% viteza cat poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 (editat) Nu te cred mort...sunt altele care papa mai mult...deja esti cam ca mine si am 600....ciudat, eu stiu altele ca a ta care papa in oras 9L si 7-8 afara. imi pare rau sa te anunt.... dar la un drum iasi-gura humorului... plin cu plin.. eu am pus 11 litri, si un f2 si un f4 au pus 13 litri... toti cu pasageri.... si eu intre targu frumos si castelul de ape, e un drum frumos, i-am dat rau... adica o tineam numai 170-220.... acest lucru il pot confirma 2 prieteni, cel cu f2, respectiv cu f4... aaa si mai era unu bait cu transalp. Editat Februarie 19, 2009 de hondafan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 7 in oras? A mea mearsa super batraneste...3500-4500 in oras,fara accelerari bruste etc sub 8 nu scade la Drum intins mi-a luat intre 6 si 10 in functie de regimul de utilizare. Maxima in oras a fost 15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 7 in oras? A mea mearsa super batraneste...3500-4500 in oras,fara accelerari bruste etc sub 8 nu scade la Drum intins mi-a luat intre 6 si 10 in functie de regimul de utilizare. Maxima in oras a fost 15 in oras da... cam asa.... 3500-5000. dar 7% scoate cu toba originala. cu aia sport taiata 8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Aveti carbelitoare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Aveti carbelitoare.. ca noi om sta mai bine ? mie imi ia 10-11 in oras ... si la un drum constanta bucuresti am reusit sa scot consum de 6-7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 ca noi om sta mai bine ? mie imi ia 10-11 in oras ... si la un drum constanta bucuresti am reusit sa scot consum de 6-7 Ma lasi mah, 140-150 mers constant, 5.5 %, o fii bine ? Si mie pe A2 pe la km 40 mi sa aprins becul de benzina, dar am tinut-o numai in ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniells Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 8 in oras ...6,5- 7 la drum intins yamaha r1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexSky Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 CBR 600 F4i, model 2001, ~38.000Km, stock. 55-80Km/h in oras (~3000-4000 ture) cam 20% combinat cu 110-180 (medie pe la 140-150, la 6000-9000 de ture) in afara: 7-7.2 L/100Km! Pana acum nu am facut drumuri mai lungi de 200Km, insa revin cu update-uri peste 1-2 luni (am in planuri un drum Arad-Austria-Arad si unul pana pe litoral si inapoi)... Cu ocazia asta o sa pot sa testez si plajele de turatii. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serbi Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 zxr400 - consum mixt, am "reusit" sa scot intre 5.3 si 7.4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Yamaha Thundercat an '98 undeva la 5-6 l la 100 km in oras, afara undeva la 7 - 8 l la 100 km mers 100 -240 cu accelerari, decelerari, franari, accelerari bruste, depasiri, vant din fata, panta si alte acarete. T-cat-ul are un consum foarte mic comparativ cu restu de 600cc. desi 1-2 l la 100 km cu un r6 nu e cu mult peste consumul T-Cat-ului, r1 carburatie la fel, 2-3 l 100 km peste consumult matzei (mers frumos fara sa te dai la ele cum poti face cu pisicutza). o zi buna va doresc si o iarna cat mai scurta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Mers exclusiv pe pista, la majoritatea circuitelor cam 12-13%, exceptia e Slovakiaring unde consumul sare de 15%. R1 2008. R1 2000 lua cu 1-2l mai putin, CBR954 lua cu 1 in plus. Vorbim exclusiv de regim circuit, cu acceleratie blana, frine maxime urmate de acceleratie full, nu exista mers constant(dupa parerea mea daca vrei mers constant i-ti iei bicicleta care nu consuma petrol). Oricum, topicul e pt incepatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 (editat) Mers exclusiv pe pista, la majoritatea circuitelor cam 12-13%, exceptia e Slovakiaring unde consumul sare de 15%. R1 2008. R1 2000 lua cu 1-2l mai putin, CBR954 lua cu 1 in plus. Vorbim exclusiv de regim circuit, cu acceleratie blana, frine maxime urmate de acceleratie full, nu exista mers constant(dupa parerea mea daca vrei mers constant i-ti iei bicicleta care nu consuma petrol). Oricum, topicul e pt incepatori. pai daca e pt incepatori, de ce ai mentionat de circuit? doar ca sa te dai mare? zx6r 07 cred 7-8 oras, afara 5.6-6, mers civilizat, minim 6000 rpm. Editat Octombrie 14, 2011 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 ZX636R 2006: Oras: 6-8 in functie de "talpa" Extra: 5-7 la fel, in functie de cat porti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.