Sari la conținut

bucuresti 1964


intrusu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 105
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

http://blog.alexgalmeanu.com/?p=1350

 

scuze pentru off-topic dar chiar nu am gasit un loc mai potrivit unde sa pun link-ul.

este vorba de niste fotografii facute de un american in bucuresti in 1964.

 

Mulțam, arhitectule!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://blog.alexgalmeanu.com/?p=1350

 

scuze pentru off-topic dar chiar nu am gasit un loc mai potrivit unde sa pun link-ul.

este vorba de niste fotografii facute de un american in bucuresti in 1964.

 

 

uneori nu iti vine sa crezi cat de curat era inainte.....aerisit,de bun gust!!

 

acum....bucurestiul este cam imputit....imbacsit.....cam naspa....

 

 

in orice caz fotografiile sunt SUPERBE!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' ce aglomeratie era pe Kisselef...

 

 

Superb! eu chiar ma gandesc uneori cum ar fii in scoli cu uniforme si alte chestii

 

imi place f mult sa ma gandesc la astfel de vremuri, desi n-am prins deloc vemurile alea, la rev aveam 1 an :laugh: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bucur ca apreciati !

skoda karosa cu motorul inauntru; avea un capac rotunjit acoperit cu vinilin bej; acolo ma aseza in fund taica-meu cand mergeam cu autobuzu`.....si vedeam tot pe strada; aveau un volan urias din plastic de culoarea untului; aproape orizontal....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bucur ca apreciati !

skoda karosa cu motorul inauntru; avea un capac rotunjit acoperit cu vinilin bej; acolo ma aseza in fund taica-meu cand mergeam cu autobuzu`.....si vedeam tot pe strada; aveau un volan urias din plastic de culoarea untului; aproape orizontal....

 

 

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...Pozna%C5%84.jpg

Da bre, eram micut, dar mai tin minte bordul ala "saracacios" ; eu stateam de obicei langa sofer, chiar pe scara. Parintii ma duceau mai in spate, langa taxatoare, dar eu insistam sa stau "in fata" .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa traiesti viespule si multumesc pentru link. pentru a intelege mai bine de ce se afla americanul la bucuresti si de ce a pozat evreii de pe aeroport, va dau si eu un link ce o sa va lamureasca: http://www.bbc.co.uk/romanian/news/story/2...a_trailer.shtml

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce masina super e aia galbuie din fata de la ambasador,intre cele doua

ce marca e oare?

Este o Warshawa (FSO 203),poloneza de felul ei.Au ramas extrem de putine,dar din fericire mai sunt.

 

Mi-ar fii placut sa prind si eu asemenea vremuri (mai putin comunismul)! Foarte frumos !

Pai si atunci era comunism.Dar pana prin 70 era de trait in Romania.Chiar si dupa '70 (cele mai vechi amintiri ale mele),o vreme, orasele aratau mult mai "uman" decat acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate pozele au ceva in comun.., inspira multa tihna si un aer, parca, usor boem? :laugh:

 

... si o atmosfera de pustiu!!! unde-s comunistele alea noi :laugh: ? nu a surprins americanul niciuna? asta da ghinion. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...Pozna%C5%84.jpg

Da bre, eram micut, dar mai tin minte bordul ala "saracacios" ; eu stateam de obicei langa sofer, chiar pe scara. Parintii ma duceau mai in spate, langa taxatoare, dar eu insistam sa stau "in fata" .

dap; asta e.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uneori nu iti vine sa crezi cat de curat era inainte.....aerisit,de bun gust!!

 

acum....bucurestiul este cam imputit....imbacsit.....cam naspa....

 

 

in orice caz fotografiile sunt SUPERBE!!

 

Pozele sunt superbe un adevarat document istoric, in 64 inca Bucurestiul interbelic era intact inainte sa intre Ceausescu cu buldozerele. Faptul ca traficul era aerisit inseamna un singur lucru - saracie si stagnare economica. Se vede diferenta intre Bucuresti 1964 si Bucurestiul interbelic mult mai animat si mai bogat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa traiesti viespule si multumesc pentru link. pentru a intelege mai bine de ce se afla americanul la bucuresti si de ce a pozat evreii de pe aeroport, va dau si eu un link ce o sa va lamureasca: http://www.bbc.co.uk/romanian/news/story/2...a_trailer.shtml

 

da mestere; se stia inca de atunci.

au fost destule cazuri in care o familie evreiasca disparea in cateva zile cu totul ca din senin.

asa s-au golit case de case in cartierul sf. vineri si s-au bagat tiganii care au distrus si parchet, si stucaturi.....vai de casele alea....

 

 

faceti cum vreti cu titlul topicului; n-am orgolii infantile.

cine avea o motocicleta in anii aia era chiar un superhero....erau destul de putine - cine avea una in 4 timpi....moooooaaaama....era zeu !

lumea pe vremea facea altceva cu banii; faceau rate la casa si la mobila si foarte putini isi puteau permite sa aibe si masina personala.

majoritatea masinilor care circulau prin oras erau "de stat".

...mai gaseai ca particulare moskvitch - copie dupa opel olimpia dinainte de razboi dar cu alta caroserie - skoda, warszawa, pobeda, fiat 600, fiat 850 ( parca mai tarziu au inceput sa apara ).

tot mai tarziu - prin `68 parca - au inceput sa se vanda la noi renault gordini, renault 10 major, fiat 1300 ( "milletrecento"), fiat 1100......era chiar ok...pana au scos prima dacie (1100)si deja s-a cam taiat la importul de masini; dupa ce a aparut 1300....adio ! numai lada mai gaseai ca alternativa la dacie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superb! eu chiar ma gandesc uneori cum ar fii in scoli cu uniforme si alte chestii

 

imi place f mult sa ma gandesc la astfel de vremuri, desi n-am prins deloc vemurile alea, la rev aveam 1 an :laugh: .

Nu te mai gandi, eroii Revolutiei au murit tocmai pt. ca noi sa nu mai mergem in uniforme la scoala! Nu am timp sa-ti detaliez acum, dar daca vrei neaparat iti explic peste o saptamana! NUmai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bucur ca apreciati !

skoda karosa cu motorul inauntru; avea un capac rotunjit acoperit cu vinilin bej; acolo ma aseza in fund taica-meu cand mergeam cu autobuzu`.....si vedeam tot pe strada; aveau un volan urias din plastic de culoarea untului; aproape orizontal....

Unde o mai fi unul d-asta? Sa mor de nu l-as restaura.Dar ultimul la vazut la sf. anilor 90 la un hotel pe litoral aduceau asternuturile curate la hoteluri.

 

Superbe poze.Diferenta clara din poze e lipsa tzaranbetzilor (Jean a sesizat un aer boem) aia pareau bucuresteni get-beget, nu aparuse Ceashca cu puternica industrializare gen Vulcan, Electromagnetica, etc si importul a mii de indivizi care nu aveau (si inca....) nu au ce cauta in acest oras....

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da mestere; se stia inca de atunci.

au fost destule cazuri in care o familie evreiasca disparea in cateva zile cu totul ca din senin.

asa s-au golit case de case in cartierul sf. vineri si s-au bagat tiganii care au distrus si parchet, si stucaturi.....vai de casele alea....

 

 

faceti cum vreti cu titlul topicului; n-am orgolii infantile.

cine avea o motocicleta in anii aia era chiar un superhero....erau destul de putine - cine avea una in 4 timpi....moooooaaaama....era zeu !

lumea pe vremea facea altceva cu banii; faceau rate la casa si la mobila si foarte putini isi puteau permite sa aibe si masina personala.

majoritatea masinilor care circulau prin oras erau "de stat".

...mai gaseai ca particulare moskvitch - copie dupa opel olimpia dinainte de razboi dar cu alta caroserie - skoda, warszawa, pobeda, fiat 600, fiat 850 ( parca mai tarziu au inceput sa apara ).

tot mai tarziu - prin `68 parca - au inceput sa se vanda la noi renault gordini, renault 10 major, fiat 1300 ( "milletrecento"), fiat 1100......era chiar ok...pana au scos prima dacie (1100)si deja s-a cam taiat la importul de masini; dupa ce a aparut 1300....adio ! numai lada mai gaseai ca alternativa la dacie....

domnule viespu va rog sa imi permiteti sa nu fiu de acord cu dv la cele scrise aici ,la vremea respectiva existau destule motociclete chiar si in 4 timpi,cei norocosi se desfatau cu motoare ramase din timpul razboiului ,zundap-uri,bmw-uri, dkw-uri, samd ca sa nu mai vorbim de importul de motorete de la rusi care erea destul de consistent ,din cite stiu eu odata la zece ani primeam un nou model de IJ jupiter ,uralul nu e in 4 ?jawa-cz de la cehi nu mai zic ca erea baraganul plin ce cz-uri,mz-ul de la DDR ,acu nu stiu cand a inceput productia la motoretele carpati ca le treceam si pe ele la vremea respectiva ,de masini volga ce va spune ca pe vremea lui Gheorghiu Dej erea masina prezidentiala si din poze se vede ca ereau cam multe,va rog sa nu va suparati asta a fost ca o completare la cele spuse de dv,eu am fost norocosul sa fiu plimbat cu un dkw 250 prima motocicleta cu care am intrat in contact,post-15361-1233305556_thumb.jpgpost-15361-1233305582_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da mestere; se stia inca de atunci.

au fost destule cazuri in care o familie evreiasca disparea in cateva zile cu totul ca din senin.

asa s-au golit case de case in cartierul sf. vineri si s-au bagat tiganii care au distrus si parchet, si stucaturi.....vai de casele alea....

 

 

faceti cum vreti cu titlul topicului; n-am orgolii infantile.

cine avea o motocicleta in anii aia era chiar un superhero....erau destul de putine - cine avea una in 4 timpi....moooooaaaama....era zeu !

lumea pe vremea facea altceva cu banii; faceau rate la casa si la mobila si foarte putini isi puteau permite sa aibe si masina personala.

majoritatea masinilor care circulau prin oras erau "de stat".

...mai gaseai ca particulare moskvitch - copie dupa opel olimpia dinainte de razboi dar cu alta caroserie - skoda, warszawa, pobeda, fiat 600, fiat 850 ( parca mai tarziu au inceput sa apara ).

tot mai tarziu - prin `68 parca - au inceput sa se vanda la noi renault gordini, renault 10 major, fiat 1300 ( "milletrecento"), fiat 1100......era chiar ok...pana au scos prima dacie (1100)si deja s-a cam taiat la importul de masini; dupa ce a aparut 1300....adio ! numai lada mai gaseai ca alternativa la dacie....

 

 

 

 

milletrecento......una functionala,in stare foarte buna(a lu' bunicu'...dumnezeu sa-l ierte.....) aia rosie,din dreapta skodei

 

 

P.S.: ala sunt eu in imagine......poza artistica...nu lasa cainii sa doarma :laugh:

post-30304-1233307725_thumb.jpg

Editat de Mihai_J4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iată o poză din acea vreme, se pot observa foarte bine cîteva MZ-uri :laugh: , precum Âşi alte motociclete, frumos parcate în față la ONT!

Toate bune! :laugh:

post-7334-1233333233_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...