raducanescovan Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 http://www.ebay.com/...1#ht_2514wt_754 ATENTIE la montaj: la strangerea suruburilor, in special pe parbrizul moto, se pot rupe bucsile filetate ! multumim ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psycho25 Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 (editat) Mi-am luat prinderile pentru deflector de pe ebay, cele din link-ul de mai sus. M-a costat 160 Ron si mi-au venit acasa cam in 10 zile. Restul l-am facut eu acasa cu unelte neprofesionale. Plexiglasul e o bucata ramasa de anul trecut cand am facut un parbriz pentru pegaso 650,e luat din Practiker are grosimea de 3 mm si a costat aprox 70 Ron coala 50X 100 cm. Pentru ca nu am avut nici un model mi-am facut o macheta dupa o poza si masuratori a unui deflector de pe louis.de. De taiat l-am taiat cu un fierastrau electric.. De indoit l-am indoit in apa fiarta. Efectiv am pus apa la fiert pe aragaz si am bagat bucata de plexiglas pana s-a facut maleabil si l-am putut indoi. Pentru bucati mici cum este deflectorul merge indoit in apa fiarta dar pentru parbriz nu stiu daca ar merge. Cand am facut parbrizul la pegaso l-am indoit cu pistoul cu aer cald si a mers bine. Si iata si rezultatul. Asadar cost total 160 Ron si aprox 3 ore de munca fata de 100 euro cat e unul pe louis. Editat Mai 29, 2012 de psycho25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 (editat) cam asta e lucrarea si produsul. numa bine si spor tuturor altul facut azi. cine doreste sa ma anunte pe pm sau tel 0751232565 Editat Iunie 3, 2012 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) Asa arata deflectorul facut de mine dupa modelul facut de cei de la Touratech pt R1200 GS. Costul total este in jur de 7 RON. Am folosit o treime dintr-o bucata de plexi de 50x25x0.4cm care a costat 15 ron la Baumax; suruburi cam de 2 lei si niste tabla de aluminiu de 2.8mm din ograda. Clema in sine e facuta din ceva profile de aluminiu ramase de la montarea unei mobile de laborator, dar si asta se poate face din tabla f elegant. Cele 4 tampoane de cauciuc sunt facute din covor de cauciuc cu preducele. Rezultatul e mai mult decat satisfacator. Evident nu necesita gaurirea parbrizului original. Are si unghiul reglabil spre deosebire de cel de la Touratech si cantareste 260 de grame, fata de 300 cat e cel de la Touratech. Editat Iunie 21, 2012 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Super lucratura. Daca mai este si eficient ai rezolvat problema mai mult decat elegant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Asta am uitat sa precizez. Este cat se poate eficient. Pot umbla cu casca cu viziera deschisa sau cu casca open face fara ochelari. Mai urmeaza sa o testez la viteze mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Asta am uitat sa precizez. Este cat se poate eficient. Pot umbla cu casca cu viziera deschisa sau cu casca open face fara ochelari. Mai urmeaza sa o testez la viteze mai mari. Ceva de genul asta vreau sa fac si eu...dar la o scara putin mai mica si dintr-un parbriz de scuter Il fac reglabil sa vad cum se simte mai ok si clar cum este mai eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Evident nu necesita gaurirea parbrizului original. cum se face in acest caz "jonctiunea" cu parbrizul original? pur si simplu se impinge fortat pe el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Din poză văd că sînt două piese care sînt strînse cu șuruburi, deci nu se împinge o piesă ci se apropie două. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Super tare, imi place! Apuca-te si produ-le in serie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 26, 2012 Autor Share Postat Iunie 26, 2012 Asa arata deflectorul facut de mine dupa modelul facut de cei de la Touratech pt R1200 GS. Costul total este in jur de 7 RON. Am folosit o treime dintr-o bucata de plexi de 50x25x0.4cm care a costat 15 ron la Baumax; suruburi cam de 2 lei si niste tabla de aluminiu de 2.8mm din ograda. Clema in sine e facuta din ceva profile de aluminiu ramase de la montarea unei mobile de laborator, dar si asta se poate face din tabla f elegant. Cele 4 tampoane de cauciuc sunt facute din covor de cauciuc cu preducele. Rezultatul e mai mult decat satisfacator. Evident nu necesita gaurirea parbrizului original. Are si unghiul reglabil spre deosebire de cel de la Touratech si cantareste 260 de grame, fata de 300 cat e cel de la Touratech. iti dau o idee pentru a-l putea regla mai mult. piesa care tine bucata de plexi monteaza cu susul in jos. astfel poti obine o libertate de inclinare mai mare. am facut si eu ceva, mia mult este un test dect un produs finit. nu sunt deloc multumit de sistemulde prindere pe parbriz, mai am de rumegat pana gasesc materialul potrivit. tot ce vedeti in poza a costat sub 5 ron, fara bucata de plexi care o aveam deja scuzati calitatea pozei. voi face altele mai detaliate cand ajung la o versiune mai multumitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Cavalere, ce greutate are "constructia"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 29, 2012 Share Postat Iunie 29, 2012 Sub 5 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 29, 2012 Autor Share Postat Iunie 29, 2012 Cavalere, ce greutate are "constructia"? vreo cateva sute de grame sistemul de prindere. plexiul inca cateva sute... nu stiu sa aproximez.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Asa arata deflectorul facut de mine dupa modelul facut de cei de la Touratech pt R1200 GS. Costul total este in jur de 7 RON. Am folosit o treime dintr-o bucata de plexi de 50x25x0.4cm care a costat 15 ron la Baumax; suruburi cam de 2 lei si niste tabla de aluminiu de 2.8mm din ograda. Clema in sine e facuta din ceva profile de aluminiu ramase de la montarea unei mobile de laborator, dar si asta se poate face din tabla f elegant. Cele 4 tampoane de cauciuc sunt facute din covor de cauciuc cu preducele. Rezultatul e mai mult decat satisfacator. Evident nu necesita gaurirea parbrizului original. Are si unghiul reglabil spre deosebire de cel de la Touratech si cantareste 260 de grame, fata de 300 cat e cel de la Touratech. Am facut versiunea 1.1 a deflectorului. Intre timp am schimbat parbrizul cu unul original care este mai mic si mai moale decat MRA-ul din poze. Astfel era necesar un suport care sa fie prins pe o suprafata mai mare a parbrizului. Deasemenea am facut de data asta inaltimea reglabila si sticla e facuta din Makrolon de 4mm. Sinele pe interior pot fi utile pt a prinde ceva acolo daca e cazul, cum ar fi telefonul cu GPS care e foarte usurel si nu ar crea probleme, din moment ce parbrizul original e din policarbonat si va suporta cu brio chiar si greutatea telefonului. Toata chestia cantareste cam 330g si are inaltimea de 15cm (13cm precedentul) si 25cm latime la baza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Este incredibil de bine lucrat. Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 varianta mea cum vi se pare ? Aluminiu + lexan 3-4 mm .Robust , ajustabil in fata - spate , sus -jos , se poate monta pe toate tipurile de moto (sport, turing , enduro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 5, 2012 Share Postat August 5, 2012 Suportul balama l-ai facut tu? Arata foarte bine si inteligent gandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 (editat) aici http://www.motocic.....t/#entry3257472 e o varianta foarte foarte ieftina, doar 20 de lei de a face un deflector sau laminary lip, dar e fara inclinatie, e defapt o prelungirea parblizului original. Editat Octombrie 11, 2012 de cooldeep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 O solutie pt posesorii de F-uri, dornici de o protectie mai buna.Parbriz din plexiglas de 4 mm si suport din aluminiu de 2 mm. In poza,orientativ, sablonul pt suport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Ca si executie nu am ce comenta, insa ca si aspect (design) lasa de dorit, ca sa o spun elegant. Eu unul nu m-as prezenta cu o asemenea motocicleta decat la concurs de veliere. Nu se putea totusi face un compromis sa arate un pic mai decent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 (editat) Din pacate sunt doua aspecte care se bat cap in cap. Producatorii fac parbrize mici si frumoase,dar inutile dpdv al protectiei. Am probat-o pe propria piele la F650 pe carburatie, Vstrom, Supertenere. La toate mi-am facut parbrize pt ca nici macar de cele aftermarket zise turing, nu am fost multumit. Pt defilare se poate folosi parbrizul original, iar pt drum lung, pe sosea, unul mai urat, dar eficient. La mine din ratiuni de design am bricolat un suport de parbriz reglabil. In oras, sau la plimbari scurte il folosesc coborat, iar la drum lung il pot ridica 10 cm. Sa vezi atunci velier, dar scap de vant si cel mai important de suieratul vantului in casca, care ma obosea cumplit. Cu parbrizul original am fost numai pana la Km 36 si inapoi si l-am inlocuit in secunda doi. Pt Supertenere am schimbat designul in fiecare an pt ca nici eu nu am fost multumit de aspect. Varianta 2013 cred ca arata un pic mai bine. L-am probat si protectia este inca buna desi l-am mai micsorat putin. Cand va fi gata am sa-l pun si aici, desi motorul este destul de rar. Editat Decembrie 2, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) Sunt de acord ca cea mai mare problema e suieratul in casca. Si eu din motivul asta am jonglat un pic cu parbrizele. MRA-ul imi arunca vantul direct in fata, desi imi ajungea probabil pana la nas. Parbrizul original + deflectorul din pozele de mai sus impreuna nu sunt mai inalte decat MRA-ul, dar cu combinatia asta pot merge cu viziera deschisa cu 120 si nu imi vine vant in fata. Ansamblul e mult mai ingust (si parerea mea ca mai estetic) decat ce ati facut Dvs. pt BMW si cu toate asta isi face treaba. Ideea e ca in cazul parbrizului facut din 2 bucati nu se creeaza o "punga" de aer de joasa presiune in spatele parbrizului care sa "traga" in jos aerul care dealtfel ar trece peste motociclist. Teoretic la moto mai noi din acest motiv sunt parbrizele indepartate un pic de carena, nu ca la vechitura mea, unde ele sunt unite "etans". O alta chestie ce am observat este ca de cand am parbriz care protejeaza, mi se abureste casca ca nu am ventilatie mai deloc. Asta legat de dezavantajele unui parbriz bun. Editat Decembrie 3, 2012 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Pt a nu creea depresiune in spatele parbrizului eu las un spatiu dedesupt pe unde intra curent si compenseaza. Legat de frumusete nu mai fi atat de categoric. Nu exista unitate de masura pt asa ceva. Proprietarul BMW este superincantat inclusiv dpdv aspect. In situatia specifica F650 dupa 2000 nu se poate monta un deflector pt ca nu ai pe ce. Parbrizul originat este de marimea unei farfurii si acopera aproape orizontal bordul. Design 100%, utilitate 0. Deocamdata parbrizul este in probe. Probabil va mai suporta mici modificari. Sa vedem finalul. Varianta 2013 pt parbrizul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 si eu am problema asta cu parbrizul prea mic....asa ca am investit intr-o casca mai buna decat sa montez un parbriz care sa imi strice aspectul motocicletei, parerea mea. ... sincer, pe F650 nu vad rostul unui parbriz asa mare, nu e un motor cu care sa mergi 120km/h 90% din timpul petrecut pe motor, si pana pe la 110-120km/h nu e chiar asa de deranjant vantul. pe Yamaha ST parca nu arata asa nasol, poate daca il mai decupezi putin sa ii dai o forma cat de cat o sa arate chiar bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.