Ghost.Dog Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 Salutare, Am si eu o idee noua, as vrea sa imi i-au in vara un Ural Solo nou de la dealer-ul din bucuresti. Are careva asa ceva luat recent, daca da ce parere are? Voi ce credetzi? Va spun si pretul, este 4700 euro fara TVA. Multumesc, Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 Ural nou..hmm as fi curios sa vad cum arata!!! Ce stie sa faca de 5000 de E??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 nu stie sa faca nimic! doar un ural obosit da' nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 nu stie sa faca nimic! doar un ural obosit da' nou mai stress-ule vorbesti de parca n-ai fi tot comunist care umbla pe comuniste. de ce toata lumea se raporteaza la pret.ia sa facem abstractie de pret. as putea formula intrebarea astfel. merita sa conducem un ural nou daca ne place cum arata? e fiabil? consuma mult? cata garantie are? la intrebarile astea ar trebui sa raspundem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 am vazut unul de aproape: demaror electric, carburi japo din fabrica, rulmenti de la palier mariti, sa reziste mai bine. Baietii de la service ziceau ceva de 2 ani garantie fara limita de kilometri. Si mai ziceau ca trebuie sa apara un ural de 1000cc. Daca iti place nu vad de ce nu ai lua unul. p.s. nu confundati un ural/ij/nipru hartanit in ro si reparat cu piese de rahat cu unul venit din fabrica. Majoriitataea rezista sa tragi de ele 40k fara greturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ghost.Dog Postat Noiembrie 28, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2005 (editat) Asta e modelul si astea sunt datele: Ural Solo Motor Tip 4 timpi, carburator, racire cu aer, 2 cilindri, boxer Alezaj/cursa 78x78 Capacitate, cc 745 Putere 40 cp la 5600 rpm Cuplu 52 Nm la 4000 rpm Raport compresie 8.6:1 Ansamblu supape OHV. prin 2 tije , 2 supape pe cilindru Diametru supape Admisie 1x42 Evacuare 1x38 Carburatoare 2x Keihin L22-AA Volum ulei 2.3 L, 20W50 Sistem aprindere Microprocesor, NPO Avtomatika Benzina Regular fara plumb, 95 Tip rezervor Metal cu robinet automat Capacitate rezervor 19 L Alternator DENSO, 500 Wt, 14V Demaror electric CT 395B, 736 Wt Baterie 12 V, 18 A/H Trenul de rulare Ambreiaj Dublu disc uscat, disc actionat diametru 180 mm Cutie viteze Mecanica, 4 viteze + revers Rapoarte viteze 1-3,6 2-2,28 3- 1,56 4- 1,19 Revers –4,2 1,2 L 15W40 P.S. kama3 si ZIDU` au pus problema cel mai corect. Imi place cum arata, ma dau in vant dupa chestiile retro. As vrea un Triumph Scrambler, sau Bonneville, dar este dublu ca pret, iar sa il i-au la mana a doau, nici nu se gasesc, si nici nu ma pricep. P.S. 2 Stress, da tzie nu itzi place nici unul din motoarele tale? Iar daca chiar nu itzi plac itzi zic eu ca nu sunt luate noi acum un an. Editat Noiembrie 28, 2005 de Ghost.Dog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 Ma ce sa zic...arata ca un ural obisnuit pe care il stie toata lumea?? Are ceva de 'Facelift'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ghost.Dog Postat Noiembrie 28, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2005 Parerea mea e ca o motocicleta clasica inseamna o motocicleta fara face-lift-uri, dar cu conditzii tehnice moderne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 Dupa cum arata in poza chiar imi place!!! Daca tie iti place cum merge si arata eu zic sa o iei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 Mie unu imi surade mai mult un Ural Retro Solo. Are frane hidraulice si disc pe fata. Si inca o chestie: ar merita sa astepti pana apar cutiile alea cu 5 viteze. Pe motoru vechi de 650 4 viteze mai mergeau, dar pe asta de 750 se simte clar nevoia de inca o treapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 mai stress-ule vorbesti de parca n-ai fi tot comunist care umbla pe comuniste. de ce toata lumea se raporteaza la pret.ia sa facem abstractie de pret. as putea formula intrebarea astfel. merita sa conducem un ural nou daca ne place cum arata? e fiabil? consuma mult? cata garantie are? la intrebarile astea ar trebui sa raspundem pai asta era si ideea! stiu ce pot sa faca si zic ca de 5000 de euro iti iei unul sh si ai bani sa-l faci pt. 10 ani de acum incolo! in afara de rulmentii aia mai mari nu are nik care sa afecteze fiabilitatea! carburile asigura un consum mai bun si o pornire mai usoara, aprinderea e cu dus si intors, e mai fiabila decat aia cu platina da' daca se strica n-ai ce-i face, etc. P.S. 2 Stress, da tzie nu itzi place nici unul din motoarele tale? Iar daca chiar nu itzi plac itzi zic eu ca nu sunt luate noi acum un an. ba imi plac! si imi plac foarte mult! dar sunt realist! tot sunt ragalii! numai ca sunt ragaliile mele! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 (editat) Hm! A fost un topic pe aici care a intors pe toate partile problema comunistelor noi (inclusiv Ural) comparativ cu occidentalele sau japonezele second hand. Daca i-as avea, eu as da banii astia pe un Ural nou fie si pentru aspectul retro pastarat in foarte mare masura de catre producator. Datorita consumului relativ mare si nu datorita fiabilitatii (din auzite si din "citite" stiu ca se comorta bine), nu este o motocicleta pe care sa o folosesti zilnic pentru mersul la serviciu de exemplu, dar ofera senzatii cum putine motoare pot sa o faca. Gandeste-te numai la sunetul specific motorului boxer... Mmmmmmmmmm Editat Noiembrie 28, 2005 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 (editat) Mmmmmmmmm De banii astia iti iei un BMW boxer de la mama lui, proaspat adus din nemția.... Tot boxer, folosit, dar folosit la ei, si io zic ca nu se compara calitatea... Editat Noiembrie 29, 2005 de sharpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 Exact a mai fost un topic unde s-a discutat treaba asta!Eu raman in continuare pe pozitie:o sa plangi dupa bani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 (editat) mindri de noua imagine a uralului "revista lor"(MOTO) a luat in teste UN URAL WOLF 750 . Agregatu a rezistat impresianantului nr de 69 km!!!!! dupa care mot s-a blocat,vibroken(ambielaj)torsionat,biele indoite,plus k(,) karburile nu mergeau cum tre k(,)cind inecau si scotea fum negru cind curgeau.....reglajele la culbutori tot asa de dese,etc,etc. bateria cit e de mare stiti?....e de 20 A!...ce dreaq e masina?...rusu daca nu consuma nu se simte bine ce e mai bun pe ea e aprinderea aia ,e belea(am pus io pe nipru meu) si alternatoru ala de 490 W(ei zic 500),frinele brembo,amort paioli,electrica japan.dar din pacate tot propulsor rusesc cu aceleasi vesnice probleme. k e mai mare mot?...f.u.c.k. i.t.!asa si nipra mea o facusem de 684 cmc cu pist de oltcit ,compresie 9 si se simte... ei tot cu compresia aia slaba ....cutia tot aia nasoala net superioara fiind aia de nipru.... gata ma opresc...nu merita banii!!! uite cum ia omu tzeapa si pleaca cu mot nou pin tara...hai sa zicem k ala are carb rusesti si d-aia. mai bine iti iei o yawa aia noua,motor bombardier,eeeh... Editat Noiembrie 29, 2005 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 (editat) arata bine jawa asta ce sa zic. Sunt tare curios totusi de revista asta. Ca nu e prea fiabil, stiu, da cu atatea stricaciuni dupa 70km, parca nu-mi vine a crede...i-au facut ei ceva... Bateria tre sa fie mai mare ca sa ai putere cand dai la buton sa porneasca...masina are de de la 45 in sus... Oricum ar fi nu merita 5000 de euro. Editat Noiembrie 29, 2005 de sharpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 Din cauza cutiei in 4 trepte si a rotilor pe 16 Wolf-ul merge la 140 km/h in turatie maxima. Daca il scoti pe autostrada si il tii in blana, motorul cedeaza in 70-100 km de forja continuu. Daca insa nu iei un chopper pentru viteza (nu te opreste nimeni sa-ti iei un motor de strada sau o vitezana daca simti nevoia) ci pentru touring la 100-110 km/h atunci merge fara probleme 40.000 - 60.000 km (si poti sa-i dai si 140 in depasiri daca simti nevoia). Singura problema a motorului de Ural este ca n-are limitator de turatie, si in felul asta un utilizator inconstient poate sa dea in el pana crapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 mai bine iti iei o yawa aia noua,motor bombardier,eeeh... Da!Mult mai bine.Sincer daca aveam casu' la asta ma infigeam.Cerusem si oferta la reprezentanta dar cand m-am uitat in buzunare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 Parerea mea este ca atata vreme cat in RO - tzarishoara noastra cu multe no comments - nu se produc motociclete autohtone de categoria respectiva taxele care dubleaza pretul unei motociclete nu se justifica. Ar trebui sa totii in fata Guvernului si sa le aratam ca suntem totusi o societate civila care poate sa-si spuna parerea si sa ceara ca imbubibatii din Mercedesuri cu care se dau moca din banii nostrii sa lucreze putin si pentru cei care ii platesc - respectiv sa dea legi prietenoase cu cetateanul. Nu suntem iobagi pe mosia lor. In rest, o motocicleta noua e o motocicleta noua, ce sa mai zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 daca vrei pareri exacte si oneste despre un Ural nou intreaba-i pe cei de la Iron Forums. Ei iti vor spune sigur ce si cum fiindca majoritatea asta au ,Urale cu motor de 750. Parerea mea e sa stii clar ce iti doresti. Daca stii un pic de mecanica, si iti place sa ingrijesti motocicleta si din cand in cand sa mai faci un mic reglaj o sa iti placa. Oricum Uralul nou e mai bun. Daca il iei de nou si te porti frumos cu el atunci te va tine toata viata. Eu unul sunt sincer f multumit de Uralul meu vechi cu 80 000km. Si a fost Uralul asta alergat dupa ce l-a luat fostul proprietar de la batranel. Piese noi gasesc, mecanici exista. ah, si e mai misto Uralul clasic decat ala Wolf. E mai comod cu seile individuale si are amortizoare spate mult mai bune ca ale Wolfului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 apropo de fiabilitatea chestiilor rusesti. am minsk de 14 ani si scartaie mai putin decat solenza care azi face fix 1 an.din cauza suspensiei spate am concert daca merg fara muzica. stau si ma intreb daca nu era mai bine sa-mi iau o lada noua in loc de solenza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 Salutare, Am si eu o idee noua, as vrea sa imi i-au in vara un Ural Solo nou de la dealer-ul din bucuresti. Are careva asa ceva luat recent, daca da ce parere are? Voi ce credetzi? Va spun si pretul, este 4700 euro fara TVA. Multumesc, Adrian La banii astia iti poti lua multe motorete sh in firea lor. mai exact cam orice,dac ai rabdare sa cauti. Eu zic sa te mai gindesti. Rusestile sint o varianta pentru inceput atunci cind nu ai bani Adica atunci cind nu dispui decit de maxim 1000 (sa zicem). Daca ai 4700,ia-ti un motor mai fiabil !"Parerea mea" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kombat Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 BA CE TOT PROSLAVITI VESTICELE ASTE ATIT ,MULTI ATI AVUT COMUNISTE PE CARE LE_ATI DISTRUS SINGURI SAU CA NU BAGA 150 DE PARCA SI AVETI MULTI HABAR CUM TRE SA TE DAI LA VITEZA ASTA,SA AI SI UNDE ,OMU A CERUT PARERI NU SFATURI ,MULTI VA LUATI VESTICE PT COMPLETARE IMAGINI SI NU DIN PURA PASIUNE DC IEI O JIAWA DE 70000 DE EUROI LA BANI ASTIA VRETI SA CALCE <SA SPELE SA VA FACA SI CARTOFI PRAJITI <, FRATE IA MOTORU CARE ITI PLACE<DE CARE AI BANI SI CARE MERE TOT TIMPU ANULUI PE VINT PE PLOAIE FRIG NU SIMBATA SI DUMINICA SI CIND SUNT 25 DE GRADE C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 Uralul e bun. Uralul nou e si mai bun. Howgh! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 blamati atat uralul asta de parca ar fi un logan al motocicletelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.