Sari la conținut

Postări Recomandate

salutare

 

de curand mi-am luat si eu un kawasaki kl650 tengai din 89 si pana aacuma pot sa zic ca sunt foarte multumit de el doar ca are o sigura problema telescopul spate este foatre moale si nu stiu unde as putea sa imi gasesc sa il schimb sau daca stie careva daca se potriveste de la klr650

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator mihai.luchian

Salut,

 

Am un KLR 650 din 99, tip A. Daca a avut cineva curiozitatea sa isi bage nasul in carburator si a reusit sa il puna la loc cum era, m-ar interesa. La fel si supapele, al meu are vreo 47000, e cazul sa umblu la ele. De distributie imi e si frica sa intreb.

In continuare ma chinui si cu simeringurile de furca pt ca normal ar trebui sa fie 2, unul de prf si unul de ulei iar astia de la piese nu imi gasesc decat de praf (ala de sus) Cred ca trebuie sa desfac furcile si sa ma conving personal care si cum este.

Despre tobe, a montat cineva vreuna tuning pe el pana acum ?

 

In rest , frane noi, ulei, filtre, kit de lant nou, usor usor il scot la aer.

 

Merci si drumuri uscate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Kawasaki&T=KL 650 KLR650&Y=(A10-A14) A13 1999&L=KA2_KL 650 A KLR650 A10-A14&O=FRONT FORK&F=KA2_KL 650 A KLR650 A10-A14 _FRONT FORK&L2=KA2_KL 650 A KLR650 A10-A14 _FRONT FORK

 

Reperul 92049 iti trebuie la furci. Eventual si 92028.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am un KLR 650 din 99, tip A. Daca a avut cineva curiozitatea sa isi bage nasul in carburator si a reusit sa il puna la loc cum era, m-ar interesa. La fel si supapele, al meu are vreo 47000, e cazul sa umblu la ele. De distributie imi e si frica sa intreb.

In continuare ma chinui si cu simeringurile de furca pt ca normal ar trebui sa fie 2, unul de prf si unul de ulei iar astia de la piese nu imi gasesc decat de praf (ala de sus) Cred ca trebuie sa desfac furcile si sa ma conving personal care si cum este.

Despre tobe, a montat cineva vreuna tuning pe el pana acum ?

 

In rest , frane noi, ulei, filtre, kit de lant nou, usor usor il scot la aer.

 

Merci si drumuri uscate !

Simeringurile de ulei sunt TC4 38 X 50 X 10,5

Daca ai nevoie de ceva intreaba-ma in PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Vreun Kawasaki KLR650 in stare buna, spre foarte buna, nu stie nimeni? De preferat sa fie in Bucuresti sau imprejurimi. Poate ma si deplasez, daca se mai incalzeste putin. Nu conteaza anul, daca motocicleta arata si merge bine. Nu conteaza nici pretul, daca motocicleta arata si merge bine... totusi, ma astept la preturi de bun simt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
  • 8 months later...

Slaba miscare pe aici...

Pe mine iar ma bate gandul sa-mi iau un KLR. In 2014 n-am gasit nimic pe gustul meu. Sper ca de data asta sa fie altfel.

Am avut acum vreo 6-7 ani KLR650 si am ramas cu o nostalgie. Era perfecta motocicleta aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Ma poate ajuta cineva cu un manual de service pentru un KLR 600 din '93? Sau macar cu schema electrica. Codul de pe motor e KL600B. Multumesc!

Editat de Haotika
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

va salut. are cineva klr 650 model A la dezmembrat? multumesc.


» Post actualizat in 13 Nov 2015 19:07

va salut. are cineva idee daca chiulasa de klr 650 se potriveste pe klr 600 si invers? exista piese care sunt comune pe cele 2 modele?( in afara de cilindru si piston desigur). multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu unul (de fapt 2) in stare foarte buna. 0744485946.

» Post actualizat in 16 Nov 2015 16:50

Asta e mobra. (Scuze, ma descurc foarte greu pe telef.)

» Post actualizat in 10 Dec 2015 20:36

va salut. are cineva klr 650 model A la dezmembrat? multumesc.

» Post actualizat in 13 Nov 2015 19:07

va salut. are cineva idee daca chiulasa de klr 650 se potriveste pe klr 600 si invers? exista piese care sunt comune pe cele 2 modele?( in afara de cilindru si piston desigur). multumesc.

https://www.motorcyclespareparts.eu/kawasaki-parts/off-road/klr650-1996.aspx

Aici gasesti ce vrei...

post-88709-0-03075300-1447692203_thumb.jpg

post-88709-0-56698300-1447692252_thumb.jpg

post-88709-0-62778900-1447692467_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 6 months later...

Salut,

 

Inca doua KLR-uri in Prahova. Un A si un C.

Ma bucur sa vad ca mai sunt cateva A-uri pe aici. Nu-mi place sa o ard ca toata lumea, dar nici singur cuc n-as vrea sa fiu.

Poate mai animam putin discutiile pe aici, ca avem motoare legendare, merita mai mult :)

 

Si-a facut cineva upgrade-ul ala celebru la "doohickey" ?

 

Dan

 

 

post-73156-0-44836700-1469194605_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a facut cineva upgrade-ul ala celebru la "doohickey" ?

 

Salut

Si eu sunt proaspat posesor de KLR doar ca e un B Tengai din 1990. Pe deasupra sunt si proaspat motociclist doar de vreo 2 saptamani posesor de categoria A.

 

Am cautat foarte mult pe net despre celebrul doohickey, care se pare este o adevarata problema in caz ca nu e schimbat cel original. Necazul e ca in Romania si in Europa se gasesc foarte greu piese pt mobrele noastre. Cam tot ce cauti se gaseste doar prin SUA, ceea ce implica transport destul de scump si taxe vamale.

Ca sa nu mai spun ca pe langa acel doohickey (care el in sine nu e foarte scump) mai trebuie si un arc, surubul de la rotor si garniturile de la capacul de motor de pe partea stanga. Toate astea costa cam 100 si un pic de dolari. Problema in plus este ca trebuie si o cheie speciala si un surub cu care se scoate surubul de la rotor parca, chei care mai costa vreo 40 de dolari. Deci cam tot setul ajunge undeva la vreo 140 si ceva de dolari (138 daca iei tot setul http://www.eaglemike.com/Complete-lever-kit-with-torsion-spring-incl-special-tools-clkwts.htm )

 

Deocamdata ma gandeam doar la varianta cu reajustarea doohickey-ului unde doar desfaci jumatate de tura surubul care il tine si ii dai vreo 2 ciocanele de cauciuc in motor.

 

Sa speram ca ne strangem aici cei care avem aceste modele sa povestim ce facem bine si ce nu!

Asfalt uscat, Lucian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cheia aia cred ca putem gasi solutii, la fel si cu boltul extractor. Nu inteleg insa de ce trebuie schimbat surubul de la rotor...

 

Pentru a mai reduce costurile am putea comanda impreuna (un singur transport si un singur set de scule pe care sa ni le trimitem unul altuia pe aici pe la noi, cand e nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Proaspat posesor de klr 650 tip c fabr 2004. Excelenta motocicleta, pur si simplu., Si spun asta dupa o considerabila experienta cu alte tipuri de motociclete. Statuta mult timp la fostul proprietar, ca defect am constatat la ea blocarea pe deschis a robinetului de benzina si a cuiului pontou de la carburator. Cu robinetul am dres.o dar la carburator inca nu am ajuns sa desfac. Va fi prima interventie asadar. Hai s-auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspensiile sunt f bune din pct meu de vedere. Nu sunt reglabile pentru damping sau rebound ci doar arcul pe spate poate fi intarit din sistemul de reglaj clasic. Vibratiile nu sunt deranjante iar in mers nici nu aud motorul. Comparativ cu un f650, e dulce tare motorul. Maxim i.am dat 150 km/h dar mersul ei frumos e pe la 100-120. Protectia la vant e slaba rau. La Tengai e buna dar la tipul C necesita parbriz neaparat pt viteze de peste 80 km/h

» Post actualizat in 22 May 2018 09:56

Am testat.o si offroad si sunt f multumit de ea. Se comporta exact ca o enduroaica mai grea dar este predictibila, fara surprize neplacute. Cursa generoasa la suspensii o face f buna pt offroad mai soft asa

» Post actualizat in 22 May 2018 09:57

Am testat.o si offroad si sunt f multumit de ea. Se comporta exact ca o enduroaica mai grea dar este predictibila, fara surprize neplacute. Cursa generoasa la suspensii o face f buna pt offroad mai soft asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Va salut!

 

Sunt si eu posesor de Kawasaki 650 Tengai, aveti idee daca se potrivesc scaritele fata cu tot cu prinderile de pe cadru de la KLR sau alt model? La mine cea din stanga e stramba din suportul care se prinde pe cadru.

 

La ce ar trebui sa fiu atent la aceasta motocicleta pe langa acel doohickey?Nu se aud zgomote ciudate in zona unde se afla.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Salutare.

Nou posesor de KLR 650 - 2009, cu succes inmatriculat in RO.

Avand in vedere ca mobra asta nu este importata nicaieri in EU, implicit mai greu cu accesoriile. Am vorbit cu cei de la United care au confirmat.

Cu alte cuvinte, sunt in cautare de crash bar, suport side case'uri, eventual un scut motor metalic sau AL (cel original fiind de plastic). Singura sursa de piese/accesorii gasita pana acu este SUA. Aveti idee daca exista prin EU ceva? Merita sa incerc sa confectionez aici in tara crash barul si suportul de side case'uri pe la vreun atelier care face asa ceva custom? Daca da, vreo recomandare?

klr.jpeg

klr2.jpeg

Editat de ilie.ardeias
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...