koko_levy Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Salutare!!! Am luat un cbr600f din anul2003 motor cu injectie acum o saptamana.totul era ok l-am pornit de vreo sapte opt ori motocicleta dar nu l-am lasat mai mult de 5-6 minute sa mearga fiind vremea rece si cu zapada nu l-am putut incerca cum merge.in careva seara am dat jos carenele rezervorul dar fara sa desfac furtunele de benzina sau alte fire electrice.ieri l-am dus la RAR unde dupa alte trei porniri nu a mai vrut sa porneasca.drept e ca l-am accelerat la pornire si poate l-am inecat dar ma gandesc ca asa dupa o zi trebuia sa porneasca. Nu stiu ce sa ma fac...benzina are cat timp a functionat motorul suna foarte frumos, dar totusi nu stiu ce s-a intamplat cu ea.mi-e teama sa nu fie ceva problema electronica sau cu injectia. Daca cineva a mai avut probleme de acest fel va rog sa-mi dati niste sfaturi. mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mykkak Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) Deci ... totul a inceput acum 3 zile cand am umblat cu capul gol ... acum imi curge nasul, cred ca is racit ... daca cineva a mai avut probleme de acest fel va rog sa-mi dati niste sfaturi ... P.S. Mi s-a terminat hartia la baie si nu am nici un nonstop in zona, ce ma sfatuiti ... Si daca iti confirma cineva ca s-a inecat ai sa il desfaci ? dupa cum se vede nu, vorbesti despre asta de parca ar fi vre-un motor calat, daca ti se parea asa de simpla treaba verificai deja daca ai bujiile ude, dar mai mult ca sigur ai sa o duci la service asa ca la dracu ai mai facut topicul asta dea-m pulea ... Editat Februarie 13, 2009 de mykkak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K@rbon Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 scuze ca ma bag si eu, doar ata vroiam sa zic, acelasi lucru mi sa intamplt si mie e vb despre 1 bujii ude 2 filtru aer imbacsit 3 injectoarele in mare cam astea ar fi pt incet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 baterie? are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 In primul rand, e imposibil sa ineci o injectie. Verifica pe rand: tensiune in baterie, bujii, presiune in alimentare, semnal aprindere, CDI. Astea le poti face singur daca te pricepi putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 bujiile...acu vreo citeva zile a patit un baiat la un 1000RR 2007...si aceleasi obiceiuri proaste avea si el...sa porneasca mobra citeva minute ca sa mai incarce bateria...cica:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 bujiile...acu vreo citeva zile a patit un baiat la un 1000RR 2007...si aceleasi obiceiuri proaste avea si el...sa porneasca mobra citeva minute ca sa mai incarce bateria...cica:)) off topic: nu puteam sa ma abtzin sa nu ma bag....dar ...honda e honda on topic : cum ziceau si cei mai sus incearca bateria...verifica filtru de aer...(eventual schimba`le) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spriteanu Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 omu cerea un sfat baaaaaa! Care poti sa-l dai bine care nu stai in canal cu pilotii de curse si cu mecanicii echipei da GP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 (editat) nu mai fiti rautaciosi,e incepator,nimeni nu s-a nascut invatat. Sunt bujiile,e inecata si o poti lasa si un an ca tot nu se usuca singure,iar pt cel care zicea ca injectia nu ineaca...te asigur eu ca da Bafta. P.S. : Nu te-as sfatui sa o desfaci tu decat daca ai scule potrivite iar daca iti permiti,schimba bujiile daca sunt vechi si pune pe iridium.Daca le lasi pe cele vechi,le stergi DOAR cu o carpa,nimic altceva.Data viitoare nu te mai juca asa des cu pornirea/oprirea mai ales in intervale foarte scurte. Editat Februarie 14, 2009 de Adyp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koko_levy Postat Februarie 14, 2009 Autor Share Postat Februarie 14, 2009 Mersi pt cei care au incercat sa-mi dea un sfat in rest pt cei care considera ca am deschis topicul "de-am pulea" le urez succes si cand o sa aiba nevoie de un sfat sa se intalneasca numai cu oamnei cere ii considera niste incepatori prosti!!!! Baterie are si a mers foarte frumos pana nu a mai pornit si cum nu cunosc modelul am vrut sa vad daca s-a mai intamplat si la altcineva!!!Atat! O sa curat bujiile si vad in ce stare e filtrul de aer si daca nici asa nu porneste apelez la specialist! Mersi inca odata pt. cei care mi-au dat un sfat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 Mersi pt cei care au incercat sa-mi dea un sfat in rest pt cei care considera ca am deschis topicul "de-am pulea" le urez succes si cand o sa aiba nevoie de un sfat sa se intalneasca numai cu oamnei cere ii considera niste incepatori prosti!!!! Baterie are si a mers foarte frumos pana nu a mai pornit si cum nu cunosc modelul am vrut sa vad daca s-a mai intamplat si la altcineva!!!Atat! O sa curat bujiile si vad in ce stare e filtrul de aer si daca nici asa nu porneste apelez la specialist! Mersi inca odata pt. cei care mi-au dat un sfat!!! dupa cum spuneau si altii mai sus, BUJIILE SUNT DE VINA, evident ca se ineaca si injectia mai ales dak accelerezi rece,nu e mare lucru sa te uiti la ele ,trebuie doar sa dai jos caseta filtrului de aer(e putin de lucru ..)sa nu iti fie teama fiindca toate mufele se vor" cere "singure la locul lor (eventual fa niste poze la fiecare etapa cand desfaci dak tie frica ca nu mai sti sa pui la loc) ,pt bujii ar trebuii sa ai in trusa de la moto cheia potrivita ,,succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koko_levy Postat Februarie 14, 2009 Autor Share Postat Februarie 14, 2009 Mersi! Ai o bere fara alcool cand ne intalnim!!!cu motoarele pe strada normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 Mersi! Ai o bere fara alcool cand ne intalnim!!!cu motoarele pe strada normal! adica sa bea o bere cand are bani, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 (editat) curata bujiile...atat..nu mai umbla la masurat aiurea, ca nu crapa CDI ul asa din senin....eventual pune noi...cel mai bine in rest impresari ca intotdeauna...unii Editat Februarie 14, 2009 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koko_levy Postat Februarie 16, 2009 Autor Share Postat Februarie 16, 2009 Am curatat bujiile le-am pus inapoi a pornit 5 secunde(suna infundat) dupa care a murit iarasi si de atunci refuza sa mai porneasca!!! M-am hotarat si nu ma mai chinui cu ea, iau bujii noi de iridium si filtru de aer(e normal ca un filtru de aer sa fie 70euro????? )schimb si uleiul si daca nici asa nu porneste ii dau foc .....prima impresie nu m-a impresionat pozitiv de la Honda.Sper ca in continuare se revanseaza!!!la suzuki gsxf nu am avut nici o problema timp de 2 ani si 10000 km...dar mie mi-a trebuit honda apropo ce ulei recomandati pt. cbr?...aici ma refer si la viscozitate si la marca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Sfatul meu..cel mai simplu..desi nu sunt deloc expert in motociclete,porneste-o impinsa!Eu am avut cilindrii inundati cu ulei dupa o tranta,nu pornea de nici un fel,cand o impingeam si eliberam ambreiajul roata ramanea complet blocata.Am dus-o pe o panta,si a treia oara a pornit.A fumegat vreo 10 minute incontinuu,parca era termocentrala,dar apoi si-a revenit.important e ca a pornit.daca la mine a pornit asa,apoi la tine sunt sigur ca va porni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RocketBoy Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Nu ar fi mai bine totusi sa te duci la un mecanic sa o vada ? Cu siguranta el o sa iti spuna ce si cum trebuie cumparata sa nu dai bani de pomana pe ceva si problema sa fie altundeva. Totusi cand zic mecanic , un mecanic care sti ca are experienta nu un pitpalac care sa te bage in ceata Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Batranul Lup Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Salut.Honda are probleme la pornire la temperaturi scazute(iarna),ai reusit sa o ineci si va porni foarte greu acum.Incearca sa o pornesti impinsa in trapta a 2-a, eu cred ca va porni.Verifica filtrul de aer sa fie curat.Ar trebui ca dupa ce o pornesti sa iesi cu ia putin la drum sa se curete .Eu am Honda si sunt foarte multumit de aceasta marca.Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koko_levy Postat Februarie 17, 2009 Autor Share Postat Februarie 17, 2009 Filtrul de aer e cam murdar si e orginal honda, banuiesc ca e inca originalul pt. ca nu prea cred ca italienii pun filtre originale cand le schimba...oricum scimb toate consumabilele ca asa e normal la inceput de sezon si daca nici asa nu porneste ma duc la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 (editat) koko, acum 2 saptamani am pornit motoreta unui amic ( cbr) trasa la sufa cu masina ! ) nu stiu daca e bine sau rau, dar neavind cheie de bujii speciala am ales varianta cu trasu/impinsu' ! acum cit de bine e la injectie sa-i aplici ciobaneala asta, nu stiu ce pot sa-ti spun ca dupa ce a pornit a facut precum cea a nationalistului, a fumegat de zici ca era centrala atomica.. dupa aia si-a revenit. desigur, preferabil e sa o descante un mecanic bafta ! ps; n-are treaba ca e honda, yamaha sau bmw, cind nu vor nu vor si basta ! Editat Februarie 17, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 prima impresie nu m-a impresionat pozitiv de la Honda.Sper ca in continuare se revanseaza!!!la suzuki gsxf nu am avut nici o problema timp de 2 ani si 10000 km...dar mie mi-a trebuit honda apropo ce ulei recomandati pt. cbr?...aici ma refer si la viscozitate si la marca Blasfemieeee! Schimba-i consumabilele, ca asa e normal si apoi ai sa vezi ca porneste. Pune-i Motul 7100 10W40 sau 300V 10W40 ca-i place, bujii noi, filtre aer si ulei noi, pregateste-o de sezon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koko_levy Postat Februarie 17, 2009 Autor Share Postat Februarie 17, 2009 Filtrul de aer nu se poate curata?Nu de alta dar mi se pare cam scump un filtru de aer la 350ron ...teoretic K&N care se poate curata.Pe moto am Honda original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 17, 2009 Share Postat Februarie 17, 2009 Filtrul de aer nu se poate curata?Nu de alta dar mi se pare cam scump un filtru de aer la 350ron ...teoretic K&N care se poate curata.Pe moto am Honda original Daca il cumperi de la reprezentatanta poti sa dai si mai mult ... cauta pe louis, un filtru normal pentru cbr(nu stiu ce model ai tu) e maxim 44 de euro(CBR 600 F 95-99) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koko_levy Postat Februarie 17, 2009 Autor Share Postat Februarie 17, 2009 tocmai asta e problema ca e modelul 2001-2003 f4 si pe louis e 70euro. Se pare ca asta e pretul normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Salut! Sincer nu stiu ce filtru de aer este la CBR-ul pe injectie..dar unul de F3 costa 135 lei cu TVA inclus. Atat am dat eu pe unul acum 4 zile. Eu zic sa mai cauti..ca sigur vei gasi mai ieftin. Toate cele bune si hai caldura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.