A.TW. Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Salutare, vad ca lipseste omu' cateva zile si se populeaza topicul cu mare viteza. ce faceti, de unde si din ce vremuri de la DECEBAL apare atata lume ? asta nu poate decat sa ne bucure. QUOTE: KATO domnule dar vad ca esti foarte activ. bineinteles nu poate sa-mi faca placere. QUOTE: DAN. stimabile ar trebui sa rugam administratorul sa faca un subforum sub forma de tabel in care sa se incrie "VETERANII" cu numere de telefon pentru a putea comunica cu onorabili si sa activeze comunitati locale (prieteni, rude, cunostiinte) cu doua , trei sau patru trese pentru intalnirea propusa. numa' bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Pe Ianachim si Pompiliu nu i-am vazut postand pe aici, desi stiu ca si ei mananca kilometri pe paine. ...Sau trebuie sa implineasca "varsta" sa fie veterani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 pai de aia ca ei mananca km pe paine nu stau de trese si aiureli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 4, 2009 Autor Share Postat Martie 4, 2009 Merite avem fiecare individual pt efortul (placut dealtfel) de a acumula ani si km in sa,in conditii meteo nefavorabile uneori si cu un echipament rudimentar. Experienta acumulata de noi poate duce la o recunoastere din partea comunitatii moto din RO. Recunoastere la care cu siguranta vor aspira si alti membrii ai comunitatii. Daca nu prin scolile moto sau legislatia rutiera,macar prin exemplu propriu sa imbunatatim dezastruosul palmares de care ne lamentam pe forumuri si nu numai. Sper sa creasca numarul motociclistilor "de-o viata" in detrimentul celor "de-o vara". Sunt pt incrementarea din zece in zece ani a treselor,toate identice.Ce-i simplu e mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 4, 2009 Autor Share Postat Martie 4, 2009 Am fost 6 motoare pe traseul :Buc - Giurgiu - Ruse - Giurgiu - Ghimpati - Mihailesti - Buc. ..... o zi superba cu o companie super formata in majoritate din VETERANI... @ Doru BMW - te dai cu TINERETUL ... Pana la Slanic nu este distanta mai mare decat pana la Ruse .... daca o sa spui ceva de CURBE -sa stii ca pe Ghimpati sunt CURBE si sosea SUPER ..... Din pacate, zilele astea eu nu am timp de plimbari din pricina unor chestiuni administrative. Veterani - La multi kilometri frumosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Rosca Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 STIINDU-SE CA:TOTI motociclistii sunt LIBERI in cuget si simtire si mai ales TINERI (idifererent de varsta) Asteptam pe toti iubitorii motocicletelor - tineri sau seniori - sa contribuie aici la realizarea proiectului "PARADA VETERANILOR" CONTAM PE IDEILE SI PARTICIPAREA TUTUROR PASIONATILOR ! Ma bag si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 4, 2009 Autor Share Postat Martie 4, 2009 ......deci tu erai cu bmw-ul cu motor de wartburg.....am auzit de voi - cica erau vreo 3 bmw-uri pe crangasi/turda/constructorilor - din care unul era cu motor de wartburg; te-am vazut o singura data si m-am speriat de cat de lat era.....cred era prin `86-`87..... felicitari si la mai mare !!! asfalt uscat !! Multumesc pentru gandurile bune ! In acesti 41 de ani (1968 - 2009) nu am mers numai pe capitaliste sau pe BMW-uri... "Cobra"... "Betty-Boop"... "Tezeu"... Din pacate, nu am imagini decat cu o mica parte dintre motoarele mele... In schimb, amintiri cat cuprinde - mai cu seama cu oameni deosebiti... Sa auzim numai de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Rosca Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 (editat) 1. Dan Nastase - Buc 2. Constantin - Buc 3. Doru BMW - Buc 4. Sorin Avram - Buc 5. Bill 6. Kato - Arad 7. Dorumaster - Buc 8. Whitewolf -Buc 9. Calaretul - Buc 10. Adrian - Buc 11 aliance-steel-Buc 12. Biker Nelu - V-Dornei 13. Sorin Popescu - Buc. (sper sa nu fie cu bucluc). 14. Dan Rosca - Buc Editat Martie 4, 2009 de rfd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 dane cine e tipul din spate la poza cu betty boop, de la el am cumparat cz-ul 250 galben care apare in poza ta. era un tip f de treaba, statea pe dacia, mai stii ceva de el? se pricepea f bine la mecanica, a fost asa dragut cand m-a lasat cutia a venit la mine si mi-a deschis motorul, aveam pinionul de a 1-a dus de la atatea scari cate urcam cu el. un om deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 4, 2009 Autor Share Postat Martie 4, 2009 * hehe! mai rar asa motociclist statornic si fidel! e drept, ca nemtii fac masinarii nemuritoare, dar si pilotii lor dovedesc un atasament puternic... felicitari, domnule draga! si multumiri pentru o "tura" de istorie (in imagini, de data asta) pe care n-au reusit prea multi s-o schimbe, vad. hai, mai adunati ceva veterani! ...cred ca tre' sa-l scot din barlog pe taica-miu, hmm..! In numele Veteranilor Romani multumesc pentru felicitari ! ...Si adaug inca "o tura" de istorie... VREMURI DE HAIDUCIE... Pe la inceputul anilor '70 unul dintre locurile de intalnire ale motociclistilor din Bucuresti era in spatele Operei Romane... Asta dupa ce Strada Armeneasca si... blonda motociclista de acolo nu mai puteau face fata pretendentilor intru gloria asfaltului... Aproape firesc, punctul de intalnire s-a mutat la cofetaria Tosca, peste drum de Opera, si (foarte convenabil) vizavi de caminele studentelor de la drept si litere... Atata doar ca daca te incumetai sa faci vreo "lipeala" trebuia sa iti asumi si riscurile unor deplasari pe la Bacau si Focsani pentru a duce Cosanzenele la domiciliul de resedinta in weekend... Drumul ca drumul, ca de aia aveam motoare, dar mai haios era cand ingenua - care credea ca e rost de o "partida" cu un bucurestean - vroia sa te prezinte acasa parintilor... Motiv pentru care, dupa ce numarul logodnicilor motorizati a ajuns la saturatie, ba chiar subunitar - ca la un moment dat erau cam doua-trei pretendente pe cap de motociclist, locul s-a schimbat "strategic" in Drumul Taberei, undeva pe langa Favorit, pe o alee care pe vremea aceea iesea in sosea (acum este un bloc acolo). Pe aleea cu pricina, subsemnatul pictase direct pe asfalt o mare emblema rotunda care reprezenta un vultur, iar de jur imprejur scria cu majuscule: LUCKY POINT. Motiv de pelerinaj pentru marea majoritate a motociclistilor bucuresteni, pentru ca in scurt timp se dusese vestea ca nici o escapada motorizata prin tara nu poate fi incununata de succes decat daca treci la plecare peste punctul norocos... Dupa ce fetele de la Opera s-au mai domolit si dupa ce edilii Capitalei s-au gandit ca nu ar fi rau sa extinda cartierul, locul s-a schimbat la cofetaria Turn de la Sala Palatului... Un loc de "centrala afirmare" a unor zgubilitici ca Gica-frana, Bujie, Cap-de-fier si a altor nebuni frumosi ai marelui oras... De acolo, "locurile" au alternat intre parcarea din fata hotelului Athenee si cea de la Eva, spre disperarea securistilor care nu vedeau cu ochi buni (ca nici acum de altfel) un mare grup de motociclisti care - oricand, nu-i asa - "este un potential subversiv"-... Din nou locurile au alternat - intre Parcul Herastrau (intrarea din Soseaua Nordului), Arcul de Triumf (ca acum) si Fantana Miorita (gara Baneasa). Dar cum toate acestea erau "obiective" si securitatea nu vedea cu ochi buni o adunare de motociclisti...bla, bla, you know... ne-am "refugiat" in Padurea Baneasa, la Casa Alba si campingul din apropiere... Nici aici nu era bine "ca venea straini" si puteai afla cum e dincolo... Mai si ce motoare aveau - in special italienii - o nebunie ! Noroc cu afilierea la Clubul Sportiv Municipal Bucuresti - ca asa au mai scapat si ei de noi si noi de ei... ca vaz' Doamne eram acum "in cadru organizat"... Dar nu a fost rau pentru ca - in cladirea boiereasca de pe str. Bateriilor (acum disparuta de pe harta de cand cu Casa Popoului) - s-au organizat competitii moto valoroase, printre care si asa numitele raliuri de "regularitate si rezistenta"- concursuri deschise tuturor motociclistilor - pe care FRM nu ar face rau daca le-ar reinvia... De acolo - pentru ca eram totusi "prea in centru" - ne-am mutat sediul in Parcul Tineretului - intrarea din Soseaua Oltenitei. Ce vremuri... si ce... vulpitze... Dupa celebrul Raliu International cu sosirea in Neptun, gazduit de nea Nicu in 1976, vazand ei cam ce ar putea face 3.500 de motociclisti impreuna - securistii si militienii au devenit foarte activi, asa ca pana prin '80 lucrurile erau cam albastre pentru noi si au inceput sa miroasa urat... including ratia de benzina de 5 litri pe luna si... "pe cap" de motor... pe care nu o puteai "capata" decat iesind din Bucuresti, spre Giurgiu... si aia o benzina infecta, zice-se de 90 cifra octanica... da' era 75 super de camioane - daca iti pica pe haine puteai o saptamana a Cristian-Dihor... De necaz ne-am mutat din nou la Arc, asa de-ai dracu' si am jucat leapsa si v-ati ascunselea cu "organili" pana la revolutie. Doamne, ce vremuri !... Pe atunci nu conta ca ai Mobra, IJ, MZ, BMW sau Triumph... Eram pur si simplu impreuna... Toti pentru unul si unul pentru toti ! Raliul "Cupa 16 Februarie" - 1975 Hippye in Drumul Taberei... Un mic radar... Cupe, medalii... Pe zapada... Peisaj motorizat. Dane,nu esti cumva tu asta?... Nu, eu sunt... Asta ! "Sheriff" la Lacul Sfanta Ana 1987. pe la vara fac si eu 5 ani de moto.48000km desi in ultimul an am facut doar 1000. putina experienta de circuit + un minitur de europa sper sa conteze la "admiterea" mea in aripa tanara. si daca imi iau baterie la monster vin si eu la plimbare. Poza e la iesirea de sub MontBlanc spre franta. Motorul e monster de 600, primul. fata e sotia. Cu FELICITARI votez inscrierea ta in aripa tanara ! La multi kilometri frumosi ! Salutare fratilor. In armata, n-am alergat dupa grade, respectiv trese. Nu-mi placeau lucrurile fortate. Dar acum daca e la liber, parca imi surade ideea. Acum am emotii, ca sunt la limita. Am de 19 ani cat.A. Ma incadrez si eu la clasa veterani sau numai de la anu intru in drepturi. Felicitari pentru ideea in sine de a organiza acest eveniment. Sper sa pot onora si eu cu prezenta. Respectele mele pentru toti ce ati scris inaintea mea in acest topic. Postez si eu cateva poze din "evolutia microbului moto" Propun sa votam pentru doua trese ! Felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 4, 2009 Autor Share Postat Martie 4, 2009 Salutare, vad ca lipseste omu' cateva zile si se populeaza topicul cu mare viteza. ar trebui sa rugam administratorul sa faca un subforum sub forma de tabel in care sa se incrie "VETERANII"cu numere de telefon pentru a putea comunica cu onorabili si sa activeze comunitati locale (prieteni, rude, cunostiinte) cu doua , trei sau patru trese pentru intalnirea propusa. numa' bine. kato: Pai eu zic sa se faca un topic separat ca sa stie toata lumea ce si cum... Stimabili, Nu are rost (indiferent de motiv)... ACESTA ESTE TOPICUL CONSACRAT VETERANILOR. Folositi-l din plin ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 4, 2009 Autor Share Postat Martie 4, 2009 ATENTIE ! VOTAM PENTRU TRESE: 5 - 9 ani de activitate moto: Veterani - Aripa tanara: "V"-ul cu aripi. 10 ani de activitate - 1 tresa. 20 de ani de activitate - 2 trese. 30 ani de activitate - 3 trese. 40 - 49 de ani ani de activitate - 4 trese. 50 de ani si peste de activitate moto - 5 trese. Dupa cum remarcati: este vorba de activitate moto nu doar de varsta fizica. Altfel - dupa varsta - poti sa te declari veteran moto si sa fi condus in toata viata ta doar un sezon in '900-toamna... De aceea - inscrierile se fac pe baza carnetului de conducrere si a talonului (asteptam fotocopiile actualizate). Deasupra treselor propun un triunghi/romb ca o distinctie pentru numarul de kilometri rulati (dovediti cu martori sau calculati cu o medie rezonabila de 20.000 km/an). Desi in oarecare masura - pe unii s-ar putea sa-i nedreptateasca si pe altii sa-i avantajeze... Deasupra treselor: Triunghi cu varful in jos - pentru cel putin 100.000 km. Romb - peste 500.000 km. Pentru cei cu peste 50 de ani de moto si/sau distinsa activitate sportiva propun o stea la baza treselor. - Deoarece alte materiale (ex. metal) nu sunt practice (nu se muleaza, zgarie, agatza, etc)... Propun ca tresele sa fie brodate pe stofa albastra (culoarea zarilor, departarilor, cavaleriei...) cu fir galben de matase (sau fir auriu) Poftiti la vot ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Rosca Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 ATENTIE !VOTAM PENTRU TRESE: 5 - 9 ani de activitate moto: Veterani - Aripa tanara: "V"-ul cu aripi. 10 ani de activitate - 1 tresa. 20 de ani de activitate - 2 trese. 30 ani de activitate - 3 trese. 40 - 49 de ani ani de activitate - 4 trese. 50 de ani si peste de activitate moto - 5 trese. Dupa cum remarcati: este vorba de activitate moto nu doar de varsta fizica. Altfel - dupa varsta - poti sa te declari veteran moto si sa fi condus in toata viata ta doar un sezon in '900-toamna... De aceea - inscrierile se fac pe baza carnetului de conducrere si a talonului (asteptam fotocopiile actualizate). Deasupra treselor propun un triunghi/romb ca o distinctie pentru numarul de kilometri rulati (dovediti cu martori sau calculati cu o medie rezonabila de 20.000 km/an). Desi in oarecare masura - pe unii s-ar putea sa-i nedreptateasca si pe altii sa-i avantajeze... Deasupra treselor: Triunghi cu varful in jos - pentru cel putin 100.000 km. Romb - peste 500.000 km. Pentru cei cu peste 50 de ani de moto si/sau distinsa activitate sportiva propun o stea la baza treselor. - Deoarece alte materiale (ex. metal) nu sunt practice (nu se muleaza, zgarie, agatza, etc)... Propun ca tresele sa fie brodate pe stofa albastra (culoarea zarilor, departarilor, cavaleriei...) cu fir galben de matase (sau fir auriu) Poftiti la vot ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Votez:fir galben sau auriu,se distinge pe orice culoare.Cat despre configuratia si modelul emblemei ok! Cum ramane cu productia(cine are cunostinte sa le faca),costurile si distributia acestora? Cand se face lista si inscrierile sa scanam aici actele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 4, 2009 Autor Share Postat Martie 4, 2009 Votez:fir galben sau auriu,se distinge pe orice culoare.Cat despre configuratia si modelul emblemei ok! Cum ramane cu productia(cine are cunostinte sa le faca),costurile si distributia acestora? Cand se face lista si inscrierile sa scanam aici actele? Lista, prezentarea actelor si voturile se actualizeaza pe acest topic (quote) la fiecare noua postare. Haideti, domnilor, indrazniti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 In numele Veteranilor Romani multumesc pentru felicitari !...Si adaug inca "o tura" de istorie... .... * frumoasa descriere indraznesc sa va mai intreb, ca tot ati deschis un subcapitol, despre cursele de dirt bikes de acum cateva decenii din Bucuresti sau din tara. stiu ca se organizau undeva la marginea Bucurestiului cu motoare in mare parte rusesti (pe vremea aceea) si ca nu putini erau "nebunii" care se aventurau pe circuitele destul de dificile. ati participat? aveti priteni care au mers pe dirt bike? se numara printre veteranii nostrii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Rosca Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 kato: Pai eu zic sa se faca un topic separat ca sa stie toata lumea ce si cum... Stimabili, Nu are rost (indiferent de motiv)... ACESTA ESTE TOPICUL CONSACRAT VETERANILOR. Folositi-l din plin ! Ma tot uit, pe acest site, 700 de zone ale Bucurestiului. Inainte aveam doar o zona:zona moto Nu conta ca stateai in Dr.Taberei, Tei, Sala Palatului, Berceni, 1 Mai etc Si nu stiu cum naiba faceam, ca ne gaseam , desi nu aveam mobile. Si la bine si la rau.Si ne ajutam si sprijineam. Nu aveam decit o gasca , gasca noastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ROBY Indianu Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Multumesc pt.sfat Domnu Kato,am bagat la memorie. Se mai strecoara cate o greseala de ortografie,avand in vedere ca am terminat la sectia maghiara.Legat de trese,un vot si din partea mea pentru galben,cu toate ca nu m-ar deranja nici rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 (editat) Deci sa ma conformez! Editat Martie 4, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Rosca Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 (editat) Deci sa ma conformez! Naspa. M-ai luat. Al meu este din August 1984 Urmeaza poza Editat Martie 4, 2009 de rfd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 ATENTIE !VOTAM PENTRU TRESE: 5 - 9 ani de activitate moto: Veterani - Aripa tanara: "V"-ul cu aripi. 10 ani de activitate - 1 tresa. 20 de ani de activitate - 2 trese. 30 ani de activitate - 3 trese. 40 - 49 de ani ani de activitate - 4 trese. 50 de ani si peste de activitate moto - 5 trese. Dupa cum remarcati: este vorba de activitate moto nu doar de varsta fizica. Altfel - dupa varsta - poti sa te declari veteran moto si sa fi condus in toata viata ta doar un sezon in '900-toamna... De aceea - inscrierile se fac pe baza carnetului de conducrere si a talonului (asteptam fotocopiile actualizate). Deasupra treselor propun un triunghi/romb ca o distinctie pentru numarul de kilometri rulati (dovediti cu martori sau calculati cu o medie rezonabila de 20.000 km/an). Desi in oarecare masura - pe unii s-ar putea sa-i nedreptateasca si pe altii sa-i avantajeze... Deasupra treselor: Triunghi cu varful in jos - pentru cel putin 100.000 km. Romb - peste 500.000 km. Pentru cei cu peste 50 de ani de moto si/sau distinsa activitate sportiva propun o stea la baza treselor. - Deoarece alte materiale (ex. metal) nu sunt practice (nu se muleaza, zgarie, agatza, etc)... Propun ca tresele sa fie brodate pe stofa albastra (culoarea zarilor, departarilor, cavaleriei...) cu fir galben de matase (sau fir auriu) Poftiti la vot ! Super.., iaca o sa fiu veteran cu una tresa, pt ca am mai mult de ten years de activitate! Ma bucur mai mult decat premiul pe care l-am dorit , dar, nu l-am putut niciodata in scoala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DORUMASTER Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 @ kato - multumesc ptr. urari ! ( cam tarziu - dar in ultimile zile nu am intrat pe forum ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ROBY Indianu Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Da sa traiti,percutez si ma aliniez si eu cu pasi marunti si repezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 5, 2009 Autor Share Postat Martie 5, 2009 * frumoasa descriere indraznesc sa va mai intreb, ca tot ati deschis un subcapitol, despre cursele de dirt bikes de acum cateva decenii din Bucuresti sau din tara. stiu ca se organizau undeva la marginea Bucurestiului cu motoare in mare parte rusesti (pe vremea aceea) si ca nu putini erau "nebunii" care se aventurau pe circuitele destul de dificile. ati participat? aveti prieteni care au mers pe dirt bike? se numara printre veteranii nostrii? Nu sunt cel mai in masura sa comentez cursele de Dirt-Track... Eu am alergat in cadrul "Clubului Municipal Bucuresti" la Cursele de Viteza pe Sosea si Raliuri... Chiar ar trebui sa-i rugam pe acesti viteji (acum veterani) sa apara aici cu amintirile si darzenia lor... Respect ! Campion Viteza 1974 Campion Raliu 1974 Campion Viteza 1975 Campion "Raliul Dunarii" 1997 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin56ro2001 Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) 1. Dan Nastase - Buc2. Constantin - Buc 3. Doru BMW - Buc 4. Sorin Avram - Buc 5. Bill 6. Kato - Arad 7. Dorumaster - Buc 8. Whitewolf -Buc 9. Calaretul - Buc 10. Adrian - Buc 11 aliance-steel-Buc 12. Biker Nelu - V-Dornei 13. Sorin Popescu - Buc. (sper sa nu fie cu bucluc). 14. Dan Rosca - Buc Salutari la toata lumea! Am vazut cam tarliu acest interesant topic si neaparat vreau sa ma inscriu si eu la aceasta actiune si bineinteles, la cele care o vor urma. Deci, 15. Sorin Marian Gruesc - loco. A - 08.1982, B - 11.1977 Mobre, CZ-uri, IJ (unu' da' bun)...12 ani pauza (OLTCIT), YAMAHA XJ 600S. Revin si cu poze si cu acte ("Dovada,...dovada" cum zicea, la un Craciun, cineva de foarte trista amintire). Pana atunci, Editat Martie 6, 2009 de sorin56ro2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.