Sari la conținut

Veteranii,adunarea!


Dan Nastase
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

vad ca lipseste omu' cateva zile si se populeaza topicul cu mare viteza. ce faceti, de unde si din ce vremuri de la DECEBAL apare atata lume ?

asta nu poate decat sa ne bucure.

QUOTE: KATO

domnule dar vad ca esti foarte activ. bineinteles nu poate sa-mi faca placere.

 

QUOTE: DAN.

stimabile ar trebui sa rugam administratorul sa faca un subforum sub forma de tabel in care sa se incrie "VETERANII"

cu numere de telefon pentru a putea comunica cu onorabili si sa activeze comunitati locale (prieteni, rude, cunostiinte) cu doua , trei sau patru trese pentru intalnirea propusa.

 

numa' bine. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pe Ianachim si Pompiliu nu i-am vazut postand pe aici, desi stiu ca si ei mananca kilometri pe paine.

...Sau trebuie sa implineasca "varsta" sa fie veterani?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merite avem fiecare individual pt efortul (placut dealtfel) de a acumula ani si km in sa,in conditii meteo nefavorabile uneori si cu un echipament rudimentar. Experienta acumulata de noi poate duce la o recunoastere din partea comunitatii moto din RO. Recunoastere la care cu siguranta vor aspira si alti membrii ai comunitatii. Daca nu prin scolile moto sau legislatia rutiera,macar prin exemplu propriu sa imbunatatim dezastruosul palmares de care ne lamentam pe forumuri si nu numai. Sper sa creasca numarul motociclistilor "de-o viata" in detrimentul celor "de-o vara".

 

Sunt pt incrementarea din zece in zece ani a treselor,toate identice.Ce-i simplu e mai bun.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost 6 motoare pe traseul :

Buc - Giurgiu - Ruse - Giurgiu - Ghimpati - Mihailesti - Buc. ..... o zi superba cu o companie

super formata in majoritate din VETERANI...

@ Doru BMW - te dai cu TINERETUL ... Pana la Slanic nu este distanta mai mare decat pana la Ruse .... daca

o sa spui ceva de CURBE -sa stii ca pe Ghimpati sunt CURBE si sosea SUPER .....

 

Din pacate, zilele astea eu nu am timp de plimbari din pricina unor chestiuni administrative.

Veterani - La multi kilometri frumosi !

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

STIINDU-SE CA:

TOTI motociclistii sunt LIBERI in cuget si simtire

si mai ales TINERI (idifererent de varsta)

 

Asteptam pe toti iubitorii motocicletelor

- tineri sau seniori -

sa contribuie aici la realizarea proiectului

"PARADA VETERANILOR"

 

CONTAM PE IDEILE

SI PARTICIPAREA TUTUROR PASIONATILOR !

 

 

Ma bag si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......deci tu erai cu bmw-ul cu motor de wartburg.....

am auzit de voi - cica erau vreo 3 bmw-uri pe crangasi/turda/constructorilor - din care unul era cu motor de wartburg; te-am vazut o singura data si m-am speriat de cat de lat era.....cred era prin `86-`87.....

felicitari si la mai mare !!!

asfalt uscat !!

 

Multumesc pentru gandurile bune !

In acesti 41 de ani (1968 - 2009) nu am mers numai pe capitaliste sau pe BMW-uri...

 

post-882-1236174154_thumb.jpg "Cobra"... post-882-1236174166_thumb.jpg "Betty-Boop"...

 

post-882-1236174185_thumb.jpg "Tezeu"...

 

Din pacate, nu am imagini decat cu o mica parte dintre motoarele mele...

In schimb, amintiri cat cuprinde - mai cu seama cu oameni deosebiti...

Sa auzim numai de bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Dan Nastase - Buc

2. Constantin - Buc

3. Doru BMW - Buc

4. Sorin Avram - Buc

5. Bill

6. Kato - Arad

7. Dorumaster - Buc

8. Whitewolf -Buc

9. Calaretul - Buc

10. Adrian - Buc

11 aliance-steel-Buc

12. Biker Nelu - V-Dornei

13. Sorin Popescu - Buc. (sper sa nu fie cu bucluc).

14. Dan Rosca - Buc

Editat de rfd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dane cine e tipul din spate la poza cu betty boop, de la el am cumparat cz-ul 250 galben care apare in poza ta. era un tip f de treaba, statea pe dacia, mai stii ceva de el? se pricepea f bine la mecanica, a fost asa dragut cand m-a lasat cutia a venit la mine si mi-a deschis motorul, aveam pinionul de a 1-a dus de la atatea scari cate urcam cu el. un om deosebit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* hehe! mai rar asa motociclist statornic si fidel! ;)

e drept, ca nemtii fac masinarii nemuritoare, dar si pilotii lor dovedesc un atasament puternic...

felicitari, domnule draga!

si multumiri pentru o "tura" de istorie (in imagini, de data asta) pe care n-au reusit prea multi s-o schimbe, vad.

hai, mai adunati ceva veterani! ...cred ca tre' sa-l scot din barlog pe taica-miu, hmm..! :ok:

In numele Veteranilor Romani multumesc pentru felicitari !

...Si adaug inca "o tura" de istorie...

 

VREMURI DE HAIDUCIE...

 

Pe la inceputul anilor '70 unul dintre locurile de intalnire ale motociclistilor din Bucuresti

era in spatele Operei Romane... Asta dupa ce Strada Armeneasca si... blonda motociclista de acolo

nu mai puteau face fata pretendentilor intru gloria asfaltului...

Aproape firesc, punctul de intalnire s-a mutat la cofetaria Tosca, peste drum de Opera,

si (foarte convenabil) vizavi de caminele studentelor de la drept si litere... Atata doar

ca daca te incumetai sa faci vreo "lipeala" trebuia sa iti asumi si riscurile unor deplasari

pe la Bacau si Focsani pentru a duce Cosanzenele la domiciliul de resedinta in weekend...

Drumul ca drumul, ca de aia aveam motoare, dar mai haios era cand ingenua

- care credea ca e rost de o "partida" cu un bucurestean - vroia sa te prezinte acasa parintilor...

Motiv pentru care, dupa ce numarul logodnicilor motorizati a ajuns la saturatie, ba chiar subunitar -

ca la un moment dat erau cam doua-trei pretendente pe cap de motociclist,

locul s-a schimbat "strategic" in Drumul Taberei, undeva pe langa Favorit,

pe o alee care pe vremea aceea iesea in sosea (acum este un bloc acolo).

Pe aleea cu pricina, subsemnatul pictase direct pe asfalt o mare emblema rotunda

care reprezenta un vultur, iar de jur imprejur scria cu majuscule: LUCKY POINT.

Motiv de pelerinaj pentru marea majoritate a motociclistilor bucuresteni, pentru ca in scurt timp

se dusese vestea ca nici o escapada motorizata prin tara nu poate fi incununata de succes

decat daca treci la plecare peste punctul norocos...

Dupa ce fetele de la Opera s-au mai domolit si dupa ce edilii Capitalei s-au gandit ca nu ar fi rau

sa extinda cartierul, locul s-a schimbat la cofetaria Turn de la Sala Palatului...

Un loc de "centrala afirmare" a unor zgubilitici ca Gica-frana, Bujie, Cap-de-fier

si a altor nebuni frumosi ai marelui oras...

De acolo, "locurile" au alternat intre parcarea din fata hotelului Athenee si cea de la Eva,

spre disperarea securistilor care nu vedeau cu ochi buni (ca nici acum de altfel)

un mare grup de motociclisti care - oricand, nu-i asa - "este un potential subversiv"-...

Din nou locurile au alternat - intre Parcul Herastrau (intrarea din Soseaua Nordului),

Arcul de Triumf (ca acum) si Fantana Miorita (gara Baneasa). Dar cum toate acestea erau "obiective"

si securitatea nu vedea cu ochi buni o adunare de motociclisti...bla, bla, you know... ne-am "refugiat"

in Padurea Baneasa, la Casa Alba si campingul din apropiere...

Nici aici nu era bine "ca venea straini" si puteai afla cum e dincolo... Mai si ce motoare aveau -

in special italienii - o nebunie ! Noroc cu afilierea la Clubul Sportiv Municipal Bucuresti -

ca asa au mai scapat si ei de noi si noi de ei... ca vaz' Doamne eram acum "in cadru organizat"...

Dar nu a fost rau pentru ca - in cladirea boiereasca de pe str. Bateriilor

(acum disparuta de pe harta de cand cu Casa Popoului) - s-au organizat competitii moto valoroase,

printre care si asa numitele raliuri de "regularitate si rezistenta"- concursuri deschise tuturor motociclistilor -

pe care FRM nu ar face rau daca le-ar reinvia...

De acolo - pentru ca eram totusi "prea in centru" - ne-am mutat sediul in Parcul Tineretului -

intrarea din Soseaua Oltenitei. Ce vremuri... si ce... vulpitze...

Dupa celebrul Raliu International cu sosirea in Neptun, gazduit de nea Nicu in 1976,

vazand ei cam ce ar putea face 3.500 de motociclisti impreuna -

securistii si militienii au devenit foarte activi, asa ca pana prin '80 lucrurile erau cam albastre pentru noi

si au inceput sa miroasa urat... including ratia de benzina de 5 litri pe luna si... "pe cap" de motor...

pe care nu o puteai "capata" decat iesind din Bucuresti, spre Giurgiu... si aia o benzina infecta,

zice-se de 90 cifra octanica... da' era 75 super de camioane - daca iti pica pe haine

puteai o saptamana a Cristian-Dihor...

De necaz ne-am mutat din nou la Arc, asa de-ai dracu' si am jucat leapsa si v-ati ascunselea

cu "organili" pana la revolutie.

Doamne, ce vremuri !... Pe atunci nu conta ca ai Mobra, IJ, MZ, BMW sau Triumph... Eram pur si simplu impreuna...

Toti pentru unul si unul pentru toti !

 

post-882-1236176224_thumb.jpgRaliul "Cupa 16 Februarie" - 1975

 

post-882-1236176245_thumb.jpg Hippye in Drumul Taberei...

 

post-882-1236176318_thumb.jpg Un mic radar...

 

post-882-1236176271_thumb.jpg Cupe, medalii...

 

post-882-1236176288_thumb.jpg Pe zapada...

 

post-882-1236176301_thumb.jpg Peisaj motorizat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dane,nu esti cumva tu asta?... :)

 

Nu, eu sunt... Asta !

 

post-882-1236178722_thumb.jpg "Sheriff" la Lacul Sfanta Ana 1987.

 

 

pe la vara fac si eu 5 ani de moto.

48000km desi in ultimul an am facut doar 1000.

putina experienta de circuit + un minitur de europa sper sa conteze la "admiterea" mea in aripa tanara.

si daca imi iau baterie la monster vin si eu la plimbare.

Poza e la iesirea de sub MontBlanc spre franta. Motorul e monster de 600, primul. fata e sotia.

 

Cu FELICITARI votez inscrierea ta in aripa tanara !

 

La multi kilometri frumosi !

 

 

 

Salutare fratilor. In armata, n-am alergat dupa grade, respectiv trese. Nu-mi placeau lucrurile fortate. Dar acum daca e la liber, parca imi surade ideea. Acum am emotii, ca sunt la limita. Am de 19 ani cat.A. Ma incadrez si eu la clasa veterani sau numai de la anu intru in drepturi. Felicitari pentru ideea in sine de a organiza acest eveniment. Sper sa pot onora si eu cu prezenta. Respectele mele pentru toti ce ati scris inaintea mea in acest topic. Postez si eu cateva poze din "evolutia microbului moto"

 

Propun sa votam pentru doua trese !

Felicitari !

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

vad ca lipseste omu' cateva zile si se populeaza topicul cu mare viteza. ar trebui sa rugam administratorul sa faca un subforum sub forma de tabel in care sa se incrie "VETERANII"cu numere de telefon pentru a putea comunica cu onorabili si sa activeze comunitati locale (prieteni, rude, cunostiinte) cu doua , trei sau patru trese pentru intalnirea propusa.

numa' bine. :ok:

kato: Pai eu zic sa se faca un topic separat ca sa stie toata lumea ce si cum...

 

Stimabili,

Nu are rost (indiferent de motiv)... ;)

ACESTA ESTE TOPICUL CONSACRAT VETERANILOR.

Folositi-l din plin !

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ATENTIE !

VOTAM PENTRU TRESE:

 

5 - 9 ani de activitate moto: Veterani - Aripa tanara: "V"-ul cu aripi.

10 ani de activitate - 1 tresa.

20 de ani de activitate - 2 trese.

30 ani de activitate - 3 trese.

40 - 49 de ani ani de activitate - 4 trese.

50 de ani si peste de activitate moto - 5 trese.

 

Dupa cum remarcati: este vorba de activitate moto nu doar de varsta fizica.

Altfel - dupa varsta - poti sa te declari veteran moto

si sa fi condus in toata viata ta doar un sezon in '900-toamna...

De aceea - inscrierile se fac pe baza carnetului de conducrere si a talonului

(asteptam fotocopiile actualizate).

 

Deasupra treselor propun un triunghi/romb

ca o distinctie pentru numarul de kilometri rulati (dovediti cu martori sau

calculati cu o medie rezonabila de 20.000 km/an).

Desi in oarecare masura - pe unii s-ar putea sa-i nedreptateasca si pe altii sa-i avantajeze...

 

Deasupra treselor: Triunghi cu varful in jos - pentru cel putin 100.000 km.

Romb - peste 500.000 km.

 

Pentru cei cu peste 50 de ani de moto si/sau distinsa activitate sportiva

propun o stea la baza treselor.

 

- Deoarece alte materiale (ex. metal) nu sunt practice (nu se muleaza, zgarie, agatza, etc)...

Propun ca tresele sa fie brodate pe stofa albastra (culoarea zarilor, departarilor, cavaleriei...)

cu fir galben de matase (sau fir auriu)

 

Poftiti la vot !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ATENTIE !

VOTAM PENTRU TRESE:

 

5 - 9 ani de activitate moto: Veterani - Aripa tanara: "V"-ul cu aripi.

10 ani de activitate - 1 tresa.

20 de ani de activitate - 2 trese.

30 ani de activitate - 3 trese.

40 - 49 de ani ani de activitate - 4 trese.

50 de ani si peste de activitate moto - 5 trese.

 

Dupa cum remarcati: este vorba de activitate moto nu doar de varsta fizica.

Altfel - dupa varsta - poti sa te declari veteran moto

si sa fi condus in toata viata ta doar un sezon in '900-toamna...

De aceea - inscrierile se fac pe baza carnetului de conducrere si a talonului

(asteptam fotocopiile actualizate).

 

Deasupra treselor propun un triunghi/romb

ca o distinctie pentru numarul de kilometri rulati (dovediti cu martori sau

calculati cu o medie rezonabila de 20.000 km/an).

Desi in oarecare masura - pe unii s-ar putea sa-i nedreptateasca si pe altii sa-i avantajeze...

 

Deasupra treselor: Triunghi cu varful in jos - pentru cel putin 100.000 km.

Romb - peste 500.000 km.

 

Pentru cei cu peste 50 de ani de moto si/sau distinsa activitate sportiva

propun o stea la baza treselor.

 

- Deoarece alte materiale (ex. metal) nu sunt practice (nu se muleaza, zgarie, agatza, etc)...

Propun ca tresele sa fie brodate pe stofa albastra (culoarea zarilor, departarilor, cavaleriei...)

cu fir galben de matase (sau fir auriu)

 

Poftiti la vot !

:cheers: :ok: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Votez:fir galben sau auriu,se distinge pe orice culoare.Cat despre configuratia si modelul emblemei ok! :cheers: Cum ramane cu productia(cine are cunostinte sa le faca),costurile si distributia acestora? :ok: Cand se face lista si inscrierile sa scanam aici actele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Votez:fir galben sau auriu,se distinge pe orice culoare.Cat despre configuratia si modelul emblemei ok! :ok: Cum ramane cu productia(cine are cunostinte sa le faca),costurile si distributia acestora? ;) Cand se face lista si inscrierile sa scanam aici actele?

 

Lista, prezentarea actelor si voturile

se actualizeaza pe acest topic (quote) la fiecare noua postare.

 

Haideti, domnilor, indrazniti !

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In numele Veteranilor Romani multumesc pentru felicitari !

...Si adaug inca "o tura" de istorie...

 

....

 

* frumoasa descriere :cheers:

 

indraznesc sa va mai intreb, ca tot ati deschis un subcapitol, despre cursele de dirt bikes de acum cateva decenii din Bucuresti sau din tara. stiu ca se organizau undeva la marginea Bucurestiului cu motoare in mare parte rusesti (pe vremea aceea) si ca nu putini erau "nebunii" care se aventurau pe circuitele destul de dificile. ati participat? aveti priteni care au mers pe dirt bike? se numara printre veteranii nostrii? :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kato: Pai eu zic sa se faca un topic separat ca sa stie toata lumea ce si cum...

 

Stimabili,

Nu are rost (indiferent de motiv)... :ok:

ACESTA ESTE TOPICUL CONSACRAT VETERANILOR.

Folositi-l din plin !

:cheers:

 

Ma tot uit, pe acest site, 700 de zone ale Bucurestiului.

Inainte aveam doar o zona:zona moto

Nu conta ca stateai in Dr.Taberei, Tei, Sala Palatului, Berceni, 1 Mai etc

Si nu stiu cum naiba faceam, ca ne gaseam , desi nu aveam mobile.

Si la bine si la rau.Si ne ajutam si sprijineam.

Nu aveam decit o gasca , gasca noastra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt.sfat Domnu Kato,am bagat la memorie. :cheers: Se mai strecoara cate o greseala de ortografie,avand in vedere ca am terminat la sectia maghiara.Legat de trese,un vot si din partea mea pentru galben,cu toate ca nu m-ar deranja nici rosu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ATENTIE !

VOTAM PENTRU TRESE:

 

5 - 9 ani de activitate moto: Veterani - Aripa tanara: "V"-ul cu aripi.

10 ani de activitate - 1 tresa.

20 de ani de activitate - 2 trese.

30 ani de activitate - 3 trese.

40 - 49 de ani ani de activitate - 4 trese.

50 de ani si peste de activitate moto - 5 trese.

 

Dupa cum remarcati: este vorba de activitate moto nu doar de varsta fizica.

Altfel - dupa varsta - poti sa te declari veteran moto

si sa fi condus in toata viata ta doar un sezon in '900-toamna...

De aceea - inscrierile se fac pe baza carnetului de conducrere si a talonului

(asteptam fotocopiile actualizate).

 

Deasupra treselor propun un triunghi/romb

ca o distinctie pentru numarul de kilometri rulati (dovediti cu martori sau

calculati cu o medie rezonabila de 20.000 km/an).

Desi in oarecare masura - pe unii s-ar putea sa-i nedreptateasca si pe altii sa-i avantajeze...

 

Deasupra treselor: Triunghi cu varful in jos - pentru cel putin 100.000 km.

Romb - peste 500.000 km.

 

Pentru cei cu peste 50 de ani de moto si/sau distinsa activitate sportiva

propun o stea la baza treselor.

 

- Deoarece alte materiale (ex. metal) nu sunt practice (nu se muleaza, zgarie, agatza, etc)...

Propun ca tresele sa fie brodate pe stofa albastra (culoarea zarilor, departarilor, cavaleriei...)

cu fir galben de matase (sau fir auriu)

 

Poftiti la vot !

Super.., iaca o sa fiu veteran cu una tresa, pt ca am mai mult de ten years de activitate! Ma bucur mai mult decat premiul pe care l-am dorit , dar, nu l-am putut niciodata in scoala! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da sa traiti,percutez si ma aliniez si eu cu pasi marunti si repezi.

post-36568-1236249352_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* frumoasa descriere :cheers:

indraznesc sa va mai intreb, ca tot ati deschis un subcapitol, despre cursele de dirt bikes de acum cateva decenii din Bucuresti sau din tara. stiu ca se organizau undeva la marginea Bucurestiului cu motoare in mare parte rusesti (pe vremea aceea) si ca nu putini erau "nebunii" care se aventurau pe circuitele destul de dificile. ati participat? aveti prieteni care au mers pe dirt bike? se numara printre veteranii nostrii? :ok:

 

Nu sunt cel mai in masura sa comentez cursele de Dirt-Track...

Eu am alergat in cadrul "Clubului Municipal Bucuresti" la Cursele de Viteza pe Sosea si Raliuri...

Chiar ar trebui sa-i rugam pe acesti viteji (acum veterani) sa apara aici cu amintirile si darzenia lor...

Respect !

 

Campion Viteza 1974post-882-1236259689_thumb.jpg

 

Campion Raliu 1974post-882-1236259706_thumb.jpg

 

Campion Viteza 1975post-882-1236259728_thumb.jpg

 

Campion "Raliul Dunarii" 1997post-882-1236260272_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Dan Nastase - Buc

2. Constantin - Buc

3. Doru BMW - Buc

4. Sorin Avram - Buc

5. Bill

6. Kato - Arad

7. Dorumaster - Buc

8. Whitewolf -Buc

9. Calaretul - Buc

10. Adrian - Buc

11 aliance-steel-Buc

12. Biker Nelu - V-Dornei

13. Sorin Popescu - Buc. (sper sa nu fie cu bucluc).

14. Dan Rosca - Buc

 

Salutari la toata lumea! :cheers:

Am vazut cam tarliu acest interesant topic si neaparat vreau sa ma inscriu si eu la aceasta actiune si bineinteles, la cele care o vor urma.

Deci,

 

15. Sorin Marian Gruesc - loco.

 

A - 08.1982, B - 11.1977

Mobre, CZ-uri, IJ (unu' da' bun)...12 ani pauza (OLTCIT), YAMAHA XJ 600S.

 

Revin si cu poze si cu acte ("Dovada,...dovada" cum zicea, la un Craciun, cineva de foarte trista amintire).

Pana atunci,

 

:ok: ;) :)

Editat de sorin56ro2001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...