Sari la conținut

Pestele de la cap se impute..


apriliabiker2004
 Share

Postări Recomandate

Am aflat cu stupefactie despre o schimbare la nivel inalt care nu inseamna la prima vedere nimic pentru cititorii saupasionatiide moto din Romania. Si anume, Thomas Mehlz, directorul Motor-presse international si-a dat demisia si a fost inlocuit de Maike Schlegel, directoarea pe europa de est, datorita neconcordantelor cu aceasta privind viitorul publicatiilor internationale ale motor-presse.

Ei si?

Pai.. e relevant.

Pentru cine nu stie, Thomas Mehls este persoana responsabila de lansarea si dezvoltarea revistelor UM si GEO in Romania.

Iar Maica Schlegel este persoana raspunzatoare incepind cu 2006 de distrugerea sistematica din interior a Auto Motor si sport, Univers Moto si toate celelalte care nu au apucat sa se dezvolte sau sa se nasca.

Ea este cea care a venit si a schimbat directoratul, din cauza ei a plecat Magureanu si Bratu de la AMS si Nastase de la UM, care oricit de controversati sau cum vreti voi erau, macar erau autentici, cunoscuti, si faceau parte din publicatiile respective de la nastere.

Personal am avut o groaza de controverse si razboaie cu fiecare, dar alea faceau farmecul zilei..

Mehls era un tip extraordinar, tinar, experimentat si foarte bun strateg. Discutam la ora aceea cu el inainte de "catastrofa schlegel" despre brand extensions la GEO, material video pt o emisiune TV moto si auto, si alte proiecte.

 

Acum, cu tot respectul pentru Filip si Bunicul si ceilalti care se chinuie sa tina in viata trei reviste in 2 oameni, revistele Motor-presse au ajuns aproape anonime.

 

Sa auzim ca o bestie carierista fara scrupule care a distrus sucursala din Romania a ajuns directoarea Motor-presse international inseamna sa ne pregatim sa scriem necrologul revistelor MP

 

Ce invataturi sa tragem din asta? Pai..Feriti-va de barbati deghizati in femei, pentru care fuc-king si coo-king sunt doua regate in china..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar îmi pare rău să aflu că, din motive corporatiste, UM este sabotată chiar de șefii cei mari. Mai auzisem de tipa asta și de atitudinea ei reticentă față de România. Departe de mine gândul să mă bucur de necazul concurenței. A face parte dintr-o corporație mare are avantaje și dezavantaje.

Baftă UM!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar îmi pare rău să aflu că, din motive corporatiste, UM este sabotată chiar de șefii cei mari. Mai auzisem de tipa asta și de atitudinea ei reticentă față de România. Departe de mine gândul să mă bucur de necazul concurenței. A face parte dintr-o corporație mare are avantaje și dezavantaje.

Baftă UM!

Multumesc de sustinerea morala, Kriminal ! :cheers:

Nu folosesc persoana I-a plural ("multumim") dintr-un simplu motiv care merge totusi mai sugestiv exprimat in niscaiva versuri ;) (valabile de fapt si ca raspuns la postarea cu noima a lui Apriliabiker - iar ai dreptate adica, Serbane taica, la crize noi musai manageri "originali" orientati deviant nu doar cu secsu', ci si cu neuronu' blond !)

 

Din zece negri mititei

Ramasesera doar trei;

Filip se facu britanic,

Doi bagau efort titanic,

Dar trase Schlegel cu tunu'

De mai ramase doar... UNU !

Ghici ciuperca-ntr-un picior

Cine-i fraieru' al chior !!!

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunicule,

 

Bag si eu o intrebare...

Nu era mai demn sa fi plecati tot poporu' scriitor&pozar atunci cand a plecat Nastase?

:lol:

... La MotoLife? Sau la capshuni in Spania ?! :)

Serios acum, orice problema de genul asta privita din exterior si nu dinlauntru e f. simpla doar aparent.

Iar detaliile evolutiei situatiei de-a lungul anilor, ca si optiunile personale ale fiecaruia sint convins ca nu intereseaza pe nimeni.

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..

Iar detaliile evolutiei situatiei de-a lungul anilor, ca si optiunile personale ale fiecaruia sint convins ca nu intereseaza pe nimeni.

:lol:

ba tocmai astea fac deliciul publicului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la plecarea lui Dan Nastase , Univers Moto este singura revista care apare in public fara redactor sef ! Evolutia situatiei nu putea sa fie decit negativa !

cea ce sa si intinplat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunicule,

 

Bag si eu o intrebare...

Nu era mai demn sa fi plecati tot poporu' scriitor&pozar atunci cand a plecat Nastase?

:)

 

 

Sa-i fie tarana usoara! :D Astept aparitia unei noi publicatii scrisa de motociclisti pasionati pt ceilalti motociclisti autohtoni.

 

O greseala comuna a fost de a considera revista drept revista lui Nastase. Nu era, nu este si nu va fi nici a lui nici a altcuiva decit a detinatorilor titlului, respectiv motorpresse.

Revista a functionat si poate functiona si fara Nastase si fara oricare din cei de acolo trecuti sau prezenti.

Nu poate exista insa fara dorinta a chiar proprietarilor ei, care aflindu-se sub imperiul con-cluziilor maicai Schlegel, au lasat-o sa o impinga in coltul deciziei "puteti functiona cu un om si o suta de euro pe luna, sau va inchidem" .

Cred ca doamna cu pricina, care este culmea, doctor in publicitate (!?!) putea consulta si alti doctori cind a aplicat gindirea de mai sus, evident insa doctori de alte specialitati.. Ar ajuta-o mult cred..

 

Cit despre aparitia unei publicatii "autohtone" ... pai cam greu, pt ca nu poti umple decit vreo 3-4 pagini cu ce se intimpla dpdv. moto in romania, in rest trebuie sa te bazezi pe ceva continut de afara (vreo 80-90%) ca altfel te chinui ca Moto Life sa scrii tot despre niste evenimente unde nu se intimpla mai nimic decit ceva bere si gagici.. no offence, da cam asa e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....greu cu maicutele astea maica.......

imi permit sa va reamintesc definitia femeii dupa care ma duc sa fumez:

 

"barbat destept cu c**ie`n piept".

va place - mie nu ! - sa le dati nas, tarcoale, cadouri si drepturi.....pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre motive corporatiste, pai e foarte simplu.

Cind vrei sa devi sefa, tre sa convingi proprietarii ca fostu' sef e prost, ca tu esti desteapta, si ca macar daca nu esti in stare sa le aduci profit, macar le faci ceva economii.

Si pe cine sa sacrifici? Pe unguri? Nu, ca acolo ai avut biroul si iti stiu aia viciile.

Pe slovaci? Nu ca aia nu-i paroasa, vorba lu margineanu... :))

Atunci pe romani, mai tata mai, ca aia duc orice le pui in spate.

Si uite asa au facut-o sefa si l-au dat afara pe baiatu' care zicea sa dezvolte businesu' in romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aflat cu stupefactie despre o schimbare la nivel inalt care nu inseamna la prima vedere nimic pentru cititorii saupasionatiide moto din Romania. Si anume, Thomas Mehlz, directorul Motor-presse international si-a dat demisia si a fost inlocuit de Maike Schlegel, directoarea pe europa de est, datorita neconcordantelor cu aceasta privind viitorul publicatiilor internationale ale motor-presse.

Ei si?

Pai.. e relevant.

Pentru cine nu stie, Thomas Mehls este persoana responsabila de lansarea si dezvoltarea revistelor UM si GEO in Romania.

Iar Maica Schlegel este persoana raspunzatoare incepind cu 2006 de distrugerea sistematica din interior a Auto Motor si sport, Univers Moto si toate celelalte care nu au apucat sa se dezvolte sau sa se nasca.

Ea este cea care a venit si a schimbat directoratul, din cauza ei a plecat Magureanu si Bratu de la AMS si Nastase de la UM, care oricit de controversati sau cum vreti voi erau, macar erau autentici, cunoscuti, si faceau parte din publicatiile respective de la nastere.

Personal am avut o groaza de controverse si razboaie cu fiecare, dar alea faceau farmecul zilei..

Mehls era un tip extraordinar, tinar, experimentat si foarte bun strateg. Discutam la ora aceea cu el inainte de "catastrofa schlegel" despre brand extensions la GEO, material video pt o emisiune TV moto si auto, si alte proiecte.

 

Acum, cu tot respectul pentru Filip si Bunicul si ceilalti care se chinuie sa tina in viata trei reviste in 2 oameni, revistele Motor-presse au ajuns aproape anonime.

 

Sa auzim ca o bestie carierista fara scrupule care a distrus sucursala din Romania a ajuns directoarea Motor-presse international inseamna sa ne pregatim sa scriem necrologul revistelor MP

 

Ce invataturi sa tragem din asta? Pai..Feriti-va de barbati deghizati in femei, pentru care fuc-king si coo-king sunt doua regate in china..

 

 

Pun pariu ca madam i-a vrajit cu stransul curelei din cauza ca e criza.

 

Ce reiese de aici e parvenitism si carierism ieftin. Am mai vazut asa ceva, si e de o scarba totala. Da, tot la o femeie am vazut asta, si tipa calca in picioare respectul si demnitatea oamenilor din jur. Nu mi-a fost sefa directa, ca o injuram pentru fazele de (cuvant urat) daca mi le facea si abia astptam sa ajung cu ea in fata directorului general.

 

 

Si ca o nota personala, nici Magureanu nu era usa de biserica insa vorba ta, macar era acolo de la inceput.

 

 

 

Bunicule,

 

Bag si eu o intrebare...

Nu era mai demn sa fi plecati tot poporu' scriitor&pozar atunci cand a plecat Nastase?

:D

 

Unde? :)

Editat de Mr.Watt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca o nota personala, nici Magureanu nu era usa de biserica insa vorba ta, macar era acolo de la inceput.

 

Unde? :)

 

Pai, cand s-a pust treaba pe roate la Motociclismo, s-au purtat ceva discutii cu oamenii de acolo, singura care s-a concretizat a fost relatia cu Dan Nastase care a fost vreo 6 luni pe aici prin curte pe la noi, ajutandu-ne cu diverse chestii, dar colaborarea a incetat din cauza unor neintelegeri cu maimarii de aici. Oricum, am ramas amici.

 

Si Magureanu a venit tot la aceeasi pravalie ca si Dan Nastase, o perioada au fost colegi aici, Magureanu a stat ceva mai mult si apoi a plecat catre Auto Bild. Nu discutam acum de ce a plecat Magureanu de la Motorpresse dar se pare ca acolo lucrurile nu merg deloc cum trebuie de au plecat atatia oameni intr-un timp atat de scurt. Cum a zis cineva mai sus, o revista moto cu continut 100% romanesc e cam imposibil de facut, sau iese ca Moto Life. Si la Motociclismo sunt doi redactori de permanenta, restul se lucreaza cu colaboratori, treaba tipic romaneasca pe motiv de "criza". Sper ca aceasta perioada de criza si incertitudini sa treaca mai repede, pentru ca daca una dintre cele trei reviste moto romanesti se va inchide, nu o sa fie deloc bine, si singurii care vor avea de pierdut de aici vor fi cititorii. Nu doresc raul UM, cum a spus si colegul Kriminal mai sus, ar fi o mare pierdere pentru presa romaneasca inchiderea acestei reviste. Cred ca cei de la Motorpresse ar trebui sa se hotarasca ce vor, ori "revergoreaza" revista prin formarea unei echipe noi si capabile sa faca ceva, plus bugetul de rigoare ori o inchid. Din pacate, in formula actuala e un dezastru, un sigur om care se ocupa de toate nu cred ca o sa reziste prea mult timp, plus ca o revista tradusa integral nu-i deloc ok, sunt totusi evenimente aici care merita bagate in seama, bune, rele, dar astea sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, si in afara de interesele financiar-ego-iste ale fiecaruia cu ce ne afecteaza pe noi, motociclistii din Romania?! Era o vreme cand n-aveam net acasa si cumparam tot ce era pe piata presei scrise in domeniul moto, respectiv, la acea vreme, UM si ML. De vreo 5 ani am net si n-am mai simtit nevoia sa citesc nimic pe hartie mai ales ca,in afara de cateva pagini cu anunturi si relatari de la intruniri interne pe care oricum doar imi aruncam ochii in treacat, restul erau traduceri de pe la unguri, de pe la cehi... A, si reclama la greu. Cu "generic"sau fara, oficiala sau mascata. Si atunci de ce m-ar interesa pe mine ca a plecat Nastase, ca musiu Cristi se cearta cu Nu-stiu-cine sau ca vreo cucoana frigida "oama de afaceri" practica un sabotaj nasol ?!

Intre timp au mai aparut si alte titluri in nisa asta pe care nici macar n-am avut curiozitatea sa le incerc, desi de exemplu la Motociclismo chiar am pe cineva in trust, deci nu m-ar costa nimic.

Parerea mea de cititor, domnilor "jurnalisti deontologi" (ca sa citez un dusman declarat al motocicletelor) este ca singura sansa de a avea succes pe acest segment de consumatori de media este sa se apuce cineva sa faca o publicatie pur romaneasca din care sa nu aibe pretentia sa scoata profit in primiiii... doi-trei ani. Pentru asta trebuie finante serioase si oamenii cu adevarat bogati din tara nu prea cred sa fie interesati in a arunca niste bani pe asa ceva.

Asa ca pana una alta nu ne ramane altceva de facut decat sa stam la mana marilor trusturi de presa internationale, trusturi care in urmatoarea perioada vor strange tare din buci pe motiv de criza financiara asta dand nastere probabil la numeroase "razboaie civile" si nu numai.

Scuzati in final parerea unuia din exterior care nu cunoaste prea bine bucataria voastra interna ci doar o intuieste, cel mult.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, si in afara de interesele financiar-ego-iste ale fiecaruia cu ce ne afecteaza pe noi, motociclistii din Romania?! Era o vreme cand n-aveam net acasa si cumparam tot ce era pe piata presei scrise in domeniul moto, respectiv, la acea vreme, UM si ML. De vreo 5 ani am net si n-am mai simtit nevoia sa citesc nimic pe hartie mai ales ca,in afara de cateva pagini cu anunturi si relatari de la intruniri interne pe care oricum doar imi aruncam ochii in treacat, restul erau traduceri de pe la unguri, de pe la cehi... A, si reclama la greu. Cu "generic"sau fara, oficiala sau mascata. Si atunci de ce m-ar interesa pe mine ca a plecat Nastase, ca musiu Cristi se cearta cu Nu-stiu-cine sau ca vreo cucoana frigida "oama de afaceri" practica un sabotaj nasol ?!

Intre timp au mai aparut si alte titluri in nisa asta pe care nici macar n-am avut curiozitatea sa le incerc, desi de exemplu la Motociclismo chiar am pe cineva in trust, deci nu m-ar costa nimic.

Parerea mea de cititor, domnilor "jurnalisti deontologi" (ca sa citez un dusman declarat al motocicletelor) este ca singura sansa de a avea succes pe acest segment de consumatori de media este sa se apuce cineva sa faca o publicatie pur romaneasca din care sa nu aibe pretentia sa scoata profit in primiiii... doi-trei ani. Pentru asta trebuie finante serioase si oamenii cu adevarat bogati din tara nu prea cred sa fie interesati in a arunca niste bani pe asa ceva.

Asa ca pana una alta nu ne ramane altceva de facut decat sa stam la mana marilor trusturi de presa internationale, trusturi care in urmatoarea perioada vor strange tare din buci pe motiv de criza financiara asta dand nastere probabil la numeroase "razboaie civile" si nu numai.

Scuzati in final parerea unuia din exterior care nu cunoaste prea bine bucataria voastra interna ci doar o intuieste, cel mult.

 

Speedy, nu stiu pe cine ai tu la Motciclismo (daca vrei spune-mi pe PM, ca poate ne cunoastem si eu nu stiu) dar ceva iti spun sigur: nici o revista moto romaneasca nu merge pe profit!!!! Si da, toti ne luptam cu morile de vant ca sa iasa cate ceva in fiecare luna, altii o fac mai bine, altii mai rau, altii mai repede, altii mai frumos samd.

Spune-mi, te rog, cam ce ai vrea tu sa contina revista ta moto de vis? Cam ce te-ar face pe tine sa cumeri si sa citesti o revista? (vorbim aici de continut 100% romanesc).

 

Ai trimis vreodata vre-un mail unei reviste de moto in care spuneai ceva de genul: "Ba, revista voastra e de tot r*hatul (mai departe enumeri motivele care te-au facut sa ai parerea asta), va rog sa-mi dati banii pe ea inapoi ca altfel va trimit OPC-ul pe cap!!!". Am o vaga impresie ca nu ai facut asta si e mai simplu sa arunci cu noroi. Aici nu ma refer strict la tine, ci ma refer la majoritatea, in general, care cam habar n-au cu ce se mananca presa moto de la noi, sau cam ce trebuie sa faci ca sa supravietuiesti in aceasta piata ostila.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speedy, nu stiu pe cine ai tu la Motciclismo (daca vrei spune-mi pe PM, ca poate ne cunoastem si eu nu stiu) dar ceva iti spun sigur: nici o revista moto romaneasca nu merge pe profit!!!! Si da, toti ne luptam cu morile de vant ca sa iasa cate ceva in fiecare luna, altii o fac mai bine, altii mai rau, altii mai repede, altii mai frumos samd.

Spune-mi, te rog, cam ce ai vrea tu sa contina revista ta moto de vis? Cam ce te-ar face pe tine sa cumeri si sa citesti o revista? (vorbim aici de continut 100% romanesc).

 

Ai trimis vreodata vre-un mail unei reviste de moto in care spuneai ceva de genul: "Ba, revista voastra e de tot r*hatul (mai departe enumeri motivele care te-au facut sa ai parerea asta), va rog sa-mi dati banii pe ea inapoi ca altfel va trimit OPC-ul pe cap!!!". Am o vaga impresie ca nu ai facut asta si e mai simplu sa arunci cu noroi. Aici nu ma refer strict la tine, ci ma refer la majoritatea, in general, care cam habar n-au cu ce se mananca presa moto de la noi, sau cam ce trebuie sa faci ca sa supravietuiesti in aceasta piata ostila.

Nu arunc cu noroi. Am spus doar cum vad eu realitatea din acest segment. Si vad ca nu mi-ai dat niciun contraargument. N-am zis ca e usor sa supravietuiesti, am zis doar ca dupa gustul meu revistele sunt nasoale. Principalul motiv fiind faptul ca unele sunt integral traduceri iar altele majoritar traduceri. Asta-i tot. N-am zis ca cei care incearca sa faca presa pe aceasta nisa sunt varza, am zis doar ca ceea ce iese e nasol. Posibil sa nu fie vina jurnalistilor cia patronatelor. Aici n-am cum sa-mi dau seama din exterior.

Cert e ca eu nu mai cumpar pentru ca n-am ce citi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu arunc cu noroi. Am spus doar cum vad eu realitatea din acest segment. Si vad ca nu mi-ai dat niciun contraargument. N-am zis ca e usor sa supravietuiesti, am zis doar ca dupa gustul meu revistele sunt nasoale. Principalul motiv fiind faptul ca unele sunt integral traduceri iar altele majoritar traduceri. Asta-i tot. N-am zis ca cei care incearca sa faca presa pe aceasta nisa sunt varza, am zis doar ca ceea ce iese e nasol. Posibil sa nu fie vina jurnalistilor cia patronatelor. Aici n-am cum sa-mi dau seama din exterior.

Cert e ca eu nu mai cumpar pentru ca n-am ce citi.

 

Pe de o parte ai dreptate, pe de alta parte nu. De ce sunt traduceri?? Pai e simplu, pentru ca la noi nu sunt motociclete de test, sau daca sunt, ajung mult mai tarziu decat afara. Italienii de ex. au testat CBR-urile cu ABS de acum doua luni si la noi nu stie daca se vor aduce sau nu. Asta-i doar primul exemplu care-mi vine acum in cap. Hai sa-ti mai dau un exemplu: sa zicem ca pana la urma se da la test o Yamaha R1. Unde o testezi? Ce o sa intelegi de motocicleta aia daca singurul drum unde te poti da cu ea e A2, Cheia si sa zicem AMCKart unde mergi doar intr-a-ntaia si a doua. Iar ca sa vezi niste grafice si curbe de cuplu, United Motors (daca nu ma insel) sunt cam singurii care detin un Dyno si costa destul de mult sa-ti pui motocicleta pe el.

 

Idei sunt, crede-ma, dar nu prea e logistica si nu exista cineva care sa pompeze bani in asa ceva. Ca o revista romaneasca sa arate perecum SuperBike-ul sau Bike-ul englezesc, crede-ma ca trebuiesc bugete uriase, bugete care se pot obtine fie din reclame (asta ar insemna ca u pagina de reclama sa coste enorm, iar importatorii si dealerii de la noi nu cred ca-si vor pemrite vreodata sa plateasca o suma foarte mare) fie din alte mijloace (vanzari in nici un caz, profitul la o revista vanduta e de cateva mii de lei vechi in cel mai bun caz - sau se poate lua in considerare daca se vand lunar in jur de 100.000 de reviste).

 

Cred ca pana acum, cele trei reviste au incercat sa faca tot posibilul sa supravietuiasca in piata si sa fie si pe placul cititorului ; fiecare s-a adaptat intr-un fel sau altul dupa cerintele pietei si ale cititorilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect de acord. O mare parte din vina apartine comerciantilor din piata moto care nu reusesc sa inteleaga cum se fac afacerile in piata libera. Sau nu-i intereseaza. Sau sunt prea mici pentru asa ceva. Si alta parte din vina o are statul, care n-a reusit sa priceapa ca vehiculele pe doua roti, biciclete, scutere, motociclete sau orice altceva, sunt parte din solutiile pentru doua mari probleme pe care le avem ca tara si ca specie: ca tara - traficul infernal din marile aglomerari urbane iar ca specie - distrugerea mediului inconjurator. Dar bineinteles ca pe Tariceanu sau pe marele nostru ministru actual (dracu sa-l ia cum l-o chema) dealer de Ferrari ii doare la basca de ambele probleme, ba dimpotriva, asa nu mai au o durere de cap in plus in afacerile lor pe patru roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu stiu daca trebuie neaparat blamata duduita aia care va fi sefa.

Poate asta este politica,companiei,mai ales acum in timpurile astea 'crizate'.

Uitati-va ca toate marile companii au probleme si reduc personalul,de ce n-ar face-o si astia cu presa pe segmentul moto?

Si apoi sa fim seriosi..ce mare piata moto avem noi asa incit sa nu faca d'astea,sa nu reduca personalul,sa nu taie din cheltuieli,etc?

Se mira cineva si pomenea de Slovacia,Ungaria..

Pai noi ne putem macar compara cu aceste tari din orice unghi am privi?

Chiar si la fenomenul moto..

Tot mai sus se spune..n-avem de unde,nu-s mobre pt.teste...acum vreo doua saptamani ajung la UM unde imi face cu ochiul 1400GTR..intreb..ce parere aveti--am citit in UM sau ML sau Mot..in fine..n-are importanta--cum ca n-ar fi chiar leopardu'..ma luasem dupa revista..la care Dragos rade si-mi spune..pai ei de unde stiu,ca la noi n-a venit nimeni s-o ceara la test!

Acum eu ce-ar trebui sa cred?

Ca au ceva aia de afara cu noi sau chiar ne meritam soarta?

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca trebuie neaparat blamata duduita aia care va fi sefa.

Poate asta este politica,companiei,mai ales acum in timpurile astea 'crizate'.

Uitati-va ca toate marile companii au probleme si reduc personalul,de ce n-ar face-o si astia cu presa pe segmentul moto?

Si apoi sa fim seriosi..ce mare piata moto avem noi asa incit sa nu faca d'astea,sa nu reduca personalul,sa nu taie din cheltuieli,etc?

Se mira cineva si pomenea de Slovacia,Ungaria..

Pai noi ne putem macar compara cu aceste tari din orice unghi am privi?

Chiar si la fenomenul moto..

Tot mai sus se spune..n-avem de unde,nu-s mobre pt.teste...acum vreo doua saptamani ajung la UM unde imi face cu ochiul 1400GTR..intreb..ce parere aveti--am citit in UM sau ML sau Mot..in fine..n-are importanta--cum ca n-ar fi chiar leopardu'..ma luasem dupa revista..la care Dragos rade si-mi spune..pai ei de unde stiu,ca la noi n-a venit nimeni s-o ceara la test!

Acum eu ce-ar trebui sa cred?

Ca au ceva aia de afara cu noi sau chiar ne meritam soarta?

Luigi Vicol

 

Mi se pare foarte profund "romanesc" comentariul asta. Adica hai sa ne dam cu trendu'.. daca e criza, hai sa dam si noi afara oameni, hai sa traim si noi prost, ca doar e criza.

Hai sa ne dam in cap singuri, nu ne comparam cu Slovacia sau Ungaria, asa-i? Atunci sa stam cuminti si sa punem botu jos, ca sa fim siguri ca nici n-o sa ne comparam vreodata..

De ce dracu e poporu' asta atit de autoflagelant?

Pai pentru ca niste tovarasi de la partid scoliti la scoala de propaganda de la Moscova i-au soptit ani de zile la ureche romanului "nu te impotrivi, nu ridica capu' n-are rost, lupta e pierduta, esti de (cuvant urat), uite, uite...

Si uite asa au ramas ecourile in capul oamenilor pina in ziua de azi, cind tot mai considera unii ca e bine sa ne "cumintim" si sa ne vedem locul, (prost bineinteles..)

 

Ba bine ca nu! Suntem o natie foarte misto! Nu avem de ce sa avem nici un complex fata de unguri sau altii!

(Auzi, slovaci.. astia acum 15 ani nici nu erau tara, decit asa, ca tara moldovei..)

Si ar fi bine sa ne uitam unii la altii si sa ne spunem ca suntem OK!

Nu sa lasam pe cei cu reflexe de fosti politruci sa ne mai faca la cap.

Asa ca:

 

1. Duduita de la nemti e o Fulga, da macar stim de ce, e carierista si cu asta gata. Daca vrei sa te dai la ea, furnizam telefon, mail, etc. Da cred ca e lesby asa ca pierzi timpu'

2. Ma picur pe politica companiei X daca o face la mine in tara, fara sa tina seama de mine. Atunci sa plece, cu atit mai bine!

3. Da, da, ne comparam cu cine vrem. Nu ma complexeaza ca Ungurii au nu stiu ce. Ma intereseaza ce avem noi. Adica sa renunt eu sa imi cumpar motor sau sa vreau o revista pentru ca ungurul are deja doua? Ba bine ca nu!

4. Pe Dragos de la UM l-ai prins inainte sa-i ceara cineva vreun motor. Daca il prindeai dupa, ti-ar fi zis : pai ce sunt prost sa le dau la aia? Daca mi-o strica? Sa faca teste la nemti... :haha:

5. Daca citeai mai sus bine, vedeai ca nu mai are cine sa o ceara la test. Mai e doar Bunicul care scrie la 3 reviste de unul singur si mai si traduce. Nu mai are timp de teste, e prea ocupat sa tina sandramaua in viata..

 

:kiss: :rolleyes: :moto:

:bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

N-am vrut sa intru in amanunte,dar o ceri:

Buun..daca este ceva romanesc atunci am sa-ti spun eu ce este:90% dintre foile astea volante ale voastre sunt copiate cuvant cu cuvant dupa materialele de afara,nu mai spun despre faptul ca gasesti acelasi motor testat in toate trei revistele in aceeasi luna,in cel mai rau caz luna urmatoare.

Penibile sunt deasemenea anunturile de vanzari SH de la firmele care comercializeaza moto..toate au aceleasi anunturi copiate numar dupa numar..eu mi-am luat BMW-ul de la un dintre aceasta de doi ani,iar la voi in revista apare si acum in oferta lor!!

Daca vrei date exacte iti trimit pe PM..

Sa nu-mi spui ca asta nu este treaba voastra,daca nu stiati era macar deontologic sa va interesati daca situatia data de ei este reala..

Dar de ce sa faceti asta,este mai bine sa umpleti paginile cu toate rahaturile,muncim cu spor si salariul merge..

Halal echipa de jurnalisti,teste copiate din publicatiile de afara,schimbate eventual frazele intre ele,iar ce este autohton prea putin si irelevant.

Sau probabil jurnalismul se face si la FF si atunci gasesc raspuns la toate astea..

Lumea crapa din cauza crizei,milioane de oameni someri si tu vii si spui ca au schimbat astia managementul si aia vrea sa va dea afara..

Pai la ce rezultate aveti nici nu-i de mirare..

Comparativ..chiar nu avem de ce sa ridicam nasul vis-a-vis de alte natii,cel putin Ungaria si Slovacia sunt peste noi la tot..poate la smenuri si vrajeala sa-i intrecem.Asta-i realitatea,daca te deranjeaza poti sa canti patriotismul unde vrei.

Despre teste..daca pilotati un motor asa cum va faceti meseria de baza atunci-sincer- nici eu nu v-as da pe mana o mobra care valoreaza 15.000 euro sa mi-o impachetati!

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai trimis vreodata vre-un mail unei reviste de moto in care spuneai ceva de genul: "Ba, revista voastra e de tot r*hatul (mai departe enumeri motivele care te-au facut sa ai parerea asta), va rog sa-mi dati banii pe ea inapoi ca altfel va trimit OPC-ul pe cap!!!". Am o vaga impresie ca nu ai facut asta si e mai simplu sa arunci cu noroi. Aici nu ma refer strict la tine, ci ma refer la majoritatea, in general, care cam habar n-au cu ce se mananca presa moto de la noi, sau cam ce trebuie sa faci ca sa supravietuiesti in aceasta piata ostila.

 

Salut!

 

Eu am postat aici pe forum critici la adresa UM (parca la topicul cu concursul de acum un an)... pe de o parte inteleg acum (citind acest topic, ca nu sunt la curent cu situatia redactorilor) anumite chestii...

 

Locuiesc in Austria dar intr-un fel sau altul inca mai apuc sa intru in posesia numerelor UM; ar fi putut fi alta revista romaneasca dar nu m-a incantat alta mai mult. In plus, grupul MotorPresse imi inspira o oarecare incredere. Din pacate in RO si UM e la pamant iar AutoBild dupa parerea mea este cu muuult superioara AMS.

In schimb Motorrad este excelenta dupa parerea mea.

 

De fapt eu vreau sa-ti raspund ce as vrea sa vad intr-o revista in Ro: ca cititor al multor publicatii moto de top la care am acces in Austria, as fi extrem de multumit daca s-ar traduce cat mai mult din revistele astea. Sunt extrem de multe chestii interesante (in afara de a lauda unele motociclete): touring si destinatii, pasuri alpine etc, intalniri moto europene (sa mai invete si altii cum arata o intalnire civilizata), sisteme de navigatie, accesorii, echipamente, tehnici de pilotaj, anvelope, prezentarea modeleleor second-hand etc etc.

 

Sunt convins ca si in revistele romanesti s-a facut cate ceva dar foarte putin. Si este asa greu/scump sa traduci mai mult? (nu ma pricep, intreb) Normal, adaptezi si cu reclamele specifice pietei romanesti, anunturi de mica publicitate, cateva randuri de la intalniri din RO (d-alea unde se strang baietii sa dea forje noaptea si sa se imbete), cateva destinatii in RO ca de asta chiar nu ducem lipsa... dar baza sa fie articolele de la specialistii de afara. Nu stiu daca voi la Motociclissimo sunteti legati de o revista externa dar UM are super sursa de la Motorrad si trebuie profitat mai mult decat in prezent.

 

Poate am fost putin haotic in ce am scris dar doresc tot binele presei moto din RO!

 

Vlad

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...