Sudsemnatu Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 vrea sa faca liniute cu bmw-urile tunate. asfalt tunat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 vrea sa faca liniute cu bmw-urile tunate. asfalt tunat Nu il cunosti asa-i?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twyster Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 De inceput salutare la toti motociclisti! Poate ma poate lamuri si pe mine cineva in legatura la o honda vfr800! Deci imi oscileaza relanti-ul,si indiferent de turatie constanta se intampla la fel!imi putesti spune ce anume se intimpla si cum se poate remedia?se paote face balansul la clapete la injectie? Ms si ast un rasp! Si poate imi mai spune cineva unde pot gasi un stop spate tot pt VFR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 relantiul e normal sa oscileze 1-200 RPM,parca...adica nu e problema. unde plm am pus carticica aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 De inceput salutare la toti motociclisti! Poate ma poate lamuri si pe mine cineva in legatura la o honda vfr800! Deci imi oscileaza relanti-ul,si indiferent de turatie constanta se intampla la fel!imi putesti spune ce anume se intimpla si cum se poate remedia?se paote face balansul la clapete la injectie? Ms si ast un rasp! Si poate imi mai spune cineva unde pot gasi un stop spate tot pt VFR? Cum e aia relanti la orice turatie ? Poate daca o ti turata constant sa zic la 5000rpm iti oscileaza ?. Pot fi bujiile . La relanti acul trebuie sa pulseze la 1200rpm, bineinteles daca motorul e rece relantiul va fi mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twyster Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 Cum e aia relanti la orice turatie ? Poate daca o ti turata constant sa zic la 5000rpm iti oscileaza ?. Pot fi bujiile .La relanti acul trebuie sa pulseze la 1200rpm, bineinteles daca motorul e rece relantiul va fi mai mare. Deci cum ai spus chiar daca o tin constanta in 5000rpm tot oscileaza.faza e k am mai avut un vfr dar nu a facut niciodata asa si de asta eram ingrijorat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 vezi sa nu traga aer fals Mesaj completat vezi sa nu traga aer fals Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Deci cum ai spus chiar daca o tin constanta in 5000rpm tot oscileaza.faza e k am mai avut un vfr dar nu a facut niciodata asa si de asta eram ingrijorat. am patit-o si eu pe asta, era de la electrica. e o mufa problema pe partea stanga a motoretei ( cum stai pe ea), aia face figuri. de exemplu cind am dat mobra lui sudsemnatul, iar se belise mufa, si daca dadeai claxon sau flash, murea motorul. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twyster Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 am patit-o si eu pe asta, era de la electrica.e o mufa problema pe partea stanga a motoretei ( cum stai pe ea), aia face figuri. de exemplu cind am dat mobra lui sudsemnatul, iar se belise mufa, si daca dadeai claxon sau flash, murea motorul. bafta ! Stiu mufa si am sa o verific! Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Stiu mufa si am sa o verific! Multam fain! de obicei e firul verde, bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 (editat) Salutare intrebare : stiti cumva daca exista diferente notabile din punct de vedere al conductelor de frana la modele ABS - nonABS (2002 - 2009) ??? varianta ABS are conductele mai lungi? mai multe ? mai cum ) ? Ma bate gandu sa imi cumpar acest kit de la Galfer FK003D425. Kitul cuprinde TOATE conductele (frana fata, frana spate, ambreiaj) . Detalii despre instalare gasiti aici : http://www.galferusa.com/WebExchange/ABS%2...S%202002-07.pdf Editat Ianuarie 18, 2010 de tuningboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Salutareintrebare : stiti cumva daca exista diferente notabile din punct de vedere al conductelor de frana la modele ABS - nonABS (2002 - 2009) ??? varianta ABS are conductele mai lungi? mai multe ? mai cum ) ? Ma bate gandu sa imi cumpar acest kit de la Galfer FK003D425. Kitul cuprinde TOATE conductele (frana fata, frana spate, ambreiaj) . Detalii despre instalare gasiti aici : http://www.galferusa.com/WebExchange/ABS%2...S%202002-07.pdf Sunt diferite! Pentru ABS este compus din mai multe bucati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy_me Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Salutare, Cum ne protezam VFR-ul?(crashbar.....etc???)Se pot monta? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Salutare,Cum ne protezam VFR-ul?(crashbar.....etc???)Se pot monta? Multumesc anticipat! ASIGURARE CASCO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Salutare,Cum ne protezam VFR-ul?(crashbar.....etc???)Se pot monta? Multumesc anticipat! Eu am montate niste bobbins-uri, dar nu cred ca protejeaza ceva. Sunt prinse de suportul carenei. Pentru a monta crashbar-uri trebuie gaurit carena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Salutare,Cum ne protezam VFR-ul?(crashbar.....etc???)Se pot monta? Multumesc anticipat! se pot monta,chiar fff misto (locuri perfecte pe cadru),dar pt asta trebuie modificat rezervorul de apa ( ori taiat coltul cam 5/5 cm,ori inlocuit cu unul de scuter ) daca gugalesti,le gasesti. eu unul am rezolvat tot cu CASCO. Mesaj completat kpax..intr-adevar nu protejeaza nimic. VFR-ul culcat atinge in 2 locuri cu carena : protuberanta data de baie parca,si coltul cu semnalizatorul.Bulbul ala nu face decat sa accentueze. Daca-ti pui crashuri cum trebuie,e misto ca poti sa-ti tii picioarele ca la choper la drum intins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 slider Honda VFR 800 '98-'01 Urmeaza sa comand, sper sa nu ajung pe jos si sa va comunic exact unde se juleste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 cu alea e ok,dar pt vtec trebuie modificat cum am zis mai sus. sa le plimbi sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 (editat) Vand tobe pt. Vtec. LeoVince Carbon Oval. 1700 ron. Editat Ianuarie 30, 2010 de kpax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fox99 Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Salut, Am un VFR 750 din 97 si de circa sase luni caut suport de top case. Are cineva idee unde as putea sa gasesc sau sa comand? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 wemoto.com Salut,Am un VFR 750 din 97 si de circa sase luni caut suport de top case. Are cineva idee unde as putea sa gasesc sau sa comand? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Vand tobe pt. Vtec.LeoVince Carbon Oval. 1700 ron. Nimeni interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_horse Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Am si eu o problema, in toamna am dat cu hondita bine pe jos si nu mai pot sa imi dau jos saua, prima data (adica la prima zapada) am crezut ca a inghetat ceva pe acolo si deasta nu pot s o dau jos, insa acum am incercat sa scot bateria s o reinarc insa.. pauza, nu merge de nici un fel, ce ma fac, cine poate sa imi spune si mie cum sunt si unde sunt prinderile de la sa, poate reusesc s o desfac "fortat". PS: Rau e sa fii fata si sa nu ai pe nimeni sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Am si eu o problema, in toamna am dat cu hondita bine pe jos si nu mai pot sa imi dau jos saua, prima data (adica la prima zapada) am crezut ca a inghetat ceva pe acolo si deasta nu pot s o dau jos, insa acum am incercat sa scot bateria s o reinarc insa.. pauza, nu merge de nici un fel, ce ma fac, cine poate sa imi spune si mie cum sunt si unde sunt prinderile de la sa, poate reusesc s o desfac "fortat". PS: Rau e sa fii fata si sa nu ai pe nimeni sa te ajute. Ai indoit prinderea ialei sau cum? nu prea vad cum ai putea sa faci nefunctionala inchiderea aia, e pe sufa si nu prea ai ce sa ii faci ca sa nu se mai poata deschide, doar sa ii rupi sufa ... cauta in zona ialei cablul cu sufa (e deasuprea ialei sub carena de la coditza) si incearca sa tragi de sufa cu un spitz cat mai subtire (spitz=patent foate ingust si lung), altfel nu imi pot inchipui cum ai putea desface saua ... Editat Februarie 14, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_horse Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Ammm.... cer prea mult daca te rog sa ma ajuti fizic cu verbal ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.