Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Va multumesc pentru raspunsuri.

@memyselfandI - in link-urile puse de mine, spuneau baietii ca inlocuirea mufei e doar o rezolvare temporara. Ti se poate intampla din nou, deoarece firul ala verde (de masa) e supraincarcat la un moment dat.

Recall-ul din state chiar la asta se referea, si inlocuia intreaga instalatie din fata motocicletei, avand o impamantare refacuta.

 

Solutia discutata pe forum, ar fi sa adaugi o masa suplimentara firelor verzi din mufa albastra, ca aici: http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...&pid=453282

 

Bafta si voua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@ Alex gherman , cred ca ne am intalnit sambata la Castelul Huniazilor in Hunedoara, ti am recunoscut motorul din semnatura, nu de alta dar ,,paintul'' motorului cred ca e unicat. :hug: :cheers:

 

 

Ia indrazneste sa ii spui artistului ca nu e unicat :cheers: numai el stie cat s-a chinuit, saracul, sa imi faca pe plac.

 

Salutari si sa avem timp data viitoare si de un suc....

Editat de alex_gherman_agh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu offtopic dar poate stie careva ceva...

 

Schimb VFR 800 din 99, in stare foarte buna, cu Fireblade 954 si dau diferenta,

in functie de starea respectivei motociclete.

 

Drumuri bune si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia indrazneste sa ii spui artistului ca nu e unicat :hug: numai el stie cat s-a chinuit, saracul, sa imi faca pe plac.

 

Salutari si sa avem timp data viitoare si de un suc....

Da io as fi stat dar Petre(cel cu care eram) avea viziera fumurie si a trebuit sa ne grabim sa nu il prinda noaptea

 

care esti bre' cu modificaciunea asta ? :cheers:

 

<---Vezi nr inmatriculare, subiect postat in pag 140 Aici /index.php?...357&st=1390 :cheers:

 

in plus le am vopsit cu vopsea termo rezistenta neagra , pt ca sudura incepea sa rugineasca si acum..... arata si bine :blink: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da io as fi stat dar Petre(cel cu care eram) avea viziera fumurie si a trebuit sa ne grabim sa nu il prinda noaptea

 

 

 

<---Vezi nr inmatriculare, subiect postat in pag 140 Aici /index.php?...357&st=1390 :cheers:

 

in plus le am vopsit cu vopsea termo rezistenta neagra , pt ca sudura incepea sa rugineasca si acum..... arata si bine :cheers: .

deci tu erai, satanistuleeee :hug:

as face si eo' operatiunea de extirparare a organelor, doar ca as prefera sa " aud cum se aude" modificarea.

uitandu-ma la nr tau, imi dau seama ca BH-ul e un pic cam departe

hmmm...

n-ai drum pe la sibiu in weekend ? :blink:

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci tu erai, satanistuleeee :cheers:

as face si eo' operatiunea de extirparare a organelor, doar ca as prefera sa " aud cum se aude" modificarea.

uitandu-ma la nr tau, imi dau seama ca BH-ul e un pic cam departe

hmmm...

n-ai drum pe la sibiu in weekend ? :hug:

 

bafta !

 

Poate, in Sibiu oricand cu placere, am fost anul asta la fest. Artmania, seara concerte ziua pe Transfagarasan, a fost un sf de saptamana de vis .

 

dc nu intervine ceva si e vr buna beau o cafea in Sibiu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate, in Sibiu oricand cu placere, am fost anul asta la fest. Artmania, seara concerte ziua pe Transfagarasan, a fost un sf de saptamana de vis .

 

dc nu intervine ceva si e vr buna beau o cafea in Sibiu :hug:

 

io de vineri seara pana duminica sunt in sebes, la pianu' !

bafta, si poate ne vedem la o cafea !

 

Mesaj completat

am ascultat in wknd tobele " modificacioase" ale lu' dom' stefanbh.

suna extrem de placut, un sunet gros de " v8" :cheers:

cum gasesc un pic de timp, imi operez si eu tobele.

bafta !

 

ps: multam stefan

post-20871-1255955039_thumb.jpg

post-20871-1255955053_thumb.jpg

post-20871-1255955067_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara domnilor. Sunt posesor de Honda CB750 NightHawk 1991. I-am dat de limita in 15000 km si vreau sa trec la sport touring. In majoritatea timpului (75%) voi merge in oras,insa am in plan si drumuri gen Craiova-Brussels. Auzisem numai lucruri marete despre VFR,apreciam foarte tare motocicleta asta,o foarte buna inlocuitoare pt anticul meu NightHawk,care la viteze de peste 120 incepe sa-mi livreze taifun in piept si casca(1.86'92kg eu). Sunt extrem de dezamagit. Peste tot pe unde citesc vad marele VFR tinut in loc de tot felul de probleme la instalatia electrica,ba din cauza releului care in cateva zeci de mii de km se duce, ba nu stiu ce mufe si mufisoare,fire si firisoare si firulete care tot timpul fac probleme care mai de care mai "sexoase". Luna asta,tata(care nu a aflat ca am permis si motocicleta pana nu l-am invitat la terasa la o bere si am plecat cu motocicleta de langa el)vazand ca sunt in stare,ca sunt pasionat si ca nu fac imprudente in trafic,s-a hotarat sa-mi faca un cadou: Honda VFR800F ABS 2008 pe care i-am laudat-o de l-am innebunit. Cum ar fi oare sa dau atatia bani pe o motocicleta noua care sa-mi faca probleme peste probleme. Sa zicem ca aia cu releul e in regula,la 40-50k il schimb si asta este....dar toate celelalte chestii si maruntisuri? La o motocicleta noua de Honda 11k E nu ar trebui sa ai nevoie decat de benzina si bani de consumabile,insa eu aud de la raducu(si nu numai,chiar de la alti oameni si nu numai din Romania) care are model fab. 2007 cum i se opreste motorul in mers,i se sting farurile in mers si alte chestii;ca se incalzeste f tare in oras si se topesc mufe,se carbonizeaza fire si alte cele si cate si mai cate. Dupa ce au oamenii toate problemele astea cu VFR-urile lor iubite,cand se duc la service-ul Honda,profesionistii de acolo le spun ca nu e problema,ca le regleza imediat carburatoarele la modelul VTec. Pai ce incredere sa mai am eu in Honda si VFR??? Motocicleta perfecta nu exista,stiu asta,dar cand te duci la service ar trebui macar sa iti rezolve problemele. Mie nu-mi place mecanica,nu-s pasionad de mecanica,nu-mi place sa stau cu motocicleta desfacuta si sa incerc improvizatii;nu-mi place surubaritul si nu-mi place sa fiu murdar de vaselina sau ulei pe maini. Nu suport sa bibilesc excesiv motocicleta,adica e normal sa-i schimb toate cele cand are nevoie,dar nu sa ma port cu ea cum m-as purta cu o fetita virgina. Eu vreau motocicleta sa functioneze si sa nu-mi stinga farurile sau sa-mi opreasca motorul in mers. Timpul pe care altii il petrec holbandu-se vrajiti in maruntaiele desfacute ale motocicletei,eu vreau sa-l petrec calare,pe drum,sau in bar sau cu prietena sau imbatandu-ma si lasand motocicleta in curtea barului si venind a2a zi s-o iau.

Nu am nimic cu nimeni de aici,spun doar ce vad si evident nu reprosez nimanui de aici nimic. Maine astept sa ma sune de la Honda Romania si de la o reprez Honda din Belgia sa-mi spuna daca au un VFR negru si pt sufletul meu,cei care suna primii vor avea intaietate. Nici nu stiu ce sa fac,sunt total scarbit,nici nu-mi mai vine sa cumpar,nu stiu ce sa mai cred. Repet: sunt total dezamagit. Oare modelul VFR2008 are problemele astea rezolvate,o fi mai putin expus la problemele astea,o fi expus mai mult la ele? Dracu stie,eu habar nu am. Sunt scarbit total.Cunoasteti pe cineva cu model 2008,sau apropiat,care sa stie ce si cum? Voi ce ziceti de asta?

 

Asfalt uscat tuturor

Editat de Yggdrasil666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de aprecieri, sunt meritele exclusive ale aparatului, la cat de inghetat eram :lol:

Mersi de poze,nu fi modest ca nu ai avut mai mult de 5 secunde pana m am urcat si plecat , nu degeaba te au chemat ,,bastanii'' si te au cinstit cu Chivas, ai mana ,,tipule'' :)

 

Motocicleta perfecta nu exista,stiu asta,dar cand te duci la service ar trebui macar sa iti rezolve problemele. Mie nu-mi place mecanica,nu-s pasionad de mecanica,nu-mi place sa stau cu motocicleta desfacuta si sa incerc improvizatii;nu-mi place surubaritul si nu-mi place sa fiu murdar de vaselina sau ulei pe maini.

Nu am nimic cu nimeni de aici,spun doar ce vad si evident nu reprosez nimanui de aici nimic. Maine astept sa ma sune de la Honda Romania si de la o reprez Honda din Belgia sa-mi spuna daca au un VFR negru si pt sufletul meu,cei care suna primii vor avea intaietate. Nici nu stiu ce sa fac,sunt total scarbit,nici nu-mi mai vine sa cumpar :P ,nu stiu ce sa mai cred. Repet: sunt total dezamagit. Oare modelul VFR2008 are problemele astea rezolvate,o fi mai putin expus la problemele astea,o fi expus mai mult la ele? Dracu stie,eu habar nu am. Sunt scarbit total.Cunoasteti pe cineva cu model 2008,sau apropiat,care sa stie ce si cum? Voi ce ziceti de asta?

 

Asfalt uscat tuturor

 

Dc tot ai bani de ce nu astepti pana anul viitor si iti iei modelul nou ? e pe cardan si nu mai trebuie sa iti murdaresti mainile cu lantul dupa cum bine ai zis plus ca e de 1200.Sg lucru care i se poate reprosa la mod de 800 e faptul ca incarcat cu bagaj si pasager nu mai e asa de sprintena ca si fara, dar fiind la inceput zic ca e suficient un 800 .

Cum poti fi total dezamagit dc nici macar nu ai fost posesorul unei asemenea motociclete ??!

 

Problemele pe care le enumeri sunt izolate, eu am luat Vfr mod 2003 cu 41000km si am facut deja 22000km in aproape un an si in afara de intretinerea necesara(ulei,filtre,kit lant,reglat supape,schimb lichide,cauciucuri etc) NU AM AVUT NICI O PROBLEMA , singurul lucru care s defectat(defapt era defect cand am luat o) a fost termostatul dar se putea circula cu el si asa(exceptie iarna cand mi se racea prea mult motorul)

Eu posesor de VFR nu sunt nici scarbit nici dezamagit , ci dimpotriva cu cat merg mai mult cu ea cu atat o apreciez mai mult.

Ps: pana acum am avut placerea sa ma urc si sa merg pe: Aprilia Rs 125, Kawa ZX6R, HondaCBR 600f,r ,Yamaha FZ6, Suzuki SV650,BMW 1100R,Suzuki Gsxr 750,Suzuki Bandit 600,1200 , Suzuki gsx600f,Yamaha yzf750,honda hornet 600, yamaha xt si ar mai fi cateva dar nu imi mai aduc aminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man si eu am mers pe multe motociclete : GS500; ZZR 1200; Hornet 600; VFR 750; R6; Ducati Monster si altele. Spun ca sunt total dezamagit de VFR pt ca vad tot felul de chichite,si pt ca nu as vrea sa ajung pe forumuri plangandu-ma de chestii din alea cu motocicleta noua. Despre modelul cel nou(ala de 1200),nu se pune problema sa-l cumpar,pt ca ma crezi sau nu,nu-mi place cum arata,inteleg ca este superhightec si toate cele,dar daca nu au reusit ei sa rezolve toate problemele la VTEC care este de ani de zile in productie,da-ti seama cum va fi asta nou,ca perfect nu are cum sa fie. Si daca o sa aiba probleme...cine oare le va rezolva? profesionistii de la noi din Ro.? Si daca din greseala rezolva,cat va dura oare? tre sa ma intelegi,apreciez si tin f mult la VFR,dar am ramas cu gura cascata cand am vazut cate mici chestii exista si care le fac probleme unora care chiar se pricep si au VFR de mult. Da' mie,care-s barna in materie de mecanica si nici curiozitate de a invata nu am. Sper doar sa nu regret,ca altceva nu-mi iau deocamdata. Eu personal consider ca lucrurile prea noi si prea complicate nu prea au cum sa fie trouble free. Toate chestiile f noi au probleme.

Oricum,ashtept sa vad care ma suna primu si al meu e VFR-ul luna asta sau cel tarziuluna cealalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal consider ca lucrurile prea noi si prea complicate nu prea au cum sa fie trouble free. Toate chestiile f noi au probleme.

Oricum,ashtept sa vad care ma suna primu si al meu e VFR-ul luna asta sau cel tarziuluna cealalta.

 

Iti dai seama ca de atatia ani 2002-2009 au perfectionat modelul, nu vei fi dezamagit.

Asfalt uscat si fi linistit daca o intretii cum trebuie nu vei avea probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ditai nuvela eu am retinut doar ca e scarbit.

Intr'adevar, si eu as fi tare scarbit sa'mi faca tata cadou un super motor si sa fiu dezamagit ca nu face un contactut pe undeva pe la vreo mufita.

 

Ia un emetiral, mai trece greata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man si eu am mers pe multe motociclete : GS500; ZZR 1200; Hornet 600; VFR 750; R6; Ducati Monster si altele. Spun ca sunt total dezamagit de VFR pt ca vad tot felul de chichite,si pt ca nu as vrea sa ajung pe forumuri plangandu-ma de chestii din alea cu motocicleta noua. Despre modelul cel nou(ala de 1200),nu se pune problema sa-l cumpar,pt ca ma crezi sau nu,nu-mi place cum arata,inteleg ca este superhightec si toate cele,dar daca nu au reusit ei sa rezolve toate problemele la VTEC care este de ani de zile in productie,da-ti seama cum va fi asta nou,ca perfect nu are cum sa fie. Si daca o sa aiba probleme...cine oare le va rezolva? profesionistii de la noi din Ro.? Si daca din greseala rezolva,cat va dura oare? tre sa ma intelegi,apreciez si tin f mult la VFR,dar am ramas cu gura cascata cand am vazut cate mici chestii exista si care le fac probleme unora care chiar se pricep si au VFR de mult. Da' mie,care-s barna in materie de mecanica si nici curiozitate de a invata nu am. Sper doar sa nu regret,ca altceva nu-mi iau deocamdata. Eu personal consider ca lucrurile prea noi si prea complicate nu prea au cum sa fie trouble free. Toate chestiile f noi au probleme.

Oricum,ashtept sa vad care ma suna primu si al meu e VFR-ul luna asta sau cel tarziuluna cealalta.

 

citeste TOATE topicurile din rubricile : motocilete de strada/viteza/enduro, FIECARE subcategorie in parte, si atunci cind vei gasi o motoreta FARA defecte, pupa-te singur in frunte !

fosta motoreta, si pretenii stiu, am refacut-o din " bara in bara". am mers de la sgmentat motorul pana la schimbat mufe, rulmenti samd.

nu cred ca mai poate sa se strice ceva la mobra respectiva,

acum te intreb, ar trebui sa fiu scarbit de BMW ?

 

bafta la alegere.

 

ps: nu-ti mai da u presupusu' despre nou' vfr, ca nici macar nu stii cum arata, nici noi evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

salutare!

mobra mea este din 2008..iunie.

pana in prezent are 32.000 km,fara probleme care sa ma tina in loc.Problema mea am pus-o pe seama contactului,dar nu e tocmai o problema (o data nu au pornit ventilatoarele..am luat contactul,l-am pus inapoi si s-a rezolvat..a 2-a oara idem cu farurile)...totusi este o mobra care a inghitit foarte multe ploi,si care cu exceptia perioadei geroase a stat numai afara.

incearca totusi sa mergi pe una inainte de a o cumpara..

 

uite copy/paste despre mobra mea de pe alt forum :

 

"Impresii:

 

Mobra foarte echilibrata si iertatoare.Touring excelent.Aerodinamica de exceptie (vantul foarte puternic in rafale il simte doar pilotul,mobra ramanand pe traiectoria ei)

Versatilitate deosebita: a "inghitit" si autostrazi,si fel si fel de drumuri,si forestiere/poteci/aratura...

Desi nu am luat varianta cu ABS,franele sunt excelente...dual CBS...impreuna cu ciclistica si motorul iertator,m-au ferit de cazaturi pana acum.

 

Revizii:

 

Fabricantul zice revizii la fiecare 12.000 km..cu toate astea,dealeru` zice 6.000,si pana la penultima l-am ascultat.

Reviziile constau in schimb ulei si filtru ulei, si curatat filtru aer.

La fiecare 18.000 recomanda inlocuire filtru aer.

La 48.000 recomanda inlocuire bujii.

La fiecare 18.000 recomanda inlocuire lichid frana si ambreiaj,iar la fiecare 36.000 lichid racire.

 

Probleme aparute:

La 3000 km am observat deformarea pneului fata pe toata coama..coroborat cu o groapa luata cu simt de raspundere cu roata spate,la 70 km/h fara maini pe ghidon vobla puternic.Deasemenea,am gasit roata fata desfacuta aproape de tot.

La 8000 am reclamat un joc ciudat la furca fata si o ciclistica defectoasa.Realitatea e ca am circulat destul de mult cu viteze cam mari pe drumuri proaste,si destul de mult pe forestiere.Nu i-a dat nimeni de cap,dar inlocuirea semeringurilor si a uleiului furcii pe la 14.000 km se pare ca a rezolvat problema.

 

La 14.000 am inlocuit si gumele.Mai aveau destul,dar nu am vrut sa risc ceva defectiuni din cauza galmelor de pe pneuri.

 

La 16.000 km,dupa 230 km de forja pe vreme rece,a inceput sa pise ulei pe la filtru.Se pare ca s-a suparat tare pe uleiul mai gros de vara,la temperaturi de 10-12 grade si tinuta o ora la 10-11.000 RPM..inlocuirea uleiului si filtrului se pare ca au rezolvat problema.O alta cauza ar fi faptul ca s-a pus mai mult ulei decat zice fabricantul.Posesorii cu vechime spun sa nu depasesti sub nici o forma nici macar cu 50 ml plinul de ulei (3.100 ml),dar na..asa a visat mecanicu` ca e mai bine..

 

La 21.000 am schimbat kit-ul de lant...cel vechi era terminat de tot.

Am reclamat ceva zgomote de rulmenti,dar intinderea lantului spre limita superioara a rezolvat problema.

 

La implinirea unui an si o saptamana avea 27.000 km

Ocazie cu care am inspectat placutele de frana.Musta concluzioneaza: fatza mai tine 10.000!!!...spatele maxim o mie...discurile ca noi.

 

Se pare ca nu prea pun frane..obicei preluat de la masina,unde schimb placutele la 60.000..

 

Pe la 22.000 a primit cadou o priza de 12 V,montata ca de fabrica..revin cu poze.

 

post-24857-1256025435_thumb.jpg

 

Acum are 32.000"

 

 

Bafta! :D

Mesaj completat

era sa uit..problema cu releul de incarcare este rezolvata la modelele de dupa 2006.

Mesaj completat

si m-ai uitam ceva. :) ..modelul 2008 costa 8.700-9.400 la dealer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lol. Sa te mai miri cand vezi gramada de VFR'uri din 98-99 la (numai) 30-40k km? :)

Eu fac cu mobra mea circa 5-6000/an numai in Bucale. Ma gandesc ca un posesor de VFR care si'a luat'o in scopul in care a fost creata sub 10-15000/an nu o lasa. :D

raducu chiar vrea 6 digiti pe display peste vreo 2 ani, pare'se.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

andrei si strumfu`: ma straduiesc sa o mai las pe dreapta,ca iese din grafic.Din principiu,am zis ca o tin max 4 ani sau max 50.000. plm.

oricum,cand o sa o schimb o sa incerc sa o dau in "familie",si tinem legatura cu omu` pana dupa 100.000 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua domnilor. Aveti deptate cu ce spuneti. In romanul foileton scris la primul post am scris toate temerile mele fondate sau nu vis a vis de VFR. Probabil ca sunt temeri din alea pe ultima suta de metri,temeri pe care le are oricare om cand e foarte aproape de a-si vedea realizat un vis pe care il are de mult timp. Au trecut,nu cred ca exista vreo alegere mai buna pt mine la ora actuala.

Mi-a trecut greatza si fara emetiral,multumesc foarte mult,probabil ca meritam mistoul.

Nu sunt nerecunoscator cu ce o sa primesc,ca stiu cum e sa-ti doresti o motocicleta si sa nu te ajute cat de putin parintii sa o obtii.

Astept in 2-3 zile o confirmare,daca vine confirmarea,pe 30 oct cel tarziu iau VFR-ul,daca nu,in martie 100% il iau.

Despre noul medel VFR 1200 , nu ma luati la 3 pazeste,am vazut si eu ce ati vazut si voi,cateva filmulete,cateva poze si site-ul oficial. Din ce am vazut nu-mi place cum arata. E chestie de gusturi.

Va multumesc pentru raspunsuri,fie ele binevoitoare sau nu. O singura mentiune totusi : nu ar trebui sa-mi raspunda cineva asa de acid cand tot ce a retinut din post-ul meu a fost ca sunt scarbit :D dar nu e bai,ca nu ma supar.

De abia astept sa intru in familia VFR. Asfalt uscat tuturor. Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...