Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Doar un exemplu: http://www.geocities.com/MotorCity/Speedwa...8/reg-rect.html

Cauta "vfr regulator/rectifier" pe net si vei gasi multe topicuri pe vfrworld.com si pe alte forumuri.

 

In principiu nu vrei un releu original. Citeste pe forumuri si vei gasi lista cu releele originale (care se prajesc de regula in primii zeci de mii de km) si alea aftermarket sau model imbunatatit OEM care au radiatoarele mai mari adica rezista mai bine.

Deci vrei un releu aftermarket sau varianta imbunatatita.

 

Iar uneori in urma unei defectari a releului trebuie sa schimbi si ba©teria, daca ti-a supraincarcat-o / prajit-o. Si mai trebuie umblat si pe la mufe / firul de ground de la intrarea in releu.

 

Vezi ca Dilly aduce relee aftermarket par egzample.

 

 

Intrebare : De unde pot face si eu rost de un releu de incarcare (eventual sh bun)? Ca din cate am observat e varza asta al meu...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum a decurs intalnirea ??? ....asa sa ne faceti in ciuda......

 

 

care intalnire? 3in1 (@memyselfandI) a fost la shopping, iar eu am jucat vreo 10 minute solitaire pe telefon dupa care m-am carat acasa :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce mufa ai la releu? (cate fire mai exact)

 

 

fizic se potrivesc, pentru ca am vazut ca are 5 fire exact ca la f2-f3-f4, mai ales ca eu i-am rupt mufa care intra in releu si i-am pus alti papuci, pentru ca era topita din cauza la fostu' releu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fizic se potrivesc, pentru ca am vazut ca are 5 fire exact ca la f2-f3-f4, mai ales ca eu i-am rupt mufa care intra in releu si i-am pus alti papuci, pentru ca era topita din cauza la fostu' releu.

 

 

Din cate stiu eu, se potrivesc ca si "valori".

 

Cum spunea mai devreme cineva, recomandarea e sa iei un aftermarket care are aripioare de racire.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am gasit setarea perfecta pt curbe..astfel incat,ieri de la sighisoara pana acasa,cu pasager,mobra statea numai pe cantu` gumei....se ajeaza singura pe curba,si tine trasa indiferent de valurele...nu mai fuge de spate,am putut da gaz la greu in curba,si nu mai e asa nesigura la grade mari de inclinare,unde trebuia s corectez mereu din acceleraatie.

..reversul medaliei e ca te pocneste saua pe c.ur la fiecare denivelare. :disappointed:

 

incercati cam asa: la setarea standard a amortizorului spate,invartiti spre "H" cu 1/6 tura..e un compromis misto.

Editat de raducu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am gasit setarea perfecta pt curbe..astfel incat,ieri de la sighisoara pana acasa,cu pasager,mobra statea numai pe cantu` gumei....se ajeaza singura pe curba,si tine trasa indiferent de valurele...nu mai fuge de spate,am putut da gaz la greu in curba,si nu mai e asa nesigura la grade mari de inclinare,unde trebuia s corectez mereu din acceleraatie.

..reversul medaliei e ca te pocneste saua pe c.ur la fiecare denivelare. :cheers:

 

incercati cam asa: la setarea standard a amortizorului spate,invartiti spre "H" cu 1/6 tura..e un compromis misto.

 

Se intareste si tensioneaza si suspensia fata, cobori fata cu cativa cm si....vei avea un tramvai pe sine, o tinuta impecabila , freci cu scarita pe jos iar motorul e de o stabilitate incredibila pe virajpost-16179-1255283307_thumb.jpg

 

 

@ Alex gherman , cred ca ne am intalnit sambata la Castelul Huniazilor in Hunedoara, ti am recunoscut motorul din semnatura, nu de alta dar ,,paintul'' motorului cred ca e unicat. :D :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se intareste si tensioneaza si suspensia fata, cobori fata cu cativa cm si....vei avea un tramvai pe sine, o tinuta impecabila , freci cu scarita pe jos iar motorul e de o stabilitate incredibila pe virajpost-16179-1255283307_thumb.jpg

 

 

@ Alex gherman , cred ca ne am intalnit sambata la Castelul Huniazilor in Hunedoara, ti am recunoscut motorul din semnatura, nu de alta dar ,,paintul'' motorului cred ca e unicat. :D :disappointed:

 

 

io nu cobor ftza nici mort..pana mea,d-aia dai cu scaritele pe jos la greu. :yikes:

 

as intari putin arcurile furcii,dar nu fac fatza amortizoarele. :cheers:

d-aia ziceam...ce am facut e compromisul ideal pt mine.

Editat de raducu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am gasit setarea perfecta pt curbe..astfel incat,ieri de la sighisoara pana acasa,cu pasager,mobra statea numai pe cantu` gumei....se ajeaza singura pe curba,si tine trasa indiferent de valurele...nu mai fuge de spate,am putut da gaz la greu in curba,si nu mai e asa nesigura la grade mari de inclinare,unde trebuia s corectez mereu din acceleraatie.

..reversul medaliei e ca te pocneste saua pe c.ur la fiecare denivelare. :disappointed:

 

incercati cam asa: la setarea standard a amortizorului spate,invartiti spre "H" cu 1/6 tura..e un compromis misto.

 

 

Setarile astea le faci in functie de "pilotul" motocicletei. Nu cred ca se potrivesc la mine de exemplu (adica la 30 kg in plus). Eu inca nu am incercat sa ma joc cu suspensiile.

 

 

 

 

@stefanbh: ti-ai schimbat parbrizul?

 

@3in1: nici o problema, accept berea :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

De indata ce reusesc sa-mi vand actuala motocicleta, sunt (sper) viitorul posesor al unui VFR 800 VTEC, modelul 2002-2006.

Tot cautand informatii despre ea, am aflat ca a fost facut un recall pentru acest model, pentru schimbarea instalatiei electrice.

Iata: http://www.internetautoguide.com/motorcycl...r800/27918.html

 

Deasemeni, am gasit si informatii referitoare la posibilitatea de a-ti rezolva singur aceasta problema (de fapt sunt 2 probleme):

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...%20amp&st=0

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...c=34762&hl=

 

Stiti ceva despre asta?

 

Multumesc!

 

 

Mesaj completat

si al 3-lea "fix":

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php?showtopic=34394

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ma bag si eu in vorba... Am pus ochii pe motoarele astea de la Honda. Acu' 4 ani am vrut sa iau un VF750C din '84, dar se vandu pana am apucat sa ajung acolo si am ajuns la altceva. Acum, ca am ramas iar fara motocicleta, si e greu, am cautat sa iau o alta, un V4 tot de la Honda. Imi plac VF750C si VF750S (RC45) dar si VF1100C si VF1100S (RC65). Modelele sunt vechi, anii '82-'86, dar numai la astea m-am gandit. Imi place design-ul lor si transmisia cardanica si nu dispun de prea multi bani. Daca sunteti printre voi fosti detinatori sau cunoasteti detinatori, as fi incantat sa aflu mai multe detalii despre ele, fiabilitatea lor, consum, etc. Multumesc si sper sa nu fi fost prea tare off-topic.

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@baspri: s-a discutat putin mai in spate (cateva pagini in urma), au fost chiar doi oameni care s-au plans de problema. La mine nu s-a intamplat nimic si arata bine instalatia (e o mufa albastra la care se poate depista oarecum inceperea defectiunii).

 

VTEC-urile mai au un recall legat de ceva probleme la frana spate (pierderi de lichid parca).

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

De indata ce reusesc sa-mi vand actuala motocicleta, sunt (sper) viitorul posesor al unui VFR 800 VTEC, modelul 2002-2006.

Tot cautand informatii despre ea, am aflat ca a fost facut un recall pentru acest model, pentru schimbarea instalatiei electrice.

Iata: http://www.internetautoguide.com/motorcycl...r800/27918.html

 

Deasemeni, am gasit si informatii referitoare la posibilitatea de a-ti rezolva singur aceasta problema (de fapt sunt 2 probleme):

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...%20amp&st=0

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...c=34762&hl=

 

Stiti ceva despre asta?

 

Multumesc!

 

 

Mesaj completat

si al 3-lea "fix":

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php?showtopic=34394

am avut problema electrica si am remediat-o schimband doar mufa problema cu una nou.

de atunci nexam problem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...