Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

O ora jumate mi-a luat sa le dau jos de pe cadru (cu ajutorul unui prieten) si cam 2 ore si un pic a durat servisarea lor. Eu le-am dus la Nicu Profesoru pt. asta si am stat pe langa el sa vad ce face ;) Nu mi s-a parut asa complicat.

 

 

Multumesc de raspuns. Sper sa ma descurc fara probleme.

Peace! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Rog si eu pe cei care isi vor inmatricula moto sa mai posteze si pe aici pasii care trebuiesc facuti, precum si costurile lor. Am achizitionat si eu, in sfarsit, un vfr din Italia si trebuie sa ma ocup de acte, rar, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rog si eu pe cei care isi vor inmatricula moto sa mai posteze si pe aici pasii care trebuiesc facuti, precum si costurile lor. Am achizitionat si eu, in sfarsit, un vfr din Italia si trebuie sa ma ocup de acte, rar, etc.

 

deci! +1 bere ca tre sa scriu 3.14km de text...

scriu ca fost vfr-ist :blink:

 

am luat v-strom 650 radiat in italia si am facut urmatoarele:

 

1. Prima vizita la RAR de unde pleci cu CIV + ITP + Certificat Autenticitate - 300 lei (vizita cu numere rosii sau pe platforma)

aici iti trebuie: actele de italia, act de vanzare cumparare, buletin, completezi formularul lor (il primesti la poarta rar-ului)

asta e singurul loc unde trebuie sa te prezinti cu motoreta

 

2. Apoi urmeaza Administratia Financiara (in cazul meu pt Sectorul 1 la Amzei)

aici iti trebuie: traducere legalizata act vanzare-cumparare si original - 150 lei (mi-am luat teapa pretul pt traducere), copie buletin, fisa de inmatriculare (o iei si completezi de la biroul de acte)

aici mai platesti: taxa de inmatriculare - 52 lei

de aici trebuie sa pleci cu fisa de inmatriculare stampilata de administratia financiara (iti va trebui la politie)

daca vrei iti poti plati si impozitul - 32 lei dar nu ti-l cere nimeni pt inmatriculare

 

3. ASTA E NOUA!

te duci la Adm Finantelor Publice (in cazul meu Sector 1 - str Roma)

de aici iei (tinete bine) certificat ca nu esti platitor de tva...

iti trebuie: copie buletin, copie traducere legalizata acte italia si/sau contract, copie dupa actele originale, declaratie pe care o completezi acolo, timbru fiscal 2 lei - se elibereaza legal in 1-5zile dupa noroc

de aici pleci cu o hartie pe care scrie ca nu esti platitor de tva...

 

4. si grand finale... ajungi la Politie in Piepera cu urmatoarele:

- CIV

- ITP (un cartonas galben)

- Certificat autenticitate

- Asigurare - copie si original - asta e cam de la 2mil in sus pt 1 an

- Fisa de inmatriculare completata de Adm Financiara

- Foaia ca nu esti platitor de TVA

- CMR de la transportatorul cu care ai adus motoreta - daca ai aduso pe pers fizica imi aduc aminte ca iti trebuie copie dupa talonul masinii cu care ai adus, declaratie pe propria raspundere ca l-ai adus tu sau sa ai numerele daca ai adus-o pe roti

- Chitanta pt taxa inmatriculare

- Chitanta CEC taxa talon - 34 lei - asta se poate plati si in sediul politiei

- Copie buletin

- Platesti cand depui actele 17 lei pt numar (nu stiu cat costa alea preferentiale)

- O cerere catre directiune sau ce dracu e... pe care o iei de la chioscurile de pe langa politie

- Copie dupa actul de vanzare cumparare

 

5. dupa 3 ore primesti talonul si civ-ul completate pe numele tau si numarul

 

sper sa nu fi uitat ceva... ca sunt jdemii de hartiute

in principiu sa ai absolut toate hartiile la tine ca sa nu te prinda in sah si mare atentie la originale (vezi ca actele orignale de italia raman la politie)

fa tu totalul... eu nu l-am facut pt ca s-a intins pe 1 luna si am pierdut sirul...

spor

s.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci! +1 bere ca tre sa scriu 3.14km de text...

scriu ca fost vfr-ist :blink:

 

am luat v-strom 650 radiat in italia si am facut urmatoarele:

 

1. Prima vizita la RAR de unde pleci cu CIV + ITP + Certificat Autenticitate - 300 lei (vizita cu numere rosii sau pe platforma)

aici iti trebuie: actele de italia, act de vanzare cumparare, buletin, completezi formularul lor (il primesti la poarta rar-ului)

asta e singurul loc unde trebuie sa te prezinti cu motoreta

 

2. Apoi urmeaza Administratia Financiara (in cazul meu pt Sectorul 1 la Amzei)

aici iti trebuie: traducere legalizata act vanzare-cumparare si original - 150 lei (mi-am luat teapa pretul pt traducere), copie buletin, fisa de inmatriculare (o iei si completezi de la biroul de acte)

aici mai platesti: taxa de inmatriculare - 52 lei

de aici trebuie sa pleci cu fisa de inmatriculare stampilata de administratia financiara (iti va trebui la politie)

daca vrei iti poti plati si impozitul - 32 lei dar nu ti-l cere nimeni pt inmatriculare

 

3. ASTA E NOUA!

te duci la Adm Finantelor Publice (in cazul meu Sector 1 - str Roma)

de aici iei (tinete bine) certificat ca nu esti platitor de tva...

iti trebuie: copie buletin, copie traducere legalizata acte italia si/sau contract, copie dupa actele originale, declaratie pe care o completezi acolo, timbru fiscal 2 lei - se elibereaza legal in 1-5zile dupa noroc

de aici pleci cu o hartie pe care scrie ca nu esti platitor de tva...

 

4. si grand finale... ajungi la Politie in Piepera cu urmatoarele:

- CIV

- ITP (un cartonas galben)

- Certificat autenticitate

- Asigurare - copie si original - asta e cam de la 2mil in sus pt 1 an

- Fisa de inmatriculare completata de Adm Financiara

- Foaia ca nu esti platitor de TVA

- CMR de la transportatorul cu care ai adus motoreta - daca ai aduso pe pers fizica imi aduc aminte ca iti trebuie copie dupa talonul masinii cu care ai adus, declaratie pe propria raspundere ca l-ai adus tu sau sa ai numerele daca ai adus-o pe roti

- Chitanta pt taxa inmatriculare

- Chitanta CEC taxa talon - 34 lei - asta se poate plati si in sediul politiei

- Copie buletin

- Platesti cand depui actele 17 lei pt numar (nu stiu cat costa alea preferentiale)

- O cerere catre directiune sau ce dracu e... pe care o iei de la chioscurile de pe langa politie

- Copie dupa actul de vanzare cumparare

 

5. dupa 3 ore primesti talonul si civ-ul completate pe numele tau si numarul

 

sper sa nu fi uitat ceva... ca sunt jdemii de hartiute

in principiu sa ai absolut toate hartiile la tine ca sa nu te prinda in sah si mare atentie la originale (vezi ca actele orignale de italia raman la politie)

fa tu totalul... eu nu l-am facut pt ca s-a intins pe 1 luna si am pierdut sirul...

spor

s.

 

Multumesc foarte mult... cred ca o sa aleg sa ii scot numere rosii... daca ma lasa vremea o sa fac cele 1000 de drumuri la care te obliga tara asta de c...at pe motor... cred ca suntem singura tara din lume in care pentru orice hartie iti trebuie o luna de concediu... anul asta cred ca o sa imi petrec concediul la rar, fisc si politie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc foarte mult... cred ca o sa aleg sa ii scot numere rosii... daca ma lasa vremea o sa fac cele 1000 de drumuri la care te obliga tara asta de c...at pe motor... cred ca suntem singura tara din lume in care pentru orice hartie iti trebuie o luna de concediu... anul asta cred ca o sa imi petrec concediul la rar, fisc si politie...

 

daca nu ar fi porcaria aia de hartie cu tva-ul si te-ai misca foarte eficient cred ca intr-o zi ar fi gata tot

vreo 3 ore la rar, vreo 1 ora la finante si vreo 2 la politie si inca 3 de asteptare

daca o iei tovaraseste de la 8 pana la 20 cand se inchide politia esti gata

 

pt numere provizorii ai nevoie de:

- asigurare - o faci pe 1 an si o folosesti apoi pt inmatricularea permanenta

- acte originale

- contract de vanzare

- taxa de inmatriculare - la administratia finainciara - nu la cec

- taxa de "talon" - de fapt e o hartie - autorizatie de circulatie provizorie - la cec

- platesti la ghiseu numaru rosu - pe care poti sa ti-l faci de maxim 3 ori

 

scuze vfr-istilor pt ca am dezvoltat discutia aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu mi-am luat bicicleta din germanica si n-a trebuit sa platesc nici o taxa. toata tarasenia s-a intamplat anul trecut dar nu cred ca s-a schimbat ceva. taxele sunt la masini.

 

pt cine si-a bagat mainile in servisarea motocilcletei o alta intrebare: cat de greu e sa desfaci si sa pui la loc suspensiile fata? nu ma refer la dat jos de pe cadru ci la demontarea fiecarei suspensii in parte. din teorie nu pare prea dificil (am manualul service si pe cel de la haynes) dar practica e alta poveste ... cred. :laugh:

 

mercy! :)

 

 

Ai reusit? M-as baga si eu, deja am cumparat semeringuri si ulei de furca. De unde ai manualul Haynes? Da mai multe detalii.

 

Mersi,

Iulian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai reusit? M-as baga si eu, deja am cumparat semeringuri si ulei de furca. De unde ai manualul Haynes? Da mai multe detalii.

 

Mersi,

Iulian

 

Inca nu m-am apucat. Baiul la mine nu-i asa de mare. Mi-am luat suspensiile fata si farurile de pe racsidepo si inca 2 tuburi de la o tanti spaniola (sau portugheza?!?!) de pe ebay. Unul din tuburile de la racsidepo este reparat/indreptat. Desi nu este nici o problema cu el, as fi vrut sa-l schimb cu unul din cele primite de pe ebay. Probl este ca cele 2 de pe e-bay au cateva punctulete de rugina chiar langa portiunea inferioara de prindere a tubului in jug. Am dus tuburile la un service moto d'aci din C-ta pt curatare si, credeam eu, acoperire. Mi-au zis ca tot ce se poate face este sa indeparteze rugina :) . Drept urmare nu mai am motive sa-mi demontez furcile actuale. Tuburile le voi pastra ca rezerve... just in case... Momentan am carenele si rotile la vopsit, cadrul de sustinere a farurilor/bordului il am la modificat (al original era stramb de la accident iar cel de l-am luat de la aceeasi tanti de pe ebay este de vfr fara abs) iar seaua o am la darian pt imbunatatire. Pe urma va treb sa indrept si teava de evacuare fata dreapta. Asta este: prostia costa... cand confunzi soseaua cu circuitul :laugh: Mai tarziu voi pune si poze.

Haynes il gasesti tot pe ebay de la englezi. Il gasesti la diferite preturi asa ca trebuie sa rascolesti putin. Cu tot cu transport m-a costat 22 GBP. Ca alternativa poti descarca manualul service de pe net - e f. detaliat si ai enumerat fiecare pas. Haynes doar dezvolta aceeasi pasi si mai ofera cateva sfaturi in plus. Haynes insa este ceva mai user/reader friendly si nu bate campii cu schimbatul diferitelor piese odata cu demontatul ci doar mentioneaza ca Honda recomanda asta.

Bafta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios cum o sa arate seaua dupa ce termina Darian cu ea.

 

Si eu sunt foarte curios. Am dus o sa de VFR acum vreun an jumate la el si desi a tinut-o niste luni bune si a refacut-o de 3 ori tot cam naspa arata. Am impresia ca era prima sa de VFR pe care o modifica. Sa pui te rog cateva poze aici dupa ce o e gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms pt raspuns.nu stiu ce sa zic,am bagat codul IMR in google si doar vfr vtec,vfr fi si cv suzuki de 1500 mi-a aparut,cum ca ar fi compatibil cu aceste modele,iar la codul de CR9EHIX-9 nu mi-a aparut vfr vtec....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt proaspat posesor de VFR 800 VTEC din 2002! :)

 

Astazi am avut noroc si cu vremea si m-am plimbat putin si pot spune ca e genial. Am avut R6 inainte si ma gandeam ca o sa simt prea mult lipsa puterii dar m-a fascinat si nu am observat ceva la el sa nu-mi placa. :laugh:

 

Bine v-am gasit! :)

 

First day...

Editat de punkz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt foarte curios. Am dus o sa de VFR acum vreun an jumate la el si desi a tinut-o niste luni bune si a refacut-o de 3 ori tot cam naspa arata. Am impresia ca era prima sa de VFR pe care o modifica. Sa pui te rog cateva poze aici dupa ce o e gata

 

 

Ok.

Mesaj completat

Salutare, sunt proaspat posesor de VFR 800 VTEC din 2002! :)

 

Astazi am avut noroc si cu vremea si m-am plimbat putin si pot spune ca e genial. Am avut R6 inainte si ma gandeam ca o sa simt prea mult lipsa puterii dar m-a fascinat si nu am observat ceva la el sa nu-mi placa. :laugh:

 

Bine v-am gasit! :)

 

First day...

 

... lipsa puterii ... ?!?!

nu stiu multe desre R6 dar motoarele de 600cmc in linie, am auzit, ca au dezavantajul ca puterea se manifesta/obtine la turatii mari. desi vfr-ul e mai greu, poti merge ma economic decat un r6 pe drumurile patriei. fara sa sar des peste 7k rpm, cu side & top cases scoteam in jur de 5l/100km. cu tampenia aia de nitro ma sotea la aproape 6 dar si raspunsul era altul. asa ca vei gasi o gramada de motive sa te bucuri de vfr-ica. daca-i vei face si cateva tune-up-uri, zic unii ca va fi si mai bine: pair valve, senzorii O2 etc.

felicitari pt alegerea facuta si sa te bucuri de ea! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt proaspat posesor de VFR 800 VTEC din 2002! :)

 

Astazi am avut noroc si cu vremea si m-am plimbat putin si pot spune ca e genial. Am avut R6 inainte si ma gandeam ca o sa simt prea mult lipsa puterii dar m-a fascinat si nu am observat ceva la el sa nu-mi placa. :laugh:

 

Bine v-am gasit! :)

 

First day...

Cu greutatea cum te descurci ?

Îmi place foarte mult vfr-ul, dar eu merg cam mult în oraÂş Âşi nu Âştiu dacă s-ar preta. Mulți spun că greutatea mare e un dezavantaj destul de mare.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am mers pe langa ea prima data sa o scot din garaj de la Bungee era sa o scap :)) E dolofana dar in mers, la slalom printre masini, nu simti greutatea, nu prea sunt in masura sa o caracterizez, e doar parerea mea dupa Hornet, CBR F4, R6 `04 si 100 km de mers ieri prin bucuresti cu vfrica. :laugh:

Mesaj completat

Dace vreau sa dau manerele pt pasager jos, unde gasesc capacele sa acopar golurile ramase?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm.Tu ai avut noroc si doar ERA sa il scapi....eu am si reusit acum doua zile :) .Am rupt oglinda(l-am sudat si vopsit deja),dar s-a si zgariat un pic carena.Partea amuzanta e ca n-am reusit sal ridic singur :laugh: ,dar nici nu m-am asteptat la nici 60 de kg cat am..... :) Asta e,trebe sa ma obisnuiesc cu el.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam grea fieratania dar te obisnuiesti. Mai dificil e la manevrele facute cu viteza foarte mica si in locuri stramte...dar nimic de speriat.

Legat de putere, eu zic ca feelingul e mult mai misto ca la un R6. Ai cuplul mult mai de jos si mai dozabil. Stie sa mearga si incet si sa fie racheta :laugh:

 

In alta ordine de idee, VFR-ica are de azi cauciucuri noi Michelin Pilot Road 3, placute de frana Carbone Lorraine, etrierii curatati si lichidul de frana si de ambreiaj schimbat. Mai am sa-i schimb saptamana viitoare bujiile, uleiul si filtrul si sa curat filtru de aer si sunt gata de sezon. A, si se pare problema care o aveam la franarea blana (motoreta tindea sa traga stanga) vine de la rulmentul de jug. Costa cam 240 ron piesa si manopera, in caz ca va intereseaza. Asta e, renunt la xenoane pt. moment si facem chestiile mai importante.

 

Pentru cei din Bucuresti care au nevoie de servisare, il recomand cu caldura pe Cesar. Preturi foarte bune la piese si manopera iar omul este superok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

Dace vreau sa dau manerele pt pasager jos, unde gasesc capacele sa acopar golurile ramase?

 

 

ma scoate si pe mine cineva din ceata pls ca tot caut si nu gasesc nimic :laugh:

Editat de punkz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma scoate si pe mine cineva din ceata pls ca tot caut si nu gasesc nimic :laugh:

 

Va luati suport de caseuri si ati rezolvat problema :)

Lasand gluma la o parte, incercati la reprezentanta Honda. Eu de exemplu mi-am luat de-acolo capacelele pentru prinderile capacului monopost (ce-mi fusesera furate la intrunirea de la Cluj de anul trecut). Au costat in jur de 50 ron.

Editat de Coffe Man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma scoate si pe mine cineva din ceata pls ca tot caut si nu gasesc nimic :)

 

nu e raspunsul pe care ti-l doresti dar mai bine lasi manerele pe loc daca intentionezi sa mergi cu pasager. sunt inteligent facute si pasagerul poate sta lejer agatat de ele fara sa vina gramada peste tine (bineinteles daca i-ai facut instructajul necesar :laugh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...