ciprinakos Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Si eu sunt foarte curios. Am dus o sa de VFR acum vreun an jumate la el si desi a tinut-o niste luni bune si a refacut-o de 3 ori tot cam naspa arata. Am impresia ca era prima sa de VFR pe care o modifica. Sa pui te rog cateva poze aici dupa ce o e gata Ok. Mesaj completat Salutare, sunt proaspat posesor de VFR 800 VTEC din 2002! Astazi am avut noroc si cu vremea si m-am plimbat putin si pot spune ca e genial. Am avut R6 inainte si ma gandeam ca o sa simt prea mult lipsa puterii dar m-a fascinat si nu am observat ceva la el sa nu-mi placa. Bine v-am gasit! First day... ... lipsa puterii ... ?!?! nu stiu multe desre R6 dar motoarele de 600cmc in linie, am auzit, ca au dezavantajul ca puterea se manifesta/obtine la turatii mari. desi vfr-ul e mai greu, poti merge ma economic decat un r6 pe drumurile patriei. fara sa sar des peste 7k rpm, cu side & top cases scoteam in jur de 5l/100km. cu tampenia aia de nitro ma sotea la aproape 6 dar si raspunsul era altul. asa ca vei gasi o gramada de motive sa te bucuri de vfr-ica. daca-i vei face si cateva tune-up-uri, zic unii ca va fi si mai bine: pair valve, senzorii O2 etc. felicitari pt alegerea facuta si sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 (editat) Salutare, sunt proaspat posesor de VFR 800 VTEC din 2002! Astazi am avut noroc si cu vremea si m-am plimbat putin si pot spune ca e genial. Am avut R6 inainte si ma gandeam ca o sa simt prea mult lipsa puterii dar m-a fascinat si nu am observat ceva la el sa nu-mi placa. Bine v-am gasit! First day... Cu greutatea cum te descurci ? Îmi place foarte mult vfr-ul, dar eu merg cam mult în oraÂş Âşi nu Âştiu dacă s-ar preta. Mulți spun că greutatea mare e un dezavantaj destul de mare. Editat Martie 5, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkz Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Cand am mers pe langa ea prima data sa o scot din garaj de la Bungee era sa o scap ) E dolofana dar in mers, la slalom printre masini, nu simti greutatea, nu prea sunt in masura sa o caracterizez, e doar parerea mea dupa Hornet, CBR F4, R6 `04 si 100 km de mers ieri prin bucuresti cu vfrica. Mesaj completat Dace vreau sa dau manerele pt pasager jos, unde gasesc capacele sa acopar golurile ramase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antal Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Hm.Tu ai avut noroc si doar ERA sa il scapi....eu am si reusit acum doua zile .Am rupt oglinda(l-am sudat si vopsit deja),dar s-a si zgariat un pic carena.Partea amuzanta e ca n-am reusit sal ridic singur ,dar nici nu m-am asteptat la nici 60 de kg cat am..... Asta e,trebe sa ma obisnuiesc cu el..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 E cam grea fieratania dar te obisnuiesti. Mai dificil e la manevrele facute cu viteza foarte mica si in locuri stramte...dar nimic de speriat. Legat de putere, eu zic ca feelingul e mult mai misto ca la un R6. Ai cuplul mult mai de jos si mai dozabil. Stie sa mearga si incet si sa fie racheta In alta ordine de idee, VFR-ica are de azi cauciucuri noi Michelin Pilot Road 3, placute de frana Carbone Lorraine, etrierii curatati si lichidul de frana si de ambreiaj schimbat. Mai am sa-i schimb saptamana viitoare bujiile, uleiul si filtrul si sa curat filtru de aer si sunt gata de sezon. A, si se pare problema care o aveam la franarea blana (motoreta tindea sa traga stanga) vine de la rulmentul de jug. Costa cam 240 ron piesa si manopera, in caz ca va intereseaza. Asta e, renunt la xenoane pt. moment si facem chestiile mai importante. Pentru cei din Bucuresti care au nevoie de servisare, il recomand cu caldura pe Cesar. Preturi foarte bune la piese si manopera iar omul este superok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkz Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 (editat) Mesaj completatDace vreau sa dau manerele pt pasager jos, unde gasesc capacele sa acopar golurile ramase? ma scoate si pe mine cineva din ceata pls ca tot caut si nu gasesc nimic Editat Martie 6, 2011 de punkz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 (editat) ma scoate si pe mine cineva din ceata pls ca tot caut si nu gasesc nimic Va luati suport de caseuri si ati rezolvat problema Lasand gluma la o parte, incercati la reprezentanta Honda. Eu de exemplu mi-am luat de-acolo capacelele pentru prinderile capacului monopost (ce-mi fusesera furate la intrunirea de la Cluj de anul trecut). Au costat in jur de 50 ron. Editat Martie 6, 2011 de Coffe Man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 ma scoate si pe mine cineva din ceata pls ca tot caut si nu gasesc nimic nu e raspunsul pe care ti-l doresti dar mai bine lasi manerele pe loc daca intentionezi sa mergi cu pasager. sunt inteligent facute si pasagerul poate sta lejer agatat de ele fara sa vina gramada peste tine (bineinteles daca i-ai facut instructajul necesar ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 ma scoate si pe mine cineva din ceata pls ca tot caut si nu gasesc nimic Felicitari pt achizitie! Capacelele costa noi vreo 12 euro bucata (poti gasi si aici http://zsf-motorrad.de/product/114654) si le poti comanda sigur la Honda. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkz Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Felicitari pt achizitie! Capacelele costa noi vreo 12 euro bucata (poti gasi si aici http://zsf-motorrad.de/product/114654) si le poti comanda sigur la Honda. Bafta! Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 E cam grea fieratania dar te obisnuiesti. Mai dificil e la manevrele facute cu viteza foarte mica si in locuri stramte...dar nimic de speriat.Legat de putere, eu zic ca feelingul e mult mai misto ca la un R6. Ai cuplul mult mai de jos si mai dozabil. Stie sa mearga si incet si sa fie racheta In alta ordine de idee, VFR-ica are de azi cauciucuri noi Michelin Pilot Road 3, placute de frana Carbone Lorraine, etrierii curatati si lichidul de frana si de ambreiaj schimbat. Mai am sa-i schimb saptamana viitoare bujiile, uleiul si filtrul si sa curat filtru de aer si sunt gata de sezon. A, si se pare problema care o aveam la franarea blana (motoreta tindea sa traga stanga) vine de la rulmentul de jug. Costa cam 240 ron piesa si manopera, in caz ca va intereseaza. Asta e, renunt la xenoane pt. moment si facem chestiile mai importante. Pentru cei din Bucuresti care au nevoie de servisare, il recomand cu caldura pe Cesar. Preturi foarte bune la piese si manopera iar omul este superok. salut.cum se curata filtrul de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 @trogheru: eu am filtru K&N iar pentru astea exista kituri de curatat si uns. Am da 65 ron pe kit parca. Filtrele normale se schimba nu se curata Mesaj completat Intrebare: din intamplare are cineva montate leviere de genul asta? Maine cred ca dau comanda pentru unele. Mesaj completat Am senzatia ca am castigat la loto, altfel nu-mi explic de ce tot mai gasesc cate ceva de cumparat pt. VeFeRica. Acum mi-a picat privirea pe NITRO X FUEL COMMANDER. Din ce am citit pe vfrworld.com informatiile nu sunt foarte concludente @ciprinakos: Am vazut ca ai scris acolo ca ti-ai cumparat asa ceva. Cum e, se simte vreo diferenta, merita achizita? @all: Care aveti asa ceva montat pe mobra bagati aici informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Salut, am respectivul dispozitiv, Nitro. Practic el pacaleste calculatorul (ECU) dandu-i o alta valoare decat cea reala a aerului ce intra in motor. Se deconecteaza senzorul IAT (Intake air temperature) si se baga firele astea (2 la numar). Montatul este usor, trebuind demontata doar cutia filtrului de aer si ... niste degete ceva mai finute sa le te strecori pana la respectivul conector. Pe motor se simte diferenta: trage mai bine de la turatii joase si fuge ca nebuna; dezavantajul este ca mananca (cum altfel?) ceva mai multa benzina. Are mai multe nivele de reglaj prin intermediul unor mini-intrerupatoare (la mine statea sun sea langa baterie). Eu unul l-am folosit pe prima si ultima setare. Prima este cam acelasi cu mersul normal al motocicletei iar ultima o face o miniracheta. Aaa... mi-am amintit ca si "pauza" specifica vtec-ului este ceva mai pronuntata (la 7000 rpm in cazul meu) dar dup'aia trebuie sa te tii bine. Eu l-am dat jos, urmand sa-mi iau un PC III sau V (ma mai gandesc; inca mai am de reparat ) mai tarziu. Pt moment voi deconecta senzorii de O2 si bag nite rezistente de 330ohmi, imi voi bloca rahatul ala de valva care baga aer pe evacuare si voi deconecta reglarea automata a usitei de aer de pe filtrul de aer . Cine doreste poate testa dispozitivul meu si, daca-i place, il poate cumpara. Il dau cu 100 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 (editat) @Coffe Man nu iti plac mai mult levierele astea? http://cgi.ebay.co.uk/Folding-Foldable-Lev...=item4155cf6afe ceva mai scumpe, dar parca mai ok Editat Martie 8, 2011 de S3RJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 @Coffe Man nu iti plac mai mult levierele astea? http://cgi.ebay.co.uk/Folding-Foldable-Lev...=item4155cf6afe ceva mai scumpe, dar parca mai ok Din ciclul "Futui si bagamias". Mai S3RJ mai bine nu-mi ziceai Intr-adevar sunt mai misto levierele astea si pretul nu era un capat de tara, dar asta e, deja am dat comanda. Nush cum de nu le-am vazut. @ciprinakos: multumesc frumos pentru informatii. Da-mi pe PM te rog telefonul tau sa vorbim, ma tenteaza dispozitivul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Ma intereseaza un jug inferior pentru vtec.Am inteles ca este identic cu cel din 1998-'01 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Ma intereseaza un jug inferior pentru vtec.Am inteles ca este identic cu cel din 1998-'01 . http://www.pro-bike.ro/forums/topic/68259-...r-800-din-2001/ Iti recomand ebay.de sau .co.uk un exemlu http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-VRF800-VFR-800...=item2c57ded6b2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Eu tot ebay-ul il folosesc. Uneori poti gasi mai ieftin pe .it sau .es. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Merci.problema este ca nu trimite in Romania. Mesaj completat Mi-ar mai trebui oglinzile si parbrizul.Stie cineva daca scaritele de la pilot se potrivesc si cele an mai vechi?Nu gasesc de vtec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 (editat) Merci.problema este ca nu trimite in Romania. nu stiu cine ti-a zis ca nu trimit in romania dar te-a dezinformat. atata timp cat vanzatorul isi primeste banii, nu exista nici un motiv pt care sa nu trimita produsele in romania. mie mi-au venit mai multe chestii gen suportul de instrumente fata, tuburi de furca, oglinzi, parbriz etc. iti faci un cont in banca pe care tii strict doar cat ai nevoie, iti tragi un card pe respectivul cont si apoi faci platile direct prin paypal. iti faci si cont pe ebay (eu am pe .com), iti pui adresa corect acolo si atunci cand cauti ceva, langa pret iti apare si daca trimit sau nu in romanica (pt ca mai sunt unii de nu trimit dar nu datorita relei vointe ci a ignorantei; mie mi s-a intamplat cu niste nemti dar, dupa ce am comunicat prin mail, - traiasca translatorul google - s-a rezolvat. asa ca poti apela cu incredere. un sfat totusi: incearca sa gasesti ce ai nevoie, cand e vorba de peste 30 euro, sa iei din europa - astfel nu trece prin vama. dar vezi ca gen manere, oglinzi, becuri led etc le gasesti mult mai ieftin la asiatici (tot ebay dar la cautare internationala - worldwide). bafta! Editat Martie 13, 2011 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkz Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Primele ture cu veferica, ieri Campina si azi un soft enduro prin rezervatia Comana, era sa o culc de cateva ori prin noroaie dar ne-a scos pana la urma de acolo ) Super tare veferica!!! Mesaj completat Primele ture cu veferica, ieri Campina si azi un soft enduro prin rezervatia Comana, era sa o culc de cateva ori prin noroaie dar ne-a scos pana la urma de acolo ) Super tare veferica!!! Veferica fara frica! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bohagon Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Se vinde topcase 46l + suport pentru VFR 800 VTEC. Pret 150 de euro. Cine e interesat astept un mesaj... Spor la motorit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 salut. am si eu o intrebare. daca circul cu un motor care nu e inmatriculat pe numele meu si ma opreste politia ce se intampla?ma amendeaza?care stie sa mi spuna si mie?restul este in regula :talon asigurare etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 am impresia ca-i penal - mai bie nu te risca. nu se moare inca cateva zile pana o inmatriculezi. parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 am impresia ca-i penal - mai bie nu te risca. nu se moare inca cateva zile pana o inmatriculezi. parerea mea... pai daca imprumuti masina de la cineva?te amendeaza ca nu e a ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.