almostcyborg Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme. Succes cu tura ta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 deci pana la urma e VTEC ? teoretic, singura problema e timpanul. Nu e VTEC a mea. E din '98 Nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme. Succes cu tura ta ! Multumesc mult! O sa pun poze la intoarcere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 deci n-ai treaba cu intinzatorul de lant pe unde te turezi ? si cand? eu am bilete la Brno la MotoGP, si o sa plec cu a mea motoreta:) mai vine careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Schimba uleiul.Recomand Motorex 10w60 si te asigur ca zgomotele devin istorie. Am avut 10w60 de la motorex si motorul se auzea electric,din dorinta de a incerca si altceva am schimbat motorex-ul cu bel ray(mare greseala). Cu BelRay agata cutia si motorul suna mai'uscat'.Urmeaza sa fac schimbul la Motorex. Am incercat asa ceva si-l recomand pentru VFR. Si eu recomand Motorex, dar dupa multe incercari de alte vascozitati si dupa un training legat de uleiul de motor am ajuns la concluzia ca vascozitatea recomandata de producator/manual este cea mai buna. La VFR fiind 10W 40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 deci n-ai treaba cu intinzatorul de lant pe unde te turezi ? si cand? eu am bilete la Brno la MotoGP, si o sa plec cu a mea motoreta:) mai vine careva ? Plec in 27 iulie si raman cate o noapte in urmatoarele locatii: Budapesta, Viena, Liezen, Salzburg, Cortina d'Ampezzo, Limone sul Garda (Lago di Garda), Venetia. De acolo o tai inspre Croatia unde s-ar putea sa o ard aiurea vreo 3-4 zile prin Krk sau Dubrovnik. Apoi cobor inspre Muntenegru, pe la Skadar, Serbia si inapoi acasa. In principiu ar fi trebuit sa plec impreuna cu un prieten (tot cu VFR) insa si-a inebunit bugetul si ma vad cu el numai in Croatia. Deci o sa circulez singur. Abia astept sa-mi frec cauciucurile pe Grossglockner :D:D si pe nebuniile alea de viraje din Alpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Daca iti place lucrarea din poza, ia legatura cu baietii:garaj pantelimon aha, am mai vazut un topic al userului deusex1, nu stiam ca ei sunt. imi place cum lucreaza dar...nu mi-a raspuns nimeni la intrebari/posturi de la ei. pana acum... inteleg ca tu ti-ai facut la ei crashpad-urile..? intrebare: cu rezervorul de racire ce au facut? inlocuit cu altul la forma dorita sau dat gaura in el si lipit cu silicon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 Ma gandeam la Motorex, Castrol sau (din nou) Motul 5100. Apropo de ulei .. ce ulei recomandati la VTEC ? intentionez sa pun Motul 5100 10w40 (merita sa pun 7100 ?) Sau sa merg pe Motorex ? in ideea ca nu vreau sa schimb uleiurile, vreau sa obijnuiesc motorul cu acelasi ulei. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 Apropo de ulei .. ce ulei recomandati la VTEC ? intentionez sa pun Motul 5100 10w40 (merita sa pun 7100 ?) Sau sa merg pe Motorex ? in ideea ca nu vreau sa schimb uleiurile, vreau sa obijnuiesc motorul cu acelasi ulei. Merci Pai baga uleiul care i-a placut cel mai mult motorului pana acum. Al meu s-a simtit bine cu Motul 5100 10w40. M-a mancat in coor anul asta sa incerc ceva mai bun (Motul 7100) si uite ca nu-i place. Unii VFR-isti recomanda Motorex, altii Castrol, manualul recomanda altceva...depinde ce afinitati ai si in ce marci ai incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 Pai baga uleiul care i-a placut cel mai mult motorului pana acum. Al meu s-a simtit bine cu Motul 5100 10w40. M-a mancat in coor anul asta sa incerc ceva mai bun (Motul 7100) si uite ca nu-i place. Unii VFR-isti recomanda Motorex, altii Castrol, manualul recomanda altceva...depinde ce afinitati ai si in ce marci ai incredere. Moto vine saptamana viitoare .. acum pregatesc consumabilele ... cred ca iau 5100 oricum e la oferta Merci, Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 pai manualul recomanda 10w40. nu recomanda nici o marca. Eu, de exemplu, merg cu Motorex si sunt multumit. (TopSpeed full sintetic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Weekendul asta am avut ocazia sa scot cel mai mic si cel mai mare consum la VFR-ul meu. Sibiu - Rm Valcea - Curtea de Arges - Cetatea Poenari (160km) - 4,4 l / 100km. Pe exact acelasi traseu de intoarcere, dupa ce am iesit din Rm. Valcea, am dat de un meserias pe drum cu un Audi R8 care avea chef de joaca...si nu m-am putut abtine. Toata valea Oltului am tinut-o numai intr-a treia si a patra, schimbat numai aproape de rosu. VFR-ul este intr-adevar o masinarie sportiva senzationala. Daca sti ce sa-i ceri si il exploatezi cum trebuie ofera sportivitate extraordinara. Si vorbeam de consum... 10,6 l / 100km. Dar s-a meritat, din plin :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Weekendul asta am avut ocazia sa scot cel mai mic si cel mai mare consum la VFR-ul meu. Sibiu - Rm Valcea - Curtea de Arges - Cetatea Poenari (160km) - 4,4 l / 100km. Pe exact acelasi traseu de intoarcere, dupa ce am iesit din Rm. Valcea, am dat de un meserias pe drum cu un Audi R8 care avea chef de joaca...si nu m-am putut abtine. Toata valea Oltului am tinut-o numai intr-a treia si a patra, schimbat numai aproape de rosu. VFR-ul este intr-adevar o masinarie sportiva senzationala. Daca sti ce sa-i ceri si il exploatezi cum trebuie ofera sportivitate extraordinara. Si vorbeam de consum... 10,6 l / 100km. Dar s-a meritat, din plin :) De ce nu te-ai intors pe Transfagarasan? Au refacut Beirut-ul de pe langa lac in proportie de 98%! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 De ce nu te-ai intors pe Transfagarasan? Au refacut Beirut-ul de pe langa lac in proportie de 98%! N-am stiut in ce stare e drumul si am preferat sa evit. Mda, era o treaba faina...acum stiu. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 drag race, colegul Sorin cu Vfr 750, model 90-93 si un R6 de pista (Ovidiu-Team33). Nu mai stiu exact cat o scos, dar undeva pe la 11.6 si vreo 193 kmph. Trebuie notat faptul ca Sorin nu are 60 de kg .Cel mai bun timp al meu a fost 12.2, si 184 kmph (95 kg, 94-97). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 cand am spus FI ma refeream strict la 98-01. din 02 le zic VTEC. scuze ca am indus in eroare. daca prin aftermarket zici sa nu fie originala, am eu. dar nu e firma, e o chestie luata de pe net. asa arata : salut e de vanzare toba ca nu am inteles,ca mi trebuie si mie una. VIK exhaust zicea ca a facut special o evacuare pt VFR 800 cuiva de pe forum si se aude belea. poate posteaza omul aici sa vedem si noi rezultatul in alta ordine de idei am o mare nelamuriere. cauciucurile pe care le am sunt din 2008 si sunt Road Atac,Pirelli daca nu ma insel faza e ca imi aluneca amandoua in acelasi timp pe viraje si ieri la rond la Alba Iulia era sa o pun jos desi nu era inclinata tare cineva imi sugera ca am presiunea prea mare in roti 2,2 pe fata respectiv 2,5 pe spate,dar eu nu cred sa fie asta problema. cauciucurile par bune,cel putin fata. de la ce alunecarea asta liniara? ce cauciucuri sunt mai bune?sa facut vre un top?cat costa?gasesc sh pe undeva macar spatele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 salut e de vanzare toba ca nu am inteles,ca mi trebuie si mie una. VIK exhaust zicea ca a facut special o evacuare pt VFR 800 cuiva de pe forum si se aude belea. poate posteaza omul aici sa vedem si noi rezultatul in alta ordine de idei am o mare nelamuriere. cauciucurile pe care le am sunt din 2008 si sunt Road Atac,Pirelli daca nu ma insel faza e ca imi aluneca amandoua in acelasi timp pe viraje si ieri la rond la Alba Iulia era sa o pun jos desi nu era inclinata tare cineva imi sugera ca am presiunea prea mare in roti 2,2 pe fata respectiv 2,5 pe spate,dar eu nu cred sa fie asta problema. cauciucurile par bune,cel putin fata. de la ce alunecarea asta liniara? ce cauciucuri sunt mai bune?sa facut vre un top?cat costa?gasesc sh pe undeva macar spatele? Da-i numa pe youtube "VFR vick exhaust" si gasesti mai multe clipuri. Si am avut vick exhaust, parerea mea e ca muzicalitatea e ok, dar suna prea tare. Una peste alta, mai bine iti iei una de pe ebay, cu tot cu teava de legatura, ca si aia te va costa vreo 150 de lei daca iei numai toba de la vick. Iti erau incalzite gumele de ti-o alunecat ? Si eu presiunea la fel pe roti ca si tine, si o guma pe spate mai veche putin, si n-am avut probleme de genu asta. Probabil ar trebui sa le schimbi cu unele de fabricatie mai recenta, sunt destui care vand pe motociclism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Da-i numa pe youtube "VFR vick exhaust" si gasesti mai multe clipuri. Si am avut vick exhaust, parerea mea e ca muzicalitatea e ok, dar suna prea tare. Una peste alta, mai bine iti iei una de pe ebay, cu tot cu teava de legatura, ca si aia te va costa vreo 150 de lei daca iei numai toba de la vick. Iti erau incalzite gumele de ti-o alunecat ? Si eu presiunea la fel pe roti ca si tine, si o guma pe spate mai veche putin, si n-am avut probleme de genu asta. Probabil ar trebui sa le schimbi cu unele de fabricatie mai recenta, sunt destui care vand pe motociclism. erau incalzite gumele ca meresesem toata ziua prin oras. am zis sa mi iau costumul si sa ma dau mai tare,in caz ca pic sa fiu protejat. ma ales ca mi am pus si buloane ... Da-i numa pe youtube "VFR vick exhaust" si gasesti mai multe clipuri. Si am avut vick exhaust, parerea mea e ca muzicalitatea e ok, dar suna prea tare. Una peste alta, mai bine iti iei una de pe ebay, cu tot cu teava de legatura, ca si aia te va costa vreo 150 de lei daca iei numai toba de la vick. Iti erau incalzite gumele de ti-o alunecat ? Si eu presiunea la fel pe roti ca si tine, si o guma pe spate mai veche putin, si n-am avut probleme de genu asta. Probabil ar trebui sa le schimbi cu unele de fabricatie mai recenta, sunt destui care vand pe motociclism. erau incalzite gumele ca meresesem toata ziua prin oras. am zis sa mi iau costumul si sa ma dau mai tare,in caz ca pic sa fiu protejat. ma ales ca mi am pus si buloane ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 nu, toba nu e de vanzare. cauciucuri de 4 ani... nu ar trebui sa alunece in halul asta acum depinde si de temperatura, cat de repede se incalzesc, desi cred ca vorbim basme. oricum, eu am , si recomand cu caldura, Pilot Road 2. a aparut intre timp si Pilot Road 3. are S3RJ, si e foarte multumit. nu tin minte sa-mi fi fugit spatele sau fata vreodata. mai sunt vreo 2-3 mm pana la buza, si s-au comportat exemplar, ploaie, frig, uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) Imi vand VFR-ul 750 F, model 1996. Inmatriculata prima data in Romania in 04.2011. 2 proprietari. Eu si amicul de la care am cumparat-o. Iulie 2011 - Primul proprietar - schimbate ambele anvelope cu unele noi, schimbat filtru aer, montat ungator lant facut in casa. Mai 2012 - eu - schimbat ulei si filtru (Motul/Hiflo), curatat si reglat carburatoarele, filtru benzina nou, lichid racire nou. Defecte optice - vedeti prima poza. Accesorii - Suport complet cutii Nonfango (top si laterale) + 2 cutii mari aferente. Una dintre ele eu o folosesc ca topcase in oras. Motocicleta se vinde fiindca nu o folosesc si sta degeaba. 1750 euro. Contact - popescu (punct) mihailraul (arond) yahoo (punct) com - 0765 42 66 15 Editat Iulie 18, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Faina trotineta, cutiile alea fac toti banii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 ne vedem diseara -> Parcul Carol 19:00 - 19:30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 O istorie a Honda VF/VFR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Am vazut motorul lui Raul, arata impecabil pentru varsta lui! Bafta la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 (editat) erau incalzite gumele ca meresesem toata ziua prin oras. am zis sa mi iau costumul si sa ma dau mai tare,in caz ca pic sa fiu protejat. ma ales ca mi am pus si buloane ... erau incalzite gumele ca meresesem toata ziua prin oras. am zis sa mi iau costumul si sa ma dau mai tare,in caz ca pic sa fiu protejat. ma ales ca mi am pus si buloane ... daca mai vrea cineva buloane le face cineva la strung si costa 3 mil,gata de montat adica cu suruburi cu tot. omu a masurat inainte pt ca la vfr avand carena trebuie sa fie mai lungi,duble aproape fata de celelalte modele. mie mi sa parut decent pretul impartasesc aici pt ca eu am cautat mult si bine buloane pt hondita mea si nu am gasit decat pe ebay pe la 200 e si avea doar o amarata de poza ca titlu de prezentare. Editat Iulie 20, 2012 de zis_ungureanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Presiunea optima in roti e data in manual, nu stiu de ce insista unii sa afle de pe la "prieteni". Iar cu buloanele (crashpad) facute la strung, vezi sa nu-ti indoaie si chestia in care sunt fixate. Mi-e ca sunt mai tari buloanele alea decat cadrul, iar bratul fortei... Ma rog, vorbesc prostii, cu siguranta au fost calculate ca si rezistenta a materialului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.