ThunderByte Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Ieri am incercat o honda vfr 800 vtec din 2003 pe portiunea tg mures -stanceni neagra. este in probe la mine si ma bate gândul sa o cumpar. nu m-am mai dat cu 4 in v niciodato, ultimul motor avut acum 4 ani fiind o honda 929. ca si minusuri pt mine ar fi greutatea si lipsa puterii ca si plusuri ar fi confortul si modul cum arată. saptamana ce vine ma decid daca o iau sau nu in functie de pret. consumul iarasi mi se pare super ok. undeva pe la 6 -7 l la suta. Asfalt uscat si daca cineva de pe aici are o maneta frana, genti laterale cu sistem eventual si topcase, manere pasager, sa-mi dea de stire Lipsa puterii in ture mari poate vrei sa zici, asta comparativ cu 929-le ca in rest este destul de ok. Nu a fost facut sa fie un motor sport, de aici si comportamentul motorului. Ca greutate totala cam asa sunt toate vfr-urile din cauza motorului dar o data pus in miscare nu mai simti greutatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) ce configuratii aveti pentru bagajerie?? se poate ceva linkuri, sfaturi? Primul lucru (chiar inaintea inmatricularii ) a fost sa ma ocup de bagaje. Am cumparat / adaptat / montat asa : Wingrack (Kappa N141) ; 2 x laterale Givi E360 si 1 x topcase Givi Maxia E52. 124 de litri e aproape suficient pentru tot dulapul sotiei . Am mers cu ele pline (cam 30 kg) plus pasager (46 kg) si motocicleta s-a simtit foarte bine, parca se aseaza si mai bine pe drum. Editat Mai 12, 2013 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) anul asta se face vreo intalnire a iubitorilor de veferici? Asta e un subiect interesant de discutat Eu zic ca prin august ar fi ok Editat Mai 12, 2013 de mr.magic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Asta e un subiect interesant de discutat Eu zic ca prin august ar fi ok daca se face ma bag si eu... Primul lucru (chiar inaintea inmatricularii ) a fost sa ma ocup de bagaje. Am cumparat / adaptat / montat asa : Wingrack (Kappa N141) ; 2 x laterale Givi E360 si 1 x topcase Givi Maxia E52. 124 de litri e aproape suficient pentru tot dulapul sotiei . Am mers cu ele pline (cam 30 kg) plus pasager (46 kg) si motocicleta s-a simtit foarte bine, parca se aseaza si mai bine pe drum. merci de info .. trebuie sa ma interesez si eu sa vad ce pun pe ea ca nu se mai poate cu rucsacul in spate ... waaaaaaay toooo uncomfortable Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 August ar fi no good 4 me pt ca, cel mai prob, voi fi plecat la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) salutare si bine v-am gasit , dupa cum urmeaza am sa-mi introduc clar povestea poate asa se gaseste vreunul care sa-mi explice si mie fenomenul ... am achizitionat acum 3 sap un vfr din 2001 , superba motoreta , m-am dat cu ea apx 200km mers decent cu ea , respectivii km i-am facut intr-o zi , a doua zi cand am vrut sa o pornesc nema si am dat la automat de vre-o 4 ori intr-un final a luato mergand in 2 ... am zis ok e momentul pentru bujii , am pus mana pe telefon si am sunat dupa bujii , in aceeasi zi le montez ... surprizaa aceeasii chestie pornit greu + nu se mai accelera mai mult de 5000 de ture in sarcina la relanti balbait ajungea pana pe la 8000 , l-am sunat pe tipu de la care am luat-o si i-am explicat fenomenul , am dus-o la el si am inceput prin excludere:TPS , MAP , pompa de benzina , la fel aceeasi problema ... si dupa multa chinuiala am incercat sa-i obturam un pic furtunul de retur sa vedem ce zice ... surprizaaa motoreta se tura la rosu fara balbaieli dar nu mai statea la relanti , tin sa precizez ca rampa de injectie a fost schimbata doar pentru teste ... daca a-ti intalnit defectul help nici acum nu i-am dat de cap Editat Mai 14, 2013 de AlynG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Patanie de azi: Merg sa alimentez la o benzinarie si uimit bag in rezervorul caruia nu i se aprinsese becul rosu inca, dar nici mult nu mai avea, 21.47 litri de benzina. Am verificat rezervorul cu ochiul de dimineata cand am plecat si ceva benzina se mai vedea acolo, 1-2 litri tot mai erau. Rezulta ca 2-3 litri tot m-au furat aia la benzinarie. Numai ca nu am avut timp de certuri cu aia de acolo, am platit si am plecat. Benzinaria cu pricina este http://goo.gl/maps/RgnKm , daca vreunul cu rezervorul gol vrea sa vada daca il are mai mare decat scrie in manual. Nu va mai ganditi ca VFRul va consuma mult, ci oare cat fura aia la benzinarie!?! Editat Mai 14, 2013 de MetalWarrior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 ia si baga de la omv, de la pompele la care nu alimenteaza tirurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 salutare si bine v-am gasit , dupa cum urmeaza am sa-mi introduc clar povestea poate asa se gaseste vreunul care sa-mi explice si mie fenomenul ... am achizitionat acum 3 sap un vfr din 2001 , superba motoreta , m-am dat cu ea apx 200km mers decent cu ea , respectivii km i-am facut intr-o zi , a doua zi cand am vrut sa o pornesc nema si am dat la automat de vre-o 4 ori intr-un final a luato mergand in 2 ... am zis ok e momentul pentru bujii , am pus mana pe telefon si am sunat dupa bujii , in aceeasi zi le montez ... surprizaa aceeasii chestie pornit greu + nu se mai accelera mai mult de 5000 de ture in sarcina la relanti balbait ajungea pana pe la 8000 , l-am sunat pe tipu de la care am luat-o si i-am explicat fenomenul , am dus-o la el si am inceput prin excludere:TPS , MAP , pompa de benzina , la fel aceeasi problema ... si dupa multa chinuiala am incercat sa-i obturam un pic furtunul de retur sa vedem ce zice ... surprizaaa motoreta se tura la rosu fara balbaieli dar nu mai statea la relanti , tin sa precizez ca rampa de injectie a fost schimbata doar pentru teste ... daca a-ti intalnit defectul help nici acum nu i-am dat de cap Daca ai obturat(gatuit) furtunul de retur si merge ok inseamna ca valva de retur e problema, ea ar trebui in mod normal sa tina o presiune de 3 bari, sa zicem in rampa, desi pompa produce 5, presiune ajunge intai la injectoare apoi valva aia lasa excesul de presiune sa se duca inapoi in rezervor mentinand constant presiunea recomandata. Ai schimbat si valva cand ai schimbat rampa de injectoare? Patanie de azi: Merg sa alimentez la o benzinarie si uimit bag in rezervorul caruia nu i se aprinsese becul rosu inca, dar nici mult nu mai avea, 21.47 litri de benzina. Am verificat rezervorul cu ochiul de dimineata cand am plecat si ceva benzina se mai vedea acolo, 1-2 litri tot mai erau. Rezulta ca 2-3 litri tot m-au furat aia la benzinarie. Numai ca nu am avut timp de certuri cu aia de acolo, am platit si am plecat. Benzinaria cu pricina este http://goo.gl/maps/RgnKm , daca vreunul cu rezervorul gol vrea sa vada daca il are mai mare decat scrie in manual. Nu va mai ganditi ca VFRul va consuma mult, ci oare cat fura aia la benzinarie!?! Becul se aprinde cand mai ai cam 3L deci tind sa cred ca te-au tepuit cu mult mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Am avut 2 rampe cu 2 valve fiercare rampa valva separata tot la fel , sa fie amandoua valvele de vina ?sa nu fii mers niciuna din cele doua :-?? oricum ms mult de tot mi-ai dat o idee , am sa ma zbat un pic sa fac rost de o valva de retur sa incerc ms mult inca odata Editat Mai 14, 2013 de AlynG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Am avut 2 rampe cu 2 valve fiercare rampa valva separata tot la fel , sa fie amandoua valvele de vina ?sa nu fii mers niciuna din cele doua :-?? oricum ms mult de tot mi-ai dat o idee , am sa ma zbat un pic sa fac rost de o valva de retur sa incerc ms mult inca odata Nu stiu exact cum se comporta valva aia ... sunt sanse(mici ce e drept) sa nu dea surplusul de presiune si surplusul de benzina ca debit, caz in care valva nu mai e problema ci pompa ... Incearca cu ambele valve sa vezi daca face la fel, sansele sa fie ambele stricate ar fi foarte mici(acum depinde si din ce sursa e cealalta rampa) dar daca fac ambele la fel poti incerca sa vezi pompa ce zice si anume debit si presiune in rampa, chestiile astea gasesti in manual cum sa le testezi. Editat Mai 14, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Patanie de azi: Merg sa alimentez la o benzinarie si uimit bag in rezervorul caruia nu i se aprinsese becul rosu inca, dar nici mult nu mai avea, 21.47 litri de benzina. Am verificat rezervorul cu ochiul de dimineata cand am plecat si ceva benzina se mai vedea acolo, 1-2 litri tot mai erau. Rezulta ca 2-3 litri tot m-au furat aia la benzinarie. Numai ca nu am avut timp de certuri cu aia de acolo, am platit si am plecat. Benzinaria cu pricina este http://goo.gl/maps/RgnKm , daca vreunul cu rezervorul gol vrea sa vada daca il are mai mare decat scrie in manual. Nu va mai ganditi ca VFRul va consuma mult, ci oare cat fura aia la benzinarie!?! Ei, bravos. E mai de calitate benzina, nu stii tu . E mai concentrata, cantareste mai greu . O sa vezi ca acum o sa iti consume 3 % . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Am cumparat vfr ul de care spuneam mai inaint cu cateva posturi. Acum mi ar prindembine un picmdemajutor din partea voastra sa nu ma duc lamintalnirea vfr ristilo cu cea maimurata motocicleta. Ma,repet manere pasager, ambele simgenti laterala daca auziti,ceva. Mer imsi,asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 ia si baga de la omv, de la pompele de la care nu alimenteaza tirurile Nimeni nu prea are cum sa bage combustibil la VFR de la aceleasi pompe de la care alimenteaza tirurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Nimeni nu prea are cum sa bage combustibil la VFR de la aceleasi pompe de la care alimenteaza tirurile. Lasa ca am reusit eu acum vreo 2 ani sa fac plinul cu motorina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 ahaaa.. de aia ai trecut pe bicla? ca asa esti safe cu alimentatul abia astept sa primesc saua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 ahaaa.. de aia ai trecut pe bicla? ca asa esti safe cu alimentatul abia astept sa primesc saua Cat a costat saua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Prob in jur de 150-170 lei Eu schimbai azi furtunele frana spate. Pt ca spatiu-i mic din cauza modulatorului ABS de sub sea, a trebuit sa demontez intreaga parte din spate - un pain pt c-aveam o gramada de add-on-uri bagate p'acolo - deci si tobele. La un moment dat, punand inapoi pe pozitie borcanasul de lichid de frana (spate) mi-a cazut o tubulara pe teava de esapament si s-a dus in galerie. Decat sa demontez galeriile mai bine-mi dau c-o tesla-n oo. Voi incerca cu un magnet s-o pescuiesc maine dar oare presiunea gazelor de evacuare o fi suficienta sa-mi apropie (macar) capul de tubulara de deschidere?!? De la o vreme am observat ca-mi tremura usor ghidonul la franare. Nu mi-am batut capul prea tare si am tot mers asa pt ca oricum eu fol mai intens frana de motor. Am verif ieri si vazui c-am discul dreapta usor atins si, implicit, ovalizat. Nou n-am chef sa mai iau asa ca vreau unul 2nd and. Stiti daca se potriveste unul de Hornet? Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Aaaaaaaaaaaa, Gabi mi-ai furat shaua !!! Banuiesc ca tot la Timisoara ai facut-o, mie mi-a luat 230 lei parca, cu tot c-un mic spatar pt pasager, de montat pe topcase. Problema mea la sha e ca mi-am latit-o si la pilot si la pasager si la drum lung acum ma doare fundul. Cred ca o sa o trimit iar s-o mai retusez putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 ThunderByte problema ar fii ca am inlocuit si pompa sa vad daca e din ea ... am pus pe cealalta de vfr si am modificat una de 954 sa vedem ... aceeasi chestie. Deci am comandat un regulator de presiune sa vedem ce zice daca nici din asta nu e mi-a dat sah mat cedez nervos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 A iesit super marfa saua Gomez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 ThunderByte problema ar fii ca am inlocuit si pompa sa vad daca e din ea ... am pus pe cealalta de vfr si am modificat una de 954 sa vedem ... aceeasi chestie. Deci am comandat un regulator de presiune sa vedem ce zice daca nici din asta nu e mi-a dat sah mat cedez nervos Ar fi fost bine sa fi facut un test de presiune inainte sa comanzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) nu m-au costat piesele mai aveam un motor intreg cu tot ce imi trebuie dar nu mi-a mers nici cu cealalta pompa de vfr nici cu una de 954 pe care o aveam si am modificato nici cu alta rampa deci s-ar putea sa ai dreptate , vineri seara imi vine piesa si sambata ma apuc de surubarit , o intrebare nu m-am uitat atent , pot sa scot valva de presiune fara sa dau rampa jos ? Si te mai rog ceva daca poti sa ma ajuti cu un manual service 98-2001 am jumatate din cel original daca ai cumva full , raman dator de o bere cand vii in ploiesti Editat Mai 15, 2013 de AlynG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 dupa ce am umblat pe la toti mecanicii incercand sa estimez cat ar costa sa rectific scaunul supapelor am constatat ca mie mi se aprinde becul de rezerva la 220 km insa pot merge linistit pana la 300 asa ca mie practic mobra imi consuma 7 din pacate mi am luat manometru Draper din ala care masoara compresia la motoare si am ramas cu el la m gasit cu 170 de lei si am mai dat 30 de lei pe un adaptor sa se potrivesca la toate tipurile de motoare. daca ii trebuie cuiva asa ceva.... daca se face ma bag si eu... merci de info .. trebuie sa ma interesez si eu sa vad ce pun pe ea ca nu se mai poate cu rucsacul in spate ... waaaaaaay toooo uncomfortable te as ajuta eu cu 2 sidecaseuri si 1 topcase de la MotoDetail cu placile de prindere la 900 de lei dar de scheletul de sustinere te descurci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Intalnire ceva astazi la Carol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.