B.B. Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Ma bucur nespus ca ti-ai dat seama! Drept bonus o sa-ti recomand un ulei: Motorex. Motorex e neutru, nimeni nu zice nimic rau despre el. E neutru ca si tara unde-i fabricat. Motul e controversat, de Repsol n-au auzit nimeni, probabil cand vad o motocicleta de motogp Honda Repsol probabil se gandesc ca Repsol o fi vreo companie de cafea. De Valvoline iar n-a auzit nimeni sau zic ca o fi numai pentru masini, Castrol evident e fals, adus in bidoane de tabla din china... iar restul sunt prea ieftine ca sa fie mentionate. Asa ca.. iti recomand cu caldura Motorex. Alte intrebari legate de Honda VFR mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) Multumesc! Motocicleta vibreza in viteza 6 la regimuri mici, medii si mari. Indiferent de viteza si de turatie in a 6-a viteza vibreaza de nu mai vad in oglizi. E normal? In celelalte viteze merge normal. Sigur n-am probleme. Probabil nu ma pricep sa franez foarte puternic cu piciorul. Am reusit o singura data sa activez ABS spate. Am trecut pe langa benzinarie si eram pe rosu de mult si a trebuit sa franez puternic. Eram in Bulgaria si era o strada cu sens unic si nu stiam orasul. Nu stiam pe unde sa ma intorc. Editat Octombrie 8, 2013 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Pai singura explicatie e ca mergi foarte subturat cu treapta a 6-a, treapta care are nevoie de multa putere pentru a impinge motocicleta inainte, putere care sub o anumita turatie nu exista. Cu viteze de sub 90-100km/h nu ai ce cauta in treapta a 6-a. La drum lung incearca sa tii motocicleta pe la 5-6000-7000 de ture, orice motor pe benzina se simte cel mai bine undeva la un pic peste jumatatea plajei de turatii, acolo unde curba de cuplu se intersecteaza cu cea de putere. La masina ai 0-6000 - undeva la 4000 se simte motoru perfect, la VFR ai 0-11.0000 undeva la 6000 e ideal. Am vazut ca ai scris: "regimuri mari mici si medii" dar nu stiu ce inseamna asta pentru tine. Daca mergi cu a 6-a la 60 la ora e normal sa vibreze cand bagi mana in gaz. In rest, cutia de viteze nu are cum sa induca vibratii motocicletei, motorul vibreaza mai tare daca cutia este intr-o treapta prea mare pentru turatia respectiva a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) Pai singura explicatie e ca mergi foarte subturat cu treapta a 6-a, treapta care are nevoie de multa putere pentru a impinge motocicleta inainte, putere care sub o anumita turatie nu exista. Cu viteze de sub 90-100km/h nu ai ce cauta in treapta a 6-a. La drum lung incearca sa tii motocicleta pe la 5-6000-7000 de ture, orice motor pe benzina se simte cel mai bine undeva la un pic peste jumatatea plajei de turatii, acolo unde curba de cuplu se intersecteaza cu cea de putere. La masina ai 0-6000 - undeva la 4000 se simte motoru perfect, la VFR ai 0-11.0000 undeva la 6000 e ideal. Am vazut ca ai scris: "regimuri mari mici si medii" dar nu stiu ce inseamna asta pentru tine. Daca mergi cu a 6-a la 60 la ora e normal sa vibreze cand bagi mana in gaz. In rest, cutia de viteze nu are cum sa induca vibratii motocicletei, motorul vibreaza mai tare daca cutia este intr-o treapta prea mare pentru turatia respectiva a motorului. Am inteles partea cu subturatul insa face si la 150km/h si la 240km/h in vit 6. Prefer la drum lung sa merg pe la 6000-6500 rot pentru ca este motor VTEC, iar la 6700 intra 4 supape pe cilindru. Peste e bine pentu depasiri, sub e bine pentru consum. Mai nasol este pe curbe cand treci peste 6700 si este o rupere de putere dar controlabila dupa ce te obisnuesti. Editat Octombrie 8, 2013 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Nu stiu, dar n-are legatura cu treapta cu care mergi. Nu are nici o logica. Poate suspensia e prea tare... poate ai presiune prea mare in roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 eu nu am observat vibratii diferite la a mea in viteza a 6-ea fata de celelalte viteze. Cand intra insa VTEC si actioneaza 4 valve vibreaza rau tot motorul, dar banuiesc ca este normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 eu nu am observat vibratii diferite la a mea in viteza a 6-ea fata de celelalte viteze. Cand intra insa VTEC si actioneaza 4 valve vibreaza rau tot motorul, dar banuiesc ca este normal. Vibreaza in orice viteza pe vtec sau numai in a 6-a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Vibreaza in orice viteza cand sunt peste 7000rpm de zici ca vrea sa ma scape de pietre la rinichi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Vibreaza in orice viteza cand sunt peste 7000rpm de zici ca vrea sa ma scape de pietre la rinichi Vibreaza intradevar putin mai mult cand intra toate 4 supapele. Mai mult decat la un motor in linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Ma bucur nespus ca ti-ai dat seama! Drept bonus o sa-ti recomand un ulei: Motorex. Motorex e neutru, nimeni nu zice nimic rau despre el. E neutru ca si tara unde-i fabricat. Motul e controversat, de Repsol n-au auzit nimeni, probabil cand vad o motocicleta de motogp Honda Repsol probabil se gandesc ca Repsol o fi vreo companie de cafea. De Valvoline iar n-a auzit nimeni sau zic ca o fi numai pentru masini, Castrol evident e fals, adus in bidoane de tabla din china... iar restul sunt prea ieftine ca sa fie mentionate. Asa ca.. iti recomand cu caldura Motorex. Alte intrebari legate de Honda VFR mai ai? motul a avut initial, si la primul schimb, motorex, castrol (schimbat dupa 1000 km-probabil d'ala fals ) motorex, motorex, repsol(trebuia sa-l incerc ca e mare pe MM, fost si pe stoner), - dintre ele recomand motorex. acum am pus Amsoil. (cifrele/specificatiile sunt impresionante) http://www.amsoil.com/shop/by-product/motor-oil/motorcycle/10w-40-advanced-synthetic-motorcycle-oil/?code=MCFQT-EA la anu' o sa spun daca il recomand or ba, in vreo 1000 km de cand e pus se comporta exemplar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Eu folosesc Repsol de ceva vreme. Pt ca e ieftin mult si bun. Nu stiu cum reusiti voi sa deosebiti uleiurile, eu in 7ani si 2 Honde nu am reusit sa simt nici o diferenta la motociclete. Am mers cu Denicol (facut in Belgia) cu Motorex, cu Valvoline si cu Repsol. Cu Repsol la VFR nu-mi papa nici macar un gram, nu se innegreste cine stie ce... schimba viteze perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Cateva "vibratii" de seara din partea VFRului meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Poza "ciordita" de pe profilul cuiva de fb, daca nu a binevoit sa o poesteze el, il dau eu in gat. Conversie la furca usd de Yamaha R1 2007 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Ma bucur nespus ca ti-ai dat seama! Drept bonus o sa-ti recomand un ulei: Motorex. Motorex e neutru, nimeni nu zice nimic rau despre el. E neutru ca si tara unde-i fabricat. Motul e controversat, de Repsol n-au auzit nimeni, probabil cand vad o motocicleta de motogp Honda Repsol probabil se gandesc ca Repsol o fi vreo companie de cafea. De Valvoline iar n-a auzit nimeni sau zic ca o fi numai pentru masini, Castrol evident e fals, adus in bidoane de tabla din china... iar restul sunt prea ieftine ca sa fie mentionate. Asa ca.. iti recomand cu caldura Motorex. Alte intrebari legate de Honda VFR mai ai? Si in cazul meu,motorex a fost cel mai bine acceptat de motor,in special cutia de viteze. intr-adevar,motorex este foarte potrivit pentru VFR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytycu_xpert Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Buna seara. Sunt in pragul achizitii unui VRF 750 din 1991 si am indentificat o problema. Motor are o bataie. Daca tragi ambreiajul baiata dispare. Proprietaru sustine ca dupa ce incalzeste bataile usor usor se reduc din putere. Aveti idee cauza? Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Sa nu fie cumva ce auzi tu si descrii ca "bataie" oala de ambreiaj ? Fiindca aia nu e problema, e......Honda ...si e normal.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytycu_xpert Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Posibil. Si proprietarul mi-a spus ca este capacul de la ambreiaj(sau ceva de genu) si ca mecanicul lui nu a solicitat schimbarea piesei. In prima faza am fost suspicios dar tu imi confirmi faptul ca poate sa aiba dreptate. Inca o intrebare am. Am observat un mic joc la roata spate. Ai idee pretul rulmentilor si schimbarea lor(e dificila?) Iti multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Sa nu fie cumva ce auzi tu si descrii ca "bataie" oala de ambreiaj ? Fiindca aia nu e problema, e......Honda ...si e normal.... Asa este la Honda. Am avut inainte 4 in linie si facea mai putin decat la 4V. Dar numai la relanti. Cati km are VFR '91? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytycu_xpert Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 pe bord 62xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Posibil. Si proprietarul mi-a spus ca este capacul de la ambreiaj(sau ceva de genu) si ca mecanicul lui nu a solicitat schimbarea piesei. In prima faza am fost suspicios dar tu imi confirmi faptul ca poate sa aiba dreptate. La mine nu bate dar in schimb "grohaie" (habar n-am cum sa descriu ) ... nu cred ca e problema foarte grava, dar daca o cumperi iti recomand sa il desfaci si eventual sa ii schimbi rulmentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Posibil. Si proprietarul mi-a spus ca este capacul de la ambreiaj(sau ceva de genu) si ca mecanicul lui nu a solicitat schimbarea piesei. In prima faza am fost suspicios dar tu imi confirmi faptul ca poate sa aiba dreptate. Inca o intrebare am. Am observat un mic joc la roata spate. Ai idee pretul rulmentilor si schimbarea lor(e dificila?) Iti multumesc Nope -habar nu am. In general rulmentii sunt piese foarte ieftine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 (editat) pe bord 62xxx Nu e multi. lol Mai exista si altfel de km? Editat Octombrie 19, 2013 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytycu_xpert Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 posibil sa fie 99999 + 62xxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 (editat) posibil sa fie 99999 + 62xxx Nu ma asteptam la raspunsul asta. Nu stiu ce sa zic. Eu as lua ceva mai nou si cu mai putini km. Editat Octombrie 19, 2013 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 (editat) posibil sa fie 99999 + 62xxx Nu ma asteptam la raspunsul asta. Nu stiu ce sa zic. Eu as lua ceva mai nou si cu mai putini km. Din fericire VFR 750 e din cu totul alt film cand vine vorba de fiabilitate. In exemplul de mai jos omul are 250.000 de mile (a se citi 402.250 kilometri !!! ) doar cu consumabile schimbate.... Enjoy :http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/75680-is-250000-miles-on-a-vfr-possible/ . Editat Octombrie 19, 2013 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.