Gixu. Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Salut VFR-isti! A cumparat o prietena un VFR RC36 din 1990. Am dat o tura cu el, aseara pe la 22. Merge brici motorul, zici ca e nou! Intrebare: Se incalzeste cam repede apa, apoi porneste ventilatorul, in regim de mers in oras- Bucuresti ora 22. In mers nu porneste dar cand ajungeam la semafor pornea. Este normal? Indicatorul de temperatura era pe la jumatea cursei. La al meu RC36 nu porneste ventilatorul decat ziua pe caldura mare in stop&go repetat, in rest nu se ridica temperatura la apa. La voi cum e? Merci! Vezi sa nu fie termostatu' blocat sau, mai rau, o garnitura de chiuloasa prajita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cascaval Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Salut VFR-isti! A cumparat o prietena un VFR RC36 din 1990. Am dat o tura cu el, aseara pe la 22. Merge brici motorul, zici ca e nou! Intrebare: Se incalzeste cam repede apa, apoi porneste ventilatorul, in regim de mers in oras- Bucuresti ora 22. In mers nu porneste dar cand ajungeam la semafor pornea. Este normal? Indicatorul de temperatura era pe la jumatea cursei. La al meu RC36 nu porneste ventilatorul decat ziua pe caldura mare in stop&go repetat, in rest nu se ridica temperatura la apa. La voi cum e? Merci! Perfect normal, asa patesc si eu. Important este sa nu treaca de jumate. Eventual pentru linistea ta, poti schimba lichidul de racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Multumesc. Uleiul arata bine, nu arata ca ar avea lichid in el, m-am gandit si eu la garnituri. A, si cum suna, au au, motor de 23 ani merge perfect, pfoai ce motoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costivfr Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 Un reglaji la carburatoare, mai precis la aer cam doua ture si jumatate sau o sincronizare ar rezolva problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Buna ziua, Ajutati-ma sa reglez standard suspensia. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 (editat) Pt a seta suspensia ai nevoie de cineva care sa faca masuratori in timp ce tu stai pe moto - i se spune static sag. Dup-aia trebuie sincronizata revenirea amortizorului spate cu fata - pe fata n-ai reglaj. Mai simplu ar fi sa treci pe aici: /index.php?/topic/537449-bucuresti-crangasi-grant-racing-garage-service-general/ intr-o plimbare-n Bucuresti. Momentan Cesar e in vacanta/out of country dar poti apela la locotenentul sau. Plus de asta ei pot observa daca totu-i in regla cu mobra. Si cel mai cool lucru este ca au program dupa orele normale de program - adica seara. Altfel fa un search cu sag adjustment si compression adjustment for motorcycles. Bafta. Editat Iulie 13, 2013 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabiavva Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 salutare natiune! fratele meu isi vinde mobra.....pt ceva mai(mult) mare http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-cbr%20600f4i-din-2002-526504.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Ma poate lamuri (ca sa nu zic "linisti") si pe mine cineva cu raspunsul la o intrebare, va rog? Am patit urmatoarea poveste: dupa approx. 250km facuti dintr-o bucata, cu depasiri numeroase (a se citi reprize de acceleratie dese si hotarate) si ceva praf deranjat cu genunchii pe Dealu' Feleacului, m-am trezit ca-i fac plinu' si nu mai porneste. Mai intai nu se auzea pompa si nu se stingea becu' de la injectie. Apoi se auzea pompa, da' nu se stingea becu'. Apoi s-a auzit pompa, s-a stins becu', da' de pomana am dat la demaror, ca n-a vrut sa porneasca. Abia dupa vreo 15 minute in care a stat si am tot incercat din cand in cand s-a comportat normal. A mai patit-o careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Cand ai timp, desfa si curata sigurantele de pe partea dreapta, daca te tin bojocii da si aripa dreapta jos, desfa si da cu spray de curatat contacte pe fiecare fisa - mai ales aceea cu multe fire ce duce la/de la calculator. Bine-nteles ca ai putea sa idici si rezervorul sa cureti si contactele fisei pompei. Ar mai fi si contactele de la manerul drept - pornirea si oprirea de urgenta dar sansele sa fie de acolo nu-s prea mari. N-am dat niciodata importanta dar parca becul de FI se stinge dupa ce porneste motorul!? Va trebui sa ma uit.. Secretul pt a merge fara dureri de c.u.r.r.r.r. este sa-l misti de colo colo: la drum drept misti ba in fata, ba in spate si/sau te apleci/ridici iar la virajate, chiar daca nu pare necesar, stanga/dreapta functie de situatie. Eu am tinut-o intins de la Huedin (dincolo de Cluj, pre Oradea) pana-n Brasov - aprox 320km - fara nici o probl tot cu sea modificata de motodan - teoretic, ar mai fi mers vreo 80 pana se termina benzina . Autostrada insa-i un p.i.t.a.... La tine-i naspa ca ghidonul original nu-ti da libertate mare de miscare... Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Becul FI se stinge dupa odata ce inceteaza zgomotul pe care il face pompa. Am sa incerc si curatarea a tot ce se gaseste curatabil. Cat despre poponeata... am miscat-o cat am putut, la un moment dat mergeam complet in afara mobrei, doar-doar n-oi mai sta pe fund ci pe picior. Da' e de pomana la atatia kilometri, cel putin pentru mine Multumesc de sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 nu vinde nimeni un VFR800 ABS ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Cand ai timp, desfa si curata sigurantele de pe partea dreapta, daca te tin bojocii da si aripa dreapta jos, desfa si da cu spray de curatat contacte pe fiecare fisa - mai ales aceea cu multe fire ce duce la/de la calculator. Bine-nteles ca ai putea sa idici si rezervorul sa cureti si contactele fisei pompei. Ar mai fi si contactele de la manerul drept - pornirea si oprirea de urgenta dar sansele sa fie de acolo nu-s prea mari. N-am dat niciodata importanta dar parca becul de FI se stinge dupa ce porneste motorul!? Va trebui sa ma uit.. Secretul pt a merge fara dureri de c.u.r.r.r.r. este sa-l misti de colo colo: la drum drept misti ba in fata, ba in spate si/sau te apleci/ridici iar la virajate, chiar daca nu pare necesar, stanga/dreapta functie de situatie. Eu am tinut-o intins de la Huedin (dincolo de Cluj, pre Oradea) pana-n Brasov - aprox 320km - fara nici o probl tot cu sea modificata de motodan - teoretic, ar mai fi mers vreo 80 pana se termina benzina . Autostrada insa-i un p.i.t.a.... La tine-i naspa ca ghidonul original nu-ti da libertate mare de miscare... Cheers! Apropo .. si eu am patit-o la fel cu botonu rosu de kill engine ... nu facea contact cum trebuie si dupa ce l-am desfacut a mers perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 nu vinde nimeni un VFR800 ABS ? Vezi in primul post de pe aceasta pagina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 (editat) Vezi in primul post de pe aceasta pagina. Merci pt sfat, stiu anuntul de pe bikeshop, insa nu am un budget de 6500euro Editat Iulie 15, 2013 de styx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 La 3k gasesti pe mobie.de Mai erau si pe la noi ceva anunturi pe motociclism.ro dar trebuie sa cauti Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Becul FI se stinge dupa odata ce inceteaza zgomotul pe care il face pompa. Am sa incerc si curatarea a tot ce se gaseste curatabil. Cat despre poponeata... am miscat-o cat am putut, la un moment dat mergeam complet in afara mobrei, doar-doar n-oi mai sta pe fund ci pe picior. Da' e de pomana la atatia kilometri, cel putin pentru mine Multumesc de sfat! De obicei ce zici tu e simptom de cheie(cip) nerecunoscut, verifica mufele de la antena HISS si CDI. Ar mai fi o treaba, daca ai cumva o problema pe la mufele partii din fata(far, bord, senzori) e posibil sa iti faca la fel, am patit cu un f4i asa si nu stiam de unde e buba, ulterior am aflat ca e un sistem de protectie, nu ma intreba ce fel de sistem si ce face ca nu am inteles nici pana in ziua de azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Facem si noi o intalnire in august ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Pt a seta suspensia ai nevoie de cineva care sa faca masuratori in timp ce tu stai pe moto - i se spune static sag. Dup-aia trebuie sincronizata revenirea amortizorului spate cu fata - pe fata n-ai reglaj. Mai simplu ar fi sa treci pe aici: /index.php?/topic/537449-bucuresti-crangasi-grant-racing-garage-service-general/ intr-o plimbare-n Bucuresti. Momentan Cesar e in vacanta/out of country dar poti apela la locotenentul sau. Plus de asta ei pot observa daca totu-i in regla cu mobra. Si cel mai cool lucru este ca au program dupa orele normale de program - adica seara. Altfel fa un search cu sag adjustment si compression adjustment for motorcycles. Bafta. Este vorba doar de cel de pe spate. Pe fata am reglaj! Pe spate am umblat la rotita de suspensie si nu mai gaseam cartea. Am gasit-o, are 35 de pozitii. Standard este la pozitia 7. Eu am reglat-o la 15 pentru ca sunt ceva mai greu - 103 kg fara echipament (la gol - lol). Fata si reglajul pentru revenire sunt deja pe standard. Multumesc! Editat Iulie 17, 2013 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Facem si noi o intalnire in august ? Mi-ar conveni cel putin cat sunt inca in tara, adica pana undeva pe 15 august ... Deci " I'm in! " Editat Iulie 17, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Multumesc de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Este vorba doar de cel de pe spate. Pe fata am reglaj! Pe spate am umblat la rotita de suspensie si nu mai gaseam cartea. Am gasit-o, are 35 de pozitii. Standard este la pozitia 7. Eu am reglat-o la 15 pentru ca sunt ceva mai greu - 103 kg fara echipament (la gol - lol). Fata si reglajul pentru revenire sunt deja pe standard. Multumesc! Pai d'aia ziceam s-o reglezi functie de greutatea ta si sincronizate fata cu spatele. Setarea stock nu este intotdeauna good. Ca sa nu mai pun ca pe spate, datorita in principal procesului repetat de coacere si racire dat de tevile de evacuare a cilindrilor posteriori, proprietatile suspensii se schimba in timp. Deci sag-ul (nu stiu cum ii zice-n romana) ar trebui reglat cel putin anual. Iar sincronizarea se face apasand cu putere pe sea si eliberand a.i. fata si spatele sa revina in acelasi timp si sa nu existe oscilatii. Altfel simptomul cel mai des resimtit este acela de a calari un cal needucat. La intalnirea VFR-istilor nu cred ca voi putea ajunge - la inceputul lui August ar trebui s-o tai la munca. Distrectie placuta tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Este de aplaudat o intalnire nationala a VFR-istilor. Ca idee, pot propune cazanele Dunarii sau Apusenii. Daca ne adunam multi doritori, poate reusim sa o facem in prima jumatate a lunii august. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Anu' trecut am facut la Sighisoara, n-am fost multi dar o fost frumos. In functie de cine se anunta si de unde se urca in sa, putem alege o locatie. Neaparat sa facem un program de vizitat anu' asta, oriunde mergem. Ar fi faina o zona de munte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Merci pt sfat, stiu anuntul de pe bikeshop, insa nu am un budget de 6500euro Cred ca nu are ABS, ma mir pt. anul 2007, dar la banii aceia, eu zic ca nu este de ratat. Vezi: /index.php?/topic/699826-vand-honda-vfr-v-tec-2007-4500euro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 4500 fara ABS este prea mult. gasesti pe mobile.de la putin peste 3000 si adaugand 5-600 sa ti-o aduca cineva iesi mult mai bine. Eu asa am facut si sunt f multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.