Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Daca tot suntem asa prezenti, profit sa va intreb ceva legat de gume.

 

A mea a fost gandita sa mearga cu gume 170/60 x17 si evident e trecut tot asa si in talon, oricum in timp s-a migrat catre 180/55 si ma gandeam sa incerc si eu...tinand cont ca nu-s multumit de dimensiunea asta, 170/60. Am avut 180/55 doar cand am luat-o, erau cam uzate, deci nu am putut sa compar 170/60 vs 180/55.

 

Thunder, tu sigur ai facut testul asta, care a fost concluzia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca tot suntem asa prezenti, profit sa va intreb ceva legat de gume.

 

A mea a fost gandita sa mearga cu gume 170/60 x17 si evident e trecut tot asa si in talon, oricum in timp s-a migrat catre 180/55 si ma gandeam sa incerc si eu...tinand cont ca nu-s multumit de dimensiunea asta, 170/60. Am avut 180/55 doar cand am luat-o, erau cam uzate, deci nu am putut sa compar 170/60 vs 180/55.

 

Thunder, tu sigur ai facut testul asta, care a fost concluzia?

Din pacate nu-s asa tehnicos sa ma axez pe chestiile astea si sincer am avut 180 pe ea undeva in 2012 ... Daca vrei sa faci modificarea asta ar fi indicat sa schimbi si janta cu una de RC36 I care e de 5.5 si accepta 180, altfel o sa stea ciuperca cauciucul.

» Post actualizat in 03 Aug 2016 19:28

Uite sincer cand am luat ultima oara cauciucuri m-am gandit la varianta asta, sa iau 180 dar decat sa ma complic cu ITP-uri, eventuale controale RAR pe sosea, doar pentru chestia asta am renuntat. Daca a fost gandita cu 170 merge bine mersi si asa. E intr-adevar o masura mai greu de gasit, sh cel putin, eu am luat noi si per ansamblu se merita mai mult asa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, noi am luat si eu, Pireli angel GT, au fost mult mai ok decat cele vechi ce erau pe mobra, set de 180, dar erau uzate.

Am uitat sa precizez ca am janta de gen III, deci de 5.5, ar merge perfect 180.

 

Din ce m-am documentat, astea 170 sunt cam depasite si nu mai vin pe mobre de ani buni, au fost inlocuite de 180/55. Sunt constient ca daca pun 180 risc sa fiu amendat dar consider ca siguranta mea pe drum e mai importanta. Pana acum doar gume noi am pus pe motoare si acum parca as incerca 180, si spun asta pt ca m-am dat un cu un VFR gen III ce avea janta ca a mea + un set vechi de 180, mult mai obosit ca al meu, cu toate astea se inclina mai usor si statea mai bine pe curbe...era dot 2003 :))

 

Inca o chestie, ai idee daca se poate face reglaj pe revenire pt. amortizor? daca trebuie cheie speciala? n-am gasit mare lucru in manual.

Editat de Marc87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, noi am luat si eu, Pireli angel GT, au fost mult mai ok decat cele vechi ce erau pe mobra, set de 180, dar erau uzate.

Am uitat sa precizez ca am janta de gen III, deci de 5.5, ar merge perfect 180.

 

Din ce m-am documentat, astea 170 sunt cam depasite si nu mai vin pe mobre de ani buni, au fost inlocuite de 180/55. Sunt constient ca daca pun 180 risc sa fiu amendat dar consider ca siguranta mea pe drum e mai importanta. Pana acum doar gume noi am pus pe motoare si acum parca as incerca 180, si spun asta pt ca m-am dat un cu un VFR gen III ce avea janta ca a mea + un set vechi de 180, mult mai obosit ca al meu, cu toate astea se inclina mai usor si statea mai bine pe curbe...era dot 2003 :))

 

Inca o chestie, ai idee daca se poate face reglaj pe revenire pt. amortizor? daca trebuie cheie speciala? n-am gasit mare lucru in manual.

Sunt totusi niste diferente intre rc 36 si rc36 II si conteaza multe, de la setarea suspensiilor la presiunea in cauciucuri pana la marca cauciucului(difera profilul). Comportamentul e afectat si de cauciuc in sine. Am avut situatii in care un set nou de cauciucuri a imbunatatit sau chiar a inrautatit comportamentul unui motor.

 

Amortizorul stock din cate stiu nu are asa ceva. Cel de 929 are in schimb :)

 

Momentan vfr-ul meu sta pe bara in tara, plimb acu un 929, totusi ... I'm starting to miss the bastard :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi VFRisti, a venit momentul sa ma despart de vacuta albastra asa ca se vinde una bucata VFR: /index.php?/topic/740396-vand-honda-vfr-800-fi-2001/

Motocicleta este in stare f. ok, asa ca daca stiti pe cineva care are o pasiune pt. acest model puteti sa-i faceti un bine si sa-i dati linkul catre anunt :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt totusi niste diferente intre rc 36 si rc36 II si conteaza multe, de la setarea suspensiilor la presiunea in cauciucuri pana la marca cauciucului(difera profilul). Comportamentul e afectat si de cauciuc in sine. Am avut situatii in care un set nou de cauciucuri a imbunatatit sau chiar a inrautatit comportamentul unui motor.

 

Amortizorul stock din cate stiu nu are asa ceva. Cel de 929 are in schimb :)

 

Momentan vfr-ul meu sta pe bara in tara, plimb acu un 929, totusi ... I'm starting to miss the bastard :(

 

Are o gaura de acces prin carenaj, deci ceva reglaje tot se pot face.

Cum e 929-le? :) e diferenta de la cer la pamant la putere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nici nu mai tin minte exact ce reglaje are ... are pentru tensionare arc, are unul sus cu gaura prin carene/sasiu, dar nu mai stiu daca are si la baza, sub bascula 2 cm mai sus de prinderea inferioara ...

 

929-le e ... altfel. Are mai multa putere dar ceva mai putintel cuplu, la viteza mare se simte diferenta de cai, adica de la un 120-130 cu a 6-a daca bagi mana in gaz urca lejer, chiar repejor. Dar na ... cilindree mai mare, sportiva, 152 de cai parca. E mai usoara la manevre si pertotal, nu prea ai cum sa le compari, is categorii diferite, tip de motor diferit, ani diferiti, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nici nu mai tin minte exact ce reglaje are ... are pentru tensionare arc, are unul sus cu gaura prin carene/sasiu, dar nu mai stiu daca are si la baza, sub bascula 2 cm mai sus de prinderea inferioara ...

 

929-le e ... altfel. Are mai multa putere dar ceva mai putintel cuplu, la viteza mare se simte diferenta de cai, adica de la un 120-130 cu a 6-a daca bagi mana in gaz urca lejer, chiar repejor. Dar na ... cilindree mai mare, sportiva, 152 de cai parca. E mai usoara la manevre si pertotal, nu prea ai cum sa le compari, is categorii diferite, tip de motor diferit, ani diferiti, etc.

Uite ce zice aici:

 

http://vfrworld.com/tex_vfr/tech/setup3.htm

 

musai trebuie sa testez.

 

Nu-s tocmai multumit cum se manevreaza VFR-ul la viteze mici-medii, dar revin cu pareri dupa ce servisez furca si amortizorul + gume noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce zice aici:

 

http://vfrworld.com/tex_vfr/tech/setup3.htm

 

musai trebuie sa testez.

 

Nu-s tocmai multumit cum se manevreaza VFR-ul la viteze mici-medii, dar revin cu pareri dupa ce servisez furca si amortizorul + gume noi.

Setarile date de nenea ala nu merg in toate situatiile, e vorba de mai multi factori. Mai bine ai cauta pe net cum se face setarea suspensiei, ma gandeam ca stii asta, presupun ca stii asta. Daca ai o diferenta de comportament al suspensiei fata-spate motorul o sa se comporte aiurea ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Setarile date de nenea ala nu merg in toate situatiile, e vorba de mai multi factori. Mai bine ai cauta pe net cum se face setarea suspensiei, ma gandeam ca stii asta, presupun ca stii asta. Daca ai o diferenta de comportament al suspensiei fata-spate motorul o sa se comporte aiurea ...

Exact.

Nu cred ca-s sincronizate bine, fata cu spatele si vreau acum sa le reglez deodata, doar ca nu m-am prins inca cu ce cheie sa fac asta...inca mai caut, tinand cont ca nu-i mecansimul clasic ca la gneratia III sau IV sau ca la 929-le tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact.

Nu cred ca-s sincronizate bine, fata cu spatele si vreau acum sa le reglez deodata, doar ca nu m-am prins inca cu ce cheie sa fac asta...inca mai caut, tinand cont ca nu-i mecansimul clasic ca la gneratia III sau IV sau ca la 929-le tau.

Ce cheie sefule?

Ai odata la arc, cheia din trusa, la tub iti trebuie o tubulara de 8 care trece printr-o gaura ovala din sasiu pe stanga, apoi la reglajul de jos, daca e la VFR (nu mai stiu exact daca e sau nu) iti trebuie o surubelnita dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul in care se mai loveste si altcineva de problema mea!

Rezumat: motor ce se opreste in mers in mod aleatoriu, dar numai daca ambreiajul este tras, niciodata in sarcina!

Problema: mufa de la alternator, cea cu 3 fire galbene de pe partea dreapta topita partial cu toate contactele carbonizate, insa cablurile intacte!

Cauza: De la coroziune plus subdimensionarea cablurilor de catre honda plus trecere de la 1mmp la 1.5 mmp prin mufa!

Alte efecte descoperite dupa diagnoza facuta conform manual: 1. tensiune de incarcare mica, aprox 13.2V ce scade pana la 12.7 cu faza lunga dar fara ventilator pornit 2. cu motor incalzit bine se observa o scadere cu 200rpm a turatiei de relantii daca ventilatorul porneste!

 

Rezolvare: eliminat mufa complet prin legarea directa a releului de incarcare si a alternatorului.

 

Dupa aceasta operatiune tensiunea de incarcare a crescut la 14.1-14.2V!

Tensiunea tot scade la pornirea fazei lungi dar ramane peste 13.7-8V. Din masuratori nu rezulta scurgeri de curent iar alternatorul este in parametrii cu 0.7ohmi intre faze si fara continuitate intre firele galbene si masa!

Dupa un drum mai lung voi incerca sa revin cu o concluzie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Bogus.

Unde se gaseste mai exact mufa respectiva ? Trebuie demontat cumva capacul motorului ?

As face o verificare pentru ca nu am rezolvat problema mea. Doar am amanat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mufa se afla pe partea dreapta. Ca sa ajungi la ea trebuie demontata carena.

Cel mai simplu cauti pe langa furtunul gros de racire o mufa cu 3 fire galbene. Este singura deci nu ai cum sa gresesti!

Iti recomand sa o desfaci si sa te uiti la conexiuni! La mine pe afara nu se vedea mare lucru, dar inauntru am gasit-o carbonizata si topita! Ideea de a le lega pe direct o am de pe alte forumuri. Se pare ca mai multi au patit treaba asta si mai toti spun ca de vina este subdimensionarea cablurilor si faptul ca o data umblat la mufa se slabeste contactul care coroborat cu oxidarea duc la cresterea rezistentei! Rezistenta crescuta inseamna efect joule (i^2xRxt).

Daca tot desfaci acolo masoara si rezistenta infasurarilor (cablurile galbene luate doua cate doua...max 1ohm) si continuitatea (intre firele galbene si masa)! Nu se stie niciodata!

 

Suplimentar pentru cine nu stie cum se verifica daca exista vre-un scurt in cablaj procedura este simpla. Se desface borna minus a baterie, dupa care sonda plus a multimetrului se leaga la cablul negru iar sonda minus la borna minus a bateriei! Multimetrul se trece pe curent continuu pe o valoare mare pentru a evita stricarea aparatului, dupa care se coboara in scara! Daca multimetrul indica intre 0-2.5mA totul este ok! Orice valoare mai mare indica un scurt pe undeva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cheie sefule?

Ai odata la arc, cheia din trusa, la tub iti trebuie o tubulara de 8 care trece printr-o gaura ovala din sasiu pe stanga, apoi la reglajul de jos, daca e la VFR (nu mai stiu exact daca e sau nu) iti trebuie o surubelnita dreapta.

 

Gata, am lamurit situatia.

 

Pe modelul nostru de VFR la amortizor avem doua reglaje: pe damping si preload.

La mine era maxim intins arcul pe amortizor, motiv pentru care era inalt spatele si moale tare, am coborat o idee spatele.

Pe damping am reglat revenirea si nu mai balanseaza ca inainte, parca era o barca.

 

Azi fac un test drive sa vad ce iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am lamurit situatia.

 

Pe modelul nostru de VFR la amortizor avem doua reglaje: pe damping si preload.

La mine era maxim intins arcul pe amortizor, motiv pentru care era inalt spatele si moale tare, am coborat o idee spatele.

Pe damping am reglat revenirea si nu mai balanseaza ca inainte, parca era o barca.

 

Azi fac un test drive sa vad ce iese.

Pai vezi ma neica ... Te plangeai ca nu se comporta mobra ok dar mergeai cu ea setata aiurea, pai se poate !?!

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vezi ma neica ... Te plangeai ca nu se comporta mobra ok dar mergeai cu ea setata aiurea, pai se poate !?!

All is good :) acum sta frumos pe curbe, nu mai face balans aiurea.

Asa am luat-o iar in manual nu zice nimic de reglaje, pana recent credeam ca n-am ce sa-i fac :)) dadeam si eu vina aiurea pe gume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

All is good :) acum sta frumos pe curbe, nu mai face balans aiurea.

Asa am luat-o iar in manual nu zice nimic de reglaje, pana recent credeam ca n-am ce sa-i fac :)) dadeam si eu vina aiurea pe gume.

Te mai poti juca un pic cu reglajele daca vrei, dar e pe testate treaba ... reglezi => testezi, reglezi => testezi, pana iese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma poate ajuta cineva? Care ar fi diferentele intre VFR 800 din anii 2003, 2004 si 2005?

Multumesc.

Pai nu pre sunt.

» Post actualizat in 17 Aug 2016 06:19

Pai nu pre sunt.

Un pic la electronica din 2006.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...