XmmD Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 Salut, @Z3US : cam asa arata . Al meu s-a cam topit acolo unde sunt cei 4 "dinti" , sparta carcasa dupa cum se vede in poze ,etc .2. Am pus motocicleta pe cricul central , se invarte relativ usor . Nu face singura o rotatie completa dar nici nu se opreste brusc cand nu mai invart la ea . @ThunderByte: Corect, releul in sine este OK . Problema este ca nu face contact cum trebuie , tot timpul . La un soc mai puternic , o gropa sau la 1-2 saptamani fara sa o pornesc .. nu mai functioneaza si trebuie sa trag de fire pe acolo sa le re-asez. 2. Mda , la asta ma gandeam si eu . Cand vine "revizia" in 1-2 luni , asa o sa fac ! Multumesc frumos pentru sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Salut. Cum se monteaza capacul monopost la VFR800 prima generatie ? Stiu ca in spate se indeparteaza logo-ul din plastic negru si vine acolo un piciorus, dar pe laterale ???? Manerele se scot dar mai departe ? Chiar nu am nici o idee. Pe langa capac, mai este nevoie de altceva ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Salut. Cum se monteaza capacul monopost la VFR800 prima generatie ? Stiu ca in spate se indeparteaza logo-ul din plastic negru si vine acolo un piciorus, dar pe laterale ???? Manerele se scot dar mai departe ? Chiar nu am nici o idee. Pe langa capac, mai este nevoie de altceva ? Mersi. In spate intra in carena pe mijloc sus, pe laterale intra tot in carene, se scot suruburile laterale de sub sa(stanga-dreapta undeva pe la jumatea seii). Nu poti scoate saua cu monopostul montat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Salut. Sa inteleg ca despre suruburile din poza este vorba ? http://i.imgur.com/Z1nVP8o.jpg Dupa ce se pune capacul, se monteaza surubul la loc banuiesc, nu ? Altfel ar ramane slab prinsa carena din spate. Cred ca am inteles. Capacul are 2 picioare laterale gaurite prin care trece surubul lateral care strange si carenele totodata. Corect ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Se da careva deja cu VFR-ul? Maine zice ca sunt 15 grade si ma gandeam ca poate iesiti careva si mi-l dati si mie sa vad cum stau pe el, inainte sa-mi cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 (editat) Salut. Sa inteleg ca despre suruburile din poza este vorba ? http://i.imgur.com/Z1nVP8o.jpg Dupa ce se pune capacul, se monteaza surubul la loc banuiesc, nu ? Altfel ar ramane slab prinsa carena din spate. Cred ca am inteles. Capacul are 2 picioare laterale gaurite prin care trece surubul lateral care strange si carenele totodata. Corect ? Fix alea sunt si da, e corect Editat Februarie 21, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 (editat) Se da careva deja cu VFR-ul? Maine zice ca sunt 15 grade si ma gandeam ca poate iesiti careva si mi-l dati si mie sa vad cum stau pe el, inainte sa-mi cumpar Pai... stai pe el fix cum trebuie sa stai pe o motocicleta pozitia usor aplecat fata, scaritele sunt acolo unde trebuie sa fie, saua e la o inaltime ok astfel incat la cei 1.70 ai mei sa o pot manevra ok pe loc. Carenele isi fac datoria din plin si protejeaza impotriva vantului. Daca vii de pe naked/cruiser sau touring, pozitia ti se va parea "in maini". Daca vii de pe sportiva, vei avea impresia ca stai ca pe scuter. Editat Februarie 22, 2017 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Pai... stai pe el fix cum trebuie sa stai pe o motocicleta pozitia usor aplecat fata, scaritele sunt acolo unde trebuie sa fie, saua e la o inaltime ok astfel incat la cei 1.70 ai mei sa o pot manevra ok pe loc. Carenele isi fac datoria din plin si protejeaza impotriva vantului. Daca vii de pe naked/cruiser sau touring, pozitia ti se va parea "in maini". Daca vii de pe sportiva, vei avea impresia ca stai ca pe scuter. Am 186 cm si vin de pe Hornet. Il vreau pt. mers la munca zilnic prin Bucuresti si ture de weekend prin tara/Europa. Ma gandesc ca nu stau chiar in maini, dar nu m-am dat niciodata pe unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 O sa fie cam naspa cu el prin oras. Cel putin al meu se incinge destul de tare vara dar degaja aerul cald astfel incat sa nu te friga. Si fata de Hornet e un pic mai greu de manevrat prin oras la viteze mici. Cu ala tre strecori mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Ca-i grea nu-i bai, merg la sala destul de des Si la serviciu merg Lacul Tei - Otopeni, deci n-are timp sa se incinga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Pai... daca nu iti iei in viitorul foarte apropiat, poti veni la mine sa o vezi in carne si oase. Momentan sta ascunsa sub prelata si inconjurata de alte o gramda de chestii. Tie, fiind mai inalt ca mine, s.ar putea sa ti se para ca esti un pic inghesuit. Pe de alta parte, a mers cineva inalt pe ea si a zis ca se simte f ok. Eu am modelul 2001. Pe VTec nu am mers ca sa pot face o comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 eu am 1.92 si stateam surprinzator de bine pe ea , am avut modelul 2002 vtech , dar cum spunea si cineva mai sus , e grea , comparat cu hornet e foarte grea , acuma eu nu cunosc locatiile intre care vei merge tu dar daca sunt aglomerate va fii un chin , n-o lua decat daca esti chiar hotarat deoarece din ce vad eu nu is prea ieftine si daca nu o iei la pret bun ramai cu ea ca nu se prea vand daca ceri mult pe ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 (editat) La mine este fix invers dpdv al mersului prin oras. Mie mi se pare ca imi este mult mai usor cu VFR decat cu Hornet prin oras. Gasesc ca imi este mult mai usor sa imi pastrez echilibrul cu ajutorul greutatii mai mari a VFRului pentru ca are (sau da impresia ca) centrul de greutate foarte jos, drept urmare este foarte stabila. Pe Hornet tocmai din cauza ca era usoara trebuia sa contrabalansez mult mai mult. Acum VFR pare ca sta singura "pe śine". Editat Februarie 23, 2017 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Ma confrunt cu urmatoarea problema: Am fost ieri sa scot mobra din garaj am montat inapoi bateria si surpriza, maneta de la ambreiaj era foarte moale, am apasat in zadar pe ea, nu face nimic. A mai patit cineva asa ceva? Aveti ceva idei ce as putea sa verific singur pana o duc la doctor? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Ma confrunt cu urmatoarea problema: Am fost ieri sa scot mobra din garaj am montat inapoi bateria si surpriza, maneta de la ambreiaj era foarte moale, am apasat in zadar pe ea, nu face nimic. A mai patit cineva asa ceva? Aveti ceva idei ce as putea sa verific singur pana o duc la doctor? Multumesc. Mai ai lichid in borcanas, ai gasit curs pe langa mobra ? Ori ai aer, ori s-a stricat pompa, ori garniturile de la pistonul care actioneaza ambreiajul in sine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 (editat) Vfr 800 2001 este un sport-tourer perfect. L-am comparat acum 2 ani cu un V-Tech, iar pentru o utilizare zilnica si multi km la drum lung, desi nu e atat de frumos ca un V-tech si este mai din topor, semighidoanele lungi te fac insa sa te simti ok chiar si dupa cateva sute de km cu 160-180 km pe autostrada. O investitie importanta este un parbriz touring,mare. Carenele sunt suficient de ample incat sa arunce aerul unde trebuie. O alta investitie,de data asta optionala, e o foaie spate mai mare,un pinion fata mai mic, sau, dupa preferinta ambele. A mea se comporta asemeni unui VTR. Vfr-ul e mai lin, dar trebuie sa tragi de ea si se intinde. Pinionul/foaia ii dau un plus de agresivitate si iti aduc multe ranjete tampe in casca. Toba e si ea importanta, asta in cazul in care vrei sa profiti de sunetul ala superb scos de cei 4 cilindri. » Post actualizat in 27 Feb 2017 16:22 In rest,fix cum a zis @ Metal. My former trotineta. Editat Februarie 27, 2017 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adibel Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Salutare! Dupa ceva ore de studiat tot felul de postari inca nu stiu daca sa fac o 'valve checking/adjustment' sau sa stau cuminte pe coada mea (moto este 6th gen, cca 75000 km - dar nu sigur daca mai putin sau mai mult). Acuma, daca as vrea sa fac treaba asta, unde in tara asta ar trebui s-o fac? Eu din Constanta. A rezolvat careva povestea asta? Intre timp mi-am comandat un vfrness caci am schimbat o data statorul acu vreo 2 anisori, era cam topit, si am omorat vreo 2 baterii (mobra o am de vreo 3 anisori). Incantat sa va vad comentariile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Cu cativa anisori in urma, citisem ca baietii mergeau in Ungaria (nu cunosc locatia) pt ca: lucrul era mai bun dpdv calitativ si mult mai ieftin decat la reprezentanta Honda din Bucuresti. Sunt probleme de functionare/consum de vreti sa faceti operatiunea? Din C-ta sunt si eu si ne-am putea intalni dupa inceputul lui Iulie - pan'atunci 's la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Aveti service bun in Bucuresti la MotorTeam. www.motorteam.ro. Sunt si dealeri Honda si au si service specializat. Preturile nu sunt chiar asa de piperate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Salutare! Dupa ceva ore de studiat tot felul de postari inca nu stiu daca sa fac o 'valve checking/adjustment' sau sa stau cuminte pe coada mea (moto este 6th gen, cca 75000 km - dar nu sigur daca mai putin sau mai mult). Acuma, daca as vrea sa fac treaba asta, unde in tara asta ar trebui s-o fac? Eu din Constanta. A rezolvat careva povestea asta? Intre timp mi-am comandat un vfrness caci am schimbat o data statorul acu vreo 2 anisori, era cam topit, si am omorat vreo 2 baterii (mobra o am de vreo 3 anisori). Incantat sa va vad comentariile. Desi nu mi se pare mare branza operatiunea, daca vrei sa fii sigur personal nu as merge decat la TNG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Pe bune??? Pai si daca TNG e ocupat sau e in concediu, ce fac, stau cu mobra juma de sezon pe bara pana isi face el timp?!?! Da, TNG e bun, e stiuta treaba, dar in Bucuresti mai sunt o gramda de alti mecanici buni. Basca cei de la reprezentante care iti dau si factura si garantie pe operatiunea respectiva. Si reprezentantele nu stun chiar asa o Muma Padurii dpdv al preturilor. Pe langa MotorTeam ii recomand si pe cei de la Dual Tours. Chiar daca sunt dealeri Yamaha, mecanicii de acolo sunt foarte buni. Plus ca au preturi afisate pe site (motociclete.com.ro), deci sanse sa te lase inima cand vezi factura nu prea sunt. Pana mea, sunt niste VFR_uri, e plina Romanaia de astfel de motociclete, sunt sigur ca multe dintre ele vad service-ul mai des decat pompele de benzina, deci nu cred ca e nimeni surprins de arhitectura motorului si de cum functioneaza el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Pana mea, sunt niste CBR_uri, e plina Romanaia de astfel de motociclete ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 VFR-urile, dpdv al motoarelor, nu prea vad service atata timp cat au schimbate filtrele si uleiul la timp (uleiul il schimb la putin peste 5k) si sunt considerate a fi printre cele mai fiabile. In C-ta ii recomand pe baietii de langa fanrica de paine (imi scapa numele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Pe bune??? Pai si daca TNG e ocupat sau e in concediu, ce fac, stau cu mobra juma de sezon pe bara pana isi face el timp?!?! Da, TNG e bun, e stiuta treaba, dar in Bucuresti mai sunt o gramda de alti mecanici buni. Basca cei de la reprezentante care iti dau si factura si garantie pe operatiunea respectiva. Si reprezentantele nu stun chiar asa o Muma Padurii dpdv al preturilor. Pe langa MotorTeam ii recomand si pe cei de la Dual Tours. Chiar daca sunt dealeri Yamaha, mecanicii de acolo sunt foarte buni. Plus ca au preturi afisate pe site (motociclete.com.ro), deci sanse sa te lase inima cand vezi factura nu prea sunt. Pana mea, sunt niste VFR_uri, e plina Romanaia de astfel de motociclete, sunt sigur ca multe dintre ele vad service-ul mai des decat pompele de benzina, deci nu cred ca e nimeni surprins de arhitectura motorului si de cum functioneaza el. Mai citeste o data: "Desi nu mi se pare mare branza operatiunea, daca vrei sa fii sigur personal nu as merge decat la TNG." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Crash pad prins pe suportul de carena, adica pe o tabla nenorocita de 1 mm care nici macar nu este oţelită. Evitati pe cat posibil pentru ca nu are nici un rost. (Culeasa de pe facebook, de pe un grup de VFR.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.