Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu bag mana in foc, insa este posibil sa aterizez si eu sambata pe la intrunirea de la Buzau !

 

Daca vii ne auzim la un tel. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu pasager e perfect...cand esti singur trebuie mai multa atentie la inclinarile extreme in anumite situatii.

sfatul meu: daca macar 50% faci touring, ia-le!..te prinzi repede la ce sa fii atent si nu-i greu...daca mergi 50 % sportiv si singur pe vreme uscata,nu le lua.

multumesc de sfaturi. in 2 saptamani iau eu o decizie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles ca le dau si cu suporti, pret 500 de euro pentru tot setul, poza atasata.

 

 

Ma intereseaza si pe mine pretul doar la topcase si suportul pt el. Cutiile laterale le am

Editat de alyn_kgb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Merge careva maine spre mare? Destinatia - Mamaia , nu am cazare pt ca nu am mai gasit si cred ca o sa dorm pe plaja... :crack:

 

Eu pe la 6 vreau sa ies din Bucuresti. Daca sunt doritori - 0749049990 - Andrei

 

 

Un wkd plin de km :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia o cheie tzapana de 27 da sa nu fie fixa . ia inelara bihexagonala si pune si o teava pe ea si imposibil sa nu o desfaci. cauta pe net d piese atat ce pot sati zic.depinde ce ai nevoie.

salut. motorul tau din ce an e?ca si eu mi am luat unul exact ca al tau al meu e din 87 numai ca al meu e alb.cum is motoarele astea?ai avut probleme cu el?la ce ar trebui sa fiu atent?pt. apa are ceva rezervor sau se baga direct in radiator?scuze pt atatea intrebari dar habar nu am de motoarele astea :crack: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am fost week-end-ul asta la Buzau. N-am stat in continuu - vineri seara si sambata dupa amiaza - dar a fost frumos. Pe mai multi i-am auzit ca si-ar fi dorit VFR-ici dar, din diverse motive, nu s-a putut. Sambata am vazut 2 VFR-uri (ambele dupa 2006) din DB unul rosu metalizat si altul negru. Cel rosu-a fost ascuns/parcat mai langa corturi si nu-i stiu owner-ul. Cel cu negru (parca finul celui cu rosu) doar ce venise, era obosit (cum pot s-obosesti frate pe VFR? Pe mine m-apuca ceva durere de genunchi da' asta c-am probleme cu ei.) si drept urmare mi-a cam dat cu flit :) . Admirandu-le bijuteriile, am vazut ca nu se inclina pe curbe prea tare sau o face mai putin decat o fac eu :lol: . Drumul asa si asa dar urcarea pana la locatie cam periculoasa pt cauciucuri de strada (mie mi-a fugit spatele pe o gramada de nisip). Cum dreaku s-a facut nu stiu dar n-am cazut sau scapat mobra. Cu iesirea asta am trecut de 3,5k km. Aparat de fotografiat n-am avut da' s-a gasit altcineva sa-mi prinda mobra in poze:

- aici de vede din spate

/index.php?...t&id=626072

- aici este pe fundal

/index.php?...t&id=626076

- aici e undeva in stanga imaginii

/index.php?...t&id=626079

 

Sa nu uit, joi m-am intanit si cu Iulian si i-am admirat look-ul si sunetul VFR-ului sau cu pinioane.

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se merită ~3000euro pe un vfr modelul de la '02- încoa` ? Am tot văzut prin Italia vfr-uri pe la prețurile astea. De banii ăÂştia mai primeai Âşi ceva genți laterale, ori topcase Âşi ceva parbriz aftermarket.

 

ÂŞtiu că nu e recomandat în oraÂş dar aici la mine, e destul de liber, pot merge lejer constant cu ~60km/h, cam ce consum are vfr-ul în oraÂş la un mers normal ?

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se merită ~3000euro pe un vfr modelul de la '02- încoa` ? Am tot văzut prin Italia vfr-uri pe la prețurile astea. De banii ăÂştia mai primeai Âşi ceva genți laterale, ori topcase Âşi ceva parbriz aftermarket.

 

ÂŞtiu că nu e recomandat în oraÂş dar aici la mine, e destul de liber, pot merge lejer constant cu ~60km/h, cam ce consum are vfr-ul în oraÂş la un mers normal ?

a mea VFR din 2000 ia probat 8% in oras , mers neturat . Daca mergeam mai turat sigur trecea de 9 % . Pot s-ati mai zic ca consumul in afara localitatii mers cu turatii de maxim 7000 - 8000 consum de 6 % , mers mai sportiv - turata peste 9000 - 10000 fregvent - consum 8 %

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se merita un VFR? Mmmmm ... eu zic ca da. Eu unul am dat mai bine de 5k pt al meu. Iar in oras e oricum mai rapid decat o masina. Daca ai genti laterale, un scuter e mai rapid. In trafic, fiind mai mare si o gramada de faruri, e mult mai vizibil comparativ cu alte motoare. Dar zumzetul si vibratiile motorului in V la turatii mai joase in mers constant sau/si acceleratie is a thing 2 die 4, i.m.o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se merită ~3000euro pe un vfr modelul de la '02- încoa` ? Am tot văzut prin Italia vfr-uri pe la prețurile astea. De banii ăÂştia mai primeai Âşi ceva genți laterale, ori topcase Âşi ceva parbriz aftermarket.

 

ÂŞtiu că nu e recomandat în oraÂş dar aici la mine, e destul de liber, pot merge lejer constant cu ~60km/h, cam ce consum are vfr-ul în oraÂş la un mers normal ?

 

vezi ca in Romania daca cauti gasesti la acelasi pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca in Romania daca cauti gasesti la acelasi pret.

de exemplu petrica il da la 2500 iepuroi. poze cu motorul le gasesti pe bikeshop sau cu cateva pagini mai in urma (posturi din iunie, daca bine-mi aduc aminte).

Mesaj completat

Fratilor, din iesirea avuta la Buzau, am uitat sa spun ce era mai important. La dus am setat micul "chip" Nitro la 100% (adica doar switch-ul 4 in sus). Rezultatul a fost mai mult decat multumitor. N-am mai stiut ce inseamna la turatii mici clantanitul lantului sau vibratiile motorului de la 2500 de ture in sus, acceleratia mult mai pronuntata insa in a 5-a si a 6-a lag-ul si smucitul de la intrarea V-tec-ului au fost mai brutale. Nu mi-a venit sa cred cat de tare vrea sa ma dea pe sparte in momentul acela. Plus ca lag-ul a durat aproape o secunda ca initial am crezut ca mi s-a oprit motorul - dupa insa tragea ca nebunul - m-am oprit la 200 km/h pt ca n-am, de regula, intentii sinucigase si oricum era un test nu o goana. Ca si consum mi-a iesit undeva la 6 % cu viteze de 150-160. Insa drumul era naspa si in lucru pe Harsova si, fiind vineri dimineata - pranz, traficul a fost mare - deci depasiri cu accelerari si franari la greu. Pe drumul de intoarcere am bagat iar setarea minima si a trebuit sa ma obisnuiesc cu tinutul turatiei peste 3500 rpm. Cred ca la mine consumul este o idee mai mare decat daca as fi avut tobe stock. Am sa rezolv problema (reglarii) la anul cand (as vrea) sa-mi mai bag cate ceva la mobra.

Una peste alta I'm falling in love more & more with my bike! ;)

Bafta! :baldy:

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La anu' tre' sa fac ceva la sa pt ca acu' fac ce fac si ma trezesc cu oole in tank. Astazi coada de la Eforie Nord pana-n Constanta, orele 14, cald iar oole mele, multumita fenomenului mai sus amintit, erau :baldy: ;) :D . Noroc cu ceva slalom si mers prin laterale ca altfel mi-as fi bagat niste p*li in drumurili noastre minunate (da'l dreak ce sunt nu vreau sa plec la straini). :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbi sexu`?? ;)

 

:baldy:

Nici vorba! Imi plac femeile dar nu sa fiu una.

Imi voi modifica saua. Ar fi mai ieftin decat sa cumpar o alta. Este un baiat aici pe forum care se pricepe si la care vreau sa apelez la anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact la el ma refeream. Lucreaza frumos plus ca mai colaboreaza si cu dkid care se ocupa de personalizari/broderii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o jucarie Nitro pt Vfr800(e nou nout,intre timp am vandut mobra si n-am mai avut pe ce sa instalez)la pret de ebay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asatazi am comis-o din nou! Sa ma mai :laugh: n-are rost. Sunt bun la asta si pace :drink: .

Am primit astazi manetele de frana si ambreiaj (cea din urma o aveam rupta) si m-am dus la posta/vama dupa ele. Am parcat mobra usor la vale si inclinat dar, pare-se, am fost neglijent cu cricul (nu l-am scos de tot) ca, in momentul in care m-am ridicat de pe ea, s-a lasat usor, cu incetinisorul, pe partea (tot) stanga. Prostia mea ca n-am lasat-o in viteza. Rezultatul e crash pad-ul stanga usor indoit. S-a sprijinit practic pe crash pad si suportul de genti laterale. M-am felicitat totusi ca nu l-am ascultat pe Iulian sa le scot sau scurtez, pt ca nu mi-a atins deloc carenele.

In incheiere, 'ete niste poze cu vfr-ica inainte de a trage o fuga la Vama Veche sa fac un drive test cu un Gas-Gas. :)

post-41410-1281694909_thumb.jpg

post-41410-1281695446_thumb.jpg

post-41410-1281695505_thumb.jpg

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asatazi am comis-o din nou! Sa ma mai :laugh: n-are rost. Sunt bun la asta si pace :drink: .

Am primit astazi manetele de frana si ambreiaj (cea din urma o aveam rupta) si m-am dus la posta/vama dupa ele. Am parcat mobra usor la vale si inclinat dar, pare-se, am fost neglijent cu cricul (nu l-am scos de tot) ca, in momentul in care m-am ridicat de pe ea, s-a lasat usor, cu incetinisorul, pe partea (tot) stanga. Prostia mea ca n-am lasat-o in viteza. Rezultatul e crash pad-ul stanga usor indoit. S-a sprijinit practic pe crash pad si suportul de genti laterale. M-am felicitat totusi ca nu l-am ascultat pe Iulian sa le scot sau scurtez, pt ca nu mi-a atins deloc carenele.

In incheiere, 'ete niste poze cu vfr-ica inainte de a trage o fuga la Vama Veche sa fac un drive test cu un Gas-Gas. :)

daca le scurtezi bati pariu ca avea acelasi impact cu solul ? crashul daca e pus unde trebuie isi face treaba .... mai ales la cazaturi de pe loc si viteza mica .

E bine sa ai crashuri . Am scapato si eu usor in fata hotelului la Neptun ..... o mica zgarietura .... direct pe vopseaua proaspata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...