ciprinakos Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 ciprian, daca nu ploua bag o constanta dupa nunta din seara asta.Poate ne vedem la nisip cu mobricile. Daca ajungi in C-ta sigur ne vedem. Ma bucura sa vad si alte VFR-uri. Nr. meu este 0722602005. I was happy sa vad VFR-ul lui Petrica. In C-ta, stiu de anul trecut de la reprezentantul Honda, ca mai sunt inca doua. Eu am vazut unul visiniu, tot anul trecut, insa nu-i cunosc pe posesori (tot de la repr. Honda stiu ca-s bastani). Mi-ar fi placut sa fac niste plimbari si cu cei de aici dar ... ... asta e, merg si singur. Aoleu ! Cipriane ... esti de belea ! Faci ce faci si mai intinzi mobra pe jos !Cred ca ar trebui sa-ti montezi un cage-bars, ca la mobrele de stunt, sau mai bine ...... un sistem ca cel din poza de mai jos ...... si nu mai ai probleme ! M-a gandisem cu mult timp inainte sa pun un crash cage dar asta ar fi insemnat ca la cazatura in miscare sa fac varza intreaga motocicleta. Asa crash pad-ul se rupe si restu' ... fie ce-o fi: se rup manetele, scaritele, carenele etc, dar raman celelalte fara ca magaoaia sa se rastoarne agatandu-se de crash cage, cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Si sa-ti mai zic ceva ....... apropo's de pozitiile de pilotare ! Totdeauna m-am simtit mai putin obosit dupa o tura lunga in saua VFR-ului, decat in saua unui enduro-touring. De ce? Pe un enduro-touring ai exact pozitia ce ai spus-o si tu ,,ca pe scaun". Greutatea corpului este sustinuta doar de sezut (stai doar pe fese) si dupa cateva sute de kilometrii zona respectiva nu va mai fi suficient de irigata cu sange, de aceea cand si cand pilotul trebuie sa se mai ridice in scarite si sa ruleze ceva timp asa, pentru a iriga zona respectiva. La inceput ,,figura" functioneaza foarte bine, insa dupa 6-7 sute de kilometrii durerea devine aproape insuportabila, mai ales daca drumul este prost. Da, multi spun ca asta se rezolva cu o sa mai speciala ....... pe dracu ! Cat de moale ar fi saua, tot pe 30-40 centimetrii patrati iti sustii greutatea trunchiului ! Eu am avut mari probleme in saua LC8-ului ! Dupa aprox. 500km imi amortea radacina penisului (zona fix, dintre picioare), cu toate ca ma ridicam in scari destul de des nu reuseam cu nici un chip sa preaintampin asta ! In final sfarseam prin a merge alternativ cu coapsele pe sa ... cand spre stanga, cand spre dreapta. In saua VFR-ului nu am astfel de probleme ! Suprafata de sustinere a trunchiului pe motocicleta este mult mai mare. In cazul asta, trunchiul este sustinut de partea de jos a sezutului, foarte mult de ambele coapse si de abdomenul ce sta pe rezervor. Viteze mici, mai te resimti putin la incheieturile mainilor, insa dupa 120km/h curentul de aer iti da o anumita portanta ce-ti descarca presiunea din brate. Nu stiu daca ai inteles foarte bine ce am scris, insa asta simt eu in legatura cu pozitia de pilotare pe distante lungi, in saile celor doua tipuri de motociclete ! Si inca ceva ... s-au inventat prinderile de jug pentru ghidoane intregi. Astea transforma orice pozitie de ,,vitezana" intr-una de ,,Hornet"-ist ! Incurajator... avand in vedere ca in curand ma pregatesc sa mi aduc motoru din oradea in anglia. Cred ca voi experimenta pozitii ciudate pana la punctul terminus al calatoriei, avand in vedere ca va fi cea mai lunga pana in prezent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Salut, in urma unui eveniment absolut stupid intamplat marti, cand fosta mea motocicleta BMW F650GS 2005 a luat foc in garaj din senin dupa 2 zile de stationare, am ajuns in cautarea unei noi motociclete. Insa de aceasta data bugetul este mult mai redus. Din una in alta am gasit acest topic pe care il citesc de cateva zile. M am indragostit si eu de VFR, mai ales ca imi plac turele lungi si in special pe asfalt. CHiar daca fostul motor era un enduro touring, nu am iesit cu el pe forestiere aproape deloc. Am fost surprins sa vad ca o motocicleta totusi destul de vechiuta, 93-94 are o reputatie extraordinara si chiar tehnologie avansata in constructie. Am fost azi si am vazut un vfr din 94 cu 49000km la bord. Am pus cateva poze in linkul de mai jos, daca aveti putin timp va rog sa va aruncati un ochi si sa mi spuneti o parere. Un ochi format pe acest model poate isi da seama de unele lucruri care mie imi par ok. Ma gandesc sa il cumpar, pretul este destul de bun zic eu, in jur de 1500e, insa inainte probabil o sa l duc la honda in pipera la o constare.Care e parerea voastra, merita? Multumesc si mult asfalt uscat. http://picasaweb.google.com/11569044163133...9/VFRAchizitie# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Dupa ce vezi pozele te minunezi de fiabilitatea si durata de viata a VFR-ului cand este intretinut. O parere calificata este insa recomandata inainte de a o cumpara. Bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Salut, in urma unui eveniment absolut stupid intamplat marti, cand fosta mea motocicleta BMW F650GS 2005 a luat foc in garaj din senin dupa 2 zile de stationare, am ajuns in cautarea unei noi motociclete. Insa de aceasta data bugetul este mult mai redus. Din una in alta am gasit acest topic pe care il citesc de cateva zile. M am indragostit si eu de VFR, mai ales ca imi plac turele lungi si in special pe asfalt. CHiar daca fostul motor era un enduro touring, nu am iesit cu el pe forestiere aproape deloc. Am fost surprins sa vad ca o motocicleta totusi destul de vechiuta, 93-94 are o reputatie extraordinara si chiar tehnologie avansata in constructie. Am fost azi si am vazut un vfr din 94 cu 49000km la bord. Am pus cateva poze in linkul de mai jos, daca aveti putin timp va rog sa va aruncati un ochi si sa mi spuneti o parere. Un ochi format pe acest model poate isi da seama de unele lucruri care mie imi par ok. Ma gandesc sa il cumpar, pretul este destul de bun zic eu, in jur de 1500e, insa inainte probabil o sa l duc la honda in pipera la o constare.Care e parerea voastra, merita? Multumesc si mult asfalt uscat. http://picasaweb.google.com/11569044163133...9/VFRAchizitie# Salut Silviu ! Din ceea ce se vede in fotografii, mobra respectiva merita cu varf si indesat 1500 euro. La cum arata, inclin sa cred ca acei 49000km sunt destul de veridici. Modelul asta de VFR, pe care ai pus tu ochiu' este printre cele mai tari sport-tourere construitae ... ever. Are cea mai confortabila pozitie de pilotaj dintre toate modelele VFR, iar motorul nu cred ca o sa aiba probleme vre-o data, asta daca nu i-ai pus special, gand rau. Modelul asta are o singura ,,hiba", ca de fapt multe dintre mobrele facute de Honda .... mai pica releul de incarcare din cauza pozitionarii lui defectuase ! Adica nu se afla direct in curentul de aer si se incinge excesiv de mult ! Chiar si asa, iti crapa dupa 50k km, insa montarea unui mic cooler de computer, sau repozitionarea lui mai spre fata (sub bord) rezolva totalmente problema, sau ....... din 50000, in 50000km mai cumperi si tu cate un releu ! Modelul asta de mobra este pe carburatie si haleste ,,nitel" mai mult decat modelele pe injectie, insa daca nu ti-ai propus sa te crezi Rosi in clatoriile tale nu ai de ce sa-ti faci probleme, dar retine ! ... de la 170-180km/h in sus pofta lui de benzina devine considerabila, asta nu inseamna ca nu poti sustine o croaziera de 200-220km/h ..... dar cu alte costuri. Insa pentru o persoana cu scaun la cap ce ruleaza la 120-140km/h chiar nu ai de ce sa-ti faci probleme. Eu personal nu as testa mobra asta la vre'o reprezentanta Honda ! Nu faci altceva decat sa le dai banii de pomana ! Fa o scurta plimbare de cativa kilometrii, iar daca mobra se comporta normal nu ai de ce sa-ti faci probleme ! Un VFR ,,dus" porneste greu la rece, are tot felul de sunete ciudate in motor si sare din viteza la accelerari/decelerari mai brutale, altceva nu prea poate sa aiba. ,,Fluieratul" cascadei de pinioane a distributiei, nu are de ce sa te ingrijoreze ! E un sunet normal intr-o astfel de schema constructiva ! Altfel trebuie sa ai mare grija de tot ce tine de plasticaraie: carene, far, stop spate, semanlizari ! Faptul ca este un model destul de vechi si din ce in ce mai rar, iti va creea probleme in achizitionarea unei astfel de componente dupa un eveniment nefericit ! Nu-ti doresc asta, insa este o chestiune de luat in seama ! Altfel, o sincronizare a carburatoarelor, un set de bujii noi, un filtru de aer nou si un schimb de ulei + filtru noi si ......... la drum ! Kit-ul de lantz, vad ca este foarte ok, telescoapele nu ,,plang" si daca instalatia electrica isi face treaba nu o sa ai de treaba prea mult cu intretinerea mobrei, ..... doar din cand, in cand sa mai treci pe la benzinarie ! ....... nici a mea nu vrea fara benzina ! .......... Am un prieten ce are exact un model ca asta ! A ajuns aproape de 120000km si nu da vre-un semn ca nu ar mai merge inca pe atat ! Singura poza ce o am cu VFul prietenului, este cea de mai jos ! Cam atat ! Iti urez bafta la achizitie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Modelul asta de VFR, pe care ai pus tu ochiu' este printre cele mai tari sport-tourere construitae ... ever. Are cea mai confortabila pozitie de pilotaj dintre toate modelele VFR, iar motorul nu cred ca o sa aiba probleme vre-o data, asta daca nu i-ai pus special, gand rau. Modelul asta are o singura ,,hiba", ca de fapt multe dintre mobrele facute de Honda .... mai pica releul de incarcare din cauza pozitionarii lui defectuase ! adica vrei sa spui ca VFR e cel mai tare dintre sport-tourere sau modelul asta de VFR e cel mai tare dintre toate celelalte modele de VFR ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_horse Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Salut Silviu ! Din ceea ce se vede in fotografii, mobra respectiva merita cu varf si indesat 1500 euro. La cum arata, inclin sa cred ca acei 49000km sunt destul de veridici. Modelul asta de VFR, pe care ai pus tu ochiu' este printre cele mai tari sport-tourere construitae ... ever. Are cea mai confortabila pozitie de pilotaj dintre toate modelele VFR, iar motorul nu cred ca o sa aiba probleme vre-o data, asta daca nu i-ai pus special, gand rau. Modelul asta are o singura ,,hiba", ca de fapt multe dintre mobrele facute de Honda .... mai pica releul de incarcare din cauza pozitionarii lui defectuase ! Adica nu se afla direct in curentul de aer si se incinge excesiv de mult ! Chiar si asa, iti crapa dupa 50k km, insa montarea unui mic cooler de computer, sau repozitionarea lui mai spre fata (sub bord) rezolva totalmente problema, sau ....... din 50000, in 50000km mai cumperi si tu cate un releu ! Modelul asta de mobra este pe carburatie si haleste ,,nitel" mai mult decat modelele pe injectie, insa daca nu ti-ai propus sa te crezi Rosi in clatoriile tale nu ai de ce sa-ti faci probleme, dar retine ! ... de la 170-180km/h in sus pofta lui de benzina devine considerabila, asta nu inseamna ca nu poti sustine o croaziera de 200-220km/h ..... dar cu alte costuri. Insa pentru o persoana cu scaun la cap ce ruleaza la 120-140km/h chiar nu ai de ce sa-ti faci probleme. Eu personal nu as testa mobra asta la vre'o reprezentanta Honda ! Nu faci altceva decat sa le dai banii de pomana ! Fa o scurta plimbare de cativa kilometrii, iar daca mobra se comporta normal nu ai de ce sa-ti faci probleme ! Un VFR ,,dus" porneste greu la rece, are tot felul de sunete ciudate in motor si sare din viteza la accelerari/decelerari mai brutale, altceva nu prea poate sa aiba. ,,Fluieratul" cascadei de pinioane a distributiei, nu are de ce sa te ingrijoreze ! E un sunet normal intr-o astfel de schema constructiva ! Altfel trebuie sa ai mare grija de tot ce tine de plasticaraie: carene, far, stop spate, semanlizari ! Faptul ca este un model destul de vechi si din ce in ce mai rar, iti va creea probleme in achizitionarea unei astfel de componente dupa un eveniment nefericit ! Nu-ti doresc asta, insa este o chestiune de luat in seama ! Altfel, o sincronizare a carburatoarelor, un set de bujii noi, un filtru de aer nou si un schimb de ulei + filtru noi si ......... la drum ! Kit-ul de lantz, vad ca este foarte ok, telescoapele nu ,,plang" si daca instalatia electrica isi face treaba nu o sa ai de treaba prea mult cu intretinerea mobrei, ..... doar din cand, in cand sa mai treci pe la benzinarie ! ....... nici a mea nu vrea fara benzina ! .......... Am un prieten ce are exact un model ca asta ! A ajuns aproape de 120000km si nu da vre-un semn ca nu ar mai merge inca pe atat ! Singura poza ce o am cu VFul prietenului, este cea de mai jos ! Cam atat ! Iti urez bafta la achizitie ! Buna, Aceeasi problema am si eu, sapt trecuta mi a murit releul de incarcare in mers pe autostrada. Spune mi te rog daca stii de unde si la ce pret pot gasi un releu? Multumesc anticipat, Blachiutza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Multumesc mult pentru raspuns, ce vreau sa va intreb e daca acest model se fura in general mai mult decat altele pentru ca acesta din poze a suferit o mica "interventie" datorita acestui fapt. Cel care il are mi a zis ca in prima zi cand l a luat au incercat sa il fure si i au spart contactul, drept urmare acum are 2 contacte unul pentru pornire si unul pentru blocare/deblocare ghidon. momentan nu mai am garaj si o sa il tin afara in fata casei daca il iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 adica vrei sa spui ca VFR e cel mai tare dintre sport-tourere sau modelul asta de VFR e cel mai tare dintre toate celelalte modele de VFR ? ... dintre modelele VFR, bineanteles ! Dar nu o sa-l compar cu Gold Wing-ul ! Mesaj completat Buna, Aceeasi problema am si eu, sapt trecuta mi a murit releul de incarcare in mers pe autostrada. Spune mi te rog daca stii de unde si la ce pret pot gasi un releu? Multumesc anticipat, Blachiutza. Mai n-am idee cat costa, insa de gasit erau cativa pe bike-shop ce dezmembrau VFR-uri din astea de 750. Ideea este ca se potrivesc si de la alte mobre (Honda in general) insa nu am idee de la ce modele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 uita-te de relee pe electrexworld.co.uk. Eu mi-am comandat la ex-gpz, mi-a ajuns dupa 1 saptamana acasa. Cei cu VFR 750, 94-97, cam unde va situati cu consumul ? Mesaj completat apropos, youtube.com/watch?v=Wlr8ufJwnKY . Poate iti vinde releul de incarcare separat, il gasesti pe bikeshop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 ... dintre modelele VFR, bineanteles ! Dar nu o sa-l compar cu Gold Wing-ul ! aha , da ... ai putea sa imi spui de ce e mai bun decat vfr 800 rc46 ? cat mai multe argumente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) Daca rămâi în mijlocu' nicăieriului, cu un patent, o Âşurubelniță Âşi o trusă de chei, în principiu poți repara o dacie pe carburator, dar dacă rămâi cu un autovehicul, la care, aproape toate funcțiile sunt asistate electronic, nu cred că poți să faci multe cu sculele de mai sus. AÂşa Âşi modelele de vfr. Părerea mea, nu dați cu bota cei cu modele de după 2000 la care distribuția e pe lanț, e că practic s-a întrerupt tradiționala caracteristică a vfr'urilor de dinainte, mieunatu ăla specific făcut de pinioane, Âşi simplitatea lor. Acum sunt cu catalizatoare, sonde lambda, injectoare, ori, cu cât sunt mai multe sisteme creÂşte proporțional Âşi probabilitatea ca ele să se defecteze. Am văzut pe forumurile externe, vfr-uri, din generația 90-97, cu peste 200 000 de km, fără reparații majore. Adevărul e că sunt atrăgătoare cele noi, stau bine la capitolul optic, dar personal nu aÂş opta pentru una. Sunt curios la câți km trebuie schimbate injectoarele, sau lanțul de distribuție la astea de după 2000. Editat Iulie 6, 2010 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sudsemnatu Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Sunt curios la câți km trebuie schimbate injectoarele, sau lanțul de distribuție la astea de după 2000. cata rautate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) distributia pe lant sa bagat incepand cu modelele 2002 , ultimul model cu distributie pe pinioane care sa mai produs este rc46 , care are injectie si cbs (un sistem de franare asistat) inca nu stiu nimic de sonda lambda , da eu oricum am ales vfr doarece nu se strica , din ce se vorbeste pe forumul asta , singura lui problema e releul , dar e ceva minor , se rezolva cu un cooler sau il pozitionezi intr-un loc cu un flux de aer mai mare eu totusi , astept niste motive serioase prin care modelul acela de vfr e cu mult mai bun decat modelul vfr rc46 Editat Iulie 6, 2010 de marius_vararu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 eu totusi , astept niste motive serioase prin care modelul acela de vfr e cu mult mai bun decat modelul vfr rc46 eu nu astept nici un motiv si mai ales unu serios niciuna neavand probleme grave de fiabilitate discutia se rezuma la "a mea e mai cu pinioane" si "a mea e mai cu vtec" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Nu stiu cum sunt altii... (ca sa incep precum Creanga) dar cu VFR-ul meu am trecut prin apa de juma' de metru si la urcare si la coborare pe si de pe bac la Ostrov respectiv Calarasi. Am facut astazi o tura C-ta - Calarasi - Drajna - Cernavoda - C-ta. Calatoria n-a fost lipsita de peripetii. Am blestemat asfaltul naspa valurit de dupa Cobadin, portiunile de sosea betonata, dar mai ales piatra cubica. Dupa ce am trecut de localitatea Ostrov este o portiune de sosea din placi betonate care dupa ploile din zilele trecute, acum era plina de pamant galben. Preocupat sa vad pe unde merg am uitat sa mai privesc si-n oglinzi si, eu apropiindu-ma si trecand de centrul drumului, m-am trezit cu o masina ca ma depaseste (eu aveam in jur de 50 km/h). In trecere mi-a agatat ghidonul si crash pad-ul. Impactul m-a lasat inclinat pe stanga, indreptandu-ma spre marginea drumului si, al dracului, spre un capat de podet de scurgere a apei de ploaie banuiesc. M-am redresat, nu fara emotii, impingand zdravan de manerul drept al ghidonului. Am oprit, mi-am cerut scuze si am inspectat damage-urile. Eu oglinda stanga usor sui si crash pad-ul stang indoit (mai precis miezul - bara filetata). El, un golf break ceva mai vechi, tabla indoita pe aripa spate (va necesita indreptat si vopsit) si bara spate zgariata si usor ciobita unde-a atins crash pad-ul, toate pe dreapta. Fiind accident cu urmari usoare, i-am dat asigurarea mea si pa. Cand am ajuns aproape de bac ma intalnesc iar cu cel cu accidentul si-mi spune ca mai bine sa-i dau bani. Cum n-aveam la mine decat strictul necesar sa trec Dunarea, tipul zice sa-i las motorul. I-am zis sa mearga la plimbare si, daca vrea, sa mergem la politie. Ne-am intors in Ostrov dar postul de politie era inchis sanatos cu lacatul. A sunat unul din cei din masina la un politai si a ramas sa vina pagubitul in C-ta, sa mergem la asigurator si de acolo sa-si ia despagubirea. Ciudat mi s-a parut ca nu soferul era incisiv (marinar se pare) ci unul din pasageri (un fitos, midle age, care mi-a spus ca nu stiu sa conduc un motor si sa ma duc pe un circuit sa-nvat - el insa nu era motociclist; tot el fusese cu ideea sa-mi las motorul acolo ). I-am raspuns sa-si vada de treburi, odata ce-mi facusem mea culpa si i-am dat si asigurarea si sa ma lase dreaku-n pace ca doar nu puteam sa scot bani din c*r. Am plecat mai departe spre bac deja ingrijorandu-ma cat de tarziu era (si ce-o sa-i bolborosesc sefei) si acolo am dat de alta surpriza. Apa Dunarii crescuta bine iar eu urma sa urc pe bac trecand prin juma' de metru de apa. Cum Petrica a trecut, am zis ca pot si eu. Ghinionul meu a fost ca a doua masina din fata mea s-a oprit pe rampa iar eu a trebuit sa pun picioarele jos in mijlocul baltii. Datorita apei, alunecau cauciucurile masinilor (un tir a facut 5 incercari sa urce). Eu n-am avut probleme de alunecare ci doar de saramura la picioare. Pe bac am incercat sa storc ciorapul si gheata interioara dar fara nici un efect simtitor (am alpinestars tech 10 - sunt enduro) asa ca m-am consolat ca, poate, se vor usca in timpul mersului. La coborare am asteptat sa am liber si am trecut prin apa nestingherit. Deja ma-ngrijoram ca-mi va face sefa figuri c-am intarziat. Restul drumului a fost fara probleme, mai mult luandu-mi sa ma scarpin de marunt la bariera de la Fetesti. A mai fost o reprezentanta a sexului opus care aproape m-a scos din drum in timp ce ea depasea un tir. Cativa s-au bucurat ca au facut un motor pe autostrada (eu mergand cu 150) dar dupa Cernavoda pana-n Medgidia i-am "ciuruit" pe toti. Pana acum credeam ca masinile sunt net superioare motoarelor pe curbe dar am vazut ca nu-i chiar asa. Tema turei de astazi a fost exersatul counter steering-ului si stabilizarea pe curbe folosind frana de picior (ceea ce-i destul de geu pt mine cu cizmele si aproape imposibil cand sunt aplecat/buca suspendatape curba). Am iesit din C-ta la 15:15, urcat pe bac pe la 18:00 (135 km), coborat de pe bac la 19:10, parcat mobra la 20:45 (si dat de fata lung-a sefei). Total 292 km. Am plecat cu plinul facut si am parcat-o cu doua linii (negre) - in consecinta: habar n-am cat a fost consumul. Insa am observat ca ideea mea de a avea protectii separat si de a purta diverse haine pe deasupra are un mare dezavantaj: hainele actioneaza ca o vela sau prelata opunand astfel rezistenta la inaintare (acum inteleg de ce mi-a spus baiatul de pe R6 sa-mi iau geaca cu protectii - pe el nu juca nimic in vant). Inca o chestie: urmatoarea casca va fi un Schuberth. Acum am un AGV GO-Tech si-mi vajaie ca naiba la peste 8-90 km/h. Cred ca v-am plictisit asa ca si numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian1900 Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Daca rămâi în mijlocu' nicăieriului, cu un patent, o Âşurubelniță Âşi o trusă de chei, în principiu poți repara o dacie pe carburator, dar dacă rămâi cu un autovehicul, la care, aproape toate funcțiile sunt asistate electronic, nu cred că poți să faci multe cu sculele de mai sus.AÂşa Âşi modelele de vfr. Părerea mea, nu dați cu bota cei cu modele de după 2000 la care distribuția e pe lanț, e că practic s-a întrerupt tradiționala caracteristică a vfr'urilor de dinainte, mieunatu ăla specific făcut de pinioane, Âşi simplitatea lor. Acum sunt cu catalizatoare, sonde lambda, injectoare, ori, cu cât sunt mai multe sisteme creÂşte proporțional Âşi probabilitatea ca ele să se defecteze. Am văzut pe forumurile externe, vfr-uri, din generația 90-97, cu peste 200 000 de km, fără reparații majore. Adevărul e că sunt atrăgătoare cele noi, stau bine la capitolul optic, dar personal nu aÂş opta pentru una. Sunt curios la câți km trebuie schimbate injectoarele, sau lanțul de distribuție la astea de după 2000. la cat se schimba nu stiu , dar cat costa ..... cu siguranta costa 5700 lei o distributie de Honda VFR .... dar sunt sigur ca nu pica oricum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 eu totusi , astept niste motive serioase prin care modelul acela de vfr e cu mult mai bun decat modelul vfr rc46 Ok, iti raspund pentru ca eu am initiat afirmatia asta ! (o faceam mai de mult, dar in ultimile doua zile, am avut ceva de lucru in teren) De ce sunt mai bune modelele VFR mai vechi, respectiv anii '92-'97 ? 1. Dupa cum se stie, in era ,,societatii de consum" se stie foarte bine ca orice lucru ce era durabil alta data, ... nu mai este ! De ce ? Pentru ca odata vandut, acel obiect, nu mai exista nici un interes ca el sa tina o viata ! ... si din ,,service-ul lui" se poat castiga bani frumosi ! Din acest motiv calitatea materialelor din care se fabrica, in spetza VFR-ul, a scazut foarte mult ! Iar de cand pe ele scrie ,,made in Italy" problemele sunt din ce in ce mai multe. Modelele de dupa 2002 au probleme la instalatia electrica ... problema omniprezenta la toate mobrele de origine italiana. Pana si BMW-ul nu mai este ce a fost ! 2. Inca din faza de proiect, VFR-ul sa dorit a fi o motocicleta sport-touring. In decursul anilor caracteristica ,,touring" sa atenuat in favoarea caracteristicii ,,sport". Daca pe un VFR din 1994, aveai o pozitie de pilotaj extrem de relaxanta, cu trecerea anilor aceasta sa transformat intr-o pozitie din ce in ce ,,sportiva", culminand cu modelel V-Tech, care seamana izbitor de mult cu pozitia ce o ai pe un ..... CBR, de ex. 3. ,,Infuzia" de electronica imbarcata, la ultimele modele nu face decat sa depinzi de ,,omul cu lap-topul" dintr-o reprezentanta Honda, personaj care din pacate este mai mult electronist decat mecanic ! 4. Cum a zis cineva inaintea mea ... un carburator stie toata lumea sa repare/intretina, insa un injector nu-l mai repari ..... il schimbi cu totul ! Din fericire acele injectoare nu ,,crapa" prea des, dar ... cine stie ?! Distributia prin cascada de pinioane, avea si ea moarte dar incomparabil cu lantul de distributie, sucomba mult mai tarziu ! Lantul asta de distributie te obliga la niste opreatiuni de intretinere, care tin tot de ..... service. Iata cateva din motivele pentru care cred ca un VFR 750, este mai bun decat un V-tech ! Am avut un VFR800Fi din 2001 (RC46) si pot spune cu mana pe inima ca nu-l pot compara cu actualul V-Tech ! Consumul era mai mic, pozitia de pilotaj mai buna, calitatea materialelor era alta, cuplul motor era livrat altfel ! Insa trebuie sa recunosc ...... limini ca VFR 800, n-are nimeni ! Mesaj completat ...am alpinestars tech 10 - sunt enduro... Schimba cizmele alea ! Nu au nici o treaba cu mersul pe VFR ! De aia nici nu simti pamantul cand pui picioarele jos, ca nu poti indoi glezna ! Rigiditatea lor este buna, dar nu pe sosea cu la enduro ! Pentru ce faci tu, asta iti trebuie ..... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 distributia pe lant sa bagat incepand cu modelele 2002 , ultimul model cu distributie pe pinioane care sa mai produs este rc46 , care are injectie si cbs (un sistem de franare asistat) inca nu stiu nimic de sonda lambda , da eu oricum am ales vfr doarece nu se strica , din ce se vorbeste pe forumul asta , singura lui problema e releul , dar e ceva minor , se rezolva cu un cooler sau il pozitionezi intr-un loc cu un flux de aer mai mare eu totusi , astept niste motive serioase prin care modelul acela de vfr e cu mult mai bun decat modelul vfr rc46 Ce vfr ți-ai ales tu măăă ?? Vrei un motiv bun pentru care să nu-ți iei vfr ? Nu te lasă taicăto ! Mesaj completat la cat se schimba nu stiu , dar cat costa ..... cu siguranta costa 5700 lei o distributie de Honda VFR .... dar sunt sigur ca nu pica oricum . Vreo 400euri lanțurile cu întinzătoarele si patinele. Acum depinde de care dintre ele o să ai nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 am inteles petrica , dar pe mine nu ma intereseaza modelele dupa 2002 (cele v-tech)ma intereseaza acelasi vfr care l-ai avut si tu , unu albastru , ce am inteles diferentele fata de al mai vechi sunt : electronica (cbs si injectie ) , calitate mai prosta (sa diminuat foarte mult calitatea ? ) , pozitie mai sportiva , alt look , ar mai fi ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 am inteles petrica , dar pe mine nu ma intereseaza modelele dupa 2002 (cele v-tech)ma intereseaza acelasi vfr care l-ai avut si tu , unu albastru , ce am inteles diferentele fata de al mai vechi sunt : electronica (cbs si injectie ) , calitate mai prosta (sa diminuat foarte mult calitatea ? ) , pozitie mai sportiva , alt look , ar mai fi ceva ? In afara de plusul de electronica, alimentarea prin injectie, sistemul de frane combinate (Dual-CBS) si chestiuni de design este cam acelasi VFR ca cele vechi cu o capacitate cilindrica, putin, marita. O mobra demn de luat in seama, care sa fabricat inca in Japonia. Acum este ,,o poveste" si cu RC46Fi-urile. Cand a aparut modelul asta in 1998, au fost echipate cu un sistem de injectie ce functiona extrem de prost ! ,,Prost" in sensul ca un astfel de VFR, avea un consum mai mare si decat varianta de 750 pe carburatie ..... bine, ca si trageau ,,de-ti rupea capu", dar consumau extraordinar de mult in conditiile in care alimentarea era pe injectie. Din anul 2000 sa trecut la echiparea lor cu un alt sistem de injectie pe care il gasim si astazi pe modelel V-Tech. Imi plac foarte tare modele '95-'97 ! Din fata seamana foarte bine cu Honda NR 750 (aia cu cilindrii ovali), confortul pe ea e maxim, motocicleta ce iti ofera posibilitatea de a o servisa ,,in garaj", daca ai oarece cunostinte despre mecanica/electrica. Cel mai tare VFR pe care l-am avut eu este cel din poza de mai jos ! ...... asta nu inseamna ca nu mi-ar placea unul din asta nou de 1200ccm ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 (editat) aha , multam petrica , eu la vfr ala albastru ma refeream , oaricum am inteles ca trb sa iau modeul fabricat dupa 2000 , ce nu imi place la modelul 95~97 , este designul ...nu ma prea atrage , in schimb asta (rc46) e bestial sistemul asta dual-cbs , ce inseamna mai exact , incurca cumva motociclistul , ca asa am vazut ca se vorbeste despre sistem Editat Iulie 7, 2010 de marius_vararu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 sistemul asta dual-cbs , ce inseamna mai exact , incurca cumva motociclistul , ca asa am vazut ca se vorbeste despre sistem Se traduce ceva de genul: combined brake system - sistem combinat de frana. Practic atunci cand calci frana, este actionat si etrierul fata stanga. Cand strangi maneta de frana, este actionat si etrierul spate. Insa raportul de franare transmisa catre "cealalta" frana este relativ mic. De aici si denumirea de "combinat". Una peste alta un sistem hidraulic relativ (bun si) complex si un pain in the ass to bleed! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 (editat) sistemul asta dual-cbs , ce inseamna mai exact , incurca cumva motociclistul , ca asa am vazut ca se vorbeste despre sistem Dual-CBS-ul este sezizabil mai mult cand mergi cu pasager si bagaj, altfel il simti mai putin ! Sisitemul asta functioneaza doar la actionarea franei fatza ! VFR-ul cu CBS are 3 pompe de frana. Doua sunt ... unde sunt la toate mobrele, iar a treia este montata ,,pe" etrierul din stanga - fatza. Aceasta pompa este de fapt una inertiala. Cand franezi cu fatza, ,,stransoarea" placutelor de frana pe drisuri, face ca etrierii ,,sa se roteasca" spre inainte. Ei ,s-ar rotii daca nu ar fi fixati pe jambele telescoapelor, insa etrierul din stanga este putin mai ,,liber" ! In punctul de sus nu este prins direct pe telescop, ci face corp comun cu un pistonas, al celei de-a treia pompa de franare. Cand etrierul stang franeaza, el se roteste spre inainte si astel comprima ce-a de-a treia pompa, care la randul ei actioneaza pompa de frana a rotii spate. Bineinteles, ca roportul de franare este foarte diferit pentru fata si spate. Din cate imi amintesc fatza franeaza 75-80%, iar spatele 20-25% ... nu stiu precis ! Cand esti singur pe motor, la o franare violenta roata spate apasa extrem de putin pe asfalt ... cate o data chiar se desprinde de acesta si de aceea nu prea simtii ,,conlucrarea" intre cele 3 pompe, insa (cum am mai spus), cu pasager si bagaje ii simti efectul din plin ! Adica ..... mobra chiar franeaza ! Cat despre cat incurca in pilotaj, acest sistem de franare, parerile sunt impartite ! Acum daca nu ti-ai propus sa polizezi 5-6 perechi de scarite pe curbe, nu cred ca ai avea prea multe probleme ! La un pilotaj de om normal, apreciezi mai mult faptul ca mobra asta ,,franeaza ca trenu' ". Altfel cand intrii cam tarisor in vre'o curba si trebuie sa reduci viteza, ationand frana, o sa obseri ceva ciudat ..... mobra tinde sa se ridice de pe viraj ! Nu e de speriat insa trebuie sa fii constient de asta si sa umflii muschiul putin pentru a o tine pe trasa. Dupa cum se stie: frana fata te ,,afunda" in viraj, iar spatele ,,te ridica" ! Cum mobra asta ,,franeaza ca trenu' ", adica cu ambele roti, tocmai procentul ala mic cu care franeaza si spatele te va surprinde uneori, ridicandu-te din curba, sau pe intelesul tuturor ..... te face sa iesi spre exteriorul curbei. Alfel, cei care si-au propus sa foloseasca VFR-ul pe pista, au cam renuntat la sistemul asta in favoare unuia clasic ... fatza cu fatza si spatele cu spatele ! De aia o sa fii surprins ca la VFR-ul cu Dual-CBS, placutele spate se duc sesizabil mai repede decat la alte mobre din aceeiasi clasa, tocmai din motivul asta ! Bafta si ... ride safe ! P.S. inca ceva ... sa nu incurci ABS-ul cu CBS-ul !!! Sunt doua ,,chestii" diferite ! P.P.S. ... si inca ceva ! Cu pasager si bagaje, totdeauna am luat mult mai bine curebele ! Editat Iulie 7, 2010 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 aha , multam petrica , eu la vfr ala albastru ma refeream , oaricum am inteles ca trb sa iau modeul fabricat dupa 2000 , ce nu imi place la modelul 95~97 , este designul ...nu ma prea atrage , in schimb asta (rc46) e bestial sistemul asta dual-cbs , ce inseamna mai exact , incurca cumva motociclistul , ca asa am vazut ca se vorbeste despre sistem cel mai bine citeste aici: http://world.honda.com/motorcycle-technology/brake/p5.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.