Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut baieti!

 

E vre-unu din voi fericit posesor de VF750 prima generatie? Vreau sa cumpar unu - si sa nu-l vand ever - e motor de aftermath asta :cheers:) , dar as vrea sa ma documentez putin, daca sunt posesori si aveti timp, lasati-mi un mesaj pe PM sau aici si va sun eu, sau daca sunteti din B sau TM iesim la o bere eventual, am mai multe intrebari :laugh:

 

Asfalt uscat, ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!

 

E vre-unu din voi fericit posesor de VF750 prima generatie? Vreau sa cumpar unu - si sa nu-l vand ever - e motor de aftermath asta :cheers:) , dar as vrea sa ma documentez putin, daca sunt posesori si aveti timp, lasati-mi un mesaj pe PM sau aici si va sun eu, sau daca sunteti din B sau TM iesim la o bere eventual, am mai multe intrebari :laugh:

 

Asfalt uscat, ride safe!

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=331552

 

Uite un anunt, asa ceva nu te-ar interesa? Nu cunosc motorul, am vazut intamplator anuntul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, in caz ca aveti nevoie de oareshce piese, se dezmembreaza Honda VFR750, modelul mai vechi, fara bascula monobrat. Toate piesele disponibile. Contact: 0721.45.11.22 Vali sau 0724.99.36.38 Sile.

Toate piesele sunt impecabile, desfacute si asteapta clienti. Poze la cerere pentru orice piesa, eventual pot fi vazute live la Bucov.

 

Preturile sunt negociabile si de mare bun simt.

 

In plus, vand cauciucuri noi noutze, 120 fata si 160 spate, impecabile. Eventual cu tot cu janta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, in caz ca aveti nevoie de oareshce piese, se dezmembreaza Honda VFR750, modelul mai vechi, fara bascula monobrat. Toate piesele disponibile. Contact: 0721.45.11.22 Vali sau 0724.99.36.38 Sile.

Toate piesele sunt impecabile, desfacute si asteapta clienti. Poze la cerere pentru orice piesa, eventual pot fi vazute live la Bucov.

 

Preturile sunt negociabile si de mare bun simt.

 

In plus, vand cauciucuri noi noutze, 120 fata si 160 spate, impecabile. Eventual cu tot cu janta.

salut.am si eu o intrebare ca sant nou in vfr uri.ambreiajul la vfr din 87 este pe cablu sau cum e? ;) si se pot schimba levierele intre ele ?ca la mine la ambreiaj este levierul cu surubul ala de reglaj si la frina levierul ala simplu.si mai am o intrebare :D de ce mi se aprinde becul ala cand motorul nu e in viteza numai cateodata?are ceva senzor jos pe la motor?stie careva ce sa i fac?asta a fost "intrebarea" mea.scuze daca v am plictisit dar nu am stiut la cine sa apelez :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare/propunere: scoatem la iveala latura sportiva a vfr-ului la un VFR-meeting pe Amkart? :P

Mesaj completat

Si daca tot am adus vb de circuit, sambata am dat vaca la asfalt curat si curbe multe, 240 kg, 17 ani si inca se incadreaza :laugh:

Felicitari ! , nu e usor am fost si eu cu modelul acela si fata de Vtec trebuie depus mult mai mult efort ... ciclistica ne fiind la fel de buna, inca o data Bravo frumoase unghiuri de inclinare , faci sange rau celor cu SS :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari ! , nu e usor am fost si eu cu modelul acela si fata de Vtec trebuie depus mult mai mult efort ... ciclistica ne fiind la fel de buna, inca o data Bravo frumoase unghiuri de inclinare , faci sange rau celor cu SS :D

 

Multzam, e distactiv sa vezi figura (before & after ) celor ce intra odata cu tine pe circuit :P Desi initial am fost tentat de Vtech-ul lui Petrica mi-am facut calculele si cel putin pana anu' viitor 750-ul e mai mult decat ok, motor de buget pt...bugetari :laugh:))))

 

Am in plan sa o fac conforma cu destinatia ei initiala si sa-i scot latura touring in evidenta. Pt sezonul urmator o sa-i caut un topcase si genti laterale, o sa-i ridic semighidoanele mai sus si o sa-i caut un parbriz mai mare... Am in plan cateva drumuri in Europa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@trogheru: vfr 87 are ambreiaj hidraulic. Vezi daca are pompita la ambreiaj similara cu cea de la frana. Nu se pot schimba levierele intre ele (stanga cu dreapta daca la asta te referi).

In legatura cu becul, ai un contact/senzor defect. Exista un asemenea "senzor" doar ca nu l-am vazut niciodata la fata :P si nu stiu cum exact functioneaza.

 

Daca ai probleme grave, trimite-mi PM o descriere mai in detaliu si eventual te ajut cu un sfat (gratis) sau cu o piesa (pe lovele).

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@trogheru: vfr 87 are ambreiaj hidraulic. Vezi daca are pompita la ambreiaj similara cu cea de la frana. Nu se pot schimba levierele intre ele (stanga cu dreapta daca la asta te referi).

In legatura cu becul, ai un contact/senzor defect. Exista un asemenea "senzor" doar ca nu l-am vazut niciodata la fata :D si nu stiu cum exact functioneaza.

 

Daca ai probleme grave, trimite-mi PM o descriere mai in detaliu si eventual te ajut cu un sfat (gratis) sau cu o piesa (pe lovele).

 

Toate cele bune!

mersi.m am uitat astazi si asa este are pompita.nici tu nu stii pe unde e senzorul ala?poate este prin motor pe undeva cine stie.farul il ai si cate" lovele"

ceri pe el? :P piese mi ar trebui mai multe dar de este criza ce sa i faci!cauciucul pe spate cat face si ce dimensiuni are?dar surubul ala de la levierul de ambreiaj ce regleaza? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR-ul meu s-a reintors la fostul prop iar eu raman momentan la conserva si la primavara sau sfr iernii imi caut/cumpar un 750 94-97. Din discutiile purtate cu cativa prop de 750-3 am ajuns la concluzia ca merita schimbarea. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR-ul meu s-a reintors la fostul prop iar eu raman momentan la conserva si la primavara sau sfr iernii imi caut/cumpar un 750 94-97. Din discutiile purtate cu cativa prop de 750-3 am ajuns la concluzia ca merita schimbarea. Bafta!

Ne intelegeri acte/bani sau avea ceva urat motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne intelegeri acte/bani sau avea ceva urat motorul?

 

N-au fost nici un fel de neantelegeri, proprietarul este un baiat de nota 20. N-am vrut sa tin si iarna asta o mobra in garaj in timp ce eu ma plimb gratios cu RATB-ul. Mi s-a oferit aceiasi suma de bani cu care l-am cumparat iar spre sfarsitul iernii-inceputul primaverii sunt sanse mari sa-mi aduc un 750 (94-97) din It. Momentan ma rezum la conserva, am petrecut destule ierni pe mobra... Nu e nici o placere sa te dai sub 10 grade. Poate am imbatranit :crack:

 

Un lucru e cert, motorul de VFr mi-a placut maxim. Pot spune ca desi era din 93 a fost "best bike" in palmaresul meu motomobristic de pana acum. N-am facut decat 3500 km impreuna de la mijlocul lui august pana la sfr lui septembrie dar mi-a placut maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am modelul din '94 si atunci cand franez fata am un zgomot la etrierele fata, ca o lovitura scurta. A mai intalnit cineva chestia asta. Eventual o solutie pentru rezolvarea problemei

 

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am modelul din '94 si atunci cand franez fata am un zgomot la etrierele fata, ca o lovitura scurta. A mai intalnit cineva chestia asta. Eventual o solutie pentru rezolvarea problemei

 

 

Mersi

 

O sa razi dar vezi sa nu fie de la rulmentii de jug :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am modelul din '94 si atunci cand franez fata am un zgomot la etrierele fata, ca o lovitura scurta. A mai intalnit cineva chestia asta. Eventual o solutie pentru rezolvarea problemei

 

 

Mersi

Sau joc la etrieri sau la disc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am modelul din '94 si atunci cand franez fata am un zgomot la etrierele fata, ca o lovitura scurta. A mai intalnit cineva chestia asta. Eventual o solutie pentru rezolvarea problemei

 

 

Mersi

Dacă îți tremură ritmic la franare e dicu de frana ovalizat(e)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am modelul din '94 si atunci cand franez fata am un zgomot la etrierele fata, ca o lovitura scurta. A mai intalnit cineva chestia asta. Eventual o solutie pentru rezolvarea problemei

 

 

Mersi

compensatorul etrierului a ramas fara vaselina in el,desfa etrierul curata acolo si baga vaselina,vezi ca burduful acela mic sa fie intreg.te salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa razi dar vezi sa nu fie de la rulmentii de jug :)

 

Nu rad, am verificat prima data rulmentii - nu cred ca e de la ei

 

Sau joc la etrieri sau la disc.

 

Nu am joc la etrieri, cred, iar la discuri nu am joc sigur

 

Dacă îți tremură ritmic la franare e dicu de frana ovalizat(e)

 

Nu imi tremura la franare

 

compensatorul etrierului a ramas fara vaselina in el,desfa etrierul curata acolo si baga vaselina,vezi ca burduful acela mic sa fie intreg.te salut

 

 

Asta trebuie de analizat. O sa defac in curand etrierele

 

Intre timp am mai analizat situatia si cred ca e de la "sigurantele" din otel (cred) care tin placutele fixe. Cred ca una din ele e slabita si atunci cand franez placutele sunt trase brusc de catre discuri si se presc in etrieri . Sper ca m-am exprimat pe intelesul vostru.

 

Mersi,

Iulian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu rad, am verificat prima data rulmentii - nu cred ca e de la ei

 

 

 

Nu am joc la etrieri, cred, iar la discuri nu am joc sigur

 

 

 

Nu imi tremura la franare

 

 

 

 

Asta trebuie de analizat. O sa defac in curand etrierele

 

Intre timp am mai analizat situatia si cred ca e de la "sigurantele" din otel (cred) care tin placutele fixe. Cred ca una din ele e slabita si atunci cand franez placutele sunt trase brusc de catre discuri si se presc in etrieri . Sper ca m-am exprimat pe intelesul vostru.

 

Mersi,

Iulian

oare acum ca vine iarna cum este mai bine?sa iei bateria jos de pe motor si sa nu il mai pornesti pina la primavara?sau sa lasi bateria si sa il mai pornesti o data sau de doua ori pe saptamana pina la primavara?cum e mai bine pt motor?avand in vedere ca il tin intr-un garaj neincalzit.astept pareri.mersi.

Mesaj completat

oare acum ca vine iarna cum este mai bine?sa iei bateria jos de pe motor si sa nu il mai pornesti pina la primavara?sau sa lasi bateria si sa il mai pornesti o data sau de doua ori pe saptamana pina la primavara?cum e mai bine pt motor?avand in vedere ca il tin intr-un garaj neincalzit.astept pareri.mersi.

apropo care stiti unde este intrerupatorul neutral?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare vf-ristilor!! a venit sezonu rece primul meu sezon cu o motocicleta serioasa...vreau sa stiu daca e bine sau nui bine sa mai circul cu motoru daca afecteaza cu ceva pornitu de dimineata cam cit timp trebuie sa il las sa se incalzeasca?? si alte sfaturi sunt bine venite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...