Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Ma gandeam la Motorex, Castrol sau (din nou) Motul 5100.

 

 

Apropo de ulei .. ce ulei recomandati la VTEC ? intentionez sa pun Motul 5100 10w40 (merita sa pun 7100 ?)

Sau sa merg pe Motorex ? in ideea ca nu vreau sa schimb uleiurile, vreau sa obijnuiesc motorul cu acelasi ulei.

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Apropo de ulei .. ce ulei recomandati la VTEC ? intentionez sa pun Motul 5100 10w40 (merita sa pun 7100 ?)

Sau sa merg pe Motorex ? in ideea ca nu vreau sa schimb uleiurile, vreau sa obijnuiesc motorul cu acelasi ulei.

 

Merci

Pai baga uleiul care i-a placut cel mai mult motorului pana acum. Al meu s-a simtit bine cu Motul 5100 10w40. M-a mancat in coor anul asta sa incerc ceva mai bun (Motul 7100) si uite ca nu-i place. Unii VFR-isti recomanda Motorex, altii Castrol, manualul recomanda altceva...depinde ce afinitati ai si in ce marci ai incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai baga uleiul care i-a placut cel mai mult motorului pana acum. Al meu s-a simtit bine cu Motul 5100 10w40. M-a mancat in coor anul asta sa incerc ceva mai bun (Motul 7100) si uite ca nu-i place. Unii VFR-isti recomanda Motorex, altii Castrol, manualul recomanda altceva...depinde ce afinitati ai si in ce marci ai incredere.

 

Moto vine saptamana viitoare .. acum pregatesc consumabilele :grinbandit: ... cred ca iau 5100 oricum e la oferta

 

Merci, Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai manualul recomanda 10w40. nu recomanda nici o marca.

Eu, de exemplu, merg cu Motorex si sunt multumit. (TopSpeed full sintetic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekendul asta am avut ocazia sa scot cel mai mic si cel mai mare consum la VFR-ul meu. Sibiu - Rm Valcea - Curtea de Arges - Cetatea Poenari (160km) - 4,4 l / 100km. Pe exact acelasi traseu de intoarcere, dupa ce am iesit din Rm. Valcea, am dat de un meserias pe drum cu un Audi R8 care avea chef de joaca...si nu m-am putut abtine. Toata valea Oltului am tinut-o numai intr-a treia si a patra, schimbat numai aproape de rosu. VFR-ul este intr-adevar o masinarie sportiva senzationala. Daca sti ce sa-i ceri si il exploatezi cum trebuie ofera sportivitate extraordinara. Si vorbeam de consum... 10,6 l / 100km. Dar s-a meritat, din plin :):):)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekendul asta am avut ocazia sa scot cel mai mic si cel mai mare consum la VFR-ul meu. Sibiu - Rm Valcea - Curtea de Arges - Cetatea Poenari (160km) - 4,4 l / 100km. Pe exact acelasi traseu de intoarcere, dupa ce am iesit din Rm. Valcea, am dat de un meserias pe drum cu un Audi R8 care avea chef de joaca...si nu m-am putut abtine. Toata valea Oltului am tinut-o numai intr-a treia si a patra, schimbat numai aproape de rosu. VFR-ul este intr-adevar o masinarie sportiva senzationala. Daca sti ce sa-i ceri si il exploatezi cum trebuie ofera sportivitate extraordinara. Si vorbeam de consum... 10,6 l / 100km. Dar s-a meritat, din plin :):):)

De ce nu te-ai intors pe Transfagarasan? Au refacut Beirut-ul de pe langa lac in proportie de 98%!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu te-ai intors pe Transfagarasan? Au refacut Beirut-ul de pe langa lac in proportie de 98%!

N-am stiut in ce stare e drumul si am preferat sa evit. Mda, era o treaba faina...acum stiu. Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

drag race, colegul Sorin cu Vfr 750, model 90-93 si un R6 de pista (Ovidiu-Team33). Nu mai stiu exact cat o scos, dar undeva pe la 11.6 si vreo 193 kmph. Trebuie notat faptul ca Sorin nu are 60 de kg :).

Cel mai bun timp al meu a fost 12.2, si 184 kmph (95 kg, 94-97).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am spus FI ma refeream strict la 98-01. din 02 le zic VTEC.

scuze ca am indus in eroare.

 

daca prin aftermarket zici sa nu fie originala, am eu. dar nu e firma, e o chestie luata de pe net.

asa arata :post-23298-0-67469200-1342040720_thumb.jpg

salut

e de vanzare toba ca nu am inteles,ca mi trebuie si mie una.

VIK exhaust zicea ca a facut special o evacuare pt VFR 800 cuiva de pe forum si se aude belea.

poate posteaza omul aici sa vedem si noi rezultatul

 

in alta ordine de idei am o mare nelamuriere.

cauciucurile pe care le am sunt din 2008 si sunt Road Atac,Pirelli daca nu ma insel

faza e ca imi aluneca amandoua in acelasi timp pe viraje si ieri la rond la Alba Iulia era sa o pun jos desi nu era inclinata tare

cineva imi sugera ca am presiunea prea mare in roti 2,2 pe fata respectiv 2,5 pe spate,dar eu nu cred sa fie asta problema.

cauciucurile par bune,cel putin fata.

de la ce alunecarea asta liniara?

ce cauciucuri sunt mai bune?sa facut vre un top?cat costa?gasesc sh pe undeva macar spatele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

e de vanzare toba ca nu am inteles,ca mi trebuie si mie una.

VIK exhaust zicea ca a facut special o evacuare pt VFR 800 cuiva de pe forum si se aude belea.

poate posteaza omul aici sa vedem si noi rezultatul

 

in alta ordine de idei am o mare nelamuriere.

cauciucurile pe care le am sunt din 2008 si sunt Road Atac,Pirelli daca nu ma insel

faza e ca imi aluneca amandoua in acelasi timp pe viraje si ieri la rond la Alba Iulia era sa o pun jos desi nu era inclinata tare

cineva imi sugera ca am presiunea prea mare in roti 2,2 pe fata respectiv 2,5 pe spate,dar eu nu cred sa fie asta problema.

cauciucurile par bune,cel putin fata.

de la ce alunecarea asta liniara?

ce cauciucuri sunt mai bune?sa facut vre un top?cat costa?gasesc sh pe undeva macar spatele?

 

Da-i numa pe youtube "VFR vick exhaust" si gasesti mai multe clipuri. Si

am avut vick exhaust, parerea mea e ca muzicalitatea e ok, dar suna prea tare. Una peste alta, mai bine iti iei una de pe ebay, cu tot cu teava de legatura, ca si aia te va costa vreo 150 de lei daca iei numai toba de la vick.

 

Iti erau incalzite gumele de ti-o alunecat ? Si eu presiunea la fel pe roti ca si tine, si o guma pe spate mai veche putin, si n-am avut probleme de genu asta. Probabil ar trebui sa le schimbi cu unele de fabricatie mai recenta, sunt destui care vand pe motociclism.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-i numa pe youtube "VFR vick exhaust" si gasesti mai multe clipuri. Si

am avut vick exhaust, parerea mea e ca muzicalitatea e ok, dar suna prea tare. Una peste alta, mai bine iti iei una de pe ebay, cu tot cu teava de legatura, ca si aia te va costa vreo 150 de lei daca iei numai toba de la vick.

 

Iti erau incalzite gumele de ti-o alunecat ? Si eu presiunea la fel pe roti ca si tine, si o guma pe spate mai veche putin, si n-am avut probleme de genu asta. Probabil ar trebui sa le schimbi cu unele de fabricatie mai recenta, sunt destui care vand pe motociclism.

 

erau incalzite gumele ca meresesem toata ziua prin oras.

am zis sa mi iau costumul si sa ma dau mai tare,in caz ca pic sa fiu protejat.

ma ales ca mi am pus si buloane ...

 

Da-i numa pe youtube "VFR vick exhaust" si gasesti mai multe clipuri. Si

am avut vick exhaust, parerea mea e ca muzicalitatea e ok, dar suna prea tare. Una peste alta, mai bine iti iei una de pe ebay, cu tot cu teava de legatura, ca si aia te va costa vreo 150 de lei daca iei numai toba de la vick.

 

Iti erau incalzite gumele de ti-o alunecat ? Si eu presiunea la fel pe roti ca si tine, si o guma pe spate mai veche putin, si n-am avut probleme de genu asta. Probabil ar trebui sa le schimbi cu unele de fabricatie mai recenta, sunt destui care vand pe motociclism.

 

erau incalzite gumele ca meresesem toata ziua prin oras.

am zis sa mi iau costumul si sa ma dau mai tare,in caz ca pic sa fiu protejat.

ma ales ca mi am pus si buloane ...

post-46672-0-33513600-1342629127_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, toba nu e de vanzare.

 

cauciucuri de 4 ani... nu ar trebui sa alunece in halul asta

acum depinde si de temperatura, cat de repede se incalzesc, desi cred ca vorbim basme.

oricum, eu am , si recomand cu caldura, Pilot Road 2. a aparut intre timp si Pilot Road 3. are S3RJ, si e foarte multumit.

nu tin minte sa-mi fi fugit spatele sau fata vreodata. mai sunt vreo 2-3 mm pana la buza, si s-au comportat exemplar, ploaie, frig, uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Imi vand VFR-ul 750 F, model 1996.

Inmatriculata prima data in Romania in 04.2011. 2 proprietari. Eu si amicul de la care am cumparat-o.

Iulie 2011 - Primul proprietar - schimbate ambele anvelope cu unele noi, schimbat filtru aer, montat ungator lant facut in casa.

Mai 2012 - eu - schimbat ulei si filtru (Motul/Hiflo), curatat si reglat carburatoarele, filtru benzina nou, lichid racire nou.

Defecte optice - vedeti prima poza.

Accesorii - Suport complet cutii Nonfango (top si laterale) + 2 cutii mari aferente. Una dintre ele eu o folosesc ca topcase in oras.

Motocicleta se vinde fiindca nu o folosesc si sta degeaba.

1750 euro.

Contact - popescu (punct) mihailraul (arond) yahoo (punct) com

- 0765 42 66 15

post-3763-0-77163500-1342640773_thumb.jpgpost-3763-0-28507000-1342640711_thumb.jpgpost-3763-0-60887400-1342640716_thumb.jpgpost-3763-0-98034600-1342640720_thumb.jpgpost-3763-0-77887900-1342640725_thumb.jpgpost-3763-0-49139400-1342640732_thumb.jpgpost-3763-0-99757100-1342640736_thumb.jpgpost-3763-0-64834300-1342640742_thumb.jpgpost-3763-0-57770900-1342640748_thumb.jpgpost-3763-0-59733700-1342640755_thumb.jpgpost-3763-0-36721300-1342640760_thumb.jpgpost-3763-0-17142000-1342640778_thumb.jpgpost-3763-0-67724500-1342640781_thumb.jpgpost-3763-0-57681800-1342640785_thumb.jpg

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

erau incalzite gumele ca meresesem toata ziua prin oras.

am zis sa mi iau costumul si sa ma dau mai tare,in caz ca pic sa fiu protejat.

ma ales ca mi am pus si buloane ...

 

 

 

erau incalzite gumele ca meresesem toata ziua prin oras.

am zis sa mi iau costumul si sa ma dau mai tare,in caz ca pic sa fiu protejat.

ma ales ca mi am pus si buloane ...

 

daca mai vrea cineva buloane le face cineva la strung si costa 3 mil,gata de montat adica cu suruburi cu tot.

omu a masurat inainte pt ca la vfr avand carena trebuie sa fie mai lungi,duble aproape fata de celelalte modele.

mie mi sa parut decent pretul

impartasesc aici pt ca eu am cautat mult si bine buloane pt hondita mea si nu am gasit decat pe ebay pe la 200 e si avea doar o amarata de poza ca titlu de prezentare.

Editat de zis_ungureanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea optima in roti e data in manual, nu stiu de ce insista unii sa afle de pe la "prieteni".

 

Iar cu buloanele (crashpad) facute la strung, vezi sa nu-ti indoaie si chestia in care sunt fixate. Mi-e ca sunt mai tari buloanele alea decat cadrul, iar bratul fortei... Ma rog, vorbesc prostii, cu siguranta au fost calculate ca si rezistenta a materialului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, am mai vazut un topic al userului deusex1, nu stiam ca ei sunt. imi place cum lucreaza dar...nu mi-a raspuns nimeni la intrebari/posturi de la ei. pana acum...

 

inteleg ca tu ti-ai facut la ei crashpad-urile..? intrebare: cu rezervorul de racire ce au facut? inlocuit cu altul la forma dorita sau dat gaura in el si lipit cu silicon?

 

Eu am VFR750, nu a fost problema cu rezervorul... Cel mai bine cauta-i la telefon, daca nu raspund pe forum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum verific daca functioneaza regulatorul de tensiune a VFR-ului? daca accelerez motorul, intensitatea trebuie sa fie mai mare... la lumina? si daca scot bornele de la batarie se opreste motocicleta, sau functioneaza motorul in continuare?:unsure: va rog, un raspuns un sfat este bine venit! Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Total FOARTE dezamagit de sisitemul de racire al motocicletei si aici nu este vorba de oras,din contra la mers pe autostrada si chiar patzit a 2 a oara... Intors de la mare temperatura afara peste 34 de grade C,coada la Fetesti unde se plateste taxa de autosrada ,motorul ajunge la 105 grade C si porneste ventilatorul,platesc taxa si plec ajung in viteza a 6 a dupa mai bine de 10 de km parcursi cu o viteza constanta de 150 km/h ( 6000-6200 Rpm) motorul avea 108 grade C si ventilatorul mergea in continuare,repet dupa mai bine de 10 Km parcursi :angry: ....scad viteza undeva la 120 de km/h (5200-5500 rpm) ,mers constatnt inca 4-5 km temperatura motorului incepe si scade dar nu mai jos de 102 grade si in continuare ventilatorul mergea incontinu de cand am plecat de la Fetesti,apoi cresc viteza din nou la 150-160 de km/h si din nou temepratura urca usor la 108 grade C...reduc merg constant la 130 si opresc la prima benzinarie pt pauza....pornit iarasi la drum dupa 15 minute de pauza temperatura motorului avea 77 de grade(ventilator logic oprit) si urcand la aceias viteza de 150-160 km/h temperatura motorului nu a urcat mai mult de 93-94 de grade C.In oras ajuns temperatura lucra normal ,ventilatorul pornea la 105 grade C ,racea pana la 98-99 grade C si se oprea....turatii ceea ce e drept nu mai mari de 5000 si ciclul continuand fiind in oras .

Acum ce (cuvant urat) a gandit Japonezul ala cu sistemul asta de racire ? daca pornesti la drum de ex autostrada cu ventilatorul pornit(105 grade C) motorul sa nu se raceasca ? ba din contra sa creasca temperatura (3 grade)....nu mi s`a mai intamplat asa ceva pana acum cu restul motcicletelor conduse ,ceea ce e drept aveau radiatoarele in fata ! dar nu ma asteptam o data cu turatie mai mare si viteza tot mai mare aerul sa nu raceasca ....chiar nu ma asteptam ....sincer la sistemul de racire au cam comis`o cu radiatoarele alea laterale si cu radiatorul de ulei care pare destul de ascuns...

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciudat rau cu temperatura ta...

la mine sta la 84 pe autostrada a 6'a 6000 rpm - 140km/h

si la 120 si la 160 cam la fel e.

dar daca merg cu 100 intr-a 6'a cam sta sa ajunga pe la 100 grade.

si cam aceeasi este temperatura si la 35+ grade afara si la 25+

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Total FOARTE dezamagit de sisitemul de racire al motocicletei si aici nu este vorba de oras,din contra la mers pe autostrada si chiar patzit a 2 a oara... Intors de la mare temperatura afara peste 34 de grade C,coada la Fetesti unde se plateste taxa de autosrada ,motorul ajunge la 105 grade C si porneste ventilatorul,platesc taxa si plec ajung in viteza a 6 a dupa mai bine de 10 de km parcursi cu o viteza constanta de 150 km/h ( 6000-6200 Rpm) motorul avea 108 grade C si ventilatorul mergea in continuare,repet dupa mai bine de 10 Km parcursi :angry: ....scad viteza undeva la 120 de km/h (5200-5500 rpm) ,mers constatnt inca 4-5 km temperatura motorului incepe si scade dar nu mai jos de 102 grade si in continuare ventilatorul mergea incontinu de cand am plecat de la Fetesti,apoi cresc viteza din nou la 150-160 de km/h si din nou temepratura urca usor la 108 grade C...reduc merg constant la 130 si opresc la prima benzinarie pt pauza....pornit iarasi la drum dupa 15 minute de pauza temperatura motorului avea 77 de grade(ventilator logic oprit) si urcand la aceias viteza de 150-160 km/h temperatura motorului nu a urcat mai mult de 93-94 de grade C.In oras ajuns temperatura lucra normal ,ventilatorul pornea la 105 grade C ,racea pana la 98-99 grade C si se oprea....turatii ceea ce e drept nu mai mari de 5000 si ciclul continuand fiind in oras .

Acum ce (cuvant urat) a gandit Japonezul ala cu sistemul asta de racire ? daca pornesti la drum de ex autostrada cu ventilatorul pornit(105 grade C) motorul sa nu se raceasca ? ba din contra sa creasca temperatura (3 grade)....nu mi s`a mai intamplat asa ceva pana acum cu restul motcicletelor conduse ,ceea ce e drept aveau radiatoarele in fata ! dar nu ma asteptam o data cu turatie mai mare si viteza tot mai mare aerul sa nu raceasca ....chiar nu ma asteptam ....sincer la sistemul de racire au cam comis`o cu radiatoarele alea laterale si cu radiatorul de ulei care pare destul de ascuns...

Parerea mea este sa-ti iei TOT sistemul de racire la puricat. Uita-te dupa orice: pori, densitatea-nivelul-concentratia fluidului de racire, functionarea termostatului. Fa-ti o verificare atenta, pentru ca intr-adevar, ajunge la o temperatura mult prea mare pentru regimul acela de mers. In oras e ok, daca iti sta intre 94-98 grade cu ventilatorul pornit, dar in afara nu e normal sa treaca de mai mult de 84-86 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...