Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

La mine nu se aude asa ceva deci banuiesc ca nu-i normal. Cati km are motorul? Ar putea sa fie lantul de distributie ? Pe la straini, pe forum, am vazut ca unii si-au pus un intinzator reglabil dar aia aveau in jur de 100000 km parcursi. Cel mai sigur insa-i un mers la un specialist... parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

L:\\Intake.bmp[/img]'3243785']

asa ceva (specialist) este greu de gasit:)

 

motoru are 34000km. nu cred ca e lant/intinzator, pentru ca nu e un sunet metalic. seamana cu o supapa, sau poate ceva actionat de presiune/vid...ceva de genu asta.

 

Exista, pe capacul incintei cu filtrul de aer, o clapeta de plastic actionata vacumatic zic ei in carte ca se deschide peste 5500 rpm.

Poate acea clapeta nu functioneaza cum trebuie freaca de ceva sau valva solenoid nu comada cum trebuie.

 

e o idee pe neauzite si nevazute. daca ne intalnim joia viitoare ca asta nu am reusit sa ajung scheletul de laborator va poate face

o demonstratie auditiva pentru tacanitul lanturilor de distributie la V-TEC.

 

Bine ca am luat si bujiile in calcul pentru schimb. Ce bujii sunt recomandate?

 

NGK - CR9-EHIX-9

 

asa ceva (specialist) este greu de gasit:)

 

motoru are 34000km. nu cred ca e lant/intinzator, pentru ca nu e un sunet metalic. seamana cu o supapa, sau poate ceva actionat de presiune/vid...ceva de genu asta.

post-65263-0-32484100-1348781055_thumb.jpg

post-65263-0-33951200-1348781061_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia aceea, "flapper valve" cum i se mai spune, este printre primele, din lungul sir de modificari facute de mine: pur si simplu deconecteaza furtunul, obtureaza- si fa-i o proba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sugruma intrarea aerului la turatii mici si medii plus reduce usor zgomotul motorului. Dezactivarea valvei aduce un putin extra suflu in puterea motorului aceeasi plaja de turatii ... zic unii ... dar ce conteaza daca-i adevarat, sunetu-i bestial :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P VFR-ica de vanzare

 

hmm, suna plauzibil. Incerc in weekend sa investighez, ridic rezervorul sa vedem ce se intampla pe acolo. Mersi mult pentru informatii tudorp28.

 

Si...ce rol are valva asta? Aduce un plus de intake air peste 5500rpm? sau...altceva?

 

Modificari Reversibile

 

 

rezultatul este ... o satisfactie a controlului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P VFR-ica de vanzare

 

 

 

Modificari Reversibile

 

 

rezultatul este ... o satisfactie a controlului

 

Ce rol are aceasta modificare? :rolleyes:

 

Tin sa va anunt ca astazi am culcat de pe loc si eu putin motorul in curte. Cum s-a intamplat? M-am invartit putin cu el in curte, iar la un moment dat am ajuns intr-un punct mort, unde n-am mai avut cum sa virez + pamant denivelat sub mine care nu ma lasa sa dau inapoi + iarba uda. Am incercat putin cate putin sa-l dau inapoi pana m-am culcat si eu si el pe partea dreapta...motorul s-a oprit imediat (foarte util senzorul acesta de inclinare), am oprit contactul, iar acum primul instinct a fost sa-l ridic. Daca puteam bineinteles?! :scratch: Dupa 2 incercari, la a 3-a deja mi-am focusat toata forta si am reusit sa-l ridic de jos...grea dihania :bounce:! Pagube 0, prostie maxim. :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am saltat-o putin in sus de ghidon, si am pus imediat piciorul stang ca si suport sub ea. Mai ridicam putin si o asezam si mai bine pana am reusit sa o pun dreapta. :)

 

Cred ca in pozitia din filmulet o ridici de ghidon si de suportul de la scarita pasagerului nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa se ridica o motoreta. oricine o poate ridica prin metoda asta :

 

 

Ideea e buna, circumstantele sunt diferite. Madam ridica mobra intr-o postura ideala, suprafata uscata si spatiu de jur imprejur. :cheers:

 

In viata reala se intampla adesea sa scapi mobra fix unde n-ar trebui. Acum 3 ani am scapat un Ducati pe gheata, un ST4. Sa vezi ce comic este atunci cand incerci sa aplici metoda din filmulet iar mobra nu face altceva decat sa alunece mai departe :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am reusit niciodata sa o ridic de unul singur... :rusinica: Ce-i drept imi lipsesc si muschii dar incercand sa ma opintesc in ea mai rau as fi frecat carenele. Nici spatiu suficient sau suprafata buna nu aveam (pietris sau nisip) si tocmai d'aia am preferat sa cer ajutor. Nu-i cool dar a fost mai sanatos pt carene. Acu mi-am inaltat seaua si spatele si o pot tine mai bine intre picioare si, ca precautie, mi-am montat si niste crash pad-uri "home made" si sanatoase. Din fericire insa, de cand am facut cele de mai inainte amintite, n-am mai reusit s-o scap. Oricum cred ca-s exceptii cei ce n-au trantit mobra macar o data asa de botez :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine, sunt si exceptii de la regula :) normal ca nu ai cum sa faci asta pe gheata sau cand nu ai loc sa te asezi cu trebuie langa ea sa o ridici. de zgariat carenele mai rau, in mod normal, nu ar trebui, pentru ca e usor sa o faci sa ajunga cu cauciucul pe pamant, iar dupa aia impingi in el, nu in carene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he ... eu nu stiu daca am 65 de kg si totusi am ridicat motorul meu de jos(l-am gasit trantit intr-o seara); e vorba mai mult de experienta(nu neaparat in ridicat motorul de jos, adica nenorocul de a cadea mai des) si tehnica, cam la fel cum e si cu ridicatul pe cricul central ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti...voi cum va conservati motorul iarna? Stau la curte, dar din pacate nu am un garaj sau o magazie unde l-as putea pune. Am doar husa pentru el.

 

Care dintre aceste placute de frana vi se par ok? Am nevoie de ambele seturi pentru fata.

 

Imi poate spune cineva care este diferenta dintre sinterizate si organice? Thx :cheers:

 

Goldfren - http://www.motovip.r...20fata_3972.htm

Ferodo - http://www.motovip.r...%20fata_653.htm

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul tau cred ca cel mai simplu ar fi sa o suspenzi pe ceva gen 2 paleti si sa o pui pe cricul central, iar peste sa faci un cadru metalic cat mai bine izolat(gen tabla cu polistiren lipit pe interior), fara husa, poate doar cu ceva incalzire daca ai posibilitatea; am vazut o treaba de genu la un tip care avea chopper, omul chiar pusese si calorifer in garaj(modificase traseul de la centrala ca sa incalzeasca si garajul), daca nu doar un mic garajel cat mai etans(astfel incat sa nu ajunga apa sub motocicleta, apa aia va creste umiditatea aerului si risti sa te trezesti cu motorul ruginit in diferite zone in primavara) ... ar trebui sa fie de ajuns.

 

La placute sincer sa fiu nu mi-as lua nici unul nici altul ... daca ferodo is cele mai de (cuvant urat) iar goldfrein-ul sunt si mai ieftine => ca-s si mai de (cuvant urat). Mergi pe ceva mai bunisor gen Carbone lorraine, EBC, Brembo, Nissin, Galfer ...diferenta la bani nu e foarte mare, in schimb ai sa cresti foarte mult durata de viata a discurilor, deci ce e mai ok: "Un set de placute cu 20-50 de lei mai scump?" sau "Un set de discuri schimbat la jumatatea din durata normala de viata" Pret discuri nu stiu daca am nimerit exact modelul tau dar vad ca discurile astea merg la toate VFR-urile de 800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe spate am apucat de mi-am pus Goldfren si astept sa se mai aseze putin placutele (nu prea-mi place cum tin).

 

Referitor la Brembo, am tot cautat pe internet si nu gasesc. Nu caut eu unde ar trebui? :(

 

Am gasit aici :makeout:http://rycymoto.ro/piesenoi/product.php?id_product=111

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu sinter franezi mai bine dar "roade" mai mult placuta din disc. Ma rog, daca nu te dai racing organicele sunt foarte ok.

O placutza buna pe un disc fara santuri prea mari ar trebuie sa inceapa sa tina excelent in cativa zeci de km.

 

Pe spate am apucat de mi-am pus Goldfren si astept sa se mai aseze putin placutele (nu prea-mi place cum tin).

 

Referitor la Brembo, am tot cautat pe internet si nu gasesc. Nu caut eu unde ar trebui? :(

 

Am gasit aici :makeout:http://rycymoto.ro/piesenoi/product.php?id_product=111

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P VFR-ica de vanzare

 

 

 

Modificari Reversibile

 

 

rezultatul este ... o satisfactie a controlului

 

 

hmm am citit articolul cu modificari reversibile si am intrebari suplimentare:

- pe furtunul ala care vine la valva "vine vaccum", nu? asta inseamna ca in mod normal, la peste 5000rpm, vaccum-ul devine indeajuns de puternic si deschide valva, oferind un plus de intake air, nu? Pai atunci, daca eu deconectez furtunul, inseamna ca valva nu se va mai deschide niciodata, nu?

- se mentioneaza acolo un flatspot la 5000rpm? nu imi este foarte clar la ce se refera, insa mi-a aprins un bec in cap: si la mine am observat ca exista o zona, cu aproximatie pe la 2500rpm +/- 500rpm unde parca nu mai accelereaza. Adica daca tin acceleratia intr-o anumita pozitie constanta, motorul accelereaza usor pana la acel punct de rpm unde stagneaza, si ca sa urce mai sus trebuie sa mai "adaug" acceleratie. E vorba de acelasi lucru, sau asta e altceva? E ca un punct de ne-liniaritate intre comanda de acceleratie si raspunsul motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect la prima intrebare, in sensul ca valva nu va mai fi actionata. Valva, atunci cand este actionata, inchide una din cele 2 cai de er in cutia filtului de aer - de aceea se spune ca valva respectiva sugruma respiratia motorului la turatii mici si medii. Motivele introducerii acestei valve este legata se pare de norme de poluare in detrimentul performantei... zic unii :what:

Tot ce stiu e ca am facut aceste modificari si merge motorelul ca uns :laugh:

 

Salutare,

 

pt cei ce se plang de comoditatea seii, iata ce poate face user-ul moto_dan ( /index.php?/user/68420-moto-dan/ ). Am vrut sa nu mai sprijin tancul la franari si i-am cerut sa u inalte in fata gen motoarelor Tenere. Desi am primit-o luni, n-am avut ocazia s-o calaresc din motive de sanatate dar lucrarea arata excelent si pielea este de mai buna calitate fata de cum a fost anterior (modificata de darian). I-am cerut deasemenea s-o faca mai putin flashy fata de cum fu inainte.

Tot la moto_dan am avut si casca pt o operatie de izolare fonica. Rezultatul aici: /index.php?/topic/683145-reconditionez-interioare-casti-moto/page__view__findpost__p__3243832

Abia astept sa pot :moto:

post-41410-0-73074400-1349246986_thumb.jpg

post-41410-0-53813400-1349246987_thumb.jpg

post-41410-0-10985300-1349246988_thumb.jpg

post-41410-0-82955800-1349246988_thumb.jpg

post-41410-0-55359000-1349246989_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm am citit articolul cu modificari reversibile si am intrebari suplimentare:

- pe furtunul ala care vine la valva "vine vaccum", nu? asta inseamna ca in mod normal, la peste 5000rpm, vaccum-ul devine indeajuns de puternic si deschide valva, oferind un plus de intake air, nu? Pai atunci, daca eu deconectez furtunul, inseamna ca valva nu se va mai deschide niciodata, nu?

- se mentioneaza acolo un flatspot la 5000rpm? nu imi este foarte clar la ce se refera, insa mi-a aprins un bec in cap: si la mine am observat ca exista o zona, cu aproximatie pe la 2500rpm +/- 500rpm unde parca nu mai accelereaza. Adica daca tin acceleratia intr-o anumita pozitie constanta, motorul accelereaza usor pana la acel punct de rpm unde stagneaza, si ca sa urce mai sus trebuie sa mai "adaug" acceleratie. E vorba de acelasi lucru, sau asta e altceva? E ca un punct de ne-liniaritate intre comanda de acceleratie si raspunsul motorului.

 

Ideea cu Vaccum-ul si valva de primire suplimentara a aerului e urmatoarea:

 

Pozitia de repaus a clapetei este DESCHIS. In momentul pornirii motorului pompa de vacum intra in functionare si "suge" aerul actionand valva si inchizand clapeta paina in momentul in care turatia ajunge la cele 5500 rpm.

La 5500 rpm solenoid Valva intrerupe vaccumul catre membrana clapetei si aceasta revine in pozitia normala de deschis.

Astfel ca daca se deconecteaza furtunul clapeta va ramane tot timpul deschisa.

Vaccumul pe intreaga durata a functionarii motorului are aceeasi intensitate de suctiune.

"Flat spot" este un comportament sugrumat al motorului in care ai senzatia ca da rateuri sau nu trage destul.

Daca graficul puterii e crescator pana la 5000 acolo devine plat dupa care creste iarasi.

E o senzatie cam naspa cand se intampla in curba fenomenul asta, confera nesiguranta in controlul motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...