Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am primit ieri capacul monopost si un tankbag...Genti laterale nu vreau, daca o fii, o sa ma rezum la un rucsac si tankbag pt plimbari mai lungi.

Eu nu ma pot bucura prea mult de capacul monopost, fiindca am montat mereu suportul de caseuri, dar ma bucur de plimbari :P.

 

Legat de becul pentru rezerva, la mine dupa ce se aprinde mai am in jur de 1,5 litri. La inceput am facut pana de benzina de doua ori. Acum intru la benzinarie cum ajunge acul pe rosu, nu ma mai ghidez dupa bec.

Editat de MetalWarrior
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti...la intoarcere am sesizat ceva ciudat. Am turat pana undeva la 8000 de rotatii in a doua si am luat mana brusc din acceleratie...eee...in acel moment am auzit un rateu, un POC in toba, insa initial nu am stiut daca-i de la mine si am accelerat din nou, rezultatul fiind acelasi. Are ceva oare? Mai citeam pe un forum si cica ar fi normal fenomenul la decelerari bruste, dar totusi... :blink:

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu ma pot bucura prea mult de capacul monopost, fiindca am montat mereu suportul de caseuri, dar ma bucur de plimbari :P.

 

Legat de becul pentru rezerva, la mine dupa ce se aprinde mai am in jur de 1,5 litri. La inceput am facut pana de benzina de doua ori. Acum intru la benzinarie cum ajunge acul pe rosu, nu ma mai ghidez dupa bec.

 

Azi am fost si am inmatriculato pe numele meu, i-am montat monopostul si am dat o tura. Cred ca va trebui sa-i schimb cat de curand lantul, pare uzat inegal :D

 

Apropo, am pierdut un surub mare de la carena, probabil a fost prost strans dupa revizie. Sa incerc sa-mi iau de la repr Honda sau exista alternative mai facile? Multzam !

post-11570-0-23941800-1349987755_thumb.jpg

post-11570-0-75056500-1349987797_thumb.jpg

post-11570-0-65948600-1349987819_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti...la intoarcere am sesizat ceva ciudat. Am turat pana undeva la 8000 de rotatii in a doua si am luat mana brusc din acceleratie...eee...in acel moment am auzit un rateu, un POC in toba, insa initial nu am stiut daca-i de la mine si am accelerat din nou, rezultatul fiind acelasi. Are ceva oare? Mai citeam pe un forum si cica ar fi normal fenomenul la decelerari bruste, dar totusi... :blink:

 

 

Azi am fost si am inmatriculato pe numele meu, i-am montat monopostul si am dat o tura. Cred ca va trebui sa-i schimb cat de curand lantul, pare uzat inegal :D

 

Apropo, am pierdut un surub mare de la carena, probabil a fost prost strans dupa revizie. Sa incerc sa-mi iau de la repr Honda sau exista alternative mai facile? Multzam !

 

Am facut o greseala de postare...

Baieti...la intoarcere am sesizat ceva ciudat. Am turat pana undeva la 8000 de rotatii in a doua si am luat mana brusc din acceleratie...eee...in acel moment am auzit un rateu, un POC in toba, insa initial nu am stiut daca-i de la mine si am accelerat din nou, rezultatul fiind acelasi. Are ceva oare? Mai citeam pe un forum si cica ar fi normal fenomenul la decelerari bruste, dar totusi... :blink:

 

Este perfect normal - sunt gaze incomplet arse care se aprind pe circuitul de evacuare. Este sesizabil la frana de motor. Eu o fac intentionat in trafic, la intersectii, pt a-i avertiza pe soferi ca-s si eu prin preajma. Cand aj acasa, inainte de a intra pe alee, fac acelasi lucru si e ca si cum as arunca buzduganu' inainte pt a da de veste ca ajung acasa ;) . Inainte sa-mi anulez valva de aer proaspat (Pair Air Valve) facea ca o masina de raliuri, mai multe pocnituri insuccesiune rapida. Acu insa s-a redus nr lor semnificativ - cel mult 3 la o frana de motor mai lunga de la 6 mii de ture in jos.

 

...

Apropo, am pierdut un surub mare de la carena, probabil a fost prost strans dupa revizie. Sa incerc sa-mi iau de la repr Honda sau exista alternative mai facile? Multzam !

 

Poti scimba cu un surub de 10 + o saiba de plastic/cauciuc daca-l pui undeva mai ascuns vederii - eu l-am pus in partea stanga jos si pan-acum nu s-a aplecat nimeni sa-l vada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este perfect normal - sunt gaze incomplet arse care se aprind pe circuitul de evacuare. Este sesizabil la frana de motor. Eu o fac intentionat in trafic, la intersectii, pt a-i avertiza pe soferi ca-s si eu prin preajma. Cand aj acasa, inainte de a intra pe alee, fac acelasi lucru si e ca si cum as arunca buzduganu' inainte pt a da de veste ca ajung acasa ;) . Inainte sa-mi anulez valva de aer proaspat (Pair Air Valve) facea ca o masina de raliuri, mai multe pocnituri insuccesiune rapida. Acu insa s-a redus nr lor semnificativ - cel mult 3 la o frana de motor mai lunga de la 6 mii de ture in jos.

 

Ma speriasem. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti ma bucur ca ne-am vazut aseara; m-am mai linistit cu "zgomotul"...nu de tot (il tin sub observatie ) dar oricum sunt mai calm acum maine plec la Veliko, sper sa nu ploua (prea tare)

 

Si eu ma bucur ca ne-am vazut :)

 

Asfalt uscat si drum bun! Sa revii cu poze :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost si am inmatriculato pe numele meu, i-am montat monopostul si am dat o tura. Cred ca va trebui sa-i schimb cat de curand lantul, pare uzat inegal :D

 

Apropo, am pierdut un surub mare de la carena, probabil a fost prost strans dupa revizie. Sa incerc sa-mi iau de la repr Honda sau exista alternative mai facile? Multzam !

 

Foarte frumoasa motoreta! Iar numarul pica la fix pe ea :D

 

Lantul a trebuit sa-l schimb si eu cand am luat-o pe a mea.

Surubul, la dezmembrari il gasesti mai greu, ori pe ebay, ori la Honda. Am avut eu nevoie de niste doape de cauciuc care erau coapte si acelasi pret de il ofereau alternativele il oferea si Honda, asa ca le-am luat de la Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de piese honda, ce site-uri stiti de unde se pot comanda piese originale (OEM) honda, si se pot primi acasa (adica care au expediere si in Ro)? Eu stiu mai multe, insa cel mai ieftin pana acum este powersportsplus.com. alte hint-uri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ascultandu-l pe smoke cu nedormitul am dormit perfect

dar astazi m-a apucat bazdacul si am operat-o si i-am exorcizat tzacaneala.

 

O simpla sirma de siguranta ce tine arcul la locul lui in corpul intinzatorului de lant ( distributie ) nu statea cum trebuie

astfel permitand sa revina intinzatorul si sa permita tzacaneala.

 

Ac sper sa stea cuminte sa nu o mai apuce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plangea cineva ca nu mai are bucatica asta -> http://www.ebay.co.u...4#ht_798wt_1111

 

Parca S3RJ ...

S2RJ alright dar era vorba despre alt heat shield mai jos pe traseu si nu ca ii lipseste ci ca nu il mai poate monta in noua configuratie de tobe.

 

Nu am reusit sa postez in timp si textul asa ca :

 

In alta ordine de idei

 

atasez si niste ppoze pentru curiosii de tipul " ce e are inauntru? "

daca arcul nu este destul de tensionat lantul reuseste sa apese inapoi axul cu palpator al intinzatorului astfel producand o tzacaneala suparatorare.

 

Axul se extinde singur 3 cm si trebuie retras pentru a fi scos din motor.

Retragerea axului se face cu o surubelnita sau o scula facuta din tabla groasa de 1 mm.

Intreaga lungime necesita 4,5 ture de surubelnita.

Daca zgomotul se produce iar pentru comprimarea axului sunt necesare mai putin de 4.5 ture se poate tensiona arcul interior astfel ca pistonul sa

fie impins mai ferm. ( Este o operatiune de multa rabdare si macare de nervi dar gandul ca se scuteste dezasamblarea motorului inlocuire de garnituri si tot tacamul colateral si ceva injuraturi

ajuta mult )

post-65263-0-41813900-1350088016_thumb.jpg

post-65263-0-48643400-1350088033_thumb.jpg

post-65263-0-04634000-1350088057_thumb.jpg

post-65263-0-98274700-1350088075_thumb.jpg

post-65263-0-10093100-1350088182_thumb.jpg

post-65263-0-91886600-1350088203_thumb.jpg

post-65263-0-14771300-1350088236_thumb.jpg

post-65263-0-88222600-1350088311_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S2RJ alright dar era vorba despre alt heat shield mai jos pe traseu si nu ca ii lipseste ci ca nu il mai poate monta in noua configuratie de tobe.

 

Nu am reusit sa postez in timp si textul asa ca :

 

In alta ordine de idei

 

atasez si niste ppoze pentru curiosii de tipul " ce e are inauntru? "

daca arcul nu este destul de tensionat lantul reuseste sa apese inapoi axul cu palpator al intinzatorului astfel producand o tzacaneala suparatorare.

 

Axul se extinde singur 3 cm si trebuie retras pentru a fi scos din motor.

Retragerea axului se face cu o surubelnita sau o scula facuta din tabla groasa de 1 mm.

Intreaga lungime necesita 4,5 ture de surubelnita.

Daca zgomotul se produce iar pentru comprimarea axului sunt necesare mai putin de 4.5 ture se poate tensiona arcul interior astfel ca pistonul sa

fie impins mai ferm. ( Este o operatiune de multa rabdare si macare de nervi dar gandul ca se scuteste dezasamblarea motorului inlocuire de garnituri si tot tacamul colateral si ceva injuraturi

ajuta mult )

Ce ma bucur ca am distributie pe pinioane :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The new VFR's V4 VTEC-controlled intake and exhaust aren't the only areas where efforts were made to reduce noise. The engine's famed high-tech gear-driven valvetrain has been replaced with a new CamChain_200p.JPG'Silent' camchain drive that not only greatly reduces mechanical noise, but also reduces the engine's overall weight by nearly 3kg, for quieter, more civilised operation around town as well as for more relaxing long-distance rides. The system's two sets of dual tensioners are equipped with spring-loaded screw-action lifters that maintain steady pressure on the cam chains throughout the engine's wide rev range.

Another major benefit of this switch to chain-driven cams is the narrower valve angles made possible by the camshafts' smaller driven gears. This new 1.5-degree narrower included valve angle makes a significant contribution to the engine's more compact combustion chambers, helping to realise a higher filling rate, greater combustion efficiency and stronger overall power output.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci Tudor am inteles ca tu toamna nu dormi :)) si multumim pt poze in legatura cu intinzatoartele alea... .grrr belea mare cu ele vad eu :P dar acum sunt curios daca mai tzacane sau nu mai tzacane :),ai avut garnituri noi ale intinzatrului sau ai folosit silicon ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...