ThunderByte Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 (editat) in carte scrie 12000 km nu am depasit niciodata 6000km maintenanceVFR800.png remorcutele alea din rusia cica ar porni de la 2500$ bucata http://www.youtube.com/watch?v=SCPAGaj3Ux4 Nu remorca in sine e problema ci omologarea ei, etc ... vazusem pe aici in belgia una la 250 de euro, ce e drept model mai vechi dar tot remorca se cheama. http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/motoraanhanger-freebird-73066654.htm Editat Aprilie 18, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 omunegru22, cred ca dragos1972 nu facea referire la cum ai reusit sa scoti acel consum, ci la faptul ca ai scris ca ai facut consumul cu "doi pasageri", ceea ce inseamna ca ati fost 3 pe motocicleta, pilot si 2 pasageri ) Acum am vazut de abia ce am scris ))))) Asa e, mea culpa. Era vorba de 2 persoane pe motocicleta. buna .am o intrebare pt. cunoscatori:la cati km se schimba uleiul? Depinde de producator, calitatea uleiului si stilul de mers. Motul 7100, de exemplu, duce pana la 9000. Si de preferat, indiferent de nr de kilomterii parcursi, daca sta cu uleiul peste iarna, schimbat in primavara ulei + filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Care veniti maine la marsul moto din Bucuresti? Pana acum eu si a_diaconu mergem sigur dintre VFR-isti. Care mai mergeti? Facem si noi de-un mic grupulet de VFR-isti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 posibil sa vin si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 posibil sa vin si eu Daca te hotarasti ma anunti si pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 posibil sa vin si eu O sa fierbi balena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Nu zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 O sa fierbi balena ai sa razi dar folosesc balena zilnic in oras si fata de Vtec este 10 clase la capitolul racire, pana acum la temperatura de afara din oras la pornirea ventilatoarelor(sunt 2 nu 1 ca la VFR) nu cred ca se invart mai mult de 5 secunde si se opresc, radiatorul sti bine ca este in fata si destul de mare incat incap ditamai paletele de ventilatoare, acum sunt multumit de cum ruleaza in oras la temperatura asta si de cum se raceste.....dar mai vad eu la vara cand are sa fie 40 de grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 la VFR sistemul de racire desi pare subdimensionat [cu toate ca atunci cand lucreaza in parametrii optimi isi face treaba cu brio] este gandit asa din cauza constructiei mai speciale a motorului[ tolerante mici, o gramada de piese in angrenare in trenul de distributie, etc.] pentru a atinge rapid temperatura optima de functionare si a preintampina uzurile premature si chiar gripajele pieselor. La rece cand piesele sunt contractate tolerantele intre unele subansamble sunt la limita sau chiar sub pentru a reveni la nominal odata cu atingerea temperaturii normale de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Baieti ma luot de azi sa reglez si eu furca. Poate-mi dati si mie niste sfaturi ca nu prea reusesc sa o reglez. Am descoperit azi cand am vrut sa reglez semighidoanele, cel din stanga in mers mi se parea ca e mai in fata, ca acea crestatura de pe jugul superior nu este intre cele 2 semne de pe rezervor. Am incercat sa reglez semighidoanele cel din stanga e la maxim in spate si cel din dreapta e la maxim in fata si tot nu sunt drept. Dupa masuratori cu ruleta din diferite puncte am observat ca tubul din stanga al furcii este mai in fata decat cel din dreapta. Am slabit furca de la roata, am scos jugul superior, am slabit jugul de jos si nu reusesc sa o centrez. Furca nu pare lovita. Din cauza ca nu e centrata nici aripa fata nu sta dreapta. Cum as putea sa-i dau de cap? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) buna .in legatura cu racirea.de cand i am schimbat bujiile [dpr8ea-9 NGK] cu dpr9ea-9 NGK motorul nu se mai incalzeste asa de mult ca si inainte .nu stiu daca este un lucru bun sau rau.parerea voastra care este?multumesc.nu trece acul de un sfert de indicator. Editat Aprilie 19, 2013 de trogheru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) Acum am vazut de abia ce am scris ))))) Asa e, mea culpa. Era vorba de 2 persoane pe motocicleta. Depinde de producator, calitatea uleiului si stilul de mers. Motul 7100, de exemplu, duce pana la 9000. Si de preferat, indiferent de nr de kilomterii parcursi, daca sta cu uleiul peste iarna, schimbat in primavara ulei + filtru. Nu are nici o treaba calitatea uleiului cu numarul de km intre schimburi ... asta ar insemna ca la 300V intervalul e cat? 12.000? Baieti ma luot de azi sa reglez si eu furca. Poate-mi dati si mie niste sfaturi ca nu prea reusesc sa o reglez. Am descoperit azi cand am vrut sa reglez semighidoanele, cel din stanga in mers mi se parea ca e mai in fata, ca acea crestatura de pe jugul superior nu este intre cele 2 semne de pe rezervor. Am incercat sa reglez semighidoanele cel din stanga e la maxim in spate si cel din dreapta e la maxim in fata si tot nu sunt drept. Dupa masuratori cu ruleta din diferite puncte am observat ca tubul din stanga al furcii este mai in fata decat cel din dreapta. Am slabit furca de la roata, am scos jugul superior, am slabit jugul de jos si nu reusesc sa o centrez. Furca nu pare lovita. Din cauza ca nu e centrata nici aripa fata nu sta dreapta. Cum as putea sa-i dau de cap? Faptul ca aripa iti sta stramba e un efect secundar al faptului ca furca nu iti sta dreapta ... Slabeste tijele cromate in juguri(doar tijele nu si semighidoanele, sa ai de ce apuca sa o tragi la loc) si cu roata fata intre picioare tragi stanga sau dreapta ca sa o centrezi. Ti-ar mai trebui o a doua persoana care sa stea pe motor ca vada daca jugurile se aliniaza, sau poti sa o faci singur incercand cate un pic. S-ar putea sa nu stea daca o tragi cu suruburile slabe apoi ii dai drumu si sa trebuiasca sa ii strangi suruburile in timp ce o tii trasa ... sigur a avut un impact, acum nu stiu cat de grav ... eu l-am gasit pe al meu pe jos anul trecut, cazuse fix in semighidon si bratele nu mai erau paralele, s-a rezolvat in schimb destul de usor. Editat Aprilie 19, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) Nu are nici o treaba calitatea uleiului cu numarul de km intre schimburi ... asta ar insemna ca la 300V intervalul e cat? 12.000? Faptul ca aripa iti sta stramba e un efect secundar al faptului ca furca nu iti sta dreapta ... Slabeste tijele cromate in juguri(doar tijele nu si semighidoanele) si cu roata fata intre picioare tragi stanga sau dreapta ca sa o centrezi. Ti-ar mai trebui o a doua persoana care sa stea pe motor ca vada daca jugurile se aliniaza, sau poti sa o faci singur incercand cate un pic. S-ar putea sa nu stea daca o tragi cu suruburile slabe apoi ii dai drumu si sa trebuiasca sa ii strangi suruburile in timp ce o tii trasa ... sigur a avut un impact, acum nu stiu cat de grav ... eu l-am gasit pe al meu pe jos anul trecut, cazuse fix in semighidon si bratele nu mai erau paralele, s-a rezolvat in schimb destul de usor. O parere si despre fura mea? Ar fi mai bine sa dau roata jos, sa scot telescoapele, sa reglez jugurile la pozitie apoi sa montez iar telescoapele? Editat Aprilie 19, 2013 de a_diaconu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 O parere si despre fura mea? Ar fi mai bine sa dau roata jos, sa scot telescoapele, sa reglez jugurile la pozitie apoi sa montez iar telescoapele? Daca si jugurile sunt un pic trase singura sansa de a le pune drept e cu ele pe motor, oricum nu prea ai sanse sa le aliniezi fara amortizoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 O parere si despre fura mea? Ar fi mai bine sa dau roata jos, sa scot telescoapele, sa reglez jugurile la pozitie apoi sa montez iar telescoapele? Daca e ceee ce cred eu ... pote ti-e folositor video-ul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Daca e ceee ce cred eu ... pote ti-e folositor video-ul asta Asta e problema mea. Multumesc pt link. M-am lasat pagubas, nu am reusit. O sa merg la un service sa vad care e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Tu alegi ce faci, dar astea e in mod normal treaba de o faci singur acasa la o bere cu un amic ... pana acum vad ca te-ai descurcat cu restul problemelor si cred ca te-ai descurca si cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Ieri, dupa marsul moto, nu am rezistat si m-am apucat iar de furca. Cand am o mica problema la moto parca nu am stare. Asa ca m-am apucat si am desfacut toata furca. Am desfacut jugul superior, etrieri, aripa fata si am scos roata cu tot cu telescoape si jugul inferior. Am scos jugul inferior de pe telescoape si m-am apucat de masurat sa vad daca nu cumava este stramb. Nu este stramb sau lovit. Cu ocazia asta am verificat si rulmentii de la jug care sunt in stare buna si le-am mai bagat vaselina. Am slabit si piulita de la axul rotii si m-am apucat de montat. Dupa montare si centrare am rezolvat problema. Multumesc tuturor pt sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Voila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Dupa montare si centrare am rezolvat problema. Multumesc tuturor pt sfaturi. Din seria ... daca desfaci si cureti rezolvi problema ... dupa ca mi-am pus ulei sintetic ambreiajul patina la greu. Ca un inginer convins am desfacut ambreiajul l-am inspectat, masurat, curatat ... tot asa, am desfacut pana la ultimul surub sistemul hidraulic de actionare a ambreiajului, la fel, inspectat, masurat, curatat, lichid proaspat, aerisit ... tot tacamu. Dupa ce le-am montat toate la loc ambreiajul pare sa nu mai patineze, sau cel putin nu simt eu sa patineze. Asa ca uneori e bine sa mai desfaci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 VFR 750 de vanzare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Am dat ieri jos electromotorul sa vad in ce stare se afla. Din experienta voastra ce parere aveti? Cum se prezinta? Curatat de tot ce inseamna resturi de carbuni + depuneri si montat la loc. Acum merge foarte bine. Nu mai am nici o problema. Editat Aprilie 22, 2013 de stely_yoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 VFR 750 de vanzare ! Iar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Am dat ieri jos electromotorul sa vad in ce stare se afla. Din experienta voastra ce parere aveti? Cum se prezinta? Curatat de tot ce inseamna resturi de carbuni + depuneri si montat la loc. Acum merge foarte bine. Nu mai am nici o problema. Se prezinta f bine, perii colectori trebuiesc curatati bine si rulmentii/bucsele curatate si unse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Se prezinta f bine, perii colectori trebuiesc curatati bine si rulmentii/bucsele curatate si unse. Da, exact lucrurile astea le-am facut si se pare ca este ok acum...din fericire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.