Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

 

pai am dat de tine la un semafor, am vrut sa te intreb daca activezi pe aici, sa iti zic de joia la carol, dar s-a pus verde :)

Stiu de intalnirile de joi dar cand am timp nu se organizeaza si invers...tin si eu de ceva timp sa ajung pe acolo dar nu am reusit inca. Cu cea mai mare placere voi veni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

O posibila cauta poate fi platina care a ramas lipita. Ai in spatele pompei un capac negru, il desfaci si acolo ai platina, daca e intradevar aia poti sa o schimbi, exista kit de reparatie, in jur de 100 de lei ... sau o pompa Sh care e in jur de 50 de euro dar in general problema e platina asa ca mai bine schimbi kit-ul, la pompa sh cine stie in ce stare e.

Am desfacut pompa,sunt destul de oxidate contactele si platina,problema e ca am luat o pompa Sh si cu aia am probleme,pompa veche nu trage destula benzina.Mersi pentru sfat.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un VFr din 2003 voi ce parbriz folositi. Ieri am iesit la o tura si pe la 150 160 km/h m-a batut vantul destul de tare. In rest incepe sa-mi placa motorisca, insa nu prea ma stiu da cu ea mai ales in curbe eu fiind obisnuit cu 4 in linie si ss. Mai am doua genti laterale din textil care deca le pun vin cumva lipite pe tobe. A mai incercat careva genti laterale din textil pe vtec?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fol un mra vario touring care la viteze de pana-n 130 e ok ( adica pot merge in pozitie dreapta cu ceva turbulente) dar dupa aceea trebuie sa ma aplec peste rezervor. Pt viteze mai mari, probabil, un double buble ar fi mai potrivit.

Orice genti textile ar fi ok atata vreme cat nu ating nimic ce tine de evacuare ;)

Nu am exp pe ss dar mi se pare ok vfr-ul pe curbe. Pana sa mi-o patesc cu unul oprit in curba (si poc in fubdul lui), vedeam asfaltu-n curba de la cativa zeci de cm distanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o pauza de 3 ani ma alatur ca un proaspat posesor de VFR Vtech model 2004. Motorul are o evacuare Two Brothers (2 tobe) din care am fost foarte mirat sa aflu ca din ele doar una e activa... a 2-a e doar de decor. Mai are cineva experienta cu modelul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am mai facut si eu o tura de aprox 350 Km.

Traseul a fost: Bucuresti-Ploiesti-Valenii de munte-Cheia-Brasov-Retur pe DN1

 

Adaug cateva poze.

Motor ai, releu ai, aripa ai ... te doare la basca ... totusi in ultima poza vad o diferenta de nuanta la galbenul ala intre carena frontala si laterala, cea frontala pare mai inchisa la culoare; lasand la o parte faptul ca aripa e alba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva un releu de incarcare sh pentru vfr de unde pot sa iau? Am reusit sa schimb statorul dar se pare ca si releul e dus, incarca imediat ce pornesc mobra apoi pica. Are 5 cu 3 fire, merge si de CBR 954 de exemplu.

Editat de cips1277
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, cauta ceva tot cu 5 fire, preferabil de la motoare marisoare nu de cbr 125 ... eu am de Marauder, oricat de ciudat ar suna merge fara probleme, ba chiar e mai bun, suprafata de racire e mult mai mare. Evita sa iei relee de genul asta 715926.jpg(Mici si fara radiator)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motor ai, releu ai, aripa ai ... te doare la basca ... totusi in ultima poza vad o diferenta de nuanta la galbenul ala intre carena frontala si laterala, cea frontala pare mai inchisa la culoare; lasand la o parte faptul ca aripa e alba :)

Am vazut si eu ca in anumite unghiuri se vede partea din fata alta nuanta. De la mai multi vopsitori am inteles ca asa este galbenul, ca da anumite tente in diferite pozitii.

Faza e ca toate piesele au fost vopsite odata si cu acceasi vopsea. Nu-mi gasesc explicatie daca chiar este pretentios galbenul sau greseala de vopsire. Toate piesele au fost date cu filer sau fuler, nu stiu exact cum e termenul corect. Deci toate pisele au avut baza exact cum este aripa.

Referitor la aripa am uitat sa o duc la vopsit si a ramas asa, data doar cu filer.

Urmeaza sa o vopsesc dar sa vad cand are timp domnul vopsitor.

 

Stie cineva un releu de incarcare sh pentru vfr de unde pot sa iau? Am reusit sa schimb statorul dar se pare ca si releul e dus, incarca imediat ce pornesc mobra apoi pica. Are 5 cu 3 fire, merge si de CBR 954 de exemplu.

Eu am pus releu de Yamaha R1 2004.

Este un releu mare cu aripi de racire mari.

Incarca bine si nu se mai incinde ca celalalt.

Am dat pe el 250 lei SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva pe unde as putea gasi un inlcouitor pentru niturile de plastic ce fixeaza plasticele ?

3719b.jpg

De cate ai nevoie? Eu am unele, inlocuitori, cu capete ceva mai plate si late. Din nefericire nu-mi aduc aminte de unde/de la cine le-am luat :tomato: dar daca n-ai nevoie de prea multe-ti pot da eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva pe unde as putea gasi un inlcouitor pentru niturile de plastic ce fixeaza plasticele ?

Am cautat si eu de m-am plictisit, tot imi spuneau ca gasesc la magazine auto.

Mi-am bagat picioarele si mi-am luat de aici cateva http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/by-part-number/partnumber_5840/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu tot tot din targ din Vitan am luat doar ca nu sunt la fel ca cele de Honda de 10 lei buc dar sunt de aceleasi dimensiuni 6 si 8 mm....doar ca au cap de surubelnita dreapta sau stea si costa, atentie aici: 2 lei bucata :)) mai am vre`o 6-7 sub sha vi le dau cadou la urmatoarea Carol care ajung si eu..



Stai linistit alea de sub burta motocicletei in fatza, cele 2 oricum le rupi :) ca se umple cu mizerie si pamant...si nu mai ai cum sa le desfaci doar taiate iti recomand sub burta in loc de cele doua nituri de plastic le pot numi sa pui un soricel ... tine bine si nici nu se vede....

 

uite in poza ceva de genul doar ca nu e pe VFR ....am invatat si eu de la aia mai batrani :P

post-14727-0-52570600-1369080041_thumb.jpg

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci .. pana una alta mi-am luat de la TME .. sper sa fie ok http://www.tme.eu/ro/details/gr6080b/nituri/fixfasten/#

 

 

Ca idiotu am rupt vre-o 2 pana sa imi dau seama cum se desfac :)

Nu ești singurul :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o pauza de 3 ani ma alatur ca un proaspat posesor de VFR Vtech model 2004. Motorul are o evacuare Two Brothers (2 tobe) din care am fost foarte mirat sa aflu ca din ele doar una e activa... a 2-a e doar de decor. Mai are cineva experienta cu modelul asta?

Am avut eu dar le-am pus pana la urma pe cele originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o pauza de 3 ani ma alatur ca un proaspat posesor de VFR Vtech model 2004. Motorul are o evacuare Two Brothers (2 tobe) din care am fost foarte mirat sa aflu ca din ele doar una e activa... a 2-a e doar de decor. Mai are cineva experienta cu modelul asta?

Ciudat... La mine toate 4 tevile scot fum (si zgomot ;) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sunt sigur ca baiatul care mi`a facut mie coturile la evacuari ti le poate lega pe am2 fara mari probleme.... uite am pus o poza cu coturile lucrate(super lucrarea nu ma asteptam sa se sudeze si la noi in tara asa de bine) de el daca esti interesat iti dau numarul lui si eventual sa te duci sa vada lucrarea sa iti spuna tim,pul estimat si pretul daca esti interesat...



e pacat sa ti o toba degeaba !!!

post-14727-0-46272800-1369168829_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sunt sigur ca baiatul care mi`a facut mie coturile la evacuari ti le poate lega pe am2 fara mari probleme.... uite am pus o poza cu coturile lucrate(super lucrarea nu ma asteptam sa se sudeze si la noi in tara asa de bine) de el daca esti interesat iti dau numarul lui si eventual sa te duci sa vada lucrarea sa iti spuna tim,pul estimat si pretul daca esti interesat...

 

e pacat sa ti o toba degeaba !!!

E a nu stiu cata oara cand vad poza asta ... am facut si mai bine de atat, cand zic am facut ma refer la propria-mi persoana. Conteaza mult aparatul ... am facut galerii intregi cu suduri de genu avand un amarat de invertor cu kit de TIG montat pe el, telvin sau ceva ieftineala la 15 mil cu toate accesoriile. Acum ma oftic ca o singura poza la sudura am gasit facuta mai de aproape, si aia nefinisata.

 

Pana una alta, intradevar ar merge ceva facut sa utilizezi ambele tobe daca tot le ai montate ...

post-18053-0-87388000-1369173365_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am de gand sa fac, o sa o leg si pe a 2-a. Sunt curios cat de mult o sa afecteze comportamentul motorului cand o sa o activez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am de gand sa fac, o sa o leg si pe a 2-a. Sunt curios cat de mult o sa afecteze comportamentul motorului cand o sa o activez.

Nu stiu daca o sa afecteze ... in general efectul tobei asupra motorului e dat de compresia creata pe evacuare, dat fiind ca toba e deja sport, adica deja nu retine foarte mult din presiunea de pe evacuare. Conteaza si cum e construita toba, din ce stiu two brother nu au ceva care sa asigure o oarece compresie pe evacuare(o gatuire a traseului in interiorul tobei) asa ca diferenta nu cred ca o sa fie deloc sau nu o sa fie mare(ai sa pierzi ceva cuplu in ture joase si castigi putere in ture).

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...