Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Lungimea dintre dinte și brațul cheii

Daca o printezi pe un A4 e fix marimea ei. Ca idee, cheia in sine are cam 18 cm, bratul are cam 9.5 din interiorul cercului, interiorul mic(pana la primul pin) e de aprox 8.5cm diametru iar cel mare de 13(pinul 2).

 

post-18053-0-80376500-1497216447_thumb.jpg

 

» Post actualizat in 11 Jun 2017 21:34

Intre plasa cu gauri mari care se vede pe lateral si peretele exterior al tobei, nu stiu ce se afla.

Chiar si material fonoabsorbant daca ar avea, care e logica in cazul asta, daca ea e tunel gol din fata pana in spate ?

Teava care se vede "in departare" este direct iesirea din galerii.

Nu ar trebui sa faca ca mama dracului in cazul asta ?

E o camera de rezonanta, zgomotul e absorbit de pereti, presiune si ce ramane iese prin gaura finala. Tre sa recunosc ca e ciudata un pic toba aia, la mine o teava-sita e de diametrul tevii de intrate in toba.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Intre plasa cu gauri mari care se vede pe lateral si peretele exterior al tobei, nu stiu ce se afla.

Chiar si material fonoabsorbant daca ar avea, care e logica in cazul asta, daca ea e tunel gol din fata pana in spate ?

Teava care se vede "in departare" este direct iesirea din galerii.

Nu ar trebui sa faca ca mama dracului in cazul asta ?

 

Salut, toate tobele sport sunt un simplu burlan din fata pana in spate cu peretii captusiti cu material fono si termo absorbant. Nu exista altfel de labirinturi in interior cum te-ai astepta. Zgomotul e preluat de pereti cum ti-a zis si Thunder-Byte.

@Z3us, merci pt indicatie, eu nu stiam ca exista acea gaurica in cadru, cum am zis in prima postare mi se parea imposibil de ajuns la surubel.. chiar ma gandeam, wtf tre sa ridici motorul din caru sa reglezi relanti-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, am uitat sa precizez, in trafic...la drum intins 80-90 sta apa, dar azi la semafor mi-a curs putin antigel..pe la un furtunas, de atunci am urmarit apa, dar mai mult de 108 nu a trecut...si nici nu a mai curs antigel, tind sa cred ca s-a incalzit prea tare si a "transpirat" putin.

Editat de nycku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, am uitat sa precizez, in trafic...la drum intins 80-90 sta apa, dar azi la semafor mi-a curs putin antigel..pe la un furtunas, de atunci am urmarit apa, dar mai mult de 108 nu a trecut...si nici nu a mai curs antigel, tind sa cred ca s-a incalzit prea tare si a "transpirat" putin.

Probabil avea peste maxim in vas si excesul l-a dat afara. Daca ventilatorul merge cand trebuie nu ai de ce sa iti faci griji.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Este prima mea postare pe acest forum, sunt proaspat membru, si am nevoie de sfatul vostru.

 

Maine urmeaza sa iau in primire o Honda VFR 800 ABS, model 2009, si as vrea sa trec printr-un service ca sa ii fac o revizie. Proprietarul mi-a spus ca i-a facut reviziile anul trecut inainte sa o lase in garaj (acolo am si vazut si probat-o). Singura problema pe care am inteles ca o are este ca are "aer la ambreiaj", nu stiu exact ce inseamna asta. Aveti vreo recomandare? Orice zona e Ok, dar ideal ar fi Drumul Taberei - Militari.

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se incinge mobra tare rau pt ca ventilatorul vfr-ului merge in contra vant. Eu am schimbat paleta ventilatorului cu unul de la vtr ... acui alta treaba :)

Da asta nu inseamna ca nu se incinge seaua, in special in fata, daca ma intelegeti :crack:

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se incinge mobra tare rau pt ca ventilatorul vfr-ului merge in contra vant. Eu am schimbat paleta ventilatorului cu unul de la vtr ... acui alta treaba :)

Da asta nu inseamna ca nu se incinge seaua, in special in fata, daca ma intelegeti :crack:

 

Asta am observat si eu si mi se parea ciudat pe moment, dar m-am gandit mai bine si am realizat ca e ok.

In oras, cand mergi cu a 1-a si 20 km/h, motorul are 100 grade, ce s-ar intampla daca ventilatorul ar merge normal si ar trece prin radiator aerul mega fierbinte din zona motorului ?

Eu consider ca e gandit corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se incinge mobra tare rau pt ca ventilatorul vfr-ului merge in contra vant. Eu am schimbat paleta ventilatorului cu unul de la vtr ... acui alta treaba :)

Da asta nu inseamna ca nu se incinge seaua, in special in fata, daca ma intelegeti :crack:

lipeste folie de aluminiu pe sa dedesupt. o sa fii multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am observat si eu si mi se parea ciudat pe moment, dar m-am gandit mai bine si am realizat ca e ok.

In oras, cand mergi cu a 1-a si 20 km/h, motorul are 100 grade, ce s-ar intampla daca ventilatorul ar merge normal si ar trece prin radiator aerul mega fierbinte din zona motorului ?

Eu consider ca e gandit corect.

Judecand forma carenei, aerul trebuie sa faca o cale intoarsa spre inainte facand sa apara o anulare a fluxului natural prin radiator. Dar probabil japonezii au avut un motiv s-o faca asa. Pareri, pareri si opinii ... asta-i democratia :)

Multi utilizatori, me included, au mers contra solutiei Honda iar acum ventilatorul, cand porneste, o face pt perioade scurte de timp.

 

lipeste folie de aluminiu pe sa dedesupt. o sa fii multumit.

Multumesc pt sugestie - nu mi-a venit in minte dar voi incerca.

 

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am observat si eu si mi se parea ciudat pe moment, dar m-am gandit mai bine si am realizat ca e ok.

In oras, cand mergi cu a 1-a si 20 km/h, motorul are 100 grade, ce s-ar intampla daca ventilatorul ar merge normal si ar trece prin radiator aerul mega fierbinte din zona motorului ?

Eu consider ca e gandit corect.

Sunt de acord cu tine, e gandit bine. Ventilatorul porneste de obicei cand mai mult stai pe loc, si in loc sa traga aer fierbinte de la motor si sa-l sufle pe radiator, ventialtorul trage prin radiator aer rece din exterior si-l sufla sub carene. Faza ca e invers fata de suflul natural n-are nici o treaba, la un mers de peste 40 la ora ventilatorul nu porneste niciodata ca sa zici ca se pune "contra" curentului de aer produs de mersul motocicletei spre inainte.

 

Aicisa cineva nene din Australia confirma. http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/forums/topic/59979-radiator-fan/#comment-709665

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce benzina folositi la VFR ?

Citisem o postare pe un grup de facebook acum cate momente si spunea cineva cum se alege benzina in functie de ratia compresiei motorului.

Intre 9:1 si 10:1 benzina de 95. Ce e peste 10:1 benzina de 98,99,100, etc.

Pana in prezent am pus doar de 95. Habar nu am cum merge cu restul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia cu benzina e una interminabila, ca si cea despre uleiuri, antigel, presiune in cauciucuri, etc.

Multi discuta sdar habar nu au ce inseamna acea cifra octanica de fapt..

Orice benzina care exista pe piata la ora actuala satisface mai mult decat cu brio cerintele motoarelor noastre. Daca va faceti griji ganditi-va ce s-ar face cei din USA unde benzina e cu cifra octanica si mai mica decat in Europa.

 

p.s. - da ce ziceti ca in Franta deja nu mai exista la pompe benzina care sa nu contina etanol in proportie de min 10% sau mai mult. Am mers cu de-aia la masina si nu s-a intamplat nimic.

 

Da. Cifra octanica reprezinta proprietatea carburantului de a se auto aprindere, se ia cu cifra octanica 0 motorina care se autoaprinde cand e sub presiune si cu cifra 100 benzenul, care nu se auto-aprinde nici sa-l fwti. O cifra intre 0 si 100 reprezinta proprietatea mai mare sau mai mica a acelei benzine de a se autoaprinde.

Da, normal, cu cat raportul de compresie e mai mare cu atat exista riscul ca amestecul sa se autoaprinda inainte de a da bujia scanteie, asta ducand la detonatii.

Dar diferenta intre o benzina de 95 si una de 98 (de 100 e dooar o laba la picior de lemn de marketing, ala nu e CO 100) e insesizabila.

Daca n-ai simtit nici o detonatie cu benzina de 95 sau sa nu-ti mearga motorul rotund probabil inseamna ca 100% n-o sa simti nici cu o benzina de 98.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord cu tine, e gandit bine. Ventilatorul porneste de obicei cand mai mult stai pe loc, si in loc sa traga aer fierbinte de la motor si sa-l sufle pe radiator, ventialtorul trage prin radiator aer rece din exterior si-l sufla sub carene. Faza ca e invers fata de suflul natural n-are nici o treaba, la un mers de peste 40 la ora ventilatorul nu porneste niciodata ca sa zici ca se pune "contra" curentului de aer produs de mersul motocicletei spre inainte.

 

Aicisa cineva nene din Australia confirma. http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/forums/topic/59979-radiator-fan/#comment-709665

Cu cateva postari mai jos decat cea quot-ata de tine sunt alte opinii (unul chiar cu 2 bicle) dar, cum ziceam, este vorba de preferinte. Din propria-mi experienta, motorul meu merge mai rece (nu c-as putea face eu diferenta la atingere) cunform termometrului din bord iar ventilatorul abia daca-l mai sesizez cand merg in oras - inainte de schimbare era un constant companion cu zgomotul lui.

Cum ziceam, sunt doar opinii - cine doreste stock ... let them keep it :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia despre benzina poate fi interminabila ,doar teoretic.

Practic insa eu am observat ca atunci cand bag de la Petrom am explozii mai puternice in toba(se aude intr un mare fel),motorul are mai multa forta dar fac mai putini km ,cand bag de la MOL e mai lesinata mobra dar fac si cu 50 km in plus la un plin.

Stiu ca teoretic ar trebuii sa fie exact invers ca asa ii logic dar eu asta am observat de cate ori bag carburant.

Precizez ca si la masina sunt diferente mari intre benzinarii ,referitor la cati km fac cu un plin,la Rompetrol se aprinde becul rosu la 900 km,fata de Lukoil la 750 km astea fiind extremele.intre ele fiind restul benzinariilor.


» Post actualizat in 04 Jul 2017 21:28

Ce ai mai facut?

astept sa vad suruburile de reglare al farurilor.Adevarul este ca nici farul nu stiu cum se da jos.ma uit ca mata in calendar ,de fiecare data ma duc pregatit in garaj cu trusa de scule,frontala si beri si tot dau roata ,beau berile si uit de ce venisem :))

Ca tot veni vb de lumini auxiliare : e problema cu luatul talonului ca la masina ? dar pt xenon ?

ca ma gandeam sa ma duc la LUV sa cumpar xenon sai dau omului banul sa mi instaleze xenonul si cu ocazia asta imi regla si farurile :)

Poti monta Proiectoarele pe prinderea aripi fata.

Asta am in plan "nu stiu cand"

- 4 suruburi mai lungi

- 4 distantiere "suruburile de prindere a aripi sunt pe 2 cote -au un distantiere-"

- 2 platbande de AL facute pe comanda in functie de prinderea proectorului.

 

Urmeaza sa umblu si eu la reglaj far, dar reusesc in weekend te anunt

 

Mai am in plan: priza12 v+usb+volmetru

 

Si acum status la problema de incarcare,

 

Primul defect: a crapat statorul " 2 faze arse " dupa care a crapat releul ...

 

Soluti: schimbat stator si releu :) 14.45v incarcare cu farul aprins, cand intra ventilatorul mai scade "14.1-13.8 "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am mai facut nimic...nu am avut timp...

Acum sunt in concediu, probabil peste 2 sapt ma apuc sa schitez... Sa vad exact ce proiectoare cumpar..tot ce am scris mai sus se afla in plan..nu am o data fix.😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...