Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Aparatoare d'aia as fi vrut sa-mi pun si eu - imi facea varza geanta spate si placa de sustinere. In schimb am prelungit suportul de numar cu o bucata de palstic - arata naspa dar nu-mi mai murdareste spatele.

Cea din carbon insa-i scumpa rau :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu te urtica... eu is din ala de o duce la mecanic pentru orice. Au trecut niste ani buni de cand am pus mana ultima oara sa fac un schimb de ulei. Oricum, we asta tre' sa dau o carena jos... ma uit sa vad si daca e ce ai nevoie in acel kit de suruburi, te anunt.

 

Legat de aparatoare, am inteles ce ai vrut sa spui, numai ca acel tip cum e la Ducati, la MT09 sau R1200GS nu stiu sa fie dedicata si pentru VFR. Tocmai de aia am pus linkul cu ce vazusem si eu mai demult cand am cautat ceva de genul. Daca gasesti ceva asemanator dedicat VFR, baga link aici.

Pai este clar ca nu exista ceva "dedicat vfr ului" ca altfel isi punea Ciprinakos :)

Eu intrebam poate a adaptat cineva ceva ,a facut o romaneasca si arata si bine si este si practica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista vreo modalitate de a porni ventilatoarele mai devreme de 106 grade de cat pornesc in mod normal la un VFR 800?

Multumesc.

La voi la cat porneste? La mine o ia din loc la 105 grade si se opresc pe la 98 sau,ma rog, mai jos nu coboara.Mai tot timpul aoa sta intre 101 si 103 grade, e normal sa stea asa sus? Pana acum n-am iesit din Bucuresti prea mult, azi fac un drum pana la Giurgiu si inapoi,sa vedem daca se schimba ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparatoare d'aia as fi vrut sa-mi pun si eu - imi facea varza geanta spate si placa de sustinere. In schimb am prelungit suportul de numar cu o bucata de palstic - arata naspa dar nu-mi mai murdareste spatele.

Cea din carbon insa-i scumpa rau :)

https://www.aliexpress.com/item/Universal-Motorcycle-Fender-Modified-adjustable-rear-wheel-cover-Motorcycle-back-mudguard-for-MSX125-MSX-SF-125/32834363805.html

prinderea din ce am studiat pana acum ai puteao face din surubul ala de pe butuc ce are o clema de prinde furtunele de frana.

» Post actualizat in 15 Apr 2018 10:19

post-46672-0-60823100-1523787520_thumb.jpgpost-46672-0-61689600-1523787531_thumb.jpgpost-46672-0-06224100-1523787553_thumb.jpg

https://www.aliexpress.com/item/Universal-Motorcycle-Fender-Modified-adjustable-rear-wheel-cover-Motorcycle-back-mudguard-for-MSX125-MSX-SF-125/32834363805.html

prinderea din ce am studiat pana acum ai puteao face din surubul ala de pe butuc ce are o clema de prinde furtunele de frana.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt link.

Momentan am alte prioritati iar mobra-i doar de calarit. Doar de la SMAEB as vrea, dac-oi gasi, niste capete de ghidon - ale mele lipsesc. Poate-n toamna voi studia problema.

Drumuri bune su fara evenimente neplacute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am schimbat doua fireblade-uri si un FJR in cautarea unui motor ideal. Momentan am un VFR 800 din 2002 si e super ok motorul, V4, trage, se aude si se vede bine.

Din cauza asta as vrea sa il pastrez, dar inainte sa investesc niste banuti in el ( alta sa, crash pad-uri, tobe etc ), as vrea sa stiu daca se merita sa il dau si sa iau un vtec din 2012(cel mai nou model care pastreaza forma). Din cate am observat nu prea sunt diferente majore intre modele, in special la motor si sasiu ..... Prima mea motocicleta a fost un fireblade din 2005, apoi un fireblade din 2007, si modelul din urma a fost "tweak-uit", greutate redusa etc.

Daca sunt posesori de VFR, sunt anumite modificari la modelele mai noi pentru care se merita sa fac upgrade? sau sunt aproximativ similare ?

 

Ms ptr timp si sugestii.

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca deja ai un VFR, de ce ai mai lua unul?

Si daca e ca o religie, de ce nu unul facut dupa '14? Faruri cu LED, mansoane incalzite din fabrica, VTEC mai prietenos (zic review-urile, nu am avut placerea sa il testez pe cel pre-2014) si cu 10 kg mai usoara (parca). Si prinderi pentru cutii integrate, nu te mai complici cu suporti, daca estetica e importanta. Cred ca si suspensia e diferita (spatele are preload ajustabil "remote").

 

In plus, arata mult mai bine decat modelul vechi. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut mai multa lume ce cauta sa si inalte pozitia pe vfr 800 fi

am gasit solutia asta care pare mai decenta ca si pret.poate ajuta pe cineva info.

https://www.ebay.co.uk/itm/Handle-bar-Risers-for-Honda-VFR750-VFR800-Fi-Model-1988-2001-41mm-forks/152947652902?hash=item239c63f926:g:vAIAAOSw1R1arB~L


» Post actualizat in 16 Apr 2018 20:32

am vazut mai multa lume ce cauta sa si inalte pozitia pe vfr 800 fi

am gasit solutia asta care pare mai decenta ca si pret.poate ajuta pe cineva info.

https://www.ebay.co.uk/itm/Handle-bar-Risers-for-Honda-VFR750-VFR800-Fi-Model-1988-2001-41mm-forks/152947652902?hash=item239c63f926:g:vAIAAOSw1R1arB~L

Eu eram pe net in cautare de piulite cromate pt prezoanele de la roata spate.Stie cineva ce alte capace as putea pune sa nu dau milionul pe astea ?

https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-VFR-800fi-Dressing-kit-Rear-wheel-and-swing-arm-Chrome-bungs-nut-covers/323173320080?hash=item4b3ea18590:g:N60AAOSw-dBTvuRx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, astea par cele mai ok inaltatoare de ghidon.

Mai exista si varianta cu ghidon lat, asa cum are BB. Pozitia e mai ok dar deranjeaza la mersul in oras, la strecuratul printre masini. Cred totusi ca e ok daca tii motocicleta doar pentru calatorii in afara. Kitul se gaseste si pe Louis.

 

Pilulitele alea le-ai gasit la pret foarte bun. Nu le-am vazut mai ieftine de atat. Dar nu stiu daca merita deranjul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, astea par cele mai ok inaltatoare de ghidon.

Mai exista si varianta cu ghidon lat, asa cum are BB. Pozitia e mai ok dar deranjeaza la mersul in oras, la strecuratul printre masini. Cred totusi ca e ok daca tii motocicleta doar pentru calatorii in afara. Kitul se gaseste si pe Louis.

 

Pilulitele alea le-ai gasit la pret foarte bun. Nu le-am vazut mai ieftine de atat. Dar nu stiu daca merita deranjul.

Eu am gasit astea pe aliexpres https://www.aliexpress.com/item/20pcs-lot-17mm-19mm-Universal-Car-Wheel-Hub-Lugs-Nuts-Bolts-Rims-Cover-Dust-Protective-Cap/32821941567.html?priceBeautifyAB=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am gasit o solutie de reparat un starter clutch spart (problema frecventa la vfr750 - pana in '97). Cu 3 suruburi si 3 piulite si ceva rabdare se pot re-consolida cele 3 sectoare din piesa rupta, scutind o investitie de 1000 ron in piesa noua (din dezmembrari se vinde prima si oricum poate ceda, cand isi atinge pragul dat de greseala tehnologica a unei gauri de ungere supradimensionata).

Materialul este casant, are duritatea unui rulment, nu se poate interveni cu "cusatura metalica" sau sudura. De asemenea, nu se poate aplica un "colier/bucsa" pe exterior, deoarece acolo sunt polii cititi de bobinele de aprindere pentru sincronizare. Solutia este folosirea pieselor existente, completand rolul functional initial cu rolul structural de consolidare.

Initial, cele 3 suruburi scurte tin capacul pe "rulment" - strangere la cuplu si loctite (pentru fixarea in filetul din material casant). Solutia mea a fost gaurirea completa a tablei din "spate" a piesei cu burghiu de 8mm, apoi frezarea suplimentara a celor 3 gauri in zona dinspre centrul piesei. Apoi am preparat 3 suruburi nimbus - prin realizarea unui con spre filet - prin strangere - frezarea excentrica din tabla va forta suplimentar sectorul de rulment spre centru. Pe fata, am pus capacul pe pozitie - suruburile insa au o cota de 0.5mm relativa la gaurile din "capac" - care este la fel din material tratat termic, grosime 3mm in zona plata - canelurile vin pe arborele motorului. Pentru a anula gradul de libertate al suruburilor relativ la gaurile din capac - am preparat din nou 3 piulite prin frezarea unui con de 45 grade pe jumatate din hexagon. In ultima etapa - se taie capul nimbusului pana ramane 1.5mm (pentru a nu atinge de pinionul primar din spatele starter-clutch) , se scurteaza suruburile si se securizeaza pentru a nu se desface piulitele - am preferat mecanic, nu cu loctite.

Atasez ceva poze, nu am toate detaliile, dar cred ca s-a inteles principiul de catre cine are problema cu demarorul la vfr.

*solutia merge cu conditia sa nu existe uzuri pe role. atentie - nu comandati kitul de reparatie inainte de a desface motorul - nu rezolva nimic sa inlocuiesti rolele si arcurile, daca este sparta carcasa piesei.

Mda, vad ca nu se mai pot uploada poze pe forum (dupa o absenta de 5-6 ani e totusi o surpriza). PM pentru cine e interesat si trimit pe mail.


» Post actualizat in 19 Apr 2018 11:32

am gasit attach files button.

post-271-0-23328700-1524137518_thumb.jpg

post-271-0-74149900-1524137528_thumb.jpg

post-271-0-19277400-1524137535_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-46672-0-45339100-1524245553_thumb.jpgpost-46672-0-66538800-1524245564_thumb.jpgpost-46672-0-94365400-1524245577_thumb.jpgpost-46672-0-25587400-1524245593_thumb.jpg

 

Am facut o iesire zilele aste in BG si scopul proiectoarelor de 80w x2 din dreptul oglinzilor a fost atins.

Sunt atat de vizibil de nu mai trebuie sa folosesc sunetul motorului.

Cele de jos 20w x 2 au rolul doar pe timp de ceata si le am pus la un buton separat sa le folosesc doar cand este ceata.

Astazi mi am montat si leduri spate pozitie semnal si frana ca de la atatea bagaje nu mi se mai vede stopul si risc sa dea unul peste mine .


» Post actualizat in 20 Apr 2018 17:49


» Post actualizat in 22 Apr 2018 20:51

Este o greseala in siteul ala. 5w se foloseste pt furcile USD cu setari complete. Pt furca de VFR trebuie 10w sau 15w cum am pus eu.

cati ulei trebuie la furca ?este ulei special banuiesc.vre o marca ceva anume?

la vfr 800 fi trebuie pe langa semeringurile pt furca si semeringuri de praf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cati ulei trebuie la furca ?este ulei special banuiesc.vre o marca ceva anume?

la vfr 800 fi trebuie pe langa semeringurile pt furca si semeringuri de praf

457ml de ulei in fiecare tub sau 130mm camera de aer.

Ulei poti sa pui ce marca vrei tu, vascozitatea sa fie 10W daca o vrei standard sau 15W daca o vrei mai tare. Acum doi ani am ales sa pun 10W, dar am scazut camera de aer cu 10mm, adica am pus mai mult ulei pentru a intari suspensia. Anul asta am ales sa schimb arcurile cu unele progresive de la Wirth cu 10W si cantitatea corecta de ulei.

Eu am simeringurile de praf originale, inca sunt in stare buna, nu vad de ce sa le inlocuiesti daca sunt inca bune si nu ruginite.

La simeringurile de ulei, la fel, pui ce marca vrei tu, important este sa le montezi corect si cu grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NVS mersi de raspuns

Tu ti le ai servisat singur banuiesc

Am sunat acum la Motorfly in Ploiesti si ma pune pe langa semeringurile de ulei si cele de praf (135 lei) sa inlocuiesc si cuzinetii 150 de lei care pe langa manopera 150 si ulei 65 ma duce la 500 lejer.ca cica la mobra mea cu 70 mii km nu au cum sa mai fie buni .

Mai avea putin pana sa mi sugereze sa schimb mobra cu una mai noua eventual 2017 :)

Ma gandesc sa schimb eu cuzinetii si uleiul si am gasit si un tutorial pt vfr chiar daca numai cu poze.

http://pemotoare.ro/revizia-furcii-moto-pas-cu-pas/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am facut suspensia la Cesar din Bucuresti - desi-s din C-ta. Are service-ul Grand Garage sau ceva de genul... Partea buna-i ca-l gasesti numai seara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am o problema.

Sub sa in partea din spate exista cateva fire electrice.

Chestia este ca am 2 fire desfacute care nu stiu de unde sunt.

Toate becurile si semnalele functioneaza.

Stie cineva?

Multumesc.

» Post actualizat in 01 May 2018 13:57

Am atasat si foto.

» Post actualizat in 01 May 2018 14:07

De fapt cablul cu mufa este de tot rupt si nu stiu de unde vine.

» Post actualizat in 01 May 2018 18:03

Am descoperit.

Este cablul si firele de la becul de la numar.

» Post actualizat in 01 May 2018 18:15

Am descoperit.

Este cablul si firele de la becul de la numar.

post-11970-0-31653400-1525183007_thumb.jpg

post-11970-0-39550700-1525183025_thumb.jpg

post-11970-0-27998600-1525183657_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NVS mersi de raspuns

Tu ti le ai servisat singur banuiesc

Am sunat acum la Motorfly in Ploiesti si ma pune pe langa semeringurile de ulei si cele de praf (135 lei) sa inlocuiesc si cuzinetii 150 de lei care pe langa manopera 150 si ulei 65 ma duce la 500 lejer.ca cica la mobra mea cu 70 mii km nu au cum sa mai fie buni .

Mai avea putin pana sa mi sugereze sa schimb mobra cu una mai noua eventual 2017 :)

Ma gandesc sa schimb eu cuzinetii si uleiul si am gasit si un tutorial pt vfr chiar daca numai cu poze.

http://pemotoare.ro/revizia-furcii-moto-pas-cu-pas/

Am servisat-o singur.

Cuzinetii pot sa fie uzati, nu ai cum sa stii ce gasesti inauntru. Eu am preferat sa ii verific si sa ii schimb ulterior daca este cazul. Nu a fost, dar acum stiu ca pentru urmatoarea servisare am de schimbat si cuzinetii. Asta e bine cand faci cu mana ta, ca stii ce ai facut si ce ai de facut dupa.

Daca ti-au sugerat sa le schimbi pe toate, mai incearca la alt service sau pune mana si cumpara sculele necesare si spor la treaba.

Uite un video pentru furca de CBR 600, este aproximativ aceeasi furca, daca scoti fisele celor doua furci, vei observa diferenta. La VFR este mai simpla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a pus careva pompa de frana radiala? Se simte vreo imbunatatire substantiala?

 

Am ocazia sa iau o pompa de frana radiala si eram curios daca merita deranjul cu schimbatul lichidului de frana, aerisire si tot ce trebuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a pus careva pompa de frana radiala? Se simte vreo imbunatatire substantiala?

 

Am ocazia sa iau o pompa de frana radiala si eram curios daca merita deranjul cu schimbatul lichidului de frana, aerisire si tot ce trebuie...

Aaaaaaaaah, da. Doar ca eu am schimbat toata fata si aveam si etrieri sa ajute pompa aia. Initial a venit cu pompa normala, apoi la cateva luni dupa ce am schimbat fata am pus si pompa radiala si am vazut diferenta imediat. Nu stiu cum se comporta pe configuratia stock dar mai mult ca sigur ai sa vezi totusi o diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mi au sosit piulitele la set de 21 bucati

le am montat si imi place la nebunie cum arata :)post-46672-0-35269500-1526375360_thumb.jpgpost-46672-0-49867700-1526375370_thumb.jpg

daca este cineva interesat dau din ce mi a ramas din set cu 5 lei bucata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine!

Am vazut pe ebay set ce contine si capacel pt gaura aia din butuc - aprox. 11 lire.

 

Ai facut ceva cu filtrul ala de de benzina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...