almostcyborg Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Extraordinar arata. Ai lacuit-o sau asa e originala vopseaua ? 'Burta' ii vopsita ? Vorbesc de carenajul negru, cel de sub stickerul cu 'VFR'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Are cineva idee unde as putea sa gasesc un tinichigiu bun care sa-mi confectioneze niste suporti pentru gentile laterale? Sau, in alta ordine de idei, are cineva de vanzare suportul de prindere pentru 2 genti laterale Givi Simply E450? Atasez poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Pentru consum exagerat merita facuta o sincronizare a injectoarelor (tot cu ceasuri ca la carb se face). Atentie la ce scrie in manual, nu va duceti la unul care "stie el" si nu se uita pe manual. Ca nu e chiar standard procedura. Diferenta la a mea a fost destul de mare: cam 2 litri la 100 km la regimuri comparative de mers. E bine de avut bujii si filtru de aer cat mai noi la momentul sincronizarii. Zi-ne te rog persoana/service-ul pe care le recomanzi pt asta.Si costuri aproximative. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 @ almostcyborg: E clar vopsita, in 3 nuante diferite, a fost cazuta saraca de vreo 2 ori, dar mecanic e perfecta. Stie cineva care ar fi un pret corect pentru revopsire totala ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Pai, nu vreau sa gresesc, 100 de ml de vopsea, ii cam 40-50 de lei aci la Cluj. Cred ca e nevoie de vreo 400 de ml de vopsea, ca se dau mai multe straturi. Pe urma daca nu-ti poate salva, sau acoperi stickerele cele cu VFR de pe carenele inferioare, si cele cu Honda 'inaripate' de pe rezervor, iti vor trebui originale, care toate 4 costa cam 180 de lei, comandate de afara, sau poate mai este reprezentanta Honda bikes aci in Romania. Asta daca esti tipicar. Apoi mai adaugi manopera, lac, diluant hartie abraziva si ce mai e nevoie. Poate te lamureste mai bine altcineva ce o vopsit mai recent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 an2002,44000 km,pneuri bune,kit distributie de 1400 euro,ulei motor motul,simeringuri furci,placute frana,fuel commander,xenon,geanta 25l baxter,parbriz givi touring,impecabila. o vand - 4000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 salut.care stiti niste acte de vfr750 de prin 1987-1990 de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Intrebare pentru cei care detin modelul 2000 si li s-a ars unul din becurile spate (pozitie/frana): de unde va cumparati becuri? Eu am cautat pe louis si polo .....si nimic. Am vazut ca sunt niste becuri speciale. Atat de speciale ca de abia l-am gasit pe google ca sa atasez o poza ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 (editat) Revino-ti! Nu toate chestiile se gasesc la louis si polo. Iar becurile astea nu-s ceva specific moto. Du-te la orice magazin de piese de masini straine (sa tina si piese de auto Honda) cu becul vechi. Eu personal ultima oara am luat din Bucuresti de la Paneuro sau ceva de genul, pe Sos Titulescu de la Pta Victoriei spre Banu Manta, insa inainte sa ajungi la primul semafor (ala unde se face stanga catre Gara de nord). Pe dreapta la parterul blocului. Intrebare pentru cei care detin modelul 2000 si li s-a ars unul din becurile spate (pozitie/frana): de unde va cumparati becuri? Eu am cautat pe louis si polo .....si nimic. Am vazut ca sunt niste becuri speciale. Atat de speciale ca de abia l-am gasit pe google ca sa atasez o poza ) Am scris cateva posturi mai sus, am dat un link la userul respectiv de pe mototziclism.ro Cesar e userul. Zi-ne te rog persoana/service-ul pe care le recomanzi pt asta.Si costuri aproximative. Merci. Editat Mai 29, 2011 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 @almostcyborg: Multumesc Unde pot sa gasesc niste crash pad/bars pentru VFR 750 din 97? Caut si nu gasesc. Ceva care sa protejeze carenele si motorul/cadrul de sliding. Adica sa fiu sigur ca nu vor fi atinse carenele . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Iar becurile astea nu-s ceva specific moto. Du-te la orice magazin de piese de masini straine (sa tina si piese de auto Honda) cu becul vechi. Daca nu e un bec specific moto atunci probabil voi gasi usor. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 (editat) Daca nu e un bec specific moto atunci probabil voi gasi usor. Merci Gasesti aproape l orice magazin de piese auto, ial cu tine ....costa intre 8 si 12 Ron bucata. Editat Mai 30, 2011 de stefanbh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Trebuie putina atentie...becul este cu doua filamente (unul pt. stop frana, si unul pt. pozitie)...Cu un filament se gaseste destul de usor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Gasesti aproape l orice magazin de piese auto, ial cu tine ....costa intre 8 si 12 Ron bucata. Multumesc. Am gasit pana la urma la un magazin de piese auto care aduce modelul asta. E 10 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Intrebare pentru cei care detin modelul 2000 si li s-a ars unul din becurile spate (pozitie/frana): de unde va cumparati becuri? Eu am cautat pe louis si polo .....si nimic. Am vazut ca sunt niste becuri speciale. Atat de speciale ca de abia l-am gasit pe google ca sa atasez o poza ) daca mai ajungeti in magazine de piese auto, acest model de becuri este si pentru Subaru....e mai usor pentru vanzatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 am eu la magazin becuri d-alea.e 2 lei unul,si este universal pt auto si moto asiatice.nu le mai cauta pe net,ca te complici.din 3 magazine auto,unul tre sa aiba asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 daca mai ajungeti in magazine de piese auto, acest model de becuri este si pentru Subaru....e mai usor pentru vanzatori. Dn Gherman, ti am vazut motorul la intrunirea de la Gilau ...pfaaa m au bagat in boala manetele tale de frana si ambreiaj , foartee faine la cat ai ajuns pana la urma cu ele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 manetele au fost luate cu exact cat scrie acolo, livrarea m-a mai costat 10 lire, au venit in 2 saptamani, sub forma de cadou (pentru a nu plati taxe vamale). depozitul e in Hong Kong, oricum poti sa alegi culori si la manete si la butoanele de reglaj, au fost foarte prompti oamenii. Cand am desfacut pachetul m-am speriat, am crezut ca au gresit, dar totul s-a potrivit perfect, si ai vazut cum arata.....pe mine ma satisface partea de reglaje, mai mult decat estetica. e-bay manete frana VFR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrei Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 (editat) Am scris cateva posturi mai sus, am dat un link la userul respectiv de pe mototziclism.ro Cesar e userul. Cesar asta este cumva Balamuc? app de becuri pt stop, se gasesc si in reteaua al padrino... eu am luat de al universitate vis-a-vis de intercontinetal... intr-adevar sunt becuri standard aceleasi ca al subaru si daca-mi amintesc bine si de nissan... app de consum, mi-am facut o programare la united motors, la Masinuta, care mi-a spus clar.... toba nu creste consumul, iar cel mai probabil are nevoie de o recalibrare a supapelor, si poate un filtru de aer stock( desi nici filtrul sport actual de pe motoreta nu tb sa creasca cu 3% consumul)... pe langa astea nu stiu cum verifica amestecul de aer - benzina, dar si asta o va face... el stie cum... voi ce parere aveti? iar Cesar nu stiu cine e dar mi-a dat niste informatii foarte ciudate, (ca merge infranata(insa nu e asa), ca uleiu nu e bun (300 v), lantu se incalzeste domne? )... spunea sa-i pun solutie de curatat injectoare... care dupa parerea, nu doar a mea, nu face nimic... mi-a recomandat toba stock si filtru de aer stock (filtru de aer intr-adevar poate crestec onsumul dar nu cu 3% si nu in regimul de 5000 rpm ... Int-radevar teoria lui este buna dar nu pt 3% consum , si nu inc azul motoretei mele... tind sa cred ca Cesar este Balamuc... parerea mea este ca Masinuta o va rezolva chiar daca e mai scump, si mai este Bogdan de la padure Baneasa care si el e f bun mecanic.. Motoreta va fi in curand pusa la vanzare dar dupa ce rezolv problema cu consumul, si probabil dupa ce schimb ambreiajul ... cu toate astea rezolvate probabil un 2200-2400 E... nu vreau s-o vand decat ca si cand as cumpara-o eu, si cat mai aproape de stare perfecta de functionare... Editat Mai 31, 2011 de alexandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Care aveti VFR 94-97 si aveti chef de surubalit 15 minute ? Vreau sa depistez o eventuala problema legata de modul in care se incalzeste motorul la pornirea la rece. Am impresia ca gaura de by-pass de pe termostat ii prea mare si lasa prea mult lichid de racire sa circule spre radiator, facand incalzirea motorului mai lenta, implicit consum si uzura motor accentuata. Termostatul de la a mea nu inchidea total, lasand sa scape lichid spre radiator, am rezolvat pilind metal din varful axei centrale, ca apoi arcul sa impinga mai tare placa oscilanta si sa etanseze. Ca sa cercetez mai mult, am astupat gaura de by-pass cu cositor, sa observ mai indeapoape procesul de incalzire (test). Ceea ce e de facut e sa dati carena laterala dreapta jos (1 surub hex, si 5-6 suruburi rapide) si sa verificati modul in care se incalzeste furtunul ce iasa din termostat si merge in radiator: treptat, sau instant dupa un oarecare timp de functionare a motorului la ralanti. S-ar putea sa trebuiasca sa schimb termostatul, dar pana atunci vreau sa stiu cum se comporta al vostru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) Balamuc, Masinuta, oamenii nume reale nu au? Cum te adresezi... "domnu' Masin, puteti sa reparati"? Nu pot sa raspund la intrebare ca nu stiu cine e Balamuc. In rest, pareri sunt multe, zi si tu cum a iesit, desigur daca nu vrei sa-ti strici sansele de a o vinde. Cesar asta este cumva Balamuc? app de becuri pt stop, se gasesc si in reteaua al padrino... eu am luat de al universitate vis-a-vis de intercontinetal... intr-adevar sunt becuri standard aceleasi ca al subaru si daca-mi amintesc bine si de nissan... app de consum, mi-am facut o programare la united motors, la Masinuta, care mi-a spus clar.... toba nu creste consumul, iar cel mai probabil are nevoie de o recalibrare a supapelor, si poate un filtru de aer stock( desi nici filtrul sport actual de pe motoreta nu tb sa creasca cu 3% consumul)... pe langa astea nu stiu cum verifica amestecul de aer - benzina, dar si asta o va face... el stie cum... voi ce parere aveti? iar Cesar nu stiu cine e dar mi-a dat niste informatii foarte ciudate, (ca merge infranata(insa nu e asa), ca uleiu nu e bun (300 v), lantu se incalzeste domne? )... spunea sa-i pun solutie de curatat injectoare... care dupa parerea, nu doar a mea, nu face nimic... mi-a recomandat toba stock si filtru de aer stock (filtru de aer intr-adevar poate crestec onsumul dar nu cu 3% si nu in regimul de 5000 rpm ... Int-radevar teoria lui este buna dar nu pt 3% consum , si nu inc azul motoretei mele... tind sa cred ca Cesar este Balamuc... parerea mea este ca Masinuta o va rezolva chiar daca e mai scump, si mai este Bogdan de la padure Baneasa care si el e f bun mecanic.. Motoreta va fi in curand pusa la vanzare dar dupa ce rezolv problema cu consumul, si probabil dupa ce schimb ambreiajul ... cu toate astea rezolvate probabil un 2200-2400 E... nu vreau s-o vand decat ca si cand as cumpara-o eu, si cat mai aproape de stare perfecta de functionare... Editat Iunie 2, 2011 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrei Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Balamuc, Masinuta, oamenii nume reale nu au? Cum te adresezi... "domnu' Masin, puteti sa reparati"? Nu pot sa raspund la intrebare ca nu stiu cine e Balamuc. In rest, pareri sunt multe, zi si tu cum a iesit, desigur daca nu vrei sa-ti strici sansele de a o vinde. Nu am de ce sa-mi stric sansele de a o vinde... programarea la service e meircuri.... weekendul asta am avut un drum de 420 km pt care am calculat 6.5 % .... sincer am ramas foarte surprins... si daca intrebi de cel mai bun mecanic de la United Motors majoritatea iti vor raspunde..... Masinuta... am uitat numele imi cer scuze .... avand in vedere ca nu am avut treaba cu service-urile pana acum... in continuare cred ca ar fi tb sa consume mai putin avand in vedere regimul in care am mers... tr 5-6, maxim 180 kmh si foarte rar.., schimbat 5-7000 rpm.. f rar 8-9000 rpm.. deocamdata stau si astept constatarea de la service, poate ca sunt eu nebun si cand imi consuma 9-10% nu-mi dau seama ca merg in turatii mai mari... numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Cum opereaza mai exact franele unui VFR? Mai exact modelul 2000. In ce consta de fapt acea franare combinata? Intreb pentru ca am ridicat-o de curiozitate pe cricul central in weekend ca sa vad cum functioneaza...si nimic. Am invartit roata spate si am franat. Intai cu frana de picior, apoi cu cea de mana. A raspuns la frana de picior, dar la cea de fata NU. Pentru roata din fata nu am mai apucat sa fac experimentul ca s-a pus pe plouat. Acum nelamurirea mea e urmatoarea: ori am o problema la sistemul de franare / ori trebuia sa fie motorul pornit (nu cred ca are vreo legatura) / ori trebuia sa fie cu ambele roti pe sol. Ati incercat vreodata sa faceti proba asta? Daca nu, are cineva posibilitatea sa o faca si sa-mi spuna ce rezultate a obtinut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrei Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) Cum opereaza mai exact franele unui VFR? Mai exact modelul 2000. In ce consta de fapt acea franare combinata? Intreb pentru ca am ridicat-o de curiozitate pe cricul central in weekend ca sa vad cum functioneaza...si nimic. Am invartit roata spate si am franat. Intai cu frana de picior, apoi cu cea de mana. A raspuns la frana de picior, dar la cea de fata NU. Pentru roata din fata nu am mai apucat sa fac experimentul ca s-a pus pe plouat. Acum nelamurirea mea e urmatoarea: ori am o problema la sistemul de franare / ori trebuia sa fie motorul pornit (nu cred ca are vreo legatura) / ori trebuia sa fie cu ambele roti pe sol. Ati incercat vreodata sa faceti proba asta? Daca nu, are cineva posibilitatea sa o faca si sa-mi spuna ce rezultate a obtinut? pentru frana de fata este foarte simplu.... te uiti atent la etrierul de pe partea stanga, si-ai sa observi ca nu este fix.... ideea e ca atunci cand folosesti frana fata(in mers).... etrierul din stanga care este culisant(este prins intre o bucsa si un piston, cel de pe dreapta e fix) urca usor si apasa un piston, acel piston este pentru actionarea cilindrului din mijloc din etrierul de pe spate... asta e toata filosofia... pune-o pe cricul central , si incearca sa ridici cu mana etrierul fata stanga, si-ai sa vezi ca roata spate nu se va mai invarti... sau cel putin incepe sa se infraneze... Editat Iunie 6, 2011 de alexandrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 pentru frana de fata este foarte simplu.... te uiti atent la etrierul de pe partea stanga, si-ai sa observi ca nu este fix.... ideea e ca atunci cand folosesti frana fata(in mers).... etrierul din stanga care este culisant(este prins intre o bucsa si un piston, cel de pe dreapta e fix) urca usor si apasa un piston, acel piston este pentru actionarea cilindrului din mijloc din etrierul de pe spate... asta e toata filosofia... pune-o pe cricul central , si incearca sa ridici cu mana etrierul fata stanga, si-ai sa vezi ca roata spate nu se va mai invarti... sau cel putin incepe sa se infraneze... Multumesc mult pentru informatii alex. O sa incerc cat de curand, ca sa vad cum functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.