GoMeZ Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 pai manualul recomanda 10w40. nu recomanda nici o marca. Eu, de exemplu, merg cu Motorex si sunt multumit. (TopSpeed full sintetic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Weekendul asta am avut ocazia sa scot cel mai mic si cel mai mare consum la VFR-ul meu. Sibiu - Rm Valcea - Curtea de Arges - Cetatea Poenari (160km) - 4,4 l / 100km. Pe exact acelasi traseu de intoarcere, dupa ce am iesit din Rm. Valcea, am dat de un meserias pe drum cu un Audi R8 care avea chef de joaca...si nu m-am putut abtine. Toata valea Oltului am tinut-o numai intr-a treia si a patra, schimbat numai aproape de rosu. VFR-ul este intr-adevar o masinarie sportiva senzationala. Daca sti ce sa-i ceri si il exploatezi cum trebuie ofera sportivitate extraordinara. Si vorbeam de consum... 10,6 l / 100km. Dar s-a meritat, din plin :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Weekendul asta am avut ocazia sa scot cel mai mic si cel mai mare consum la VFR-ul meu. Sibiu - Rm Valcea - Curtea de Arges - Cetatea Poenari (160km) - 4,4 l / 100km. Pe exact acelasi traseu de intoarcere, dupa ce am iesit din Rm. Valcea, am dat de un meserias pe drum cu un Audi R8 care avea chef de joaca...si nu m-am putut abtine. Toata valea Oltului am tinut-o numai intr-a treia si a patra, schimbat numai aproape de rosu. VFR-ul este intr-adevar o masinarie sportiva senzationala. Daca sti ce sa-i ceri si il exploatezi cum trebuie ofera sportivitate extraordinara. Si vorbeam de consum... 10,6 l / 100km. Dar s-a meritat, din plin :) De ce nu te-ai intors pe Transfagarasan? Au refacut Beirut-ul de pe langa lac in proportie de 98%! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 De ce nu te-ai intors pe Transfagarasan? Au refacut Beirut-ul de pe langa lac in proportie de 98%! N-am stiut in ce stare e drumul si am preferat sa evit. Mda, era o treaba faina...acum stiu. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 drag race, colegul Sorin cu Vfr 750, model 90-93 si un R6 de pista (Ovidiu-Team33). Nu mai stiu exact cat o scos, dar undeva pe la 11.6 si vreo 193 kmph. Trebuie notat faptul ca Sorin nu are 60 de kg .Cel mai bun timp al meu a fost 12.2, si 184 kmph (95 kg, 94-97). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 cand am spus FI ma refeream strict la 98-01. din 02 le zic VTEC. scuze ca am indus in eroare. daca prin aftermarket zici sa nu fie originala, am eu. dar nu e firma, e o chestie luata de pe net. asa arata : salut e de vanzare toba ca nu am inteles,ca mi trebuie si mie una. VIK exhaust zicea ca a facut special o evacuare pt VFR 800 cuiva de pe forum si se aude belea. poate posteaza omul aici sa vedem si noi rezultatul in alta ordine de idei am o mare nelamuriere. cauciucurile pe care le am sunt din 2008 si sunt Road Atac,Pirelli daca nu ma insel faza e ca imi aluneca amandoua in acelasi timp pe viraje si ieri la rond la Alba Iulia era sa o pun jos desi nu era inclinata tare cineva imi sugera ca am presiunea prea mare in roti 2,2 pe fata respectiv 2,5 pe spate,dar eu nu cred sa fie asta problema. cauciucurile par bune,cel putin fata. de la ce alunecarea asta liniara? ce cauciucuri sunt mai bune?sa facut vre un top?cat costa?gasesc sh pe undeva macar spatele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 salut e de vanzare toba ca nu am inteles,ca mi trebuie si mie una. VIK exhaust zicea ca a facut special o evacuare pt VFR 800 cuiva de pe forum si se aude belea. poate posteaza omul aici sa vedem si noi rezultatul in alta ordine de idei am o mare nelamuriere. cauciucurile pe care le am sunt din 2008 si sunt Road Atac,Pirelli daca nu ma insel faza e ca imi aluneca amandoua in acelasi timp pe viraje si ieri la rond la Alba Iulia era sa o pun jos desi nu era inclinata tare cineva imi sugera ca am presiunea prea mare in roti 2,2 pe fata respectiv 2,5 pe spate,dar eu nu cred sa fie asta problema. cauciucurile par bune,cel putin fata. de la ce alunecarea asta liniara? ce cauciucuri sunt mai bune?sa facut vre un top?cat costa?gasesc sh pe undeva macar spatele? Da-i numa pe youtube "VFR vick exhaust" si gasesti mai multe clipuri. Si am avut vick exhaust, parerea mea e ca muzicalitatea e ok, dar suna prea tare. Una peste alta, mai bine iti iei una de pe ebay, cu tot cu teava de legatura, ca si aia te va costa vreo 150 de lei daca iei numai toba de la vick. Iti erau incalzite gumele de ti-o alunecat ? Si eu presiunea la fel pe roti ca si tine, si o guma pe spate mai veche putin, si n-am avut probleme de genu asta. Probabil ar trebui sa le schimbi cu unele de fabricatie mai recenta, sunt destui care vand pe motociclism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Da-i numa pe youtube "VFR vick exhaust" si gasesti mai multe clipuri. Si am avut vick exhaust, parerea mea e ca muzicalitatea e ok, dar suna prea tare. Una peste alta, mai bine iti iei una de pe ebay, cu tot cu teava de legatura, ca si aia te va costa vreo 150 de lei daca iei numai toba de la vick. Iti erau incalzite gumele de ti-o alunecat ? Si eu presiunea la fel pe roti ca si tine, si o guma pe spate mai veche putin, si n-am avut probleme de genu asta. Probabil ar trebui sa le schimbi cu unele de fabricatie mai recenta, sunt destui care vand pe motociclism. erau incalzite gumele ca meresesem toata ziua prin oras. am zis sa mi iau costumul si sa ma dau mai tare,in caz ca pic sa fiu protejat. ma ales ca mi am pus si buloane ... Da-i numa pe youtube "VFR vick exhaust" si gasesti mai multe clipuri. Si am avut vick exhaust, parerea mea e ca muzicalitatea e ok, dar suna prea tare. Una peste alta, mai bine iti iei una de pe ebay, cu tot cu teava de legatura, ca si aia te va costa vreo 150 de lei daca iei numai toba de la vick. Iti erau incalzite gumele de ti-o alunecat ? Si eu presiunea la fel pe roti ca si tine, si o guma pe spate mai veche putin, si n-am avut probleme de genu asta. Probabil ar trebui sa le schimbi cu unele de fabricatie mai recenta, sunt destui care vand pe motociclism. erau incalzite gumele ca meresesem toata ziua prin oras. am zis sa mi iau costumul si sa ma dau mai tare,in caz ca pic sa fiu protejat. ma ales ca mi am pus si buloane ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 nu, toba nu e de vanzare. cauciucuri de 4 ani... nu ar trebui sa alunece in halul asta acum depinde si de temperatura, cat de repede se incalzesc, desi cred ca vorbim basme. oricum, eu am , si recomand cu caldura, Pilot Road 2. a aparut intre timp si Pilot Road 3. are S3RJ, si e foarte multumit. nu tin minte sa-mi fi fugit spatele sau fata vreodata. mai sunt vreo 2-3 mm pana la buza, si s-au comportat exemplar, ploaie, frig, uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) Imi vand VFR-ul 750 F, model 1996. Inmatriculata prima data in Romania in 04.2011. 2 proprietari. Eu si amicul de la care am cumparat-o. Iulie 2011 - Primul proprietar - schimbate ambele anvelope cu unele noi, schimbat filtru aer, montat ungator lant facut in casa. Mai 2012 - eu - schimbat ulei si filtru (Motul/Hiflo), curatat si reglat carburatoarele, filtru benzina nou, lichid racire nou. Defecte optice - vedeti prima poza. Accesorii - Suport complet cutii Nonfango (top si laterale) + 2 cutii mari aferente. Una dintre ele eu o folosesc ca topcase in oras. Motocicleta se vinde fiindca nu o folosesc si sta degeaba. 1750 euro. Contact - popescu (punct) mihailraul (arond) yahoo (punct) com - 0765 42 66 15 Editat Iulie 18, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Faina trotineta, cutiile alea fac toti banii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 ne vedem diseara -> Parcul Carol 19:00 - 19:30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 O istorie a Honda VF/VFR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Am vazut motorul lui Raul, arata impecabil pentru varsta lui! Bafta la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 (editat) erau incalzite gumele ca meresesem toata ziua prin oras. am zis sa mi iau costumul si sa ma dau mai tare,in caz ca pic sa fiu protejat. ma ales ca mi am pus si buloane ... erau incalzite gumele ca meresesem toata ziua prin oras. am zis sa mi iau costumul si sa ma dau mai tare,in caz ca pic sa fiu protejat. ma ales ca mi am pus si buloane ... daca mai vrea cineva buloane le face cineva la strung si costa 3 mil,gata de montat adica cu suruburi cu tot. omu a masurat inainte pt ca la vfr avand carena trebuie sa fie mai lungi,duble aproape fata de celelalte modele. mie mi sa parut decent pretul impartasesc aici pt ca eu am cautat mult si bine buloane pt hondita mea si nu am gasit decat pe ebay pe la 200 e si avea doar o amarata de poza ca titlu de prezentare. Editat Iulie 20, 2012 de zis_ungureanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Presiunea optima in roti e data in manual, nu stiu de ce insista unii sa afle de pe la "prieteni". Iar cu buloanele (crashpad) facute la strung, vezi sa nu-ti indoaie si chestia in care sunt fixate. Mi-e ca sunt mai tari buloanele alea decat cadrul, iar bratul fortei... Ma rog, vorbesc prostii, cu siguranta au fost calculate ca si rezistenta a materialului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 aha, am mai vazut un topic al userului deusex1, nu stiam ca ei sunt. imi place cum lucreaza dar...nu mi-a raspuns nimeni la intrebari/posturi de la ei. pana acum... inteleg ca tu ti-ai facut la ei crashpad-urile..? intrebare: cu rezervorul de racire ce au facut? inlocuit cu altul la forma dorita sau dat gaura in el si lipit cu silicon? Eu am VFR750, nu a fost problema cu rezervorul... Cel mai bine cauta-i la telefon, daca nu raspund pe forum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3ddy Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 Cum verific daca functioneaza regulatorul de tensiune a VFR-ului? daca accelerez motorul, intensitatea trebuie sa fie mai mare... la lumina? si daca scot bornele de la batarie se opreste motocicleta, sau functioneaza motorul in continuare? va rog, un raspuns un sfat este bine venit! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 1. aparat de masura. plaja de valori trebuie sa corespunda cu ce e in manual. 2. se opreste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 (editat) Total FOARTE dezamagit de sisitemul de racire al motocicletei si aici nu este vorba de oras,din contra la mers pe autostrada si chiar patzit a 2 a oara... Intors de la mare temperatura afara peste 34 de grade C,coada la Fetesti unde se plateste taxa de autosrada ,motorul ajunge la 105 grade C si porneste ventilatorul,platesc taxa si plec ajung in viteza a 6 a dupa mai bine de 10 de km parcursi cu o viteza constanta de 150 km/h ( 6000-6200 Rpm) motorul avea 108 grade C si ventilatorul mergea in continuare,repet dupa mai bine de 10 Km parcursi ....scad viteza undeva la 120 de km/h (5200-5500 rpm) ,mers constatnt inca 4-5 km temperatura motorului incepe si scade dar nu mai jos de 102 grade si in continuare ventilatorul mergea incontinu de cand am plecat de la Fetesti,apoi cresc viteza din nou la 150-160 de km/h si din nou temepratura urca usor la 108 grade C...reduc merg constant la 130 si opresc la prima benzinarie pt pauza....pornit iarasi la drum dupa 15 minute de pauza temperatura motorului avea 77 de grade(ventilator logic oprit) si urcand la aceias viteza de 150-160 km/h temperatura motorului nu a urcat mai mult de 93-94 de grade C.In oras ajuns temperatura lucra normal ,ventilatorul pornea la 105 grade C ,racea pana la 98-99 grade C si se oprea....turatii ceea ce e drept nu mai mari de 5000 si ciclul continuand fiind in oras . Acum ce (cuvant urat) a gandit Japonezul ala cu sistemul asta de racire ? daca pornesti la drum de ex autostrada cu ventilatorul pornit(105 grade C) motorul sa nu se raceasca ? ba din contra sa creasca temperatura (3 grade)....nu mi s`a mai intamplat asa ceva pana acum cu restul motcicletelor conduse ,ceea ce e drept aveau radiatoarele in fata ! dar nu ma asteptam o data cu turatie mai mare si viteza tot mai mare aerul sa nu raceasca ....chiar nu ma asteptam ....sincer la sistemul de racire au cam comis`o cu radiatoarele alea laterale si cu radiatorul de ulei care pare destul de ascuns... Editat Iulie 22, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 ciudat rau cu temperatura ta... la mine sta la 84 pe autostrada a 6'a 6000 rpm - 140km/h si la 120 si la 160 cam la fel e. dar daca merg cu 100 intr-a 6'a cam sta sa ajunga pe la 100 grade. si cam aceeasi este temperatura si la 35+ grade afara si la 25+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Total FOARTE dezamagit de sisitemul de racire al motocicletei si aici nu este vorba de oras,din contra la mers pe autostrada si chiar patzit a 2 a oara... Intors de la mare temperatura afara peste 34 de grade C,coada la Fetesti unde se plateste taxa de autosrada ,motorul ajunge la 105 grade C si porneste ventilatorul,platesc taxa si plec ajung in viteza a 6 a dupa mai bine de 10 de km parcursi cu o viteza constanta de 150 km/h ( 6000-6200 Rpm) motorul avea 108 grade C si ventilatorul mergea in continuare,repet dupa mai bine de 10 Km parcursi ....scad viteza undeva la 120 de km/h (5200-5500 rpm) ,mers constatnt inca 4-5 km temperatura motorului incepe si scade dar nu mai jos de 102 grade si in continuare ventilatorul mergea incontinu de cand am plecat de la Fetesti,apoi cresc viteza din nou la 150-160 de km/h si din nou temepratura urca usor la 108 grade C...reduc merg constant la 130 si opresc la prima benzinarie pt pauza....pornit iarasi la drum dupa 15 minute de pauza temperatura motorului avea 77 de grade(ventilator logic oprit) si urcand la aceias viteza de 150-160 km/h temperatura motorului nu a urcat mai mult de 93-94 de grade C.In oras ajuns temperatura lucra normal ,ventilatorul pornea la 105 grade C ,racea pana la 98-99 grade C si se oprea....turatii ceea ce e drept nu mai mari de 5000 si ciclul continuand fiind in oras . Acum ce (cuvant urat) a gandit Japonezul ala cu sistemul asta de racire ? daca pornesti la drum de ex autostrada cu ventilatorul pornit(105 grade C) motorul sa nu se raceasca ? ba din contra sa creasca temperatura (3 grade)....nu mi s`a mai intamplat asa ceva pana acum cu restul motcicletelor conduse ,ceea ce e drept aveau radiatoarele in fata ! dar nu ma asteptam o data cu turatie mai mare si viteza tot mai mare aerul sa nu raceasca ....chiar nu ma asteptam ....sincer la sistemul de racire au cam comis`o cu radiatoarele alea laterale si cu radiatorul de ulei care pare destul de ascuns... Parerea mea este sa-ti iei TOT sistemul de racire la puricat. Uita-te dupa orice: pori, densitatea-nivelul-concentratia fluidului de racire, functionarea termostatului. Fa-ti o verificare atenta, pentru ca intr-adevar, ajunge la o temperatura mult prea mare pentru regimul acela de mers. In oras e ok, daca iti sta intre 94-98 grade cu ventilatorul pornit, dar in afara nu e normal sa treaca de mai mult de 84-86 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 (editat) Parerea mea este sa-ti iei TOT sistemul de racire la puricat. Uita-te dupa orice: pori, densitatea-nivelul-concentratia fluidului de racire, functionarea termostatului. Fa-ti o verificare atenta, pentru ca intr-adevar, ajunge la o temperatura mult prea mare pentru regimul acela de mers. In oras e ok, daca iti sta intre 94-98 grade cu ventilatorul pornit, dar in afara nu e normal sa treaca de mai mult de 84-86 grade. Mda ....nu stiu ce sa zic...chiar in iarna a fost schimbat termostatul cu unul nou(era blocat pe deschis)"fagurii" de la radiatori sa nu fie strambi si sa fie nevoie sa fie indeprtati(nu a fost cazul ca radiatorul nu ia nik in plin,nici macar aerul ) ,antigelul la fel,verificat dupa aceea pe loc si in mers ceea ce drept la temepraturi de 10 grade dar nu are importanta .....cum am spus si mai sus mi s`a intamplat de doua ori si culmea e ca la Fetesti cand ma intorceam de la mare motorul 105 grade cu ventilator pornit ....schimbat viteze pana in a 6 a ...mers constant 150, motorul nu s-a racit...ceea ce nu mi se pare normal ...ca fiind in mers si la viteza aia aerul sa nu raceasca ...in fine ...am explicat mai sus ...care ce si cum pe loc chiar nu sunt probleme sau in oras de ex... se incinge mult mai des...ventilatorul isi face treaba porneste la 105 si se opreste la 98-99 de grade unde ciculu apoi se reia ... Rugamintea mea ...este daca vre`o data se afla cineva la drum intins sau autostrada sa porneasca cu ventilatorul pornit la 104-105 grade...bine daca se poate si cu temepratura asta de vara ceea ce e drept la asfalt la 34 de grade este mult mai cald ( dar totusi nu mi se pare normal)... si sa mearga constant la vitezele specificate de mai sus 130-150 km/h (5500-6000 rpm) sunt curios daca motorul se raceste.. va multumesc ciudat rau cu temperatura ta... la mine sta la 84 pe autostrada a 6'a 6000 rpm - 140km/h si la 120 si la 160 cam la fel e. dar daca merg cu 100 intr-a 6'a cam sta sa ajunga pe la 100 grade. si cam aceeasi este temperatura si la 35+ grade afara si la 25+ hai ca am inteles ca 100 de garde ar fi ok .....ca asa sunt motoarele si ca "asa le place" dar ai mers vre`o data o perioada asa de lunga cu ventilatorul pornit fara sa iti raceasca ? ventilatorul mergea,asta sunt sigur ...pt ca la benzinarie cand am oprit ventialtorul mergea plus de asta in mers ...mi`am dat seama dupa voltmetrul pus la bord (normal incarca 14,2 V si cu ventilatorul pornit 13,9V ) Editat Iulie 23, 2012 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Parerea mea este sa-ti iei TOT sistemul de racire la puricat. Uita-te dupa orice: pori, densitatea-nivelul-concentratia fluidului de racire, functionarea termostatului. Fa-ti o verificare atenta, pentru ca intr-adevar, ajunge la o temperatura mult prea mare pentru regimul acela de mers. In oras e ok, daca iti sta intre 94-98 grade cu ventilatorul pornit, dar in afara nu e normal sa treaca de mai mult de 84-86 grade. Pai si eu ce ma fac? In oras am ajuns la 118 si in afara tot asa la mers de 120-150 intre 115 si 100. La mine e si mai grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 doar in oras am mers cu ventilatorul pornit vreo 20 min, dar era incins rau asfaltul, aglomeratie, semafoare, iar temperatura 109-111. am oprit la benzinarie m-am racorit cu un suc, si am lasat si mobra la racit un pic. sambata am fost eu la pitesti. am mers ceva km cu viteza mai mica, pt ca eram cu un proaspat posesor de permis si mobra. la 90-100 km/h viteza a sasea, aveam 100-102 grade. de la km 49 la OMV, i-am spus sa mearga incet si ca ne vedem la destinatie, si am pornit in ritmul meu. la 140 - a sasea - 84 de grade. ceva nu e bine la tine. dar nu stiu sa iti spun ce. cum spunea omunegru, trebuie sa iei manualul si sa incepi sa te joci cu sistemul de racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.