ciprinakos Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Incearca sa scrii celor care fac dezmembrari pe forum dar, cand mi s-a intamplt mie, ebay-ul este cel mai bun prieten. Daca nu-s facute ferfenita, vezi ca sunt pe forum cativa baieti din Buc care ar putea incerca sa ti le repare. Bafta si spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Seara buna. Din nefericire am reusit sa-mi trantesc jucaria. Probleme grave nu sunt, doar ca am nevoie de ceva plastice. Carenajul din fata de pe partea dreapta are cineva idee cam de pe unde l-as putea cumpara sh? Ca de nou parca nu m-as risca, ca imi e ca in 3-4 luni o sa am nevoie de altele. Pe langa carenaj, mi-ar mai trebuii si maneta de frana. Daca aveti aceste piese de prin dezmembrari, sau daca aveti un amic care le are si n-are cont pe forum, raman profund indatorat de va obositti sa-mi da-ti de veste. de maneta te rezolv eu ca multumita lui kiprinakos mi am pus albastre si le am pastrat pe alea originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 @rzww : Salutare, plasticele se pot lipi oricat de ferfenita sunt, vezi pe cienva care sudeaza in plastic, se pot aduce foarte aproape de starea originala, nu are rost sa arunci bani pe carene noi. @ sorin 128: absolut superba, am una indetica, doar ca e intr-o stare mult mai urata , a fost trantita pe toate partile. Ce kilometraj ai la a ta si cu cat ai reusit sa o iei? Sa o porti sanatos si ea sa te poarte cu bine acasa ! Si daca tot sunt pe aici, pun si eu poze cu donsoara, am tras o fuga pan la mare : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Zic. Bine v-am gasit ! VFR-ist oficial de aceasta data. Alegerea mea : VFR 750 F RC 36 II. Sa-mi trag palme .. arata bestial, dar si pozele is grozave Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) @rzww : Salutare, plasticele se pot lipi oricat de ferfenita sunt, vezi pe cienva care sudeaza in plastic, se pot aduce foarte aproape de starea originala, nu are rost sa arunci bani pe carene noi. @ sorin 128: absolut superba, am una indetica, doar ca e intr-o stare mult mai urata , a fost trantita pe toate partile. Ce kilometraj ai la a ta si cu cat ai reusit sa o iei? Sa o porti sanatos si ea sa te poarte cu bine acasa ! Si daca tot sunt pe aici, pun si eu poze cu donsoara, am tras o fuga pan la mare : Arata super, singurele chestii ... culoarea aripii si placa aia la contact, frate e imensa. Presupun ca a facut-o ciprian sa iti blocheze ghidonul cum era normal. Urmeaza sa fac si eu ceva operatiuni de mentenanta (fara vopsit) si sa schimb cate ceva la suspensia fata asa ca, in caz ca ma impotmolesc, asteapta-te la intrebari. Mentenanta prin schimbare, diferenta ai sa o vezi dupa Editat Mai 8, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 multam Ionut . Trebuie oricum revopsita toata, am msa vopsesc aripa cand ii trag un rosu nebun oem. E mare placa, dar nu cred ca are rol functional de blocare. Apropo de moficiari, stie cineva ce amortizor spate s-ar potrivi pe vfr ? Preferabil cu bidonasul exterior pentru acces mai usor. Ma gandesc ceva gen amortizor st1100, sau vreo balena de motocicleta. 80% din kilometrii anuali ii fac cu pasager, iar spatele strica toata ciclistica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 multam Ionut . Trebuie oricum revopsita toata, am msa vopsesc aripa cand ii trag un rosu nebun oem. E mare placa, dar nu cred ca are rol functional de blocare. Apropo de moficiari, stie cineva ce amortizor spate s-ar potrivi pe vfr ? Preferabil cu bidonasul exterior pentru acces mai usor. Ma gandesc ceva gen amortizor st1100, sau vreo balena de motocicleta. 80% din kilometrii anuali ii fac cu pasager, iar spatele strica toata ciclistica. Ai incercat sa blochezi ghidonul dupa terminarea lucrarii? Cum se comporta so far ? Ti-a facut Ciprian si un reglaj pe greutate la suspensia aia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Mi-a reglat Alex greutatea pentru mine, se comporta ca alta motocicleta fata de furca stock, dar si-a pastrat oarecum caracteristile, adica e stabila in continuare, dar si mult mai precias pe curbe. Sta ca pe sine, si e foarte usor de schimbat directia cu ea (sir de viraje), inainte eram panicat, acum e o placere, asta daca merg singur, e inca ok si cu pasager (mai bine decat singur cu furca stock), dar inca nu-s multumit, trebuie sa incep sa-mi reglez spatele la calatorii lungi . Am tras cateva sperieturi pentu ca unghiul de bracaj e mai mic decat cel stock si de aici turning radius mai mare. Initial eram speriat de virajele la viteze mici, dar am inceput sa bag mai mult mana in gaz, iar daca o inclin putintel mai tare nu mai am probleme. Am totusi palpitatii cand fac manevre de parcare. Oricum Ionut, e perfecta pentru mine, cand te intorci in tara, te invit la o tura, a meritat fiecare banut. De schimbat n-as schimba-o, dar mi-ar place sa am in "garaj" si un st1100 . Apropo, au meritat si franele de gsxr, azi am avut nevoie de o franare la mustata, ca mi-a sarit in fata o minte si un copil dupa ea, am reusit sa franez in cativa metri (nici nu aveam viteza in localitate). Daca mergeam mai tare, luam copilu, care nu s-a gandit sa se uite in strada inainte sa fuga dupa minge (deh, e copil). Nici nu am avut mult timp de reactia la dispozitie, straduta era laterala, iar mingea a sarit dintr-un gang. Franele de vfr cred ca blocau roata demult. Asadar as recomanda oricui considera ca suspensia si franele de la veferica sunt depasite, sa-si monteze macar o furca de 929, 954 etc, merita din multe puncte de vedere. Daca are cineva intrebari legate de montarea unei furci de R1 2007-2008 pe veferica ii stau la dispozitie pe privat ca sa nu poluam topicul, decat daca exista un interes pentru treaba asta. Acu parca mi-e dor de semighidoane, nu mai am senzatia de "super viteza" si adrenalina maxima, iar de mers merg mai cumpatat, dar e mai bine asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Totusi ai semighidoanele de R1 ... atata timp cat e legat de VFR nu vad cum am polua topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 ATAAAAT!!! @ sorin 128: absolut superba, am una indetica, doar ca e intr-o stare mult mai urata, a fost trantita pe toate partile. Ce kilometraj ai la a ta si cu cat ai reusit sa o iei? Sa o porti sanatos si ea sa te poarte cu bine acasa ! Si daca tot sunt pe aici, pun si eu poze cu donsoara, am tras o fuga pan la mare : Multumesc mult. Apreciez parerea ta. Km : @57.000. Eu i-am mai adaugat pe nerasuflate inca 2000 km in cele 2 saptamani de cand e la mine. Prima inmatriculare in Ro, deocamdata am numerele rosii. Pretul : hmmmm - am citit la un moment dat un review despre RC36 II al unui specialist. Il citez si subscriu : "Nu conteaza cati bani ai dat pe motocicleta asta - merita cel putin dublu". Multumesc pentru urari. Ai timp sa o pui la punct pe a ta. Mie reparatii la plastice mi-a facut foarte ok Ionut (motosoft.ro). Vorbeste si cu el inainte de a cumpara alte carene. Sa-mi trag palme .. arata bestial, dar si pozele is grozave Multumesc mult Magic !!!! Esti prea bun. Motocicleta este intr-adevar in "tip-top shape" atat estetic cat si mecanic. Nu as putea sa ii reprosez absolut nimic. Pozele sunt facute de un entuziast caruia ii multumesc inca o data: /index.php?/topic/695049-sesiune-foto-moto/page-2 . A este intr-adevar talentat si face asta din pura pasiune. Mai rar oameni ca el. Asfalt uscat tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Sorin: la 60000 de km, e ca noua , oricum daca zici ca e perfecta tehnic, e un chilipir . Ai idee daca a fost realizata verificarea jocului la supape la 50 000 km ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Mentenanta prin schimbare, diferenta ai sa o vezi dupa M-ai ghicit: valve RaceTech si arcuri Wilbers. Voi incerca Motul ca ulei dar stau in dubii cu greutatea 5-7,5-10 ? O sa mai arunc o geana pe fisa de calcul de pe site-ul racetech-ului. Pt a nu lasa spatele in urma, i-am pregatit tot un Wilbers cu reglaj compresie ca si acum (la distanta), rezervor separat si reglare inaltime. Sper sa fie/iasa combinatia ok. Will live & see... @sorin128: Stimabile, mi se pare mie sau tu chiar faci pornografie moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 (editat) Sorin: la 60000 de km, e ca noua , oricum daca zici ca e perfecta tehnic, e un chilipir . Ai idee daca a fost realizata verificarea jocului la supape la 50 000 km ? Exact sentimentul meu. Parca zici ca abia a iesit din rodaj. Nu cred ca cineva a umblat vreodata la supape. Nu simt nici un simptom care sa imi dea de gandit in sensul asta . Distributia "clantane" curat din toate pinioanele , motorul se aude super rotund, nu misca nici un milimetru la relanti, consumul e nesimtit de stabil la 5,5 -5,7 indiferent de cum as merge. Si cata vreme lucrurile stau asa, nu ma gandesc sa imi bag nasul pe unde nu imi fierbe oala. Ma voi gandi (poate) la astfel de lucruri la sfarsit de sezon - deocamdata avem kilometri de facut si locuri de vazut . @sorin128: Stimabile, mi se pare mie sau tu chiar faci pornografie moto? Ciprinakos, te-ai prins ! Motocicleta este intr-adevar pornografica. Plina de experienta si sigura pe ea, sexoasa pana in maduva oaselor,gata sa demonstreze oricand tot ce stie sa faca , pregatita sa dea lectii altor mobre "deabia iesite de pe bancile scolii" poate fi caracterizata intr-un singur cuvant : M.I.L.F. !!!! Editat Mai 9, 2013 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 ulei de furca?? incotro sa o apuc?? am un vfr 750 rc36 din 1992 in manual este recomandat Fork oil weight5W (Honda SS-7) unii zic 15w altii 10w ... unii 7.5w dar nimeni nu pune 5w cum e recomandat .. voi ce propuneti ?? sunt foarte confuz si de vreo 2 saptamani prasesc pe net sa caut raspunsul corect si nu il gasesc. Eu am pus 15W pentru ca o voiam mai tare si sunt multumit de rezultat. Clar nu pui 5W sau 7.5W alea sunt pentru furcile upsidedown de vitezane. Exact sentimentul meu. Parca zici ca abia a iesit din rodaj. Nu cred ca cineva a umblat vreodata la supape. Nu simt nici un simptom care sa imi dea de gandit in sensul asta . Distributia "clantane" curat din toate pinioanele , motorul se aude super rotund, nu misca nici un milimetru la relanti, consumul e nesimtit de stabil la 5,5 -5,7 indiferent de cum as merge. Si cata vreme lucrurile stau asa, nu ma gandesc sa imi bag nasul pe unde nu imi fierbe oala. Ma voi gandi (poate) la astfel de lucruri la sfarsit de sezon - deocamdata avem kilometri de facut si locuri de vazut . Ciprinakos, te-ai prins ! Motocicleta este intr-adevar pornografica. Plina de experienta si sigura pe ea, sexoasa pana in maduva oaselor,gata sa demonstreze oricand tot ce stie sa faca , pregatita sa dea lectii altor mobre "deabia iesite de pe bancile scolii" poate fi caracterizata intr-un singur cuvant : M.I.L.F. !!!! Uite cat de entuziasmata este una lume... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Furca de VFR e tip cartus, la fel ca cele upside-down, asa ca se recomanda un ulei mai subtire. Exista ulei special pentru furcile cu cartus . Motivul pentru care nimeni nu foloseste acest ulei special e: majoritatea nu stiu ca e necesar, asa ca baga ulei" clasic" si restul folosesc un ulei mai gros [10W,15W] ca sa intareasca furca. Eu acum am 10W si furca lucra perfect. La uzura acumulata in componentele furcii un ulei mai gros compenseaza din pierderile hidraulice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Voi incerca Motul ca ulei dar stau in dubii cu greutatea 5-7,5-10 ? Eu 10W am bagat si e ok ... pro honda ss-8 e echivalent cu 10w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Sorin: in oras ce consum scoti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 (editat) Eu 10W am bagat si e ok ... pro honda ss-8 e echivalent cu 10w Ai schimbat arcurile sau sunt stock? Eu am luat unele ceva mai tari (1,0 kg/mm - mai putin decat mi-au recomadat racetech-ul) si 10w cred c-ar fi nitel cam mult si d-aia tind spre mai mica valoarea greutatii. Pe site-ul racetech-ului aia mi-au zis/calculat sa fie de 5w. Aici e fisa de calcul pt suspensia fata: /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=817950 Editat Mai 9, 2013 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Ai schimbat arcurile sau sunt stock? Eu am luat unele ceva mai tari (1,0 kg/mm - mai putin decat mi-au recomadat racetech-ul) si 10w cred c-ar fi nitel cam mult si d-aia tind spre mai mica valoarea greutatii. Pe site-ul racetech-ului aia mi-au zis/calculat sa fie de 5w. Aici e fisa de calcul pt suspensia fata: /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=817950 Arcurile intr-adevar merg umpic mai tari .. in schimb is tare comode prin gropile din cluj, si la cat ma dau pe curbe zilele eu astea is ok Interesanta fisa de calcule ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Sorin: in oras ce consum scoti? Salut, Nu am mers exclusiv in oras ca sa iti pot da o valoare exacta. Am mers mixt (in oras, in afara, si cu bagaje, si fara, si cu pasager si fara) pana acum cu un consum (calculat la pompa la fiecare alimentare) intre 5,5 si 5,7. Ca si stil de pilotaj nu am mers nici batraneste dar nici nu am stat in limitare toata ziua. Schimbat in mod normal undeva la 7-8000 ture si la drum intins mers cam cu 5500-6000 ture. Eu zic ca pana acum am avut un consum de bun simt. O sa mai calculez zilele astea la urmatorul plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Arcurile intr-adevar merg umpic mai tari .. in schimb is tare comode prin gropile din cluj, si la cat ma dau pe curbe zilele eu astea is ok Interesanta fisa de calcule ... Tineam sa intreb de mai multa vreme dar tot uitam: cum ai bagat icoana de consum de pe spritmonitor.de in semnatura? Am incercat si eu dar nu mi-a reusit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Tineam sa intreb de mai multa vreme dar tot uitam: cum ai bagat icoana de consum de pe spritmonitor.de in semnatura? Am incercat si eu dar nu mi-a reusit. Pai intri in in "My account" si in coloana "Actions" dai "More" si "Mileage icon" ... iti alegi ce format iti place si ii day copy>paste in semnatura. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Pai intri in in "My account" si in coloana "Actions" dai "More" si "Mileage icon" ... iti alegi ce format iti place si ii day copy>paste in semnatura. bafta Merci, am reusit. Eu incercam sa introduc codul HTML dar se pare ca trebuia BBCode-ul. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 multumesc de sfaturi .. cred ca o sa incerc sa pun 10w de la motul .. sa vad ce iese ... cat despre arcuri nu stiu nimic, am motocicleta din toamna si nu stiu foarte multe despre mentenanta ei. am schimbat cam tot ce am crezut de cuviinta la ea, lichid frana, placute frana, ulei filtre aer si ulei, bujii. acum mai am de facut schimbul de ulei si semeringuri la furca, cat mai repede ca mi se pare foarte moale in comparatie cu alte vfr-uri pe care le-am vazut. apoi ambreajul sa il aerisesc si sa schimb lichidul, si cine stie poate ma bag si la amortizorul spate sa vad ce e cu el. in oras scot cam 8-8.5 consumul. in afara nu prea am mers cu ea. in weekend voi merge la buzau si va voi spune ce consum am reusit sa scot. credeti ca pentru bucuresti consumul de oras e mare??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Consumul meu in oras este de 8-9l/100km - merg mai agresiv, iar in afara depinde cat de batraneste sau vitejeste merg. Am pus si eu iconul de spritmonitor.de avand acolo evidenta consumurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.