mr.magic Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Consumul meu in oras este de 8-9l/100km - merg mai agresiv, iar in afara depinde cat de batraneste sau vitejeste merg. Am pus si eu iconul de spritmonitor.de avand acolo evidenta consumurilor. Cum ii mai bine din perspectiva consumului in oras ... sa mergi mai sportiv cu crosetat printre masini sau sa stai la coada. Io recunosc, is cam pensionar la capitolu asta si nu prea ma bag la creatie. Consum inca n-am reusit sa fac o departajare oras/exterior, dar e undeva la 8 oras si 6 afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Eu mananc multa benzina la plecatul de la semafor, unde plec mai in forta. De obicei fug de restul masinilor. Probabil daca as pleca mai linistit ar mai scadea consumul. Nu recomand crosetatul masinilor. Crosetat eu inteleg cand masinile sunt in miscare. Doar cand in fata ta este un bivol ce "conduce" cum stie si el, mai bine trec de el daca am posibilitatea. Cu masinile oprite la semafor este alta treaba, daca e loc merg pana la semafor, nu este loc stau in coloana ca nu am de ales. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 M-ai ghicit: valve RaceTech si arcuri Wilbers. Voi incerca Motul ca ulei dar stau in dubii cu greutatea 5-7,5-10 ? O sa mai arunc o geana pe fisa de calcul de pe site-ul racetech-ului. Pt a nu lasa spatele in urma, i-am pregatit tot un Wilbers cu reglaj compresie ca si acum (la distanta), rezervor separat si reglare inaltime. Sper sa fie/iasa combinatia ok. Will live & see... La asta ma refeream ieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Salutare ! de unde ai facut rost de amortizorul Wilbers ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 cu masinile oprite la semafor este alta treaba, daca e loc merg pana la semafor, nu este loc stau in coloana ca nu am de ales. asa merg si eu .. in coloana linistit pana se opreste coloana daca se poate strecura printre masini bine daca nu stam in coloana ... ca doar de .. suntem si noi masini ce naiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Salutare ! de unde ai facut rost de amortizorul Wilbers ? Cumparat (cum altfel) prin intermediul /index.php?/user/944-romi3/ Cu aj lui mi-am luat mai multe, inclusiv cauciucuri (dupa o negociere mai stransa - i-am aratat ca puteam gasi mai ieftin pe un site extern ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 caut manere pasager pt un vfr 800 vtec din 2003. tel 0745077978 si eventual si un det de sidecase argintii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 La asta ma refeream ieri. Foto 250.jpg Cand le pui sus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Dani "imi vinde" , pardon, isi vinde motocicleta Sariti cat e calda ! /index.php?/topic/695583-vand-honda-vfr-750-rc36-1993-56k-km-1450euro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Gixule, a treia oara e cu noroc sa stii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Nu mai e, pentru mine i-a trecut vremea. Acum ma uit catre sora mai dotata SP1 sau cumnatele din Italia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Cand le pui sus ? Cand imi fac timp - sunt bagat in cursuri pana-n gat iar weekend-urile-s dedicate familiei. Voi profita de ocazie sa schimb si furtunele de frana spate asa cum facui cu cele de fata. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 uite ca am venit si eu dintr-o mica plimbare si ma hodinesc. consumul a fost de 6.2, zic eu ca f bun mai ales ca am fost cu pasager, bagaje si la dus am mers si cu 160. per total extrem de multumit de motor, dar trebuie de echipat cu topcase si genti laterale pt ca si greutatea pasagerului venind peste mine si greutatea ghiozdanului de vreo 10-15kg .. nu a fost prea comod pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 ciprinakos: multam fain de link, am sa-l contactez pe om, vreau neaparat un amortizor nou pe spate. Pana una alta, mie mi-a crescut putin consumul fata de anul trecut echipat full + pasger si topcase pentru ca am pozitia mai ridicata pe mobra datorita ghidonului, iar vantul e o frana aerodinamica. Nu stiui daca merita investitia intr-un parbriz inalt insa, acum imi dau seama de viteza dupa vant anul asta se face vreo intalnire a iubitorilor de veferici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 ce configuratii aveti pentru bagajerie?? se poate ceva linkuri, sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Ieri am incercat o honda vfr 800 vtec din 2003 pe portiunea tg mures -stanceni neagra. este in probe la mine si ma bate gândul sa o cumpar. nu m-am mai dat cu 4 in v niciodato, ultimul motor avut acum 4 ani fiind o honda 929. ca si minusuri pt mine ar fi greutatea si lipsa puterii ca si plusuri ar fi confortul si modul cum arată. saptamana ce vine ma decid daca o iau sau nu in functie de pret. consumul iarasi mi se pare super ok. undeva pe la 6 -7 l la suta. Asfalt uscat si daca cineva de pe aici are o maneta frana, genti laterale cu sistem eventual si topcase, manere pasager, sa-mi dea de stire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Ieri am incercat o honda vfr 800 vtec din 2003 pe portiunea tg mures -stanceni neagra. este in probe la mine si ma bate gândul sa o cumpar. nu m-am mai dat cu 4 in v niciodato, ultimul motor avut acum 4 ani fiind o honda 929. ca si minusuri pt mine ar fi greutatea si lipsa puterii ca si plusuri ar fi confortul si modul cum arată. saptamana ce vine ma decid daca o iau sau nu in functie de pret. consumul iarasi mi se pare super ok. undeva pe la 6 -7 l la suta. Asfalt uscat si daca cineva de pe aici are o maneta frana, genti laterale cu sistem eventual si topcase, manere pasager, sa-mi dea de stire Lipsa puterii in ture mari poate vrei sa zici, asta comparativ cu 929-le ca in rest este destul de ok. Nu a fost facut sa fie un motor sport, de aici si comportamentul motorului. Ca greutate totala cam asa sunt toate vfr-urile din cauza motorului dar o data pus in miscare nu mai simti greutatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) ce configuratii aveti pentru bagajerie?? se poate ceva linkuri, sfaturi? Primul lucru (chiar inaintea inmatricularii ) a fost sa ma ocup de bagaje. Am cumparat / adaptat / montat asa : Wingrack (Kappa N141) ; 2 x laterale Givi E360 si 1 x topcase Givi Maxia E52. 124 de litri e aproape suficient pentru tot dulapul sotiei . Am mers cu ele pline (cam 30 kg) plus pasager (46 kg) si motocicleta s-a simtit foarte bine, parca se aseaza si mai bine pe drum. Editat Mai 12, 2013 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) anul asta se face vreo intalnire a iubitorilor de veferici? Asta e un subiect interesant de discutat Eu zic ca prin august ar fi ok Editat Mai 12, 2013 de mr.magic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Asta e un subiect interesant de discutat Eu zic ca prin august ar fi ok daca se face ma bag si eu... Primul lucru (chiar inaintea inmatricularii ) a fost sa ma ocup de bagaje. Am cumparat / adaptat / montat asa : Wingrack (Kappa N141) ; 2 x laterale Givi E360 si 1 x topcase Givi Maxia E52. 124 de litri e aproape suficient pentru tot dulapul sotiei . Am mers cu ele pline (cam 30 kg) plus pasager (46 kg) si motocicleta s-a simtit foarte bine, parca se aseaza si mai bine pe drum. merci de info .. trebuie sa ma interesez si eu sa vad ce pun pe ea ca nu se mai poate cu rucsacul in spate ... waaaaaaay toooo uncomfortable Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 August ar fi no good 4 me pt ca, cel mai prob, voi fi plecat la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) salutare si bine v-am gasit , dupa cum urmeaza am sa-mi introduc clar povestea poate asa se gaseste vreunul care sa-mi explice si mie fenomenul ... am achizitionat acum 3 sap un vfr din 2001 , superba motoreta , m-am dat cu ea apx 200km mers decent cu ea , respectivii km i-am facut intr-o zi , a doua zi cand am vrut sa o pornesc nema si am dat la automat de vre-o 4 ori intr-un final a luato mergand in 2 ... am zis ok e momentul pentru bujii , am pus mana pe telefon si am sunat dupa bujii , in aceeasi zi le montez ... surprizaa aceeasii chestie pornit greu + nu se mai accelera mai mult de 5000 de ture in sarcina la relanti balbait ajungea pana pe la 8000 , l-am sunat pe tipu de la care am luat-o si i-am explicat fenomenul , am dus-o la el si am inceput prin excludere:TPS , MAP , pompa de benzina , la fel aceeasi problema ... si dupa multa chinuiala am incercat sa-i obturam un pic furtunul de retur sa vedem ce zice ... surprizaaa motoreta se tura la rosu fara balbaieli dar nu mai statea la relanti , tin sa precizez ca rampa de injectie a fost schimbata doar pentru teste ... daca a-ti intalnit defectul help nici acum nu i-am dat de cap Editat Mai 14, 2013 de AlynG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Patanie de azi: Merg sa alimentez la o benzinarie si uimit bag in rezervorul caruia nu i se aprinsese becul rosu inca, dar nici mult nu mai avea, 21.47 litri de benzina. Am verificat rezervorul cu ochiul de dimineata cand am plecat si ceva benzina se mai vedea acolo, 1-2 litri tot mai erau. Rezulta ca 2-3 litri tot m-au furat aia la benzinarie. Numai ca nu am avut timp de certuri cu aia de acolo, am platit si am plecat. Benzinaria cu pricina este http://goo.gl/maps/RgnKm , daca vreunul cu rezervorul gol vrea sa vada daca il are mai mare decat scrie in manual. Nu va mai ganditi ca VFRul va consuma mult, ci oare cat fura aia la benzinarie!?! Editat Mai 14, 2013 de MetalWarrior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 ia si baga de la omv, de la pompele la care nu alimenteaza tirurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 salutare si bine v-am gasit , dupa cum urmeaza am sa-mi introduc clar povestea poate asa se gaseste vreunul care sa-mi explice si mie fenomenul ... am achizitionat acum 3 sap un vfr din 2001 , superba motoreta , m-am dat cu ea apx 200km mers decent cu ea , respectivii km i-am facut intr-o zi , a doua zi cand am vrut sa o pornesc nema si am dat la automat de vre-o 4 ori intr-un final a luato mergand in 2 ... am zis ok e momentul pentru bujii , am pus mana pe telefon si am sunat dupa bujii , in aceeasi zi le montez ... surprizaa aceeasii chestie pornit greu + nu se mai accelera mai mult de 5000 de ture in sarcina la relanti balbait ajungea pana pe la 8000 , l-am sunat pe tipu de la care am luat-o si i-am explicat fenomenul , am dus-o la el si am inceput prin excludere:TPS , MAP , pompa de benzina , la fel aceeasi problema ... si dupa multa chinuiala am incercat sa-i obturam un pic furtunul de retur sa vedem ce zice ... surprizaaa motoreta se tura la rosu fara balbaieli dar nu mai statea la relanti , tin sa precizez ca rampa de injectie a fost schimbata doar pentru teste ... daca a-ti intalnit defectul help nici acum nu i-am dat de cap Daca ai obturat(gatuit) furtunul de retur si merge ok inseamna ca valva de retur e problema, ea ar trebui in mod normal sa tina o presiune de 3 bari, sa zicem in rampa, desi pompa produce 5, presiune ajunge intai la injectoare apoi valva aia lasa excesul de presiune sa se duca inapoi in rezervor mentinand constant presiunea recomandata. Ai schimbat si valva cand ai schimbat rampa de injectoare? Patanie de azi: Merg sa alimentez la o benzinarie si uimit bag in rezervorul caruia nu i se aprinsese becul rosu inca, dar nici mult nu mai avea, 21.47 litri de benzina. Am verificat rezervorul cu ochiul de dimineata cand am plecat si ceva benzina se mai vedea acolo, 1-2 litri tot mai erau. Rezulta ca 2-3 litri tot m-au furat aia la benzinarie. Numai ca nu am avut timp de certuri cu aia de acolo, am platit si am plecat. Benzinaria cu pricina este http://goo.gl/maps/RgnKm , daca vreunul cu rezervorul gol vrea sa vada daca il are mai mare decat scrie in manual. Nu va mai ganditi ca VFRul va consuma mult, ci oare cat fura aia la benzinarie!?! Becul se aprinde cand mai ai cam 3L deci tind sa cred ca te-au tepuit cu mult mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.