Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Am avut 2 rampe cu 2 valve fiercare rampa valva separata tot la fel , sa fie amandoua valvele de vina ?sa nu fii mers niciuna din cele doua :-??



oricum ms mult de tot mi-ai dat o idee , am sa ma zbat un pic sa fac rost de o valva de retur sa incerc ms mult inca odata

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am avut 2 rampe cu 2 valve fiercare rampa valva separata tot la fel , sa fie amandoua valvele de vina ?sa nu fii mers niciuna din cele doua :-??

 

oricum ms mult de tot mi-ai dat o idee , am sa ma zbat un pic sa fac rost de o valva de retur sa incerc ms mult inca odata

Nu stiu exact cum se comporta valva aia ... sunt sanse(mici ce e drept) sa nu dea surplusul de presiune si surplusul de benzina ca debit, caz in care valva nu mai e problema ci pompa ... Incearca cu ambele valve sa vezi daca face la fel, sansele sa fie ambele stricate ar fi foarte mici(acum depinde si din ce sursa e cealalta rampa) dar daca fac ambele la fel poti incerca sa vezi pompa ce zice si anume debit si presiune in rampa, chestiile astea gasesti in manual cum sa le testezi.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patanie de azi:

Merg sa alimentez la o benzinarie si uimit bag in rezervorul caruia nu i se aprinsese becul rosu inca, dar nici mult nu mai avea, 21.47 litri de benzina. Am verificat rezervorul cu ochiul de dimineata cand am plecat si ceva benzina se mai vedea acolo, 1-2 litri tot mai erau. Rezulta ca 2-3 litri tot m-au furat aia la benzinarie. Numai ca nu am avut timp de certuri cu aia de acolo, am platit si am plecat.

 

Benzinaria cu pricina este http://goo.gl/maps/RgnKm , daca vreunul cu rezervorul gol vrea sa vada daca il are mai mare decat scrie in manual.

 

Nu va mai ganditi ca VFRul va consuma mult, ci oare cat fura aia la benzinarie!?!

Ei, bravos. E mai de calitate benzina, nu stii tu :). E mai concentrata, cantareste mai greu :alcy: . O sa vezi ca acum o sa iti consume 3 % . :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat vfr ul de care spuneam mai inaint cu cateva posturi. Acum mi ar prindembine un picmdemajutor din partea voastra sa nu ma duc lamintalnirea vfr ristilo cu cea maimurata motocicleta. Ma,repet manere pasager, ambele simgenti laterala daca auziti,ceva. Mer imsi,asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia si baga de la omv, de la pompele de la care nu alimenteaza tirurile

 

Nimeni nu prea are cum sa bage combustibil la VFR de la aceleasi pompe de la care alimenteaza tirurile. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni nu prea are cum sa bage combustibil la VFR de la aceleasi pompe de la care alimenteaza tirurile. :D

 

Lasa ca am reusit eu acum vreo 2 ani sa fac plinul cu motorina :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prob in jur de 150-170 lei

 

Eu schimbai azi furtunele frana spate. Pt ca spatiu-i mic din cauza modulatorului ABS de sub sea, a trebuit sa demontez intreaga parte din spate - un pain pt c-aveam o gramada de add-on-uri bagate p'acolo - deci si tobele. La un moment dat, punand inapoi pe pozitie borcanasul de lichid de frana (spate) mi-a cazut o tubulara pe teava de esapament si s-a dus in galerie. Decat sa demontez galeriile mai bine-mi dau c-o tesla-n oo. Voi incerca cu un magnet s-o pescuiesc maine dar oare presiunea gazelor de evacuare o fi suficienta sa-mi apropie (macar) capul de tubulara de deschidere?!?

 

De la o vreme am observat ca-mi tremura usor ghidonul la franare. Nu mi-am batut capul prea tare si am tot mers asa pt ca oricum eu fol mai intens frana de motor. Am verif ieri si vazui c-am discul dreapta usor atins si, implicit, ovalizat. Nou n-am chef sa mai iau asa ca vreau unul 2nd and. Stiti daca se potriveste unul de Hornet?

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaaaaaaaaaa, Gabi mi-ai furat shaua !!! :-L :grinbandit: :haha:

Banuiesc ca tot la Timisoara ai facut-o, mie mi-a luat 230 lei parca, cu tot c-un mic spatar pt pasager, de montat pe topcase.

 

Problema mea la sha e ca mi-am latit-o si la pilot si la pasager si la drum lung acum ma doare fundul. Cred ca o sa o trimit iar s-o mai retusez putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ThunderByte problema ar fii ca am inlocuit si pompa sa vad daca e din ea ... am pus pe cealalta de vfr si am modificat una de 954 sa vedem ... aceeasi chestie. Deci am comandat un regulator de presiune sa vedem ce zice daca nici din asta nu e mi-a dat sah mat cedez nervos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ThunderByte problema ar fii ca am inlocuit si pompa sa vad daca e din ea ... am pus pe cealalta de vfr si am modificat una de 954 sa vedem ... aceeasi chestie. Deci am comandat un regulator de presiune sa vedem ce zice daca nici din asta nu e mi-a dat sah mat cedez nervos

Ar fi fost bine sa fi facut un test de presiune inainte sa comanzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m-au costat piesele mai aveam un motor intreg cu tot ce imi trebuie dar nu mi-a mers nici cu cealalta pompa de vfr nici cu una de 954 pe care o aveam si am modificato nici cu alta rampa deci s-ar putea sa ai dreptate , vineri seara imi vine piesa si sambata ma apuc de surubarit , o intrebare nu m-am uitat atent , pot sa scot valva de presiune fara sa dau rampa jos ? Si te mai rog ceva daca poti sa ma ajuti cu un manual service 98-2001 am jumatate din cel original daca ai cumva full , raman dator de o bere cand vii in ploiesti ;)

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am umblat pe la toti mecanicii incercand sa estimez cat ar costa sa rectific scaunul supapelor am constatat ca mie mi se aprinde becul de rezerva la 220 km insa pot merge linistit pana la 300

asa ca mie practic mobra imi consuma 7

din pacate mi am luat manometru Draper din ala care masoara compresia la motoare si am ramas cu el

la m gasit cu 170 de lei si am mai dat 30 de lei pe un adaptor sa se potrivesca la toate tipurile de motoare.

daca ii trebuie cuiva asa ceva....

post-46672-0-98719700-1368640742_thumb.jpg

 



daca se face ma bag si eu...



merci de info .. trebuie sa ma interesez si eu sa vad ce pun pe ea ca nu se mai poate cu rucsacul in spate ... waaaaaaay toooo uncomfortable

te as ajuta eu cu 2 sidecaseuri si 1 topcase de la MotoDetail cu placile de prindere la 900 de lei

dar de scheletul de sustinere te descurci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VIN SI EU, PENTRU PRIMA OARA, DAN 0722661428, LA CE ORA SE ADUNA BAIETII?



mERGE CAREVA sAMBATA 18 MAI PANA LA sAMBATA DE SUS?

Editat de daniel1954
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate mi am luat manometru Draper din ala care masoara compresia la motoare si am ramas cu el

la m gasit cu 170 de lei si am mai dat 30 de lei pe un adaptor sa se potrivesca la toate tipurile de motoare.

daca ii trebuie cuiva asa ceva....

attachicon.gif37442_DCT1.jpg

 

Daca n-ai ce face cu el mi-ar trebui mie... iti dau adresa sa mi-l trimiti? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti..ora 17:00 - 17:30 este ok la Carol?



daca se mai anunta cineva ajung si eu ca sa-mi mai destind creierii, daca nu raman cu nasul in carti.
pfff

 

Raspundeeee! :)) Hai sa mai luam o gura de aer! Vine si Daniel! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca n-ai ce face cu el mi-ar trebui mie... iti dau adresa sa mi-l trimiti? :D

pai de aia l am pus pe forum ,sa l dau....

daca mi dai macar 170 de lei ,cu mare placere.

Este sigilat ,nu a fost folosit niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaaaaaaaaaa, Gabi mi-ai furat shaua !!! :-L :grinbandit: :haha:

Banuiesc ca tot la Timisoara ai facut-o, mie mi-a luat 230 lei parca, cu tot c-un mic spatar pt pasager, de montat pe topcase.

 

Problema mea la sha e ca mi-am latit-o si la pilot si la pasager si la drum lung acum ma doare fundul. Cred ca o sa o trimit iar s-o mai retusez putin.

E ciudat ce spui tu aici.Eu stiu ca trebuie latita ca sa se distribuie greutatea cat mai mult in mai multe locuri.

Eu la bmw 1100 aveam o sa mult mai lata si nu aveam probleme cu poponeata decat dupa 1000 km pe zi.

Daca ai sa te uiti la eduro ai sa vezi ca e ingusta si inalta ceea ce nu duce la confort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...