almostcyborg Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 (editat) Da jos din carene, asculta cu "metoda stetoscopului", un lemn, o surubelnita, vezi cam de unde suna. Si schimbul de ulei e o idee buna, dar in prima instanta spune-ne de unde se aude. Editat Mai 22, 2013 de almostcyborg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1954 Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 VINE CINEVA LA ARC AZI? DUPA ORA 18.00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 maine la Carol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 prezent Gomez, nu pot sa ratez prima intalnire cu Yori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 (editat) Uneori se poate remedia schimband uleiul, adica sa folosesti alt brand. Baietii p'aici fol diverse iar eu merg cu Motul. O alta solutie ar fi sa iei intinzator reglabil - nu mai stiu pe unde vazui. Dar cel mai prob se rez cu schimbul uleiului. Apropos, ce ulei ai? Daca bine-mi amintesc, mr.magic avu si el candva aceeasi probl Eu am pus prima data Motul 5100 si nu am fost multumit ca imi clancanea cutia si peste 80 de grade si auzeau tachetii cum bat, nu foarte tare dar suficient cat sa ii aud eu si recunosc destul de bine sunetul Am schimbat cu Motorex Top Speed care a imbunatatit putin functionare cutiei, nu cu mult, da cel putin nu ma clancane asa tare, tachetii la fel suna peste 80 grade ... dar ambreiajul a inceput sa patineze, problema am rezolvat-o desfacand si curatand ambreiajul si sistemul de actionare (care de fapt cred eu ca a fost buba) Sincer as incerca eventual un Motul 7100 sau un ulei semi de la Sikolene ... ori, cred ca ar merge si un 15w50, dar recunosc, bat intr-un teritoriu necunoscut, cred ca ar trebui sa ameliorezele bataile si sunetele din motoras. Cat despre sunetul pe care il aud in video pare sa fie intinzatorul lantului de distributie, problema destul de comuna la VTEC Editat Mai 22, 2013 de mr.magic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Va saluta un nou vfr-ist. Am o problema cu ea, poate s-a mai lovit cineva. Face un zgomot care se stabilizeaza dupa ce se incalzeste. Mi se pare ca vine din partea dreapta si este foarte sesizabil la decelerare, exact asa tudorp28 iti poate confirma ca e lantul de distributie abia a scapat de sunetul asta care il capia. a pus intinzator nou, care s-a stricat destul de repede, l-a mersterit si acum e happy in scurt timp o sa inceapa sa tacane non stop. da-i un pm, vad ca esti din buc, poate va vedeti si iti povesteste el ce si cum, nu e mare smecherie de facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speeduhh Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Si are cineva idee cat ar costa schimbarea ? Iar daca tot sunt aici, aveti idee unde gasesc un suport de topcase care sa mearga cu sidecase-urile originale honda? + am de vanzare un suport givi de topcase (rack + placa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 (editat) Daca ai avea 2 galerii care merg intr-o toba si celelalte 2 galerii care se duc in alta toba.. ar fi o treaba. Dar tu ai 4 galerii care se unesc intr-o singura toba si care ulterior o sa faci doua tobe. Din 4 faci 1 apoi 2. N-o sa se schimbe absolut nimic.. doar zgomotul. Ce te face sa crezi ca tobele originale vin cu 2 galerii, tot 4-2-1-2 vin ... finalele au doar rol de atenuator. @ThunderByte Data viitoare salveaza`ti lucrarile in propriul calulator este bine de stiut ca avem printre noi asemnea meseriasi, crede`ma am alergat mult dupa acele coturi si pe unde am fost cand am vazut despre ce sudura este vorba si ce lucrari au facut( nu sunt eu sudor meserias) mi venea sa imi vand tobele si sa mi le pun inapoi pe cele originale pana la urma este vorba si de cum arata nu numai de sunet, pt ca daca vroiam tiganeala imi sudam eu la serviciu tot cu un Telvin dar iti dai seama ca neavand experienta necesara, scula potrivita si asa mai departe ar fi iesit.....tiganeala .. . In general am dar la astea nu prea am dat importanta ca operatiune pentru ca nu ma ocupam expre cu asta, daca vrei sa mai vezi chestii facute de mine, desi acum nu te mai pot ajuta ca nu mai sunt in tara poti sa intri aici(pagina firmei unde am lucrat in romania in ultimii 4 ani, in care 99% din lucrari sunt facute de mine) https://www.facebook.com/pages/Madras-Motoparts/145038592327275?fref=ts Va saluta un nou vfr-ist. Am o problema cu ea, poate s-a mai lovit cineva. Face un zgomot care se stabilizeaza dupa ce se incalzeste. Mi se pare ca vine din partea dreapta si este foarte sesizabil la decelerare, exact asa Distributie pe duca, poti sa incerci sa mai tensionezi arcul intinzatorului 1-2 ture, ar trebui sa dispara zgomotul o buna perioada de vreme.Daca nu te descurci mergi la TNG cu incredere. Nu are nici o treaba cu uleiul. Editat Mai 22, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 anul asta se face vreo intalnire a iubitorilor de veferici? Asta e un subiect interesant de discutat Eu zic ca prin august ar fi ok daca se face ma bag si eu... August ar fi no good 4 me pt ca, cel mai prob, voi fi plecat la munca. Se pare ca vecinii din Ungaria se organizeaza cel putin frumos cand vine vorba de "adunat VFR-uri laolalta" : Toata galeria aici : http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/gallery/image/64196-dsc-0616/ In viitor probabil si in Ro ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 hmm... FRUMOS TARE !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Ma simt ca-n rai cand vad pozele de mai sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Se pare ca vecinii din Ungaria se organizeaza cel putin frumos cand vine vorba de "adunat VFR-uri laolalta" : Toata galeria aici :http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/gallery/image/64196-dsc-0616/ In viitor probabil si in Ro ? Is curios cat le-a luat pana le-au aranjat asa perfect, una langa cealalta ... mi se pare foarte tare ca au reusit sa se adune asa multi si ca au VFR club. Umpic se rascoleste spiritul patriotic in mine si mi-as dori sa reusim sa ne adunam si noi asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Ce te face sa crezi ca tobele originale vin cu 2 galerii, tot 4-2-1-2 vin ... finalele au doar rol de atenuator. Ah, ma gandeam ca original o fi 4-2.. .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Umpic se rascoleste spiritul patriotic in mine si mi-as dori sa reusim sa ne adunam si noi asa ... Ar fi o realizare. S-a mai vazut asa intrunire mare monomarca in Romania (VStrom parca), deci precedent exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 O intrebare de natura tehnica am la voi. Are un tovaras un VFR800 de prin 99 2000 parca. Cand e vorba de sincronizat, numai starter valves se pot face? Alea pentru relanti? Nu se poate regla nimic pentru mersul in sarcina la sa zicem 2500 3000 rpm?? Sper ca pentru buna reputatie Honda sa se poata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 O intrebare de natura tehnica am la voi. Are un tovaras un VFR800 de prin 99 2000 parca. Cand e vorba de sincronizat, numai starter valves se pot face? Alea pentru relanti? Nu se poate regla nimic pentru mersul in sarcina la sa zicem 2500 3000 rpm?? Sper ca pentru buna reputatie Honda sa se poata... Din cate stiu reglajul in sarcina se face prin modificarea hartii sistemului de injectie si aici intervine un power commander. Pana la urma ce simptom are mai exact, din cate inteleg cand tureaza motorul intalneste un punct mort undeva intre 2500 si 3000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Nu are nici o hiba. Ca orice motor cu mai mult de 1 cilindru, se cere a se sincroniza admisiile, adeca sa traga la fel de mult amestec aer/benzina, ca sa traga toate pistoanele la fel de mult vacuum. Din ce am vazut pana acum, treaba asta e posibila doar pentru relanti - poti regla relantiul si poti sincroniza admisiile pentru relanti, prin acele starter valves. Dar pe mine ma intereseaza sincronizatul la turatii mai mari, unde folosesti motorul, nu la relanti care ii poate 1% din timpul de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 (editat) Eu am pus prima data Motul 5100 si nu am fost multumit ca imi clancanea cutia si peste 80 de grade si auzeau tachetii cum bat, nu foarte tare dar suficient cat sa ii aud eu si recunosc destul de bine sunetul. Am schimbat cu Motorex Top Speed care a imbunatatit putin functionare cutiei, nu cu mult, da cel putin nu ma clancane asa tare, tachetii la fel suna peste 80 grade ... dar ambreiajul a inceput sa patineze, problema am rezolvat-o desfacand si curatand ambreiajul si sistemul de actionare (care de fapt cred eu ca a fost buba)incer as incerca eventual un Motul 7100 sau un ulei semi de la Sikolene ... ori, cred ca ar merge si un 15w50, dar recunosc, bat intr-un teritoriu necunoscut, cred ca ar trebui sa ameliorezele bataile si sunetele din motoras. Si eu am tot Motul 5100. Cloncane cutia pe coborare, ceva de vis. Anul trecut, din joi in Paste, asa, cam o data pe luna, scotea niste sunete ciudate si pe la axul cu came. Am citit despre modificarea prinderilor de la axele cu came, le-am dus la gaurit (prin anii `90 era modificare ce se facea la service-urile autorizate, pentru ungere suplimentara) si vad ca nu am mai auzit-o de atunci. De week-end-ul trecut am inceput sa aud clantanit din zona supapelor. Nu stiu daca este de la ulei sau ba, dar am inceput sa iau deja consumabilele si am programat-o la mecanic si pentru o eventuala reglare a supapelor. In privinta uleiului, eu am sa trec pe BelRay. Sunt curios cum va suna motorul. Editat Mai 23, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 (editat) O intrebare de natura tehnica am la voi. Are un tovaras un VFR800 de prin 99 2000 parca. Cand e vorba de sincronizat, numai starter valves se pot face? Alea pentru relanti? Nu se poate regla nimic pentru mersul in sarcina la sa zicem 2500 3000 rpm?? Sper ca pentru buna reputatie Honda sa se poata... Io is tovarasu' Din cate stiu reglajul in sarcina se face prin modificarea hartii sistemului de injectie si aici intervine un power commander. Pana la urma ce simptom are mai exact, din cate inteleg cand tureaza motorul intalneste un punct mort undeva intre 2500 si 3000 rpm. Nu are nici o hiba. Ca orice motor cu mai mult de 1 cilindru, se cere a se sincroniza admisiile, adeca sa traga la fel de mult amestec aer/benzina, ca sa traga toate pistoanele la fel de mult vacuum. Din ce am vazut pana acum, treaba asta e posibila doar pentru relanti - poti regla relantiul si poti sincroniza admisiile pentru relanti, prin acele starter valves. Dar pe mine ma intereseaza sincronizatul la turatii mai mari, unde folosesti motorul, nu la relanti care ii poate 1% din timpul de functionare. Nu am puncte moarte, toate par in viata cand accelerez, motorul trage binisor. A mers si Dan cu el si confirma, trage bine. Insa problemele pe care le-am vazut eu: - la pornire la rece si nu numai (inclusiv in mers, cand stau la semafoare in trafic) am un miros puternic de benzina... zici ca-s dacie. Io am dedus ca am benzina nearsa si caut sa inteleg de unde ar veni; cred ca o fi la fel si-n mers numai ca nu prea mai simt atunci; cum nu am carburatoare ci injectie, nu inteleg de ce apare fenomenul - relanti-ul nu sta fix, are fluctuatii - in sarcina, in jur de 6000 ture si nitel mai sus, apare o vibratie destul de pronuntata de la motor (e si foarte enervanta, imi amortesc mainile usor si e tocmai plaja de turatii indicata pentru cruising) Acum motorul fiind din 98, desi are el doar 20.000 km, o sa-i schimb bujiile, curat injectoarele si facut starter valve sync (singurul sync de care am citit si eu ca se poate face). As mai putea face / investiga si altceva? Editat Mai 23, 2013 de gabitzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Io is tovarasu' Nu am puncte moarte, toate par in viata cand accelerez, motorul trage binisor. A mers si Dan cu el si confirma, trage bine. Insa problemele pe care le-am vazut eu: - la pornire la rece si nu numai (inclusiv in mers, cand stau la semafoare in trafic) am un miros puternic de benzina... zici ca-s dacie. Io am dedus ca am benzina nearsa si caut sa inteleg de unde ar veni; cred ca o fi la fel si-n mers numai ca nu prea mai simt atunci; cum nu am carburatoare ci injectie, nu inteleg de ce apare fenomenul - relanti-ul nu sta fix, are fluctuatii - in sarcina, in jur de 6000 ture si nitel mai sus, apare o vibratie destul de pronuntata de la motor (e si foarte enervanta, imi amortesc mainile usor si e tocmai plaja de turatii indicata pentru cruising) Acum motorul fiind din 98, desi are el doar 20.000 km, o sa-i schimb bujiile, curat injectoarele si facut starter valve sync (singurul sync de care am citit si eu ca se poate face). As mai putea face / investiga si altceva? Daca zici ca miroase a benzina in prima faza eu zic sa verifici conductele de alimentare sa nu ai scurgeri ... sistemul de alimentare e sub presiune din pompa de benzina si daca nu e etans eu zic ca simptomul ar fi miros de benzina si scaderea puterii ... poti sa mergi pe circuit sa verifici daca e totul ok. Eu am patit ceva similar la RF si am descoperit ca se scurgea benzina din pompa de benzina si fiind incapsulata a trebuit sa o inlocuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Si eu am tot Motul 5100. Cloncane cutia pe coborare, ceva de vis. Anul trecut, din joi in Paste, asa, cam o data pe luna, scotea niste sunete ciudate si pe la axul cu came. Am citit despre modificarea prinderilor de la axele cu came, le-am dus la gaurit (prin anii `90 era modificare ce se facea la service-urile autorizate, pentru ungere suplimentara) si vad ca nu am mai auzit-o de atunci. De week-end-ul trecut am inceput sa aud clantanit din zona supapelor. Nu stiu daca este de la ulei sau ba, dar am inceput sa iau deja consumabilele si am programat-o la mecanic si pentru o eventuala reglare a supapelor. In privinta uleiului, eu am sa trec pe BelRay. Sunt curios cum va suna motorul. Da, era un buletin de service pe vremea aia. Asta e nu ? Cand am luat motorul nu l-am auzit, pe urma cand am schimbat uleiul, parca Repsol 15w50 am pus, a inceput sa ticaie. I-am pus mobil 1 4t 10w40 iar acum nu mai ticaie. Poate trece cu un schimb de ulei. Eu verificat si jocul la supape, dar doar una de evacuare era deviata de la valoarea din manual, dar totusi in limita tolerantei. Ma mir ca ai ales direct varianta cu gauritul, inainte sa schimbi doar uleiul, ca ii destul de multa munca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 (editat) O intrebare de natura tehnica am la voi. Are un tovaras un VFR800 de prin 99 2000 parca. Cand e vorba de sincronizat, numai starter valves se pot face? Alea pentru relanti? Nu se poate regla nimic pentru mersul in sarcina la sa zicem 2500 3000 rpm?? Sper ca pentru buna reputatie Honda sa se poata... Pe premonitia clientilor ca injectia bate carburatia nu am avut niciodata o interventie de genu la un vfr. Pentru turatie ar trebui sa poti regla ca la carburatie unghiul clapetelor, doar ca aici e citit de TPS care transmite catre ECU si acesta interpreteaza compensand cu benzina. Am sa ma uit un pic mai tarziu in manual ca acum sunt pe fuga ... Editat Mai 23, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Presupun ca nu se mai duce nimeni la Carol astazi? Daca va intalniti dati un semn pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 (editat) Da, era un buletin de service pe vremea aia. Asta e nu ?VFRCamKnockFix.jpg Cand am luat motorul nu l-am auzit, pe urma cand am schimbat uleiul, parca Repsol 15w50 am pus, a inceput sa ticaie. I-am pus mobil 1 4t 10w40 iar acum nu mai ticaie. Poate trece cu un schimb de ulei. Eu verificat si jocul la supape, dar doar una de evacuare era deviata de la valoarea din manual, dar totusi in limita tolerantei. Ma mir ca ai ales direct varianta cu gauritul, inainte sa schimbi doar uleiul, ca ii destul de multa munca... Da, acesta este. Venit de pe Yamaha, am avut "placerea" sa experimentez din plin personalitatea Honda. Prima data a fost sunetul oalei de ambreiaj. Eram morcovit de-a dreptul sa nuse intample ceva in mers, etc. Motocicleta am luat-o de la un prieten f. bun. Ii stiam istoricul de intretinere si kilometrii facuti de el si nu aveam nici un dubiu. Imi era frica de ce ar fi putut fi inaintea lui. Am inceput sa intreb in stanga si in dreapta si in cateva zile am gasit 5 cunoscuti care mi-au spus ca Hondele lor fac la fel, sa ma linistesc si sa nu schimb nimic fiindca sunt sanse mari sa faca la fel si dupa ce schimb tot ansamblul ambreiajului. Nu am fost niciodata fan Motul. Si nu as fi pus asa ceva in ea daca prietenul/proprietarul anterior + un mecanic nu mi-ar fi zis ca asta au folosit si inainte si ca este ok pentru ea. Stiti treaba aceea cu 2 insi care iti spun ca esti beat... Si cand a inceput uruitul acela discret si ciudat in zona axelor m-am gandit din start la print-ul de mai sus. Nu mi-a trecut deloc prin cap ca ar putea fi uleiul de vina. Revenind la suportii axelor - Mecanicul care a facut operatia se tot plangea ca a rupt nu stiu cate burghie in momentul in care a dat gaurile dar, din cauza colaborarii noastre "atipice", am zis ca pune praf de copt ca sa creasca manopera. Intrebare intrebareata: Am parbriz aftermarket de la MRA pe Tenere. Este mult peste cel standard, dar nu pot sa spun ca este o revelatie. MRA este putin inaltat si apoi curbat serios, ducand vantul in zona gatului. Nu vajaie nici casca si nu intampina nici rezistenta din plin a torsului. Dar... eu vroiam ceva inalt si curbat pe verticala, care sa duca curentul peste casca si sa nu creeze turbulente in spate/ceafa. Concluzie - punct minus MRA. Cu alte cuvinte - este pe aici vreun VFR-ist ce are peste 1.90? Daca da, ce a pus pe motocicleta lui. Ideal ar fi un posesor de RC 36 II, dar cred ca orice raspuns ar fi o baza buna de plecare. Editat Mai 23, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Eu am pus BelRay in batranica mea... Se aude mai infundat motorul, mai silentios, dar tot mai face galagie cateodata ambreiajul ala. Vitezele se schimba parca mai finut, insa nu prea mai nimeresc neutralul . Si arata uleiul asta intr-un fel... parca era miere, iti venea sa-l pui pe paine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.