Vizitator _Raul_ Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) All balls am pus eu si pana acum nu a curs nici un pic de ulei pe la furci desi am bagat peste 200 km pe forestiere grele si cu 2 persoane si bagaj. Simeringuri de ulei Ariete sau All bals, eu pe astea am mers si nu am avut probleme. Simeringurile de praf le schimbi numai daca sunt crapate sau nu mai razuie cum trebuie tija. Multumesc pentru ponturi. Eu am pus Athena pentru ulei si Allbals pentru praf si deocamdata se comporta bine, furca lucreaza perfect. Am citit review-uri proate despre amandoua dar ai dreptate mai mult lumea se plange de Athena, nu prea stiu ce sa zic despre Ariete dar eu as zice sa mergi pe Allballs. Ca ulei eu am pus 10W, e ok dar are un rebound mai pronuntat, e confortabil ... dar pe curbe as recomanda un ulei mai gros ... ca brand lumea recomanda Motul, eu am pus Motorex (a dracu incapatanare ) Citisem despre Athena tot aici. Am gasit 2 sau 3 modele iar diferentele de pret intre ele sunt infime, asa ca nu stiam care sunt cele "ieftine" si care nu. Referitor la ulei si suspensii - Fata este prea moale (inclusiv dupa reglaje). In oras este ok (multe gropi, denivelari, etc), insa pe curbe, la viteze putin mai mari, nu este atat de fixa cat as vrea eu. Am luat deja 15W, fata de 10W cat imi recomanda cartea pentru RC36 II. Nu sunt fan Motul, insa doar asta am gasit pe plan local. Repsol se mai gaseste pe toate gardurile in TM, insa am auzit numai pareri proaste de la cunoscuti. Editat Mai 29, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 insa pe curbe, la viteze putin mai mari, nu este atat de fixa cat as vrea eu Arcurile sunt cauza, nu uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) Arcurile sunt cauza, nu uleiul. M-am gandit si la asta. Am motorul de 2 ani, m-am dat f. putin cu el si oricum este obligatorie schimbarea uleiului si a semeringurilor Pe Louis si WeMoto sunt 100 de euro perechea de arcuri progresive, deci nu vorbim de o avere, dar vreau prima data sa le desfac, sa le spal, sa vad cum stau componentele, sa schimb uleiul si dupa aceea sa trec la arcuri. Editat Mai 29, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Ia-ti liniare. progresive ai si acum in furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Cu vascozitatea uleiului influentezi amortizarea de "high velocity" si muti plaja reglajelor de "low velocity". Pentru high velocity nu ai nici un fel de reglaj pe furca sau pe amortizorul spate. Cu un ulei mai subtire ai sa ai amortizare mai slaba la viteze mari de lucru ale amortizorului, unde uleiu e trimis prin valvele cu stack-ul de shim-uri. Acum... despre comportamentul suspensiei n-ai cum sa stii dinainte nimic cand faci schimbarea asta. Totusi, poti pleca de la niste elemente pe care le cunosti: - ce arcuri ai acum pe fata (dar si pe spate) - care e senzatia (ta) de control cu uleiul pe care il ai acum in furca si cu setarile din prezent (e notiune destul de greu de cuantificat si in esenta subiectiva dar importanta pentru fiecare rider in parte) - ai ajuns la limita aderentei cu caucicurile pe care le ai acum (intamplator sau nu)? Senzatia de control (maxim) si aderenta maxima nu sunt identice ca echivalent al reglajelor amortizorului si, de cele mai multe ori, o suspensie mai amortizata duce la o aderenta mai mica, chiar daca senzatia de control e mai buna, din punctul de vedere al riderului. Deci e posibil ca, trecand de la 10W la 5W, prin scaderea amortizarii de viteza mare sa cresti aderenta anvelopei pe asfalt dar suspensia sa-ti placa mai putin in comportamentul de drum. Momentan am arcurile cu parti interne (valve) stock. Am luat arcuri Wilbers ceva mai tari (am cerut 1,0 kg/mm) si sunt progresive pt ca merg pe drumurile patriei (care nu-s ca pe pista sau la altii mai civilizati) si nu vreau sa-mi clantane dintii la denivelari mici. Uleiul de 5W il pun pt c-asa imi zice fisa de setare de la race tech (am valvele de la ei). Deci nu pot spune inca cum va fi dupa ce fac switch-ul. Pe amortizorul spate (WIlbers) am reglaje si low si high velocity (furtunul ce se vede in poza este de la remote/reglajul la dist - in cazul meu in spatele scaritei pilotului). @mr.magic - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Astia vor sa nu ne vedem nici maine la Carol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator SPINU Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Salut,de unde si cat te.o costat suspensia spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Prin user-ul ROMi3 (sau romimoto.ro) si uite citat din conversatia pe pm cu dansul: "... Amortizorul spate 641-511-00 cu rezervor separat de 19,3 kg/mm la 3124 lei iar aici se mai poate alege culoarea arcului. pretensionare hidraulica 625-046-00 la 889 lei plus reglare in inaltime 629-000-00 la 219 lei ..." Stiu ca nu-s putini si sper sa merite - voi vedea pe parcurs... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) Dragilor, ajutati-ma si pe mine cu o problema: Am desfacut toata partea de admisie la VFR 800 Fi-ul meu, inclusiv rampa, am scos si curatat injectoarele, schimbat bujiile. N-am facut poze cand am scos ca nu mi-a dat prin cap decat mai tarziu. Am cam pus la locul lor zic eu furtunele si mufele, motorul porneste si sta la relanti insa cand accelerez normal, moare. Daca il accelerez foarte lin, urca si pana in 6000 ture, nu da semne ca s-ar opri, doar la o accelerare mai rapida imediat da in nas si se opreste. Din ce-am vazut pe youtube aici: , cu toate desfacute omul inca poate accelera normal, deci n-ar fi de la furtune si mufele senzorilor. Am pus contact si cu mufa TPS-ului scosa, mi-a dat eroare dar tot a pornit, am mai pus contact si cu mufa senzorului de aer (cea alba de sub filtrul de aer IAT sensor) scoasa insa imi amintesc ca fara aia n-a vrut sa porneasca. Trebuie cumva sa resetez codurile de eroare? Poate avea vreo influienta la accelerarea motorului? Precizez ca in momentul de fata nu-mi clipeste Fi-ul, nu am erori curente, doar cele ramase cand era desfacut. Acum are cineva vreo idee ce ar putea fi si ce sa verificam? Editat Mai 29, 2013 de gabitzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Dragilor, ajutati-ma si pe mine cu o problema: Am desfacut toata partea de admisie la VFR 800 Fi-ul meu, inclusiv rampa, am scos si curatat injectoarele, schimbat bujiile. N-am facut poze cand am scos ca nu mi-a dat prin cap decat mai tarziu. Am cam pus la locul lor zic eu furtunele si mufele, motorul porneste si sta la relanti insa cand accelerez normal, moare. Daca il accelerez foarte lin, urca si pana in 6000 ture, nu da semne ca s-ar opri, doar la o accelerare mai rapida imediat da in nas si se opreste. Din ce-am vazut pe youtube aici: , cu toate desfacute omul inca poate accelera normal, deci n-ar fi de la furtune si mufele senzorilor. Am pus contact si cu mufa TPS-ului scosa, mi-a dat eroare dar tot a pornit, am mai pus contact si cu mufa senzorului de aer (cea alba de sub filtrul de aer IAT sensor) scoasa insa imi amintesc ca fara aia n-a vrut sa porneasca. Trebuie cumva sa resetez codurile de eroare? Poate avea vreo influienta la accelerarea motorului? Precizez ca in momentul de fata nu-mi clipeste Fi-ul, nu am erori curente, doar cele ramase cand era desfacut. Acum are cineva vreo idee ce ar putea fi si ce sa verificam? Daca esti sigur ca toate sunt in reglula si injectoarele functioneaza corect verifica TPS-ul, si anume relglajul lui in sine, sigur ai in manual procedura, sunt sanse mari sa fie decalibrat acum, fapt pentru care ecu nu ii da indeajunsa sau prea multa benzina, poti verifica asta si verificand culoare bujiilor daca ai zis ca ai pus noi, daca-s albe e prea putina benzina, daca-s negre e prea multa. Cand il accelerezi se aude gatuit parca si coboara ceva mai greu din ture? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Am gasit un site destul de fain unde se pot gasi genti laterale originale. Mi se pare prea bun sa fie adevarat .. a mai auzit cineva de ei ? se pare ca pe VFRD sunt cunoscuti ca fiind seriosi. Si totusi set de genti laterale 290 EUR + 15 livrare in RO ... pare o afacere destul de buna http://www.davidsilverspares.co.uk/VFR8002-VTEC-2002/part_182617/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Dragilor, ajutati-ma si pe mine cu o problema: Am desfacut toata partea de admisie la VFR 800 Fi-ul meu, inclusiv rampa, am scos si curatat injectoarele, schimbat bujiile. N-am facut poze cand am scos ca nu mi-a dat prin cap decat mai tarziu. Am cam pus la locul lor zic eu furtunele si mufele, motorul porneste si sta la relanti insa cand accelerez normal, moare. Daca il accelerez foarte lin, urca si pana in 6000 ture, nu da semne ca s-ar opri, doar la o accelerare mai rapida imediat da in nas si se opreste. Din ce-am vazut pe youtube aici: , cu toate desfacute omul inca poate accelera normal, deci n-ar fi de la furtune si mufele senzorilor. Am pus contact si cu mufa TPS-ului scosa, mi-a dat eroare dar tot a pornit, am mai pus contact si cu mufa senzorului de aer (cea alba de sub filtrul de aer IAT sensor) scoasa insa imi amintesc ca fara aia n-a vrut sa porneasca. Trebuie cumva sa resetez codurile de eroare? Poate avea vreo influienta la accelerarea motorului? Precizez ca in momentul de fata nu-mi clipeste Fi-ul, nu am erori curente, doar cele ramase cand era desfacut. Acum are cineva vreo idee ce ar putea fi si ce sa verificam? Ai montat ceva aiurea la loc, vezi ca-ti trage aer fals pe undeva de-aia moare cand accelerezi. Verifica sa fie totul etans. Si lasa-l sa se incalzeasca un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Momentan am arcurile cu parti interne (valve) stock. Am luat arcuri Wilbers ceva mai tari (am cerut 1,0 kg/mm) si sunt progresive pt ca merg pe drumurile patriei (care nu-s ca pe pista sau la altii mai civilizati) si nu vreau sa-mi clantane dintii la denivelari mici. Uleiul de 5W il pun pt c-asa imi zice fisa de setare de la race tech (am valvele de la ei). Deci nu pot spune inca cum va fi dupa ce fac switch-ul. Pe amortizorul spate (WIlbers) am reglaje si low si high velocity (furtunul ce se vede in poza este de la remote/reglajul la dist - in cazul meu in spatele scaritei pilotului). Wilbers spun ca au arcuri "progresive" ne-progresive, cu "variable rate". Totusi au constanta elastica invariabila cu deplasarea. Ma intreb cum or fi arcurile astea, pt ca, de exemplu, la Ohlins nu am auzit sa existe. Daca ai mai multe informatii, vreau si eu sa aflu despre ce e vorba, pt ca momentan sunt putin confuz. Pt valvele racetech, poti sa incerci vascozitati diferite. Cel mai important ar fi sa alegi uleiul cu vascozitatea (in centistokes) recomandata de ei si, dupa montaj sa te apuci sa o reglezi. Daca ai nevoie de vascozitati in centistokes la diverse uleiuri, da-mi un PM si iti zic ce trebuie sa bagi ca sa fii pe recomandarile racetek. Spor la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Daca esti sigur ca toate sunt in reglula si injectoarele functioneaza corect verifica TPS-ul, si anume relglajul lui in sine, sigur ai in manual procedura, sunt sanse mari sa fie decalibrat acum, fapt pentru care ecu nu ii da indeajunsa sau prea multa benzina, poti verifica asta si verificand culoare bujiilor daca ai zis ca ai pus noi, daca-s albe e prea putina benzina, daca-s negre e prea multa. Cand il accelerezi se aude gatuit parca si coboara ceva mai greu din ture? TPS-ul n-a fost desfacut de pe cutia filtrului de aer, a ramas fixat in pozitia initiala. Sa fie decalibrat doar pentru c-am curatat injectoarele si schimbat bujiile? Stiu acum ca n-am montat un furtun de la 1-way valve, numarul 12 in poza: Nush daca asta e problema, io sper sa fie Oricum, trebuie iar sa ma uit la toate furtunele si mufele care unde-s puse. Alta intrebare: vorbeam ieri cu Tudor despre pair valve, sa-i deconectez mufa. Am gasit si info + poze pe net dar eu nu reusesc sa gasesc mufa respectiva la mine. Din ce-am gasit info pe net, se pare ca problema cu mufa respectiva e doar la VTEC si asta pentru ca VTEC-ul are sonda lambda in evacuare, la Fi se pare ca nu avem acea sonda, deci Pair Valve nu prea ne gatuie. Info aici: http://johnny.chadda.se/article/pair-and-flapper-mod-with-bonus-snorkel-mod-for-vfr/ Am gasit un site destul de fain unde se pot gasi genti laterale originale. Mi se pare prea bun sa fie adevarat .. a mai auzit cineva de ei ? se pare ca pe VFRD sunt cunoscuti ca fiind seriosi. Si totusi set de genti laterale 290 EUR + 15 livrare in RO ... pare o afacere destul de buna http://www.davidsilverspares.co.uk/VFR8002-VTEC-2002/part_182617/ Davidsilverspares e un site ok, oamenii sunt seriosi. Gabrielul (Gomez) tot a cumparat de la ei, eu am luat anul trecut regulatorul de la ei, totul fara probleme. Trimite-le un mail si vezi detalii despre cutiile respective, eu cred ca sunt ok, pacat ca nu au si pentru Fi. Ai montat ceva aiurea la loc, vezi ca-ti trage aer fals pe undeva de-aia moare cand accelerezi. Verifica sa fie totul etans. Si lasa-l sa se incalzeasca un pic. Ceva se pare ca am montat aiurea, insa nush cat de important e... Si uitandu-ma la filmulet, respectivul are totul desfacut si motorul ii accelereaza bine, toate chestiile alea acolo ar trebui sa strice relanti-ul si turatiile joase, nu dupa ce deschizi clapetele de aer si incepi sa-l turezi. Editat Mai 30, 2013 de gabitzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) TPS-ul n-a fost desfacut de pe cutia filtrului de aer, a ramas fixat in pozitia initiala. Sa fie decalibrat doar pentru c-am curatat injectoarele si schimbat bujiile? Stiu acum ca n-am montat un furtun de la 1-way valve, numarul 12 in poza: 2013-05-30_092942.png Nush daca asta e problema, io sper sa fie Oricum, trebuie iar sa ma uit la toate furtunele si mufele care unde-s puse. Alta intrebare: vorbeam ieri cu Tudor despre pair valve, sa-i deconectez mufa. Am gasit si info + poze pe net dar eu nu reusesc sa gasesc mufa respectiva la mine. Din ce-am gasit info pe net, se pare ca problema cu mufa respectiva e doar la VTEC si asta pentru ca VTEC-ul are sonda lambda in evacuare, la Fi se pare ca nu avem acea sonda, deci Pair Valve nu prea ne gatuie. Info aici: http://johnny.chadda.se/article/pair-and-flapper-mod-with-bonus-snorkel-mod-for-vfr/ Davidsilverspares e un site ok, oamenii sunt seriosi. Gabrielul (Gomez) tot a cumparat de la ei, eu am luat anul trecut regulatorul de la ei, totul fara probleme. Trimite-le un mail si vezi detalii despre cutiile respective, eu cred ca sunt ok, pacat ca nu au si pentru Fi. Ceva se pare ca am montat aiurea, insa nush cat de important e... Si uitandu-ma la filmulet, respectivul are totul desfacut si motorul ii accelereaza bine, toate chestiile alea acolo ar trebui sa strice relanti-ul si turatiile joase, nu dupa ce deschizi clapetele de aer si incepi sa-l turezi. Din nou te intreb esti sigur ca injectoarele merg bine? TPS-ul e pe corpul clapetelor de acceleratie, nicidecum pe airbox. Editat Mai 30, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Wilbers spun ca au arcuri "progresive" ne-progresive, cu "variable rate". Totusi au constanta elastica invariabila cu deplasarea. Ma intreb cum or fi arcurile astea, pt ca, de exemplu, la Ohlins nu am auzit sa existe. Daca ai mai multe informatii, vreau si eu sa aflu despre ce e vorba, pt ca momentan sunt putin confuz. Pt valvele racetech, poti sa incerci vascozitati diferite. Cel mai important ar fi sa alegi uleiul cu vascozitatea (in centistokes) recomandata de ei si, dupa montaj sa te apuci sa o reglezi. Daca ai nevoie de vascozitati in centistokes la diverse uleiuri, da-mi un PM si iti zic ce trebuie sa bagi ca sa fii pe recomandarile racetek. Spor la lucru! Recomandare de la racetech am doar aceasta fisa de calcul on-line: /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=817950 in care, la ulei, spune sa fie unul de 5W - drept urmare astept ulei motul de 5W cu garnituri de ulei si praf (plus placute frana fata CL). Nu sunt profesionist, desi imi cam bag nasu-n mobra, si nici nu merg sportiv. Notiuni ca centistokes ma depasesc - traiasca wikipedia c-asa ma dumirii si eu ce inseamna - si sper sa iasa bine-ntru-un final. Multumesc pt sfaturi si oferta. Apreiez stiind ca vin din partea unui profesionist - ati schimbat avatarul mai de curand, parca, pt ca am urmarit cateva topicuri pe care erati activ - unul parca era cu sfaturi ... sper sa nu ma insel. Cheers. Editat Mai 30, 2013 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Uite, de exemplu niste vascozitati pentru cateva uleiuri de furca: Bel Ray fork oil 5W cSt(40 grade): 17.1 cSt(100 grade): 4.1 index vascozitate: 147 Castrol Synt Fork Oil 5W cSt(40 grade): 28 cSt(100 grade): 5.7 index vascozitate: 149 Motul Factory Line 5W: cSt(40 grade): 18.3 cSt(100 grade): 4.2 index vascozitate: 138 Showa SS-7 (5W) - furca stoc cSt(40 grade): 16.44 cSt(100 grade): 3.76 index vascozitate: 119 Yamaha 01 fork oil (furci kayaba) cSt(40 grade): 15.6 cSt(100 grade): 3.45 index vascozitate: 96 Pt "hard riding" sa iei in calcul ca amortizoarele in lucru se incalzesc. Da, tot schimb avatarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Multumesc pt info. Dar ma . Nu stiu cum sa interpretez/procesez informatia. Dac-ajung prin Buc, voi incerca sa fac o vizita la service pt reglare. Pan-atunci voi merge dupa setarile de baza (compresia suspensiei cu bicla suspendata, pe roti si cu mine calare) si dupa feeling (pe spate din ajustari conf manualului iar pe fata, dac-o fi cazul, din nivelul de ulei). Sunt ageamiu la acest capitol si asta este. Off topic: a trecut un ducati pe langa gradina si am auzit, la relanti, un zgomot metalic. Cand o tura usor disparea sau se estompa. Au ceva in esapament sa scoata acel zgomot? I admit, engine & metallic noise was quite sexi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Daca ai de unde sa cumperi in Constanta, in loc de fork oil 5W, incearca un Bel Ray HVI shock oil. Pe mine m-a impresionat cat de fluid e si ca nu face deloc bule de aer cand il agit. Deci nu spumeaza - amortizarea ramane consistenta pe masura ce lucreaza amortizorul fata. Mult superior uleiurilor de furca obisnuite. putin mai scump dar daca recomandarile racetech spun 5w, macar alege cel mai bun raport calitate pret. Daca nu gasesti HVI, da-mi un sem si rezolvam. Ca prim pas dupa ce montezi la loc suspensia, urmeaza sag-urile statice. pt sag dinamic e simplu cu suspensia fata, mai complciat cu spatele dar nu imposibil. Ai manualul racetech pt montat valvele? Daca ai nevoie de suport tehnic, da-mi un telefon maine si facem cumva sa iti trimit tutorialul. Editat Mai 30, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Am gasit un site destul de fain unde se pot gasi genti laterale originale. Mi se pare prea bun sa fie adevarat .. a mai auzit cineva de ei ? se pare ca pe VFRD sunt cunoscuti ca fiind seriosi. Si totusi set de genti laterale 290 EUR + 15 livrare in RO ... pare o afacere destul de buna http://www.davidsilverspares.co.uk/VFR8002-VTEC-2002/part_182617/ Si eu am cumparat de la ei si totul a fost in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Din nou te intreb esti sigur ca injectoarele merg bine? TPS-ul e pe corpul clapetelor de acceleratie, nicidecum pe airbox. Pai 100% nu sunt sigur, tocmai ca le-am dat jos si dus la curățat la un nene cu ultrasunete. N-as crede sa se fi stricat dar cine stie?! Senzorul de throttle position e prins la 800 Fi pe partea de jos a cutiei filtrului de aer, dai jos cutia, dai jos si senzorul. In altă ordine de idei, am pus, cu manualul in fata, toate furtunele plus mufe la locul lor. Tot aceleași figuri face, cred ca va trebui sa ajung sa dau iar jos injectoare si bujii sa le verific dacă sunt în regulă. Am verificat si codurile de eroare existente, am avut eroare de senzor IAT, TP și încă unul, care vine în solenoid valve control, tot la cutia filtrului de aer. Sunt normale pentru ca am încercat sa pornesc motorul fără ele inițial. Am făcut și 2 filmulețe, unul cu codurile de eroare și unul cu simptomele existente, le voi pune pe youtube si dau linkurile. Dacă aveți și alte idei, le astept Asta e cel cu simptomele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 (editat) Poate ii ajuta si pe alti incepatori in ale 750-ului RC 36 generatia a doua (ca si mine): * Roata spate se da jos foarte usor. Se desfac cele 4 prezoane, se slabeste si muta in lateral toba si gata. Spre deosebire de motocicletele cu bascula standard unde roata iese cu tot cu disc si uneori este cam PITA remontarea, aici a fost incredibil de usor. * Avand designul acela ca de roata de masina (spitele bombate pe o parte iar pe cealalta fiind gaura totala, roata spate se prinde fara problemele in masinile pentru dejantat de la vulcanizari. Problema 2 rezolvata si ea incredibil de usor. Devenind mai putin serios, concluzia zilei este: * Daca nu v-ati dat niciodata cu ceva viteza, pe nisip, cu un enduro mai greu (o vaca, un enduro-turism, etc), atunci puteti face pana la roata spate a VFR-ului si senzatia va fi identica 100%. Am venit azi-noapte 60 de km pe pana, fiindca mi s-a taiat guma spate si nu am mai avut ce face, fiind si printr-o zona numai de sate. Am pus burta pe rezervor ca sa descarc maxim spatele si asa am venit tot drumul. Am vulcanizat roata cat sa pot ajunge acasa w-e acesta si, surpriza, mai pun pe lista achizitiilor si o guma spate sau poate un set de anvelope. Cred ca o sa ajung sa ii testez pana la urma pe mult hulitii "anvelopemoto". BTW, Michelin Pilot Power-ul meu DOT 2011 derapa mai mereu la frana spate putin mai serioasa (sunt obisnuit de la enduro si folosesc destul de des frana spate) si, acum ca am ajuns sa il dau jos de pe motor, mi se pare subtire ca o minge de fotbal de pe timpul raposatului. Asa subtiri, dar mai ales moi/flexibile pe suprafata de rulare, sunt toate gumele de strada? Lateralele au fost ok, tari, fiindca am avut norocul sa nu imi sara deloc de pe jante toti kilometrii cu probleme Editat Iunie 1, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 (editat) Daca au DOT bun (nu mai mult de 3- 4 ani) sunt moi dar nu foarte flexibile, cand se subtiaza devin foarte flexibile, acum nu stiu exact ce inseamna pentru tine flexibil. Editat Iunie 1, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 Daca au DOT bun (nu mai mult de 3- 4 ani) sunt moi dar nu foarte flexibile, cand se subtiaza devin foarte flexibile, acum nu stiu exact ce inseamna pentru tine flexibil. Ianuarie 2011. Undeva la 8-9000 de km de cand au fost puse, noi, prin apr. 2011. Subtiri in carne - undeva la 3 mm dupa estimarile mele si atat de moale incat il indoi f. usor cu o mana. Am mai intrebat si alti prieteni cu motoare de strada si mi-au zis ca este relativ normal. Termenul meu de comparatie sunt gumele off-road care sunt mult mai tari ca structura per ansamblu chiar daca zona de contact este noua si moale. Din capitolul intrebarilor interminabile - din ce am studiat acum jumatate de ora catalogul Michelin 2013 si din ce mai stiam si de la prieteni, pentru strada, cel mai bun de la Michelin, este Pilot Road-ul. Dintre gumele cumparate noi de catre voi, ce altceva imi mai puteti recomanda, de la alte marci. Nu vreau sa le tin o viata, vreau gume cu grip bun pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viper 21 Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 Va salut.Am o problema cu vacuta mea,nu ii place sa faca baie.E a 2a oara cand o spal si nu mai vrea sa porneasca cand inainte mergea ceas.Nu pot sa imi dau seama ce ar putea prinde apa,am verificat bujiile,fisele totul ok da curent la toate bujiile si tot nu vrea.Oare care este motivul pentru care nu vrea,am incercat impinsa,trasa nicicum nu vrea.Mentionez ca este vorba de un Rc24. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.