B.B. Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 georgem, on 07 Oct 2013 - 12:27, said: Sigur n-am probleme. Probabil nu ma pricep sa franez foarte puternic cu piciorul. Loveste pedala aia cat poti si o sa vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Daca-s nefolosite si cu DOT oarecum recent, in opinia mea merita. De curiozitate: de unde? Sunt noi. DOT-ul este maxim 2009. Nu pot sa-mi spuna pentru ca vin din strainate. Nu pot sa spun de unde dar se pot cere pe PM sau la sectiunea din forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Pai aia inseamna vreo 4 ani... Eu as mai cauta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Pe ultimul cauciuc am dat cam 15eur, un Pilot Road din 2009 - nu e 170 cat trebe, e 160.. dar chiar nu conteaza, n-am simtit nici o diferenta. Cel pe care l-am avut inainte era. .180. Am mers deja 2 veri cu el si eu zic ca mai tine, am trecut si inspectia tehnica cu el. Uleiul costa cam 40euro 4L cu tot cu filtru. Chiar daca iti iei cauciucuri noi, 2-3 ani te duc ca popa. Filtrul de aer, bujii - nu-s extraordinar de scumpe si se schimba cam la 20-40.000km. Asigurarea.. cam 60eur pe an. Nu cred ca e chiar asa scump. Daca te pricepi si faci mententanta singur.. chiar e bine. Eu acum 2 sapatamani am masurat jocul la supape la al meu VFR, cu tot cu scos rezervor si radiator si montat tot la loc a durat de la 9 dimineata pana pe la ora 12.. lalait. (BTW - am vazut pe VFR forum ala mare, un nene descria procedura si explica pe juma de pagina cum se scot carburatoarele - pentru verificat jocul la supape - scos capacele chiulaselor - NU E NEVOIE sa scoti carburatoarele, nici macar air-box-ul. Deci atentie ca nu toate tutorialele scrise de diversi pe net sunt si corecte). Nici rezervorul nu trebuie scos complet, nici macar deconectat - se lasa pe spate in pozitie verticala. Echipament, vrajeli, ti le cumperi o data si gata.. ca nu te pune nimeni sa-ti iei casca in fiecare an. Eu am avut un metzler la Transalp si mi s-a parut de (cuvant urat). Vezi ca pe spate la VFR se pune 170/60 ZR17 - de fapt acum vad ca ai modelul de 800, la ala e 180? Sigur? Pai aia inseamna vreo 4 ani... Eu as mai cauta. Pai daca sunt noi si au fost depozitate cum trbuie inseamna ca sunt valabile vreo 5 ani. Si oricum la anul fac in jur de 10000 km. Eu asa stiu. Sau daca iau de buna explicatia unui "super membru" as merge pe SH de 15 euro. Cam atat valoreaza o viata! Am facut reviziile doar in Ungaria la Honda si am vazut si eu standardele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Pai daca sunt noi si au fost depozitate cum trbuie inseamna ca sunt valabile vreo 5 ani. Si oricum la anul fac in jur de 10000 km. Eu asa stiu. Nu contest. Nu zic ca-s terminate si nu-s bune de nimic, doar ca nu mai e atat de buna afacerea pe cat parea initial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Nu contest. Nu zic ca-s terminate si nu-s bune de nimic, doar ca nu mai e atat de buna afacerea pe cat parea initial Am spus maxim 2009 adica 2009-2013. Pot fi 2011, 2012. Dupa noroc. lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Daca tot esti chitit sa cumperi metzler-urile alea, de ce ne mai intrebi pe noi? Uite aici pe unde se merge cu pneu de 15eur. Da' tre sa fii super-membru sa faci asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Daca tot esti chitit sa cumperi metzler-urile alea, de ce ne mai intrebi pe noi? Uite aici pe unde se merge cu pneu de 15eur. Da' tre sa fii super-membru sa faci asta! Foarte frumos! Credeam ca doar te lauzi! lol Avem si noi poze dar sunt private! Ai fost la Brno in Spania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Da, acolo am fost. Nu-s ale mele pozele, le-am gasit pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Da, acolo am fost. Nu-s ale mele pozele, le-am gasit pe net. Brno si Spania sunt la cateva mii de km distanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Ma bucur nespus ca ti-ai dat seama! Drept bonus o sa-ti recomand un ulei: Motorex. Motorex e neutru, nimeni nu zice nimic rau despre el. E neutru ca si tara unde-i fabricat. Motul e controversat, de Repsol n-au auzit nimeni, probabil cand vad o motocicleta de motogp Honda Repsol probabil se gandesc ca Repsol o fi vreo companie de cafea. De Valvoline iar n-a auzit nimeni sau zic ca o fi numai pentru masini, Castrol evident e fals, adus in bidoane de tabla din china... iar restul sunt prea ieftine ca sa fie mentionate. Asa ca.. iti recomand cu caldura Motorex. Alte intrebari legate de Honda VFR mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) Multumesc! Motocicleta vibreza in viteza 6 la regimuri mici, medii si mari. Indiferent de viteza si de turatie in a 6-a viteza vibreaza de nu mai vad in oglizi. E normal? In celelalte viteze merge normal. Sigur n-am probleme. Probabil nu ma pricep sa franez foarte puternic cu piciorul. Am reusit o singura data sa activez ABS spate. Am trecut pe langa benzinarie si eram pe rosu de mult si a trebuit sa franez puternic. Eram in Bulgaria si era o strada cu sens unic si nu stiam orasul. Nu stiam pe unde sa ma intorc. Editat Octombrie 8, 2013 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Pai singura explicatie e ca mergi foarte subturat cu treapta a 6-a, treapta care are nevoie de multa putere pentru a impinge motocicleta inainte, putere care sub o anumita turatie nu exista. Cu viteze de sub 90-100km/h nu ai ce cauta in treapta a 6-a. La drum lung incearca sa tii motocicleta pe la 5-6000-7000 de ture, orice motor pe benzina se simte cel mai bine undeva la un pic peste jumatatea plajei de turatii, acolo unde curba de cuplu se intersecteaza cu cea de putere. La masina ai 0-6000 - undeva la 4000 se simte motoru perfect, la VFR ai 0-11.0000 undeva la 6000 e ideal. Am vazut ca ai scris: "regimuri mari mici si medii" dar nu stiu ce inseamna asta pentru tine. Daca mergi cu a 6-a la 60 la ora e normal sa vibreze cand bagi mana in gaz. In rest, cutia de viteze nu are cum sa induca vibratii motocicletei, motorul vibreaza mai tare daca cutia este intr-o treapta prea mare pentru turatia respectiva a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) Pai singura explicatie e ca mergi foarte subturat cu treapta a 6-a, treapta care are nevoie de multa putere pentru a impinge motocicleta inainte, putere care sub o anumita turatie nu exista. Cu viteze de sub 90-100km/h nu ai ce cauta in treapta a 6-a. La drum lung incearca sa tii motocicleta pe la 5-6000-7000 de ture, orice motor pe benzina se simte cel mai bine undeva la un pic peste jumatatea plajei de turatii, acolo unde curba de cuplu se intersecteaza cu cea de putere. La masina ai 0-6000 - undeva la 4000 se simte motoru perfect, la VFR ai 0-11.0000 undeva la 6000 e ideal. Am vazut ca ai scris: "regimuri mari mici si medii" dar nu stiu ce inseamna asta pentru tine. Daca mergi cu a 6-a la 60 la ora e normal sa vibreze cand bagi mana in gaz. In rest, cutia de viteze nu are cum sa induca vibratii motocicletei, motorul vibreaza mai tare daca cutia este intr-o treapta prea mare pentru turatia respectiva a motorului. Am inteles partea cu subturatul insa face si la 150km/h si la 240km/h in vit 6. Prefer la drum lung sa merg pe la 6000-6500 rot pentru ca este motor VTEC, iar la 6700 intra 4 supape pe cilindru. Peste e bine pentu depasiri, sub e bine pentru consum. Mai nasol este pe curbe cand treci peste 6700 si este o rupere de putere dar controlabila dupa ce te obisnuesti. Editat Octombrie 8, 2013 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Nu stiu, dar n-are legatura cu treapta cu care mergi. Nu are nici o logica. Poate suspensia e prea tare... poate ai presiune prea mare in roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 eu nu am observat vibratii diferite la a mea in viteza a 6-ea fata de celelalte viteze. Cand intra insa VTEC si actioneaza 4 valve vibreaza rau tot motorul, dar banuiesc ca este normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 eu nu am observat vibratii diferite la a mea in viteza a 6-ea fata de celelalte viteze. Cand intra insa VTEC si actioneaza 4 valve vibreaza rau tot motorul, dar banuiesc ca este normal. Vibreaza in orice viteza pe vtec sau numai in a 6-a? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Vibreaza in orice viteza cand sunt peste 7000rpm de zici ca vrea sa ma scape de pietre la rinichi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Vibreaza in orice viteza cand sunt peste 7000rpm de zici ca vrea sa ma scape de pietre la rinichi Vibreaza intradevar putin mai mult cand intra toate 4 supapele. Mai mult decat la un motor in linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Ma bucur nespus ca ti-ai dat seama! Drept bonus o sa-ti recomand un ulei: Motorex. Motorex e neutru, nimeni nu zice nimic rau despre el. E neutru ca si tara unde-i fabricat. Motul e controversat, de Repsol n-au auzit nimeni, probabil cand vad o motocicleta de motogp Honda Repsol probabil se gandesc ca Repsol o fi vreo companie de cafea. De Valvoline iar n-a auzit nimeni sau zic ca o fi numai pentru masini, Castrol evident e fals, adus in bidoane de tabla din china... iar restul sunt prea ieftine ca sa fie mentionate. Asa ca.. iti recomand cu caldura Motorex. Alte intrebari legate de Honda VFR mai ai? motul a avut initial, si la primul schimb, motorex, castrol (schimbat dupa 1000 km-probabil d'ala fals ) motorex, motorex, repsol(trebuia sa-l incerc ca e mare pe MM, fost si pe stoner), - dintre ele recomand motorex. acum am pus Amsoil. (cifrele/specificatiile sunt impresionante) http://www.amsoil.com/shop/by-product/motor-oil/motorcycle/10w-40-advanced-synthetic-motorcycle-oil/?code=MCFQT-EA la anu' o sa spun daca il recomand or ba, in vreo 1000 km de cand e pus se comporta exemplar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Eu folosesc Repsol de ceva vreme. Pt ca e ieftin mult si bun. Nu stiu cum reusiti voi sa deosebiti uleiurile, eu in 7ani si 2 Honde nu am reusit sa simt nici o diferenta la motociclete. Am mers cu Denicol (facut in Belgia) cu Motorex, cu Valvoline si cu Repsol. Cu Repsol la VFR nu-mi papa nici macar un gram, nu se innegreste cine stie ce... schimba viteze perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Cateva "vibratii" de seara din partea VFRului meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Poza "ciordita" de pe profilul cuiva de fb, daca nu a binevoit sa o poesteze el, il dau eu in gat. Conversie la furca usd de Yamaha R1 2007 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Ma bucur nespus ca ti-ai dat seama! Drept bonus o sa-ti recomand un ulei: Motorex. Motorex e neutru, nimeni nu zice nimic rau despre el. E neutru ca si tara unde-i fabricat. Motul e controversat, de Repsol n-au auzit nimeni, probabil cand vad o motocicleta de motogp Honda Repsol probabil se gandesc ca Repsol o fi vreo companie de cafea. De Valvoline iar n-a auzit nimeni sau zic ca o fi numai pentru masini, Castrol evident e fals, adus in bidoane de tabla din china... iar restul sunt prea ieftine ca sa fie mentionate. Asa ca.. iti recomand cu caldura Motorex. Alte intrebari legate de Honda VFR mai ai? Si in cazul meu,motorex a fost cel mai bine acceptat de motor,in special cutia de viteze. intr-adevar,motorex este foarte potrivit pentru VFR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytycu_xpert Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Buna seara. Sunt in pragul achizitii unui VRF 750 din 1991 si am indentificat o problema. Motor are o bataie. Daca tragi ambreiajul baiata dispare. Proprietaru sustine ca dupa ce incalzeste bataile usor usor se reduc din putere. Aveti idee cauza? Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.