ciprinakos Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Pentru cei care rulati mai multi dinti pe pinionul spate, ce viteza de croaziera (reala) aveti si la ce RPM ? As vrea sa-mi pun undeva intre +2 si +6 pe spate. Probabil 45/47 dinti. Eu mia-m pus pt o perioada un pinion mic cu +1 si nu fu tocmai bine. Dar ca sa determin viteza, am folosit gps-ul telefonului. Pt tine poti doar sa faci incercari sa vezi ce viteza/rpm ar tine bine la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 ciprianikos : Pinion pe fata +1, inseamna ca ti-a crescut top speedul, ti-a scazut rpm-ul la viteza de croaziera, eu vreau opousul, sa-mi scada top speedul si sa am mai mult cuplu/ acceleratie, dar sa nu consume extraordinar de mult la 110/120 max 140. toply: Am o janta cu discuri in stare foarte ok de pe vfr 750 97, daca sa potriveste let me know. » Post actualizat in 23 Apr 2015 11:37Ok, janta se doneaza lui toply. Am doua discuri de frana de pe 750, se potriovesc si la cbr f3 parca, sunt in stare buna din cate imi aduc aminte, tot asa, se doneaza cui are nevoie de ele. Exclus samsarilor sau combinatorilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Am vrut sa merg la turatii mai mici in ideea de a consuma mai putin... dar frecarea cu aerul mi-a sticat planu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 rectific: imi trebuie stator daca aveti careva ma intereseaza un pret nu stiu exact de pe ce alte motoare merge, am inteles ca s-ar potrivi de pe gsx-r 600 k1-3? totusi:)) imi trebuie si releu...deci cumpar de la cine are de vanzare am bobinat statorul si acum este ok; la ralanti incarcarea este 14.05v iar la 5000rpm scade la 13.79v (masurat cu un anume aparat...) ideea e ca, daca, cuplez mufa de la releu cu cea de la stator intre doua fire masurate la 5000rpm (dintre cele 3 galbene) este un curent de 6.,, v, in timp ce intre celelalte este 16.,,v cu mufele necuplate am aceasi valoare pe toate cele 3 fire galbene asadar caut releu de incarcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusa_sd Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Vand VFR rc36/2 Motocicleta este in stare foarte buna. o vand din cauza ca vreau ceva mai marisor. Am investit o gramada de timp si de bani in ea. Nu am facut rabat de la bani cand a fost vorba de mentenata. Cauciucuri aproape noi dot 2014, ulei motul + filtru schimbate, filtru aer schimbat, simeringuri furca fata schimbate+ulei motul 7w, Xenon, diverse accesorii. Are in jur de 58000 km si functioneaza impecabil. An de fabricatie 1994 Tel 0754669305 Pretul este 1500 euro negociabil doar la fata locului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mysterious_n Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Frati veferisti, am nevoie de o carena stanga, cea intermediara, mare, pentru iubita mea,RC 36 din '90. Daca nu aveti de vanzare, macar una de imprumut dupa care sa fac un mulaj si sa mi-o modelez singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusa_sd Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 au fost doua stanga plus dreapta de vanzare pe olx la 300 si ceva de lei dar vad ca au disparut deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 http://olx.ro/oferta/vfr-750-carene-de-vanzare-ID2ZG5T.html#beb88bd0af ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusa_sd Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 alea sant de rc30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 » Post actualizat in 27 Apr 2015 10:24 Am constat ca la cumpararea motocicletei honda vfr 800 din 97 telescoapele erau strambe cu toate ca le am indreptat,dupa 200 intra in voblaj... i am echilibrat si rotile si tot asa Stie cineva unde gasesc niste teescoape bune,noi sau sh,sau pot pune de la alte mobre? Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mysterious_n Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 ebay si le aduci cu firme de transport sua-romania, iti dau eu unii pe pm daca vrei, nu de alta dar sa nu le fac reclama aici; daca nu poate ne combinam si dezmembram una impreuna » Post actualizat in 27 Apr 2015 17:51 ebay si le aduci cu firme de transport sua-romania, iti dau eu unii pe pm daca vrei, nu de alta dar sa nu le fac reclama aici; daca nu poate ne combinam si dezmembram una impreuna » Post actualizat in 28 Apr 2015 21:19 chiar nimeni cu o carena? Macar de imprumut sa pot face un mulaj dupa ea; nu de alta dar trebuie sa merg la itp si e ciudat sa o duc fara carena(stiu ca o mica atentie si lipsa acestei carene nu va fi o problema dar este o chestie de principiu, nu imi place sa incurajez astfel de practici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu46 Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 are cineva de vanzare o toba finala de vfr 750 rc36 model '91? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 /index.php?/topic/726699-honda-vfr-1996-750-f/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 cine are o oferta de nerefuzat la spray de ungere lant ? Pt kit lant + pinioane am gasit eu la 300 lei la un tip ce si a cumparat 3 kit uri si a vandut vfr ul 800 98-2001. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamadi Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Salutare ,stie cineva mai multe sau a incercat pe motor,lichid de racire de la motul in loc de antigel,am discutat cu un propietar de blackbird si au si ele aceleasi probleme vizavi de temperatura ridicata la mersul incet si in oras,fierbe apa ,creste peste 100 de grade foarte usor,cica totul s-a rezolvat incredibil de usor din momentul schimbarii antigelului cu lichid de racire de la motul,de aia intreb ,stiti merita?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 E ok, am folosit antigel de la motul, direct diluat numa bun de pus in mobra. All good. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamadi Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 si ai simtit cumva diferenta?intre antigelul de inainte si lichidul de la motul ,vizavi de ridicarea temperaturii la mers in oras ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Nope, nimic iesit din comun,,,daca o freci in oras se incalzeste oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Am schimbat in primavara lichidul de racire cu lichid de racire de la motul. Vfr vtec. 2003. Nu simt diferențe sau nu mi dau eu seama. daca e cald si mergi incet temperatura urcă pana la 105 unde pornește ventilatorul. Am inteles ca lichidul de la motul af fi mai ok pt ca protejeaza si pompa de apa, cina nu stiu ce undere-i face. P.S. Mi s-a ars faza scurta pe dreapta, stiti careva ce fel de bec sa iau. Merci(vfr vtec 2003) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 H7 si scurta si lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 (editat) Este doar marketing. Antigelul este la fel. Am schimbat in primavara lichidul de racire cu lichid de racire de la motul. Vfr vtec. 2003. Nu simt diferențe sau nu mi dau eu seama. daca e cald si mergi incet temperatura urcă pana la 105 unde pornește ventilatorul. Am inteles ca lichidul de la motul af fi mai ok pt ca protejeaza si pompa de apa, cina nu stiu ce undere-i face. P.S. Mi s-a ars faza scurta pe dreapta, stiti careva ce fel de bec sa iau. Merci(vfr vtec 2003) Editat Mai 31, 2015 de Disturber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 (editat) Ceva fresh Conversia nu e inca finalizata 100% dar usor usor ajungem si acolo. Urmeaza sa ii pun si stikerele cu Honda si VFR, ceva simplu, nu foarte incarcat sau saritor in ochi. P.S. Nu ma intrebati de dungile rosii de pe sasiu, erau mai multe dar au ramas doar alea de cand am facut ITP-ul, e trecuta gri cu rosu si na ... O sa le dau jos cat de curand ... Editat Mai 31, 2015 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Nu arata rau! E codita de fireblade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Da, 929. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 e urata cu aplauze. nu imi place decat furca, dar si aia pare stramba in a doua poza. pacat ca o motocicleta aproape clasica a ajuns in halul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.