Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Este doar marketing. Antigelul este la fel.

 

Am schimbat in primavara lichidul de racire cu lichid de racire de la motul. Vfr vtec. 2003.

Nu simt diferențe sau nu mi dau eu seama. daca e cald si mergi incet temperatura urcă pana la 105 unde pornește ventilatorul.

Am inteles ca lichidul de la motul af fi mai ok pt ca protejeaza si pompa de apa, cina nu stiu ce undere-i face.

P.S.

Mi s-a ars faza scurta pe dreapta, stiti careva ce fel de bec sa iau. Merci(vfr vtec 2003)

Editat de Disturber
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva fresh :)

 

Conversia nu e inca finalizata 100% dar usor usor ajungem si acolo. Urmeaza sa ii pun si stikerele cu Honda si VFR, ceva simplu, nu foarte incarcat sau saritor in ochi.

 

P.S. Nu ma intrebati de dungile rosii de pe sasiu, erau mai multe dar au ramas doar alea de cand am facut ITP-ul, e trecuta gri cu rosu si na ... O sa le dau jos cat de curand ...

post-18053-0-01150700-1433097979_thumb.jpg

post-18053-0-70106400-1433097979_thumb.jpg

post-18053-0-54649000-1433097980_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codita e un pic disproportionata fata de corp, si ar merge ceva mai mic, mai cafe-racerish. Oricum nu arata rau ca "model", estetic, o vopsea, un cadru vopsit negru si o sa arate intr-un mare fel. E pe drumul cel bun.

 

@riderontornadoes: Oricum nu trebuie sa-ti placa tie :D, whatever creams his biskit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezmembrez Honda VFR 800 1998-2001, Limited Edtition , cadru cu acte Germania, motor 36 000 km. toate piesele disponibile momentan esta cazuta de pe remorca pe partea dreapta

 

 

tel. 0724 794 456 sau 0752 374 483 www.motoschrott.ro

post-19372-0-61463200-1433505948_thumb.jpg

post-19372-0-53272600-1433505958_thumb.jpg

post-19372-0-10619100-1433505965_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu, ieri l-am luat iar azi am avut o zi lunga la munca, maine o sa il pun sigur.

Din ce am vazut pe vfrdiscussion nu ai cum sa il pui fara, dar nu e adaptor ci doar un distantier, amortizorul de 929 e mai scurt. Trebuie pus alt surub pe prinderea de sus a amortizorului, M10 de la 70 de mm la 120, cu o bucsa undeva la 40 de mm ca distantier, totdata trebuie taiat din scutul termic care vine prins pe cutia bateriei, partea inferioara, altfel nu trece butelia amortizorului. Daca vrei fac cateva poze cu montajul, bucse, etc.

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/48275-95-vfr750-conversion/page-2

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare VFR-istilor!

De curand mi-am achizitionat si eu un VFR-800 din 2005 si ca orice SH vine si cu probleme pe care le descoperi pe parcurs. Cred ca am o problema la partea electrica, pentru ca la ultimele porniri mi-a facut niste figuri. La inceput cand puneam contactul si asteptam sa incarce pompa de injectie, rampa injectoarelor cu sunetul specific, a mers de fiecare data ok. De cateva zile aleatoriu, cand pun contactul, se aude un bazait urat care nu se mai opreste, bordul se aprinde la jumatate din intensitatea normala, farurile nu se mai aprind, semnalizarile impreuna cu luminile de pozitie stau aprinse la jumatate din intensitatea normala si nu porneste. Analizand situatia m-am apucat sa misc de firele de sub bord si acel sunet a disparut, partea electrica a lucrat normal si pompa a terminat de amorsat pornind normal. Aceasta figura a tinut de 2-3 ori si acum nu reusesc sa o mai pornesc. Stie cineva unde ar putea fi problema? Eu banuiesc ca este vorba de un contact imperfect pe undeva, dar pentru asta trebuie desfacuta partea din fata a carenei si luat fiecare fir la verificat. Optic se vede ca a mai fost intervenit la acele fire...

Va multumesc pentru sfaturi! Seara buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica mufa mare din partea stanga (cum stai pe motor) de sub carena laterala, deasupra radiatorului. E un fir de masa (de culoare verde) care se pare ca e cu problema la VFR VTEC. Vezi daca e topita/innegrita mufa in dreptul papucului firului respectiv. Asta ar fi un semn ca firul ala e cu problema. Daca e acel fir incearca sa ii tragi in paralel o masa direct de pe cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu, ieri l-am luat iar azi am avut o zi lunga la munca, maine o sa il pun sigur.

Din ce am vazut pe vfrdiscussion nu ai cum sa il pui fara, dar nu e adaptor ci doar un distantier, amortizorul de 929 e mai scurt. Trebuie pus alt surub pe prinderea de sus a amortizorului, M10 de la 70 de mm la 120, cu o bucsa undeva la 40 de mm ca distantier, totdata trebuie taiat din scutul termic care vine prins pe cutia bateriei, partea inferioara, altfel nu trece butelia amortizorului. Daca vrei fac cateva poze cu montajul, bucse, etc.

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/48275-95-vfr750-conversion/page-2

 

Pune niste poze sa vedem ce si cum, ma tenteaza si pe mine upgrade-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune niste poze sa vedem ce si cum, ma tenteaza si pe mine upgrade-ul.

E montat, am scos surubul standard din urechea care vine pe amortizor, apoi am facut cu o pila gaura patrata ca sa imi blocheze surubul, sa nu ma chinui cu chei pe acolo, a trebuit sa iau cam 2mm din capul surubului ca sa imi incapa amortizorul in prindere, surubul mai lung(M10x110mm) l-am luat cu cap rotund si patrat sub cap, am uitat denumirea, e folosit in tamplarie, anyway ... initial am plecat cu un distantier de 45 cu o saiba plata de 2.5, era imens de mult, la final distantierul are 40mm cu tot cu saiba plata. De aici a fost totul bolt on, taiat protectia termica de la baterie si montat tot la loc ... la final mi-am dat seama ca in cazul tau e posibil sa ai probleme cu distanta intre rezervorul amortizorului si bobinele de inductie ...

post-18053-0-16858500-1433885866_thumb.jpgpost-18053-0-59905900-1433885874_thumb.jpgpost-18053-0-85786800-1433885888_thumb.jpgpost-18053-0-65199500-1433885896_thumb.jpgpost-18053-0-77603500-1433885903_thumb.jpgpost-18053-0-04746800-1433885917_thumb.jpg

 

 

Inainte:

post-18053-0-74474500-1433886231_thumb.jpg

Dupa:

post-18053-0-49246800-1433886272_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic ... depinde mult la ce te astepti de la ea. Sincer nu imi pot da seama exact, nu am mai mers pe ea din Septembrie si intre timp i-am schimbat si fata complet, inca nu am apucat sa fac un reglaj al suspensiei ... nu stiu daca e cazul sa il fac inca, o sa imi ia un pic sa ma invat iar cu mobra. Multi spun ca e o investitie buna, nu se compara cu ceva dedicat in schimb cica ar fi o imbunatatie majora; nici pretul nu se compara cu ceva dedicat, e mult sub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. de curand am intrat in randul VFR-istilor, asa ca, bine v-am gasit. am achizitionat cu bruma de bani pe care am avut-o, un VFR 750 din 92. cam veche, dar merge impecabil. care ar fi problema? toba e cam soft, asa ca nu prea ma aude nimeni in trafic. cine imi poate recomanda un model de toba mai zgomotoasa pt modelul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. de curand am intrat in randul VFR-istilor, asa ca, bine v-am gasit. am achizitionat cu bruma de bani pe care am avut-o, un VFR 750 din 92. cam veche, dar merge impecabil. care ar fi problema? toba e cam soft, asa ca nu prea ma aude nimeni in trafic. cine imi poate recomanda un model de toba mai zgomotoasa pt modelul asta?

ce toba ai? eu am una mai zgomotoasa (nu foarte), dar nu imi place, eu vreau liniste. de unde esti, poate facem un schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bun venit :)

 

Cam orice toba aftermarket o sa sune mai bine decat cea stock, personal folosesc un Micron si sunt multumit.

 

 

@Thunderbyte ai mai facut ceva teste? cum e? se merita efortul sau nu? :)

Efort ... glumesti cred, pentru mine a fost o placere sa lucrez la el, am dat si bascula jos in aceeasi zi, schimbat kit lant, etc, etc. Vointa, ceva scule si timp sa ai, intr-o dupa-amiaza in 3-4 ore faci modificarea fara probleme ...

De mers merg cu el zi de zi si incep din ce in ce mai tare sa ma invat cu el, sa imi aduc aminte de ce m-am indragostit de vfr si de ce am vrut sa il modific. Inca nu am facut un reglaj al suspensiei pe greutate, mai lasa-ma un pic si o sa scriu ... inca mai am niste chestii de bibilit la el, plus ce mai mare problema => trebuie sa ma reinvat cu el, cat nu l-am avut am mers cu un bandit de 400, motocicleta care nu are nimic de-a face cu vfr-ul, putere, livrarea ei, greutate, tinuta de drum etc ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...