ThunderByte Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 Sincer nici nu mai tin minte exact ce reglaje are ... are pentru tensionare arc, are unul sus cu gaura prin carene/sasiu, dar nu mai stiu daca are si la baza, sub bascula 2 cm mai sus de prinderea inferioara ... 929-le e ... altfel. Are mai multa putere dar ceva mai putintel cuplu, la viteza mare se simte diferenta de cai, adica de la un 120-130 cu a 6-a daca bagi mana in gaz urca lejer, chiar repejor. Dar na ... cilindree mai mare, sportiva, 152 de cai parca. E mai usoara la manevre si pertotal, nu prea ai cum sa le compari, is categorii diferite, tip de motor diferit, ani diferiti, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Sincer nici nu mai tin minte exact ce reglaje are ... are pentru tensionare arc, are unul sus cu gaura prin carene/sasiu, dar nu mai stiu daca are si la baza, sub bascula 2 cm mai sus de prinderea inferioara ... 929-le e ... altfel. Are mai multa putere dar ceva mai putintel cuplu, la viteza mare se simte diferenta de cai, adica de la un 120-130 cu a 6-a daca bagi mana in gaz urca lejer, chiar repejor. Dar na ... cilindree mai mare, sportiva, 152 de cai parca. E mai usoara la manevre si pertotal, nu prea ai cum sa le compari, is categorii diferite, tip de motor diferit, ani diferiti, etc. Uite ce zice aici: http://vfrworld.com/tex_vfr/tech/setup3.htm musai trebuie sa testez. Nu-s tocmai multumit cum se manevreaza VFR-ul la viteze mici-medii, dar revin cu pareri dupa ce servisez furca si amortizorul + gume noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Uite ce zice aici: http://vfrworld.com/tex_vfr/tech/setup3.htm musai trebuie sa testez. Nu-s tocmai multumit cum se manevreaza VFR-ul la viteze mici-medii, dar revin cu pareri dupa ce servisez furca si amortizorul + gume noi. Setarile date de nenea ala nu merg in toate situatiile, e vorba de mai multi factori. Mai bine ai cauta pe net cum se face setarea suspensiei, ma gandeam ca stii asta, presupun ca stii asta. Daca ai o diferenta de comportament al suspensiei fata-spate motorul o sa se comporte aiurea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Setarile date de nenea ala nu merg in toate situatiile, e vorba de mai multi factori. Mai bine ai cauta pe net cum se face setarea suspensiei, ma gandeam ca stii asta, presupun ca stii asta. Daca ai o diferenta de comportament al suspensiei fata-spate motorul o sa se comporte aiurea ... Exact. Nu cred ca-s sincronizate bine, fata cu spatele si vreau acum sa le reglez deodata, doar ca nu m-am prins inca cu ce cheie sa fac asta...inca mai caut, tinand cont ca nu-i mecansimul clasic ca la gneratia III sau IV sau ca la 929-le tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Exact. Nu cred ca-s sincronizate bine, fata cu spatele si vreau acum sa le reglez deodata, doar ca nu m-am prins inca cu ce cheie sa fac asta...inca mai caut, tinand cont ca nu-i mecansimul clasic ca la gneratia III sau IV sau ca la 929-le tau. Ce cheie sefule? Ai odata la arc, cheia din trusa, la tub iti trebuie o tubulara de 8 care trece printr-o gaura ovala din sasiu pe stanga, apoi la reglajul de jos, daca e la VFR (nu mai stiu exact daca e sau nu) iti trebuie o surubelnita dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 In cazul in care se mai loveste si altcineva de problema mea! Rezumat: motor ce se opreste in mers in mod aleatoriu, dar numai daca ambreiajul este tras, niciodata in sarcina! Problema: mufa de la alternator, cea cu 3 fire galbene de pe partea dreapta topita partial cu toate contactele carbonizate, insa cablurile intacte! Cauza: De la coroziune plus subdimensionarea cablurilor de catre honda plus trecere de la 1mmp la 1.5 mmp prin mufa! Alte efecte descoperite dupa diagnoza facuta conform manual: 1. tensiune de incarcare mica, aprox 13.2V ce scade pana la 12.7 cu faza lunga dar fara ventilator pornit 2. cu motor incalzit bine se observa o scadere cu 200rpm a turatiei de relantii daca ventilatorul porneste! Rezolvare: eliminat mufa complet prin legarea directa a releului de incarcare si a alternatorului. Dupa aceasta operatiune tensiunea de incarcare a crescut la 14.1-14.2V! Tensiunea tot scade la pornirea fazei lungi dar ramane peste 13.7-8V. Din masuratori nu rezulta scurgeri de curent iar alternatorul este in parametrii cu 0.7ohmi intre faze si fara continuitate intre firele galbene si masa! Dupa un drum mai lung voi incerca sa revin cu o concluzie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Salut Bogus. Unde se gaseste mai exact mufa respectiva ? Trebuie demontat cumva capacul motorului ? As face o verificare pentru ca nu am rezolvat problema mea. Doar am amanat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Mufa se afla pe partea dreapta. Ca sa ajungi la ea trebuie demontata carena. Cel mai simplu cauti pe langa furtunul gros de racire o mufa cu 3 fire galbene. Este singura deci nu ai cum sa gresesti! Iti recomand sa o desfaci si sa te uiti la conexiuni! La mine pe afara nu se vedea mare lucru, dar inauntru am gasit-o carbonizata si topita! Ideea de a le lega pe direct o am de pe alte forumuri. Se pare ca mai multi au patit treaba asta si mai toti spun ca de vina este subdimensionarea cablurilor si faptul ca o data umblat la mufa se slabeste contactul care coroborat cu oxidarea duc la cresterea rezistentei! Rezistenta crescuta inseamna efect joule (i^2xRxt). Daca tot desfaci acolo masoara si rezistenta infasurarilor (cablurile galbene luate doua cate doua...max 1ohm) si continuitatea (intre firele galbene si masa)! Nu se stie niciodata! Suplimentar pentru cine nu stie cum se verifica daca exista vre-un scurt in cablaj procedura este simpla. Se desface borna minus a baterie, dupa care sonda plus a multimetrului se leaga la cablul negru iar sonda minus la borna minus a bateriei! Multimetrul se trece pe curent continuu pe o valoare mare pentru a evita stricarea aparatului, dupa care se coboara in scara! Daca multimetrul indica intre 0-2.5mA totul este ok! Orice valoare mai mare indica un scurt pe undeva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 nu arata rau cu o toba. chiar nu arata rau deloc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Salut, ma poate ajuta cineva? Care ar fi diferentele intre VFR 800 din anii 2003, 2004 si 2005? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Ce cheie sefule? Ai odata la arc, cheia din trusa, la tub iti trebuie o tubulara de 8 care trece printr-o gaura ovala din sasiu pe stanga, apoi la reglajul de jos, daca e la VFR (nu mai stiu exact daca e sau nu) iti trebuie o surubelnita dreapta. Gata, am lamurit situatia. Pe modelul nostru de VFR la amortizor avem doua reglaje: pe damping si preload. La mine era maxim intins arcul pe amortizor, motiv pentru care era inalt spatele si moale tare, am coborat o idee spatele. Pe damping am reglat revenirea si nu mai balanseaza ca inainte, parca era o barca. Azi fac un test drive sa vad ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 (editat) Gata, am lamurit situatia. Pe modelul nostru de VFR la amortizor avem doua reglaje: pe damping si preload. La mine era maxim intins arcul pe amortizor, motiv pentru care era inalt spatele si moale tare, am coborat o idee spatele. Pe damping am reglat revenirea si nu mai balanseaza ca inainte, parca era o barca. Azi fac un test drive sa vad ce iese. Pai vezi ma neica ... Te plangeai ca nu se comporta mobra ok dar mergeai cu ea setata aiurea, pai se poate !?! Editat August 12, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat August 13, 2016 Share Postat August 13, 2016 Pai vezi ma neica ... Te plangeai ca nu se comporta mobra ok dar mergeai cu ea setata aiurea, pai se poate !?! All is good acum sta frumos pe curbe, nu mai face balans aiurea. Asa am luat-o iar in manual nu zice nimic de reglaje, pana recent credeam ca n-am ce sa-i fac ) dadeam si eu vina aiurea pe gume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 13, 2016 Share Postat August 13, 2016 All is good acum sta frumos pe curbe, nu mai face balans aiurea. Asa am luat-o iar in manual nu zice nimic de reglaje, pana recent credeam ca n-am ce sa-i fac ) dadeam si eu vina aiurea pe gume. Te mai poti juca un pic cu reglajele daca vrei, dar e pe testate treaba ... reglezi => testezi, reglezi => testezi, pana iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 Asta-i planul. Cand ai trecut la semighidoane, pe langa faptul ca e mai confortabila, ajuta si la manevrabilitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 (editat) Asta-i planul. Cand ai trecut la semighidoane, pe langa faptul ca e mai confortabila, ajuta si la manevrabilitate? Nu inteleg intrebarea ... el are stock semighidoane ... Editat August 14, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 Am vrut sa zic ghidon naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 Am vrut sa zic ghidon naked. Pai ... nu am trecut, ba din contra, cand am facut swap-ul cu furca de srad am pastrat semighidoanele furcii si acum pozitia e chiar mai joasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Salut, ma poate ajuta cineva? Care ar fi diferentele intre VFR 800 din anii 2003, 2004 si 2005? Multumesc. Pai nu pre sunt. » Post actualizat in 17 Aug 2016 06:19 Pai nu pre sunt.Un pic la electronica din 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan87 Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Pai nu pre sunt. » Post actualizat in 17 Aug 2016 06:19 Un pic la electronica din 2006. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Problema a disparut odata cu revenirea caldurii. Tind sa cred totusi ca a fost apa pe undeva pe unde nu ii convine si acum s-a uscat locul. In orice caz, am ajuns acasa, o sa verific prima data cablul de la masa. Huh, va amintiti de problema mea ? Ma tot frecat la icre intre timp cu manifestari o data la saptamana. In ultimul timp, cam la 2 zile. Dupa o meditatie profunda gen maestrul Pfu-Thai, am ajuns la concluzia ca bateria imi este incarcata cand si cand. Eu de fapt merg pe baterie 100-200 de km pana o golesc si cand vreau a pornesc, pl curent. Apoi iarasi mai incarca cand isi aduce ea aminte, iar mai merg pe baterie ... Vreau sa cer un sfat. Cum pot verifica cat mai exact ca sa aflu ce este defect : alternator, releu incarcare sau bateria in sine. Nu vreau sa ma apuc de reparat nimic pana nu stiu exact unde e defectul, iar ca sa aflu trebuie sa investighez ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Huh, va amintiti de problema mea ? Ma tot frecat la icre intre timp cu manifestari o data la saptamana. In ultimul timp, cam la 2 zile. Dupa o meditatie profunda gen maestrul Pfu-Thai, am ajuns la concluzia ca bateria imi este incarcata cand si cand. Eu de fapt merg pe baterie 100-200 de km pana o golesc si cand vreau a pornesc, pl curent. Apoi iarasi mai incarca cand isi aduce ea aminte, iar mai merg pe baterie ... Vreau sa cer un sfat. Cum pot verifica cat mai exact ca sa aflu ce este defect : alternator, releu incarcare sau bateria in sine. Nu vreau sa ma apuc de reparat nimic pana nu stiu exact unde e defectul, iar ca sa aflu trebuie sa investighez ... Este foarte mult de scris aici pe forum! Insa iti recomand sa scoti manualul de service sa il deschizi la capitolul 17. BATTERY/CHARGING SYSTEM sau pagina 554. Acolo o sa gasesti tot ce recomanda honda sa faci pentru o diagnoza minim invaziva! o sa ai nevoie de un multimetru! Daca multimetrul este unul de obor iti recomand sa ii schimbi bateria! Astea ieftine pot arata parametrii aiurea cand bateria lor se descarca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 (editat) Huh, va amintiti de problema mea ? Ma tot frecat la icre intre timp cu manifestari o data la saptamana. In ultimul timp, cam la 2 zile. Dupa o meditatie profunda gen maestrul Pfu-Thai, am ajuns la concluzia ca bateria imi este incarcata cand si cand. Eu de fapt merg pe baterie 100-200 de km pana o golesc si cand vreau a pornesc, pl curent. Apoi iarasi mai incarca cand isi aduce ea aminte, iar mai merg pe baterie ... Vreau sa cer un sfat. Cum pot verifica cat mai exact ca sa aflu ce este defect : alternator, releu incarcare sau bateria in sine. Nu vreau sa ma apuc de reparat nimic pana nu stiu exact unde e defectul, iar ca sa aflu trebuie sa investighez ... Statorul: Cu motorul pornit si mufa scoasa trebuie sa ai cam 15v curent alternativ pe combinatii de culori gen 1-2 1-3 2-3, iar in turatie(aproximativ 5000) trebuie sa se duca pe la 70-80 de volti, diferenta nu trebuie sa fie mare intre permutari, nu mai mare de 1-1.5volti la relanti si 3-4 in turatie. Nu e indicat sa tii motorul foarte mult pornit asa, generatorul merge in gol si risti sa il prajesti. Releul: Masuratoarea cu releul in mana data de manual e cam irelevanta din punctul meu de vedere. Masoara cu motorul la relanti incarcarea la bornele bateriei(de data asta cu aparatul pe curent continuu), vezi cat ai, cu far stins, cu far aprins, tu alegi, apoi in aceleasi conditii masori direct la iesirea din releu fara sa scoti mufa(rosu-negru), bagi testerele in mufa. Nu trebuie sa ai diferente mari intre, nu mai mare de 0.5 volti. Daca ai verifica mufa in sine si siguranta principala de 30 de amperi, oxizi, siguranta o gasesti la capatul firului de plus al bateriei, pe releul de pornite sub mufa cu 4 pini. Daca totusi diferenta e mica intre curentul la baterie si curentul la releul ai o sansa sa fie mufa intre stator si instalatie exidata, verifica. Daca aia e ok e releul dus. Merge orice releu cu 5 fire (parca) dar te-as sfatui sa iei unul MOSFET, gen : http://www.electrexworld.co.uk/cgi-bin/sh000001.pl?WD=vfr%20800&PN=RR53%2ehtml#SID=273?aRR53 Editat August 24, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 mai completez ceva la ce a scris ThunderByte la verificarea statorului: inainte sa faci testul descris de el, verifica pe rand continuitatea celor trei fire cu sasiul motocicletei. Daca statorul este in regula, pe fiecare masuratoare facuta, rezistenta citita de multimetru trebuie sa fie 1 (sau infinit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 (editat) mai completez ceva la ce a scris ThunderByte la verificarea statorului: inainte sa faci testul descris de el, verifica pe rand continuitatea celor trei fire cu sasiul motocicletei. Daca statorul este in regula, pe fiecare masuratoare facuta, rezistenta citita de multimetru trebuie sa fie 1 (sau infinit). Daca da la masa practic e in scurt/ are pierderi => nu o sa ii dea voltajul necesar. Editat August 25, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.