Jánosi Csanád Postat Februarie 2, 2017 Share Postat Februarie 2, 2017 da ca amandoua se potrivesc, de asta vreau sa inlocuiesc farul simplu, uite mai jos, pe piata italiana erau permise doar motociclete cu un singur far pana 94 http://www.vsource.org/VFR-RVF_files/RC36Differences.htm Headlight units are often different in different markets, based upon which side of the road traffic drives, and other local lighting regulations. For example, Italian vehicle equipment regulations apparently did not allow dual headlights—at least until 1994—so a special single-bulb headlight unit was made just for Italian VFRs. The following chart shows these lighting differences in detail: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Salut. Are cineva idee ce diametru are partea filetata de la surubul axului rotii din fata ? Ar trebui sa-l pun pe strung sau pe o freza si sa fac o gaura de 8mm prin el, pentru a putea monta un crash pad de furca. Tija trece prin axul rotii dintr-o parte in alta. Ma gandesc sa nu ramana prea subtire in carne surubul daca fac o gaura de 8 prin el .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 (editat) Salut. Are cineva idee ce diametru are partea filetata de la surubul axului rotii din fata ? Ar trebui sa-l pun pe strung sau pe o freza si sa fac o gaura de 8mm prin el, pentru a putea monta un crash pad de furca. Tija trece prin axul rotii dintr-o parte in alta. Ma gandesc sa nu ramana prea subtire in carne surubul daca fac o gaura de 8 prin el .. Nu mai stiu exact diametrul dar surubul ala e acolo doar pentru a trage axul pe pozitie si ca masura extra de siguranta, axul fiind fixat de cele 4 suruburi M8 care vin cate 2 pe fiecare brat al furcii. Surubul in sine se strange parca la 80Nm pe ax(sub 100Nm sigur), chiar si gaurit tot rezista la forta aia de strangere, asta daca nu il strangi mult peste forta recomandata Editat Februarie 3, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Nu il (mai) strang ca ciobanul pentru ca mi-am luat cheie dinamometrica. ) Multumesc pentru sfat. O sa incerc sa fac si acest artificiu sa vedem ce iese. In orice caz, mi-am luat un surub+ax de rezerva, in cazul in care stric ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Nu il (mai) strang ca ciobanul pentru ca mi-am luat cheie dinamometrica. ) Multumesc pentru sfat. O sa incerc sa fac si acest artificiu sa vedem ce iese. In orice caz, mi-am luat un surub+ax de rezerva, in cazul in care stric ceva. ... Nu ai cum sa strici axul ... Daca vrei sa fii tu cu toti cateii impacati, mergi la strungar si roaga-l sa iti faca dintr-un surub mai dur, 10.9 o copie a surubului ala, dar cu gaura de 8mm in el, asa cum vrei tu. Ala sigur nu cedeaza nici la 200Nm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cichician Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Salutare! Caut si io o furca fata (mai putin jugul) si cadru de boord pentru un VFR din 2003. In afara de ebay, aveti alte sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 Cadrul de bord s-ar putea sa-l gasesti si pe aliexpres. La furca fatza poti comanda doar jambele superioare. S-ar putea sa iesi mai ok daca e doar una stramba. » Post actualizat in 08 Feb 2017 08:51Am acasa un site, sa vedem ce scoruri sunt pe la americani. Parca era in jur de 100$ bucata la un moment dat. » Post actualizat in 08 Feb 2017 20:12Mdeah... cam mult: 285$ http://www.nielsens.com/OEMpartfinder.htm#/Honda/VFR800AC_(03)_INTERCEPTOR,_JPN,_VIN%23_JH2RC461-3M500001_TO_JH2RC461-3M599999/FRONT_FORK/VFR800-03-JPN-AC/2Y14MCW2E1AMCW4F1000A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jánosi Csanád Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 ne pregatim de sezon almost done Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 Eu am fost cat p'aci sa o busesc azi - am incercat sa grabesc iesirea dintr-un sens giratoriu; afar -2 grade si cauciucurile reci... Atentie pe vreme rece. Din fericire se incalzeste de maine. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 Eu am fost cat p'aci sa o busesc azi - am incercat sa grabesc iesirea dintr-un sens giratoriu; afar -2 grade si cauciucurile reci... Atentie pe vreme rece. Din fericire se incalzeste de maine. Asfalt uscat! Eu nu am mai scos VFR-ul de mult, e in Ro. Ies cu 929-le si da, inca e rece, aluneca spatele ca pe ghetus » Post actualizat in 16 Feb 2017 19:31 ne pregatim de sezon almost done WP_20170204_19_22_44_Pro.jpg WP_20170207_16_58_05_Pro.jpg WP_20170207_17_46_41_Pro.jpg WP_20170207_18_52_41_Pro.jpg WP_20170215_15_38_29_Pro.jpg Esti cumva si pe grupul VFR 750 de pe facebook, parca ti-am vazut pozele pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jánosi Csanád Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 Da » Post actualizat in 16 Feb 2017 19:31 Esti cumva si pe grupul VFR 750 de pe facebook, parca ti-am vazut pozele pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 Salutare! Caut si io o furca fata (mai putin jugul) si cadru de boord pentru un VFR din 2003. In afara de ebay, aveti alte sugestii? Salut, am dat intamplator peste postarea ta. Ai incercat aici, e un site din Olanda ? https://www.boonstraparts.com/en/part/honda-vfr-800-vtec-2002-2013-(vfr800-rc46)-front-fork-leg-left-complete-2002&ID=B10000ODDP » Post actualizat in 17 Feb 2017 01:40 Salut, am dat intamplator peste postarea ta. Ai incercat aici, e un site din Olanda ? https://www.boonstraparts.com/en/part/honda-vfr-800-vtec-2002-2013-(vfr800-rc46)-front-fork-leg-left-complete-2002&ID=B10000ODDP » Post actualizat in 17 Feb 2017 01:41 » Post actualizat in 17 Feb 2017 01:40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XmmD Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 Salut , Trebuie sa rezolv doua "bube" pentru noul sezon si am nevoie de ceva ajutor/pareri . 1. In toamna s-a topit "releul de pornire" (asa am inteles ca se numeste) . Momentan functioneaza dar are perioade cand probabil se oxideaza contactele pe acolo sau alte motive si atunci nu mai pot sa pornesc motorul. Dau sa pornesc si moare toata alimentarea . Aveti idee ce cod/model este piesa respectiva, sa pot sa caut pe internet poate gasesc ceva aftermarket sau SH !? Poze mai jos cu dracia aia topita .... 2. Am observat ca discul de frana de pe spate, se incinge foarte rau (am facut basica cand am pus degetul pe disc :-) ) chiar si la 4-5 grade afara si maxim 1 km de mers . Nu o simt ca si cum ar merge franata pe spate dar in mod sigur exista frecare majora intre disc si placuta, altfel nu se explica cum poate sa se incalzeasca atat de tare la o distanta atat de mica . De la ce poate sa fie problema ? Multumesc frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 La 2 cel mai probabil trebuie aerisita frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 Salut , Trebuie sa rezolv doua "bube" pentru noul sezon si am nevoie de ceva ajutor/pareri . 1. In toamna s-a topit "releul de pornire" (asa am inteles ca se numeste) . Momentan functioneaza dar are perioade cand probabil se oxideaza contactele pe acolo sau alte motive si atunci nu mai pot sa pornesc motorul. Dau sa pornesc si moare toata alimentarea . Aveti idee ce cod/model este piesa respectiva, sa pot sa caut pe internet poate gasesc ceva aftermarket sau SH !? Poze mai jos cu dracia aia topita .... 2. Am observat ca discul de frana de pe spate, se incinge foarte rau (am facut basica cand am pus degetul pe disc :-) ) chiar si la 4-5 grade afara si maxim 1 km de mers . Nu o simt ca si cum ar merge franata pe spate dar in mod sigur exista frecare majora intre disc si placuta, altfel nu se explica cum poate sa se incalzeasca atat de tare la o distanta atat de mica . De la ce poate sa fie problema ? Multumesc frumos ! IMG_20160607_165814746.jpg IMG_20160607_171218338.jpg salut, 1. daca seamana cu cel din imaginea atasata, te ajut eu (vorbim pe privat) 2. pune mobra pe cricul central si vezi daca se invarte roata usor; imposibil sa se incalzeasca discul fara sa ramana etrierul blocat, sau sa nu se departeze placutele de pe disc (trebuie sa se simta bine la "mana") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 Salut , Trebuie sa rezolv doua "bube" pentru noul sezon si am nevoie de ceva ajutor/pareri . 1. In toamna s-a topit "releul de pornire" (asa am inteles ca se numeste) . Momentan functioneaza dar are perioade cand probabil se oxideaza contactele pe acolo sau alte motive si atunci nu mai pot sa pornesc motorul. Dau sa pornesc si moare toata alimentarea . Aveti idee ce cod/model este piesa respectiva, sa pot sa caut pe internet poate gasesc ceva aftermarket sau SH !? Poze mai jos cu dracia aia topita .... 2. Am observat ca discul de frana de pe spate, se incinge foarte rau (am facut basica cand am pus degetul pe disc :-) ) chiar si la 4-5 grade afara si maxim 1 km de mers . Nu o simt ca si cum ar merge franata pe spate dar in mod sigur exista frecare majora intre disc si placuta, altfel nu se explica cum poate sa se incalzeasca atat de tare la o distanta atat de mica . De la ce poate sa fie problema ? Multumesc frumos ! IMG_20160607_165814746.jpg IMG_20160607_171218338.jpg 1. Din ce vad eu acolo e vorba de un contact imperfect si nu de releu stricat, mergi la un electrician sa iti puna alt papuci si ai sanse mari sa fi scapat de problema 2. Ar trebui sa desfaci etrierul si sa ii cureti pistonasele, probabil raman blocate/semiblocate sau nu mai gliseaza bine flotoarele si de asta iti freaca pe disc, ti-as recomanda operatiunea asta la toti etrierii plus inlocuirea lichidului de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XmmD Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 Salut, @Z3US : cam asa arata . Al meu s-a cam topit acolo unde sunt cei 4 "dinti" , sparta carcasa dupa cum se vede in poze ,etc .2. Am pus motocicleta pe cricul central , se invarte relativ usor . Nu face singura o rotatie completa dar nici nu se opreste brusc cand nu mai invart la ea . @ThunderByte: Corect, releul in sine este OK . Problema este ca nu face contact cum trebuie , tot timpul . La un soc mai puternic , o gropa sau la 1-2 saptamani fara sa o pornesc .. nu mai functioneaza si trebuie sa trag de fire pe acolo sa le re-asez. 2. Mda , la asta ma gandeam si eu . Cand vine "revizia" in 1-2 luni , asa o sa fac ! Multumesc frumos pentru sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Salut. Cum se monteaza capacul monopost la VFR800 prima generatie ? Stiu ca in spate se indeparteaza logo-ul din plastic negru si vine acolo un piciorus, dar pe laterale ???? Manerele se scot dar mai departe ? Chiar nu am nici o idee. Pe langa capac, mai este nevoie de altceva ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Salut. Cum se monteaza capacul monopost la VFR800 prima generatie ? Stiu ca in spate se indeparteaza logo-ul din plastic negru si vine acolo un piciorus, dar pe laterale ???? Manerele se scot dar mai departe ? Chiar nu am nici o idee. Pe langa capac, mai este nevoie de altceva ? Mersi. In spate intra in carena pe mijloc sus, pe laterale intra tot in carene, se scot suruburile laterale de sub sa(stanga-dreapta undeva pe la jumatea seii). Nu poti scoate saua cu monopostul montat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Salut. Sa inteleg ca despre suruburile din poza este vorba ? http://i.imgur.com/Z1nVP8o.jpg Dupa ce se pune capacul, se monteaza surubul la loc banuiesc, nu ? Altfel ar ramane slab prinsa carena din spate. Cred ca am inteles. Capacul are 2 picioare laterale gaurite prin care trece surubul lateral care strange si carenele totodata. Corect ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Se da careva deja cu VFR-ul? Maine zice ca sunt 15 grade si ma gandeam ca poate iesiti careva si mi-l dati si mie sa vad cum stau pe el, inainte sa-mi cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 (editat) Salut. Sa inteleg ca despre suruburile din poza este vorba ? http://i.imgur.com/Z1nVP8o.jpg Dupa ce se pune capacul, se monteaza surubul la loc banuiesc, nu ? Altfel ar ramane slab prinsa carena din spate. Cred ca am inteles. Capacul are 2 picioare laterale gaurite prin care trece surubul lateral care strange si carenele totodata. Corect ? Fix alea sunt si da, e corect Editat Februarie 21, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 (editat) Se da careva deja cu VFR-ul? Maine zice ca sunt 15 grade si ma gandeam ca poate iesiti careva si mi-l dati si mie sa vad cum stau pe el, inainte sa-mi cumpar Pai... stai pe el fix cum trebuie sa stai pe o motocicleta pozitia usor aplecat fata, scaritele sunt acolo unde trebuie sa fie, saua e la o inaltime ok astfel incat la cei 1.70 ai mei sa o pot manevra ok pe loc. Carenele isi fac datoria din plin si protejeaza impotriva vantului. Daca vii de pe naked/cruiser sau touring, pozitia ti se va parea "in maini". Daca vii de pe sportiva, vei avea impresia ca stai ca pe scuter. Editat Februarie 22, 2017 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Pai... stai pe el fix cum trebuie sa stai pe o motocicleta pozitia usor aplecat fata, scaritele sunt acolo unde trebuie sa fie, saua e la o inaltime ok astfel incat la cei 1.70 ai mei sa o pot manevra ok pe loc. Carenele isi fac datoria din plin si protejeaza impotriva vantului. Daca vii de pe naked/cruiser sau touring, pozitia ti se va parea "in maini". Daca vii de pe sportiva, vei avea impresia ca stai ca pe scuter. Am 186 cm si vin de pe Hornet. Il vreau pt. mers la munca zilnic prin Bucuresti si ture de weekend prin tara/Europa. Ma gandesc ca nu stau chiar in maini, dar nu m-am dat niciodata pe unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 O sa fie cam naspa cu el prin oras. Cel putin al meu se incinge destul de tare vara dar degaja aerul cald astfel incat sa nu te friga. Si fata de Hornet e un pic mai greu de manevrat prin oras la viteze mici. Cu ala tre strecori mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.