Bogus Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 Salut! Sper sa nu mi-o luati in nume de rau dar VFR-ul este in cel mai bun caz SUPRAEVALUAT ca motocicleta ca sa nu zic un cazan! Am avut si eu unul si dupa doi ani in care m-am chinuit sa imi placa am scapat de el! Si eu am avut problema cu supraincalzirea si cu releul si cu mufa de la stator, printre alte cateva (honda e honda...em i right??!) Dar sa nu cumva sa zici ceva de fierul asta ca iti sare comunitatea in cap mai rau ca fanii Apple! Ei bine, imi pare rau dar acest "sport-touring" pe mine m-a dezamagit complet! Sport? nu prea.....FZS-ul meu (prima mobra a mea) a fost mai sportiv....iar asta nu spune multe despre FZS cat spune despre VFR! Touring? daca iti place sa stai inainte si ai boala pe incheieturile tale...ok! Honda? sa tot mesteresti la ea face parte din experienta nu? Si cireasa de pe tort..VTEC...WTF.....adica cu un nivel de complexitate in plus reuseste cifre similare de cuplu, putere si consum cu competitori fara "Vitec"..... dar cu o curba de cuplu de tot kko pana in 7k rpm! :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 @Bogus: Multumesc pt opinie. Pareri pro si mai ales contra sunt pe toate drumurile. Cu ceva pagini mai devreme parca (sau pe un topic de vanzare?... nu mai retin), au mai fost opinii asemanatoare. Totusi unora, incluzand subsemnatul, place cazanul, vaca sau alte descrieri sugestive. Asfalt uscat si plimbari faine pe orice fier ti-ar place. Altfel zis vara faina! @V-Four: N-am vazut cum este instalat ventilatorul pe VTR sau sensul in care invarte dar, luata elica si montata pe motorul de ventilatie a VFR-ului, directia aerului suflat este catre exterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 6, 2019 Share Postat Iunie 6, 2019 Eu am avut VTR Firestorm si baga ala o caldura la picioare de ma rupea. Vara nu puteam merge in pantaloni scurti pe ea ca efectiv ma ardea caldura degajata. Plus cadrul care se incingea intr-un mare fel - pe franare, cand strangeai genunchii, iti ramnea pielea acolo @Bogus i feel you bro - odata ce ai avut FZS e greu sa gasesti un upgrade care sa te satisfaca. Stiu cum e ca am avut si eu multi ani. Fie schimbi radical clasa si nu mai ai termen de comparatie, fie iti iei Fazer mai mare. Si mie mi se pare VFR-ul o motocicleta supraevaluata, dar pentru mine este un compromis ok. Merge si commuting, merge si taricel cand e cazul, e ok si la iesiri mai lungi. Pe mine nu ma deranjeaza deloc pozitia, mi se pare fireasca. Nici eu nu as da FI-ul meu pe un V-TEC, si eu sunt de parere ca odata cu V-TEC au cam dat cu mucii in fasole, dar si-au revenit dupa 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 7, 2019 Share Postat Iunie 7, 2019 Hmmm, nu merg si n-am mers niciodata cu pantalon scurt pe motor. Deci nu simt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iunie 7, 2019 Share Postat Iunie 7, 2019 (editat) Nu prea inteleg cum poate fi mai eficient schimbarea sensului elicei (adica sa absoarba caldura). Adica, in mers, vantul bate spre radiator, iar elicea contra vantului. Se cam anuleaza. Daca era o solutie valida o implementau si pe moto si pe masini si pe altele. Incepator, deh. Editat Iunie 7, 2019 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 7, 2019 Share Postat Iunie 7, 2019 Din fabrica, VFR-ul trage aer din laterale spre interior, adica exact in contravant. In mers, aerul este vehiculat din interior catre laterale. Cam la 20-40km/h, cand functioneaza ventilatorul, curentii de aer se anuleaza/reduc reciproc ingreunanand procesul de racire. Schimband elica, nu mai apare acest fenomen de anulare a curentilor de racire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Iunie 7, 2019 Share Postat Iunie 7, 2019 Dar orientarea radiatoarelor este in forma de sageata cu varful inspre fata, iar carenele accentueaza acest aer spre radiatoare deci dinspre afara catre interior (radiatoare-motor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 7, 2019 Share Postat Iunie 7, 2019 Nici vorba! Orientarea este neglijabila - nici 10 grade. In plus, in mers, la nivelul carenei, datorita si formei (vorbesc de VTEC pt ca nu stiu la altele), se creaza depresiune in zona fantelor de aerisire ceea ce, impreuna cu aerul dislocat frontal in blocul motor (acolo unde ies galeriile de evacuare), faciliteaza/imbunatateste trecerea aerului prin radiatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Iunie 7, 2019 Share Postat Iunie 7, 2019 Ciprinakos cand am cumparat vtr-ul desi arata ca scos din cutie, ventilatoarele erau pornite de un buton legat la baterie si circuitul original anulat, se racea foarte greu motorul desi ventilatoarele suflau aer spre exterior, nu mi-a placut " țigania" si am mers la un specialist care a anulat butonul si a legat ventilatoarele la circuitul de fabrică, surpriza a fost ca sonda functiona si ventilatoarele porneau la 103 grade cum am mai scris si se invarteau invers, adica trageau aer din exterior, iar motocicleta se racea mult mai repede Eu nu contest ca exista ventilatoare de vtr care se invart invers si racesc mult mai repede, chiar mi-as dori sa montez unul pe vtec, sa nu mai fiu tot timpul cu ochii pe temperatura, poate ne dai ceva coduri de pe ventilator cand desfaci carena Bogus gusturile nu se discuta, dar daca esti trecut de 30-35 de ani si ai un vfr te va mulțumi pe deplin, eu il am de 5 ani, nu merg mult cu el, dar merg pe tot felul de drumuri, unele foarte rele, si face fata cu brio, adica merg cot la cot cu prieteni care au v-strom, caponord, transalp si ktm si altii din grup cu fz1, sv 650, cbr 600 nu tin pasul din cauza suspensiei, ma gandesc pe viitor la vfr800x dar deocamdata e ok Am vazut pe youtube un clasament, din 2002 cred, un top 10 al motocicletelor din clasa sport-touring si pe primul loc se alfa vtec-ul, peste motociclete mult mai puternice, dar VFR-ul nu exceleaza la nimic, dar e bun la toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sraduy Postat Iulie 3, 2019 Share Postat Iulie 3, 2019 Salutari, M-ar interesa si pe mine un esapament aftermarket SH. Nu am in minte un model exact dar ceva cu mai mult growl decat cea stock ar trebuii sa fie ok. Totodata cred car trebuii sa vina cu teava de legatura ce iese din catalizator corect? Daca are cineva de vanzare la un pret decent as fi interesat. O zi faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 Acum 22 ore, sraduy a spus: Salutari, M-ar interesa si pe mine un esapament aftermarket SH. Nu am in minte un model exact dar ceva cu mai mult growl decat cea stock ar trebuii sa fie ok. Totodata cred car trebuii sa vina cu teava de legatura ce iese din catalizator corect? Daca are cineva de vanzare la un pret decent as fi interesat. O zi faina! Salut am o Galassetti, stare impecabila, sunet f frumos, poate fi adaptata pe orice mobra... Pm pt poze și detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs123 Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 Am o problema la pistonasul marcat cu rosu in poza, sau asa cred eu: am un joc cam mare, de pare rupt, si la gropi troncane. Am demontat etrierul si l.am verificat. Are un joc cam mare in gol, dupa care actioneaza frana spate. Nu am gasit o molitate de a.l demonta. Frana functioneaza foarte bine, dar ma sperie zgomotul care il scoate pistonasul ala. Ma poate ajuta cineva cu o parere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mar Ian Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 Acum 20 minute, alecs123 a spus: Am o problema la pistonasul marcat cu rosu in poza, sau asa cred eu: am un joc cam mare, de pare rupt, si la gropi troncane. Am demontat etrierul si l.am verificat. Are un joc cam mare in gol, dupa care actioneaza frana spate. Nu am gasit o molitate de a.l demonta. Frana functioneaza foarte bine, dar ma sperie zgomotul care il scoate pistonasul ala. Ma poate ajuta cineva cu o parere? Gasesti kit de reparatie la motorteam. L am schimbat si eu anul trecut. Parca 200 lei a fost, nu mai stiu exact, ca am schimbat si pe cel de la pompa de sus. Apoi, o sa te chinui cu aerisirea. Mari sugestii nu am, pe mine m a ajutat un prieten priceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs123 Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 Cu un link sau denumirea(cod) piesei, ma poti ajuta? Ca nu reusesc sa il identific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mar Ian Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 Acum 18 minute, alecs123 a spus: Cu un link sau denumirea(cod) piesei, ma poti ajuta? Ca nu reusesc sa il identific Nu am cod. Eu am mers la receptie si am cerut kit pentru pompa intermediara. Au in calculator schema, coduri... au stiut ce sa aduca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z.Mirco Postat August 1, 2019 Share Postat August 1, 2019 Va salut , astazi mi-am luat si eu un VFR RC36 din 91 . Dar am cateva intrebari daca ma puteti ajuta si anume ce ulei sa bag in ea(pe ceas are 63 de mii nu stiu daca sunt reali sau nu ) si la ce turatie trebuie sa fie relantiul la mine sta cam turata 1700 pe acolo .Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vifferer Postat August 2, 2019 Share Postat August 2, 2019 (editat) eu am folosit la 90+ mii km motul 10w40 5100 semi sintetic, turatia trebuie sa fie intre 900-1100, ai regulatorul pe partea stanga daca te uit, e ceva buton acolo care se invarte Editat August 2, 2019 de vifferer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z.Mirco Postat August 3, 2019 Share Postat August 3, 2019 am vazut rotita aia ma gandeam ca pentru asta e dar intai o sa ii fac o curatare de carb si reglaj , schimbat bujii si dupa reglez si relantiu sa fie totu k. multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vifferer Postat August 5, 2019 Share Postat August 5, 2019 bafta! am lucrat destul de mult pe vfr daca ai ceva intrbari poate ca te pot ajuta cu una-alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 Salutare, VEFERIȘTI! De două săptămâni am găsit bijuteria asta prin Italia. Am intrat și eu în zona motoarelor în V și bine am făcut. Am renunțat la Yamaha și am trecut la Honda! Mobra asta mi-a intrat instant la inimă și nu îmi mai dsipare zâmbetul de pe față! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stanciu Florin Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 Salut, Sao stăpânești sănătos și sa te bucuri de ea, ce an și câți bani a fost? Eu am trecut la BMW 1200 RT și vreau sa o pun pe a mea la vânzare, mi se rupe sufletul ca e pusa la punct cu totul dar nu pot sta cu 2 motoare în curte. As vrea sa știu pe unde se învârte piața. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat August 21, 2019 Share Postat August 21, 2019 (editat) Acum 21 ore, Stanciu Florin a spus: Salut, Sao stăpânești sănătos și sa te bucuri de ea, ce an și câți bani a fost? Eu am trecut la BMW 1200 RT și vreau sa o pun pe a mea la vânzare, mi se rupe sufletul ca e pusa la punct cu totul dar nu pot sta cu 2 motoare în curte. As vrea sa știu pe unde se învârte piața. Mulțumesc fain, la fel îți doresc! Ca și preț ele se vând undeva între 2000 și 3000 de euro depinde în ce minți se află. Eu am dat pe ea 2200 de euro și cu toate consumabilele schimbate plus înmatriculare am ajuns undeva la 2600 de euro.Motorul e într-o stare excelentă și are 36 mii de km pe bord reali, fostul ei proprietar un italian de 62 de ani mi-a pus în față toate hârtiile cu servisările făcute la Honda. Un tip care a cumpărat mobra și a ținut-o mai mult în garaj, se mai găsesc și de ăștia,deh. Așa că dacă motorul tău e într-o stare bună poți lua 2600, 2800 de euro pe ea. Baftă! Editat August 21, 2019 de Fazeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 21, 2019 Share Postat August 21, 2019 Eu o am pe a mea la vanzare cu 2400, cu toate acareturile, si nu m-a sunat nici dracu'. Bine, nici nu ma agit sa o marit ca momentan nu am diferenta sa pun sa iau altceva mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat August 21, 2019 Share Postat August 21, 2019 Acum 29 minute, Metal Heart a spus: Eu o am pe a mea la vanzare cu 2400, cu toate acareturile, si nu m-a sunat nici dracu'. Bine, nici nu ma agit sa o marit ca momentan nu am diferenta sa pun sa iau altceva mai nou. Dacă e cuminte și te ascultă stai flexat. Oricum, azi , nu se mai fabrică utilaje de genul, noile mobre sunt pline de softuri, plastice și leduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.