Jump to content

Honda Vfr 750/800/1200


rmg
 Share

Recommended Posts

  • Replies 8.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut!
Pai?

 

Daca e stramb telescopul, vezi ca poti cumpara doar partea avariata. Gen jamba / tubul superior. Costa nou cam 200E.

https://www.mrcycles.com/oemparts/a/hon/5053f5a8f870021c54be7b43/front-fork

 

Iei de pe linkul mai sus codul piesei si incepi si trimiti mailuri astora de aduc OEM.

 

Sau vanezi vreun VFR prin dezmembrari.



Link to comment
Share on other sites

Salut.

VFR800 2001, stiti daca se poate schimba doar contact + cheie (plus buson rezervor / șea) sau trebuie cu tot cu CDI si alte parti electrice ?

Am un fir care iese din contact si face figuri cand e ghidonul in unele pozitii.

 

Daca e cu HISS (adica ai cheie cu cip), trebuie si CDI-ul din ce stiu eu, pt ca sunt imperecheate.

Link to comment
Share on other sites

razvan87, on 21 May 2018 - 21:33, said:

Salut! Este cineva pe aici care are un VFR de culoare visiniu? Sunt curios daca si in talon scrie visiniu sau scrie rosu? Multumesc.

Este trecut rosu in talon.
Link to comment
Share on other sites

Arata bine!

Am vazut pe ebay set ce contine si capacel pt gaura aia din butuc - aprox. 11 lire.

 

Ai facut ceva cu filtrul ala de de benzina?

Nu vorbi vorbe aici.Vino cu link .Eu ti am aratat ca setul ala costa 100 de lei si ti sa parut mult.Acum daca stii tu unul cu 50 da mi sa vad.

Filtrul de benzina merge (chiar si batut cu ciocanul pt ai reduce diametrul) insa problema cu alimentatul nu sa rezolvat.Tot 16 litri imi incape in rezervor.

Link to comment
Share on other sites

16L ? Eu bag cam 18. Acum a inceput sa clipeasca ultima liniuta. Mai fac inca 8 km pana acasa si inainte sa alimentez as scoate toata benzina din rezervor. Sa ma duc sa alimentez doar cu jumatate de litru sau cu ce e in motor. Sa vedem cat intra si la mine. Daca se apropie de 21...

 

Uite aici link de pe ebay
https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-VFR-800fi-Dressing-kit-Rear-wheel-and-swing-arm-Chrome-bungs-nut-covers/323228081320?hash=item4b41e51ca8:g:N60AAOSw-dBTvuRx.

 

In continuare, mi se pare scumpe niste rahaturi ordinare din plastic cromat.

 

Singura investitie ar fi in niste crashpaduri (inca sunt in cautari sa vad cine mai face pe aici la preturi decente.... pacat ca s-a retras Petru din biznis) si niste proiectoare. Dar pe alea nuj cum naibii sa le montez. Am vazut la tine, dar parca nu sunt impacat cu solutia ta. Le-as pune undeva mai sus.

Link to comment
Share on other sites

pai 17 lire (transportul nu l pui?) nu insemna 100 de lei ??? :))))) ma miram sa gasesti tu altceva

proiectoare mai sus de oglinzi vrei ??? :)))) vezi ca eu am 2 perechi.Alea de jos sunt de ceata iar alea de sus sunt de zi .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare din nou! Am o mica nelamurire. In 2006 s.a schimbat putin modul de functionare al v.tecului...asta inseamna ca orice model din 2006 are recenta remapare de v.tec? Intreb pentru ca voi achizitiona una in scurt timp...si am de ales intre cateva din ianuarie 2006! Sa fie ultimele imbunatatiri deja din ianuarie 2006?

Link to comment
Share on other sites

Este cu HISS :rusinica:

Ia un contact pentru acelasi model si schimba doar partea electrica de pe el astfel incat cheia si cipul sa ramana aceeasi. CIP-ul din cheie, antena si ECU sunt una, yala mecanica e alta si partea mecanica-electrica e alta, doar ca yala si partea mecanica-electrica vin impreuna(contactul) dar asta nu inseamna ca nu-s demontabile si interschimbabile ;)

Link to comment
Share on other sites

post-46672-0-38480500-1529442946_thumb.jpg

Mi am pus Repsol 10w40 Sintetic si am constatat o cutie galagioasa ce sarea intre viteze,destul de periculos la frana de motor cand practic pleca pe liber.

Am mers 200 km cu el si l am aruncat .Astazi am pus Motul 7100 si este altceva.

Credeam ca mi sa stricat cutia dar nu are nici o treaba.

Am mai patit in trecut asa ,dar uitasem,cand am folosit un 10w40 Yako .

Asa ca daca aveti cutii sensibile feriti va de Repsol si Yako

Link to comment
Share on other sites

Ai pus probabil un ulei contrafacut :) Repsol a fost una dintre marcile de ulei intens falsificate.

 

Am avut de-a lungul anilor diverse uleiuri in motociclete si n-am patit niciodata ce descrii tu mai sus.

Edited by Gixu.
Link to comment
Share on other sites

Are cineva de vanzare cheia pentru desfacut roata spate? Sau o solutie de tubulara cu care sa pot desface prezoanele alea?

Link to comment
Share on other sites

Salut, am urmatoarea intrebare: la voi se blocheaza roata spate? daca da, in ce conditii? Am facut itp-ul recent si am fost la un pas sa nu trec pe motiv ca roata spate nu blocheaza rampa (asa s-a exprimat inspectorul), degeaba am incercat eu sa explic treaba cu frana combinata si altele. Am VFR Vtec 2003 fara abs, doar cbs. Mersi ;)

Link to comment
Share on other sites

La mine se blocheaza foarte greu. :) A trebuit sa ma opintesc bine ca sa scot putin fum din cauciuc. Cand a facut testul cu frana spate era sa-l arunce pe nenea ala in nas, nu se astepta ca sa blocheze si fata..

Link to comment
Share on other sites

Salut, am urmatoarea intrebare: la voi se blocheaza roata spate? daca da, in ce conditii? Am facut itp-ul recent si am fost la un pas sa nu trec pe motiv ca roata spate nu blocheaza rampa (asa s-a exprimat inspectorul), degeaba am incercat eu sa explic treaba cu frana combinata si altele. Am VFR Vtec 2003 fara abs, doar cbs. Mersi ;)

Am patit si eu asa.

Dar a venit un inginer si i-a explicat tehnicianului (incepator sau batut in cap) ca am ABS si ca nu blocheaza.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Sunt in cautare de VFR.

 

Am gasit unul in Bucuresti, 2007.

Propietar cinstit, a zis ca a avut si un incident cu ea.

Mobra arata bine, e echipata cu bagaje si tot ce trebuie pebtru caltoriile pe care vreau sa le fac,

 

Problema car emi se pare mie. Se aude o bataie in zona de jos a motorului (zona alternator/ambreiaj) ca si cum o piesa in miscare atinge ceva, alternativ. Zgomot metalic.

Propietarul zice ca asa a luat-o si el si ca cineva cunoscator de VFR-uri ( un asa zis Musta, nu cunosc, nu ma pronunt) i-a zis ca asa tre sa faca.

 

Cunoaste cineva proprietarul? chill0ut user pe forum.

 

Pretul cerut , an 2007, 45k km e 4000 negociabil (echipata ful GIVI)

 

Cum nu ma pricep la VFR-uri va rog dati o parere. Despre model, despre user, despre Musta :)

 

Multumesc!


» Post actualizat in 26 Jun 2018 18:12

ps: Caut VFR.

Echipat cu bagaje, stare cat mai buna, an cat mai nou si evident, cat mai ieftin. Buget. Maxim 4K

 

Oferte pe privat va rog.

Link to comment
Share on other sites

Salut! Ieri am iesit prima data cu vfr.ul achizitionat recent. Model 2006 abs. Totul in regula cu o singura problema... am observat o voblare atunci cand iau mainile de pe ghidon, chiar si la 50 kmh sau 70kmh....apoi daca las maninile foarte lejer pe ghidon doar cat sa am cel mai mic sprijin tot simt ca vrea sa vobleze usor. Mentionez ca presiunea in anvelope este 2.5 cu 2.9, iar anvelopele sunt din 2014. Motocicleta a rulat foarte putini km in acesti 4 ani de cand dateaza gumele... ce pareri aveti? Voblatul asta se simte doar cand nu am mana pe ghidon, si nu mereu face asta, ci cam din 3 teste prin care las ghidonul liber , da sa vobleze doar o data. Sa fie ceva din anvelopa sau pot avea un mare noroc costisitor gen jug,amortizoare etc?! Nici nu stiu ce mecanic sa aleg, pentru ca peste tot sunt pareri pro si contra despre service.uri. in trecut am fost cu vfr.ul anterior la united motors, insa mi s.a parut piperat pretul pentru micile revizii facute, iar acum vad/aud foarte multe vorbe negative despre ei. Ceva sfaturi? Multumes, orice idee imi poate fi de folos!

» Post actualizat in 28 Jun 2018 08:02

Scuze pentru greslile ortografice....dau vina pe telefon pt ele !

Edited by alexandreifirst
Link to comment
Share on other sites

Pai ia-o in ordine:

 

- roata dezechilibrata

- cauciuc uzat neuniform / cu galma in el
- rulmenti roata dusi
- rulmenti jug dusi
- rulmenti jug slabiti

- furca stramba

 

Vezi ce poti face tu...

- ia un spray de frana si curata etrierii - sunt sanse ca un etrier sa nu elibereze complet placuta si sa in permanenta un disc sa fie in frana

- verifica roata fata la ochi si vezi daca ti se pare suspect cauciucul, daca prezinta urme de lovituri, daca janta e stramba sau a suferit vreo lovitura - groapa, accident, bordura

- roaga un amic sa-ti tina apasat pe codita in timp ce motocicleta e pe cricul central si sa-ti tina ghidonul blocat, in timpul acesta tu misti cu toata puterea de roata fata si vezi daca ai ceva joc in rulmenti. Teoretic orice joc mic ar trebui sa il simti. De asemenea, niste rulmenti pe fata dusi scot si un huruit nefiresc in mers si iti da o nesiguranta asupra directiei.

- verifica toate suruburile de prindere de pe furca, sa nu ai ceva slabit pe acolo

 

Pentru furca si rulmentii de jug ar trebui sa vezi un mecanic, asta daca nu esti tu un minitehnicus.

 

Deocamdata cam ideile astea le am.

Link to comment
Share on other sites

nu-i cam mare presiunea aia?

 

eu zic ca nu are nimic motoreta ci face asa de la faptul ca atunci cand iei mana din gaz face o frana de motor si tinde sa dezechilibreze fengshuiul roatei fata :)

 

altfel poate fi anvelopa uzata sau rulmenti de jug

Link to comment
Share on other sites

Salut, am urmatoarea intrebare: la voi se blocheaza roata spate? daca da, in ce conditii? Am facut itp-ul recent si am fost la un pas sa nu trec pe motiv ca roata spate nu blocheaza rampa (asa s-a exprimat inspectorul), degeaba am incercat eu sa explic treaba cu frana combinata si altele. Am VFR Vtec 2003 fara abs, doar cbs. Mersi ;)

Ar trebui sa blocheze roata, fara ABS chiar daca este frana combinata.

nu-i cam mare presiunea aia?

 

eu zic ca nu are nimic motoreta ci face asa de la faptul ca atunci cand iei mana din gaz face o frana de motor si tinde sa dezechilibreze fengshuiul roatei fata :)

 

altfel poate fi anvelopa uzata sau rulmenti de jug

"presiunea in anvelope este 2.5 cu 2.9"

Este ca la carte.

Tu cat pui?

Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru raspunsuri, momentan eu sunt multumit de frana spate, mecanicul la care ma duc la fel. Am citit si pe forumurile din afara despre aceasta problema, cam nimeni nu a reusit sa blocheze complet spatele, decat in anumite conditii (frana fata puternica + spate SAU toata greutatea corpului pe pedala, urcat pe ea efectiv). Ramane sa vad cum fac peste doi ani sa fie multumit si inspectorul ITP :what:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...