raducu. Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 (editat) sigur ai o problema....odata incalzit motorul,nu mi-a scazut niciodata sub 94 grade...si a scazut pana acolo pt ca a pornit ventilatorul...indiferent de frigul de afara,in mers trebe sa stea peste 95 de grade...cand ne-am intors pe autostrada,a mea a luat cam 7-7,5...dar am stat numai 180-250,din cate imi amintesc....si oricum....foarte turat...de multe ori pe rosu.. ..ori e termostatul,ori kilogramele in plus.. ...si repet...5000 de ture intr-a 6-a e cam aiurea...incearca sa nu mai fi su 5500 in trepte superioare...ideal as spune ca e 6000-6500,daca esti peste treapta 5... Editat Noiembrie 11, 2008 de raducu 77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 ..un motor rece va consuma intotdeauna mai mult...gandeste-te la faptul ca la pornirea la rece motorul sta turat(amestecul e mult mai imbogatit...cam ca la socul manual)...aer prea oxigenat,inseamna si mai mult gaz in amestec...aer rarefiat,face injectia sa dea mai putin gaz...reglaj optim inseamna sa nu existe benzina nearsa... ...eu am un consum intre 4.8 si 7...cel mai putin consum pe drum virajat,si la cote mari(acolo e aerul mai rarefiat,iar injectia da mai putin gaz ca sa nu o inece)..cel mai mult,in oras..logic...tinuta constant 180-230 cu bagaje si pasager,nu a sarit de 6,5...consum de aproape 10 am avut la un singur plin...mers numai in oras,pe distante scurte...cu multe porniri la rece...sub 10 grade... ...este important unde tii mobra...turatia economica este intre 5500 si 6700...indiferent de vfr...la 4000 in a 6-a iti va consuma mai mult...oricum..consuma mai putin turata decat subturata....nu caut economii...merg cum imi vine...dar nu subturat...uzezi prea multe.. informatii foarte utile pentru mine . sar'na. LA MULTI ANI ! raducule!!! sa traiesti si sa te bucuri tot timpul de cele doua roti care le ai in dotare! sanatate si numa' bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 eu nu prea merg in oras cu motoreta, deci de consum in oras habar nu am. mi-a luat aproape 10% pe autostrada (@raducu - cand ne-am intors din tura aia Cheia - "Valea cu struti") mers cu 7000 ture, temperatura scazuta (nu mai stiu cat, dar era frigut). temperatura motorului imi sta minim la 64 grade (parca) la 4 grade afara, mers constant cu 5000 ture, consum 8%... la voi (cu VTEC) cum sta? ca sa imi dau seama daca am vreo problema cu termostatul sau nu. Cand e frig afara si mergi la drum intins eu zic ca este normala temperatura de care spui tu. Si la mine tot pe acolo se invarte. Daca mergi prin oras incet atunci oricat de frig ar fi tot trece de 80 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Exista motoarele intecooler, care racesc aerul inainte de a il baga in motor pentru cresterea performantelor.... Eu vorbeam de carburator (uitasem ca VFR is pe injectie, pt ca eu nu am VFR , dar sunt un mare fan), ca ar trebui sa fie consumul mai mic pe frig (asta excluzand perioada de incalzire a motorului) pt ca intra mai mult oxigen in motor pt ca e aerul mai dens si carburatorul nu se ajusteaza automat sa bage si mai multa benzina. Acuma fac un test si va spun rezultatele cand termin..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 nu te mai chinuii...aerul racit de intercooler face altceva...permite supraalimentare,atunci cand motorul este foarte incalzit...aerul foarte fierbinte nu permite o vaporizare corecta,daca e debit mare de benzina....intercoolerul creste performantele,prin faptul ca permite amestec imbogatit,adica detonatie puternica...fara intercooler,motorul ar consuma la fel,dar cu multa benzina nearsa,adica performante mai slabe... ...repet un principiu simplu...injectia regleaza amestecul in functie de oxigenul aspirat...daca nu e oxigen(aer rarefiat) ,pt a exista ardere cat mai completa,trebuie sa-i dea mai putina benzina...daca e prea oxigenT...ii da benzina cat duce...adica multa..in zonele foarte inalte,la carburator se deschide aerul cat mai mult,sau se folosesc jigloare cu diametru mai mic...altfel se poate sa nu functioneze... aaa...uitam...merci gomez.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Salut, Sunt interesat de achizitionarea unui suport topcase pt vfr 98-01. Dc exista si cutia cu atat mai mult. Aveti sau cunoasteti pers ce vand asa ceva???Un pret s-o pers de contact ar fi mai mult decat suficient. Va multumesc anticipat! Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adelinez Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Salut, Sunt interesat de achizitionarea unui suport topcase pt vfr 98-01. Dc exista si cutia cu atat mai mult. Aveti sau cunoasteti pers ce vand asa ceva???Un pret s-o pers de contact ar fi mai mult decat suficient. Va multumesc anticipat! Ride safe! Daca te ajuta am eu un suport pt genti laterale Marca Hepko&Beker nu l-am folosit niciodata deci absolut nou. Pot rezolva si de o cutie. Pt info.suna-ma la 0720242886 Adelin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papadie Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 ceva sfaturi cer si eu tre sa cumpar cateva lucruri pentru un vfr din 94 deci: -carene laterale stanga ,placute frana -fata spate ,regulator tensiune ,ulei furca si motor,filtre ,semeringuri furca deci astea ar trebui sa le cumpar eu pana cand se da drumul la sezon si poate stiti voi pe unde pot gasi mai ieftin sau ceva sfaturi la ce producatori de consumabile sa ma orientez ,sincer am avut multe mobre insa vfr-ul chiar imi pace si nu se compara cu nimic ,deci vreau sa bag in ea numai lucruri bune apropo VFR-ul este din '94 si am reusit sa scot un consum mediu afara de 4,6 la fluctuati de viteza intre 160-220km/h deci cred ca consumul tine de cum mergi cu ea sau cat de brutal accelerezi numa de bine sa auzim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 (editat) Pentur ulei,filtre la pret uri bune gasesti http://www.pepemotor.ro/index.htm aduce din Ungaria aproape orice la pret bun /index.php?showtopic=163375 Oliver's isi deschide un magazin si in Bucuresti, gasesti uleiuri si Filtre HIFOFILTER(F Ulei VFR vtec 28ron, F Aer VFR vtec 108ron) pt orice motor Recomand si coborarea fetei(implicit a centrului de greutate)cu 4-6 cm care duce la o mai buna stabilitate in curbe si strangerea pretensionarii furcii fata si spate ............rezulta ....Transformarea Balenei(putin cam mult spus) intr un Delfin foarte agil pe curbe(aproape ca un Super sport) Dezavantaje : o atentie sporita la bordurile inalte si la parcarea pe carosabil inclinat deoarece motorul va sta mai drept pe picior(se parcheaza cu fata la bordura dc e cazul) Montarea unui parbriz turing(Givi 300Ron la Pepemotor) care asigura o calatorie comada si la viteze de 200 +Km/h (eu am 1,70m insa) Inainte Dupa Referitor la temperatura motorului....la 2 C afara si la o turatie de 6-8 mi sta undeva pe la 64-65 grade C iar daca scade sub 0 C afara atunca ajung chiar la 53-54 C temp motorului....ingrijorator nu ? Chiar dc urc turatia(implicit viteza la 180km/h) tot la 63-64 sta. Nu reusesc sa il incalzesc in mers decat dc merg cu sa zicem a 2a la 10000rpm si cam 100 km/h si at urca pana la ...80C si ceva numa Editat Noiembrie 15, 2008 de stefanbh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papadie Postat Noiembrie 15, 2008 Share Postat Noiembrie 15, 2008 merci man de informatie stii unde o sa deschida noul magazin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 16, 2008 Share Postat Noiembrie 16, 2008 Exista motoarele intecooler, care racesc aerul inainte de a il baga in motor pentru cresterea performantelor.... Eu vorbeam de carburator (uitasem ca VFR is pe injectie, pt ca eu nu am VFR , dar sunt un mare fan), ca ar trebui sa fie consumul mai mic pe frig (asta excluzand perioada de incalzire a motorului) pt ca intra mai mult oxigen in motor pt ca e aerul mai dens si carburatorul nu se ajusteaza automat sa bage si mai multa benzina. Acuma fac un test si va spun rezultatele cand termin..... Niciodata nu o sa obtii consum mai mic cand vremea e rece pt ca la temperaturi scazute densitatea aerului e mai mare deci si fortza de frecare cu aerul e mai mare. Chestia asta se simte bine chiar si la bicicleta iar la motocicleta se simte si mai mult din cauza vitezelor mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosu23 Postat Noiembrie 17, 2008 Share Postat Noiembrie 17, 2008 salut referitor la temperaturi in oras de la 30 de grade in sus ... tot timpul temperatura variaza intre 91 si 101 grade (la 101 intra vent si la 91 se opreste) sub 17- 20 grade sa zicem ca e in jurul a 85 grade, asta nu in conditii de trafic extrem de aglomerat. Plaja de 91-101 grade o am de cand am schimbat termocupla, cu cea veche era cam 96-103. Am gasit pe undeva pe net (nu pentru vfr) termocuple pentru motociclete folosite in zone calde care practic aveau o plaja in jurul a 75-85 grade. Asta e o chestie care ar merita detaliata aici pe forum (de catre cunoascatori - categorie in care nu ma inscriu momentan). La noi din pacate temperatura optima, a ambientului, pt mers cu mobra e primavara intr-o joi si toamna intr-o zi de vineri ... in rest .... merge ori in maxim ori minim. In afara orasului la temp in jur de 15 gr sta cam prin 75 gr ( mers linistit - pana in 140). Vara mers blana, afara, maxim 88 grade. Vis a vis de consum... in oras undeva in jur de 7,5 in afara orasului (cu pasager in general) am avut si 5 am avut si 10, in functie de cum am bagat mana in gaz. Referitor la V-TEC, din ce am citit pe forumuri pe afara, (nu am avut vtec), oamenii se plangeau de o lipsa de putere la turatii joase (comparatv cu 800fi) si din mai multe opinii se pare ca ce au reusit cei de la honda cu aceasta tehnologie pe vfr a fost un consum mai mic la turatii joase, in rest .... mai nimic. Repet sunt opinii ale oamenilor care au avut ambele modele... asa ca sa nu "sariti" la mine daca aveti alte opinii numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 salut, am si eu o intrebare pt cei ce au vtec, daca si-au redus inaltimea la sa si daca da, cum- cu ajutorul kitului de coborare ce il gasesc la louis sau se poate din telescopul spate, dar fara sa umblu la setarile lui ca nu vreau sa il intaresc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 salut,am si eu o intrebare pt cei ce au vtec, daca si-au redus inaltimea la sa si daca da, cum- cu ajutorul kitului de coborare ce il gasesc la louis sau se poate din telescopul spate, dar fara sa umblu la setarile lui ca nu vreau sa il intaresc.... Din pacate nu se poate din telescopul spate, eu am fost la mecanic cu ea si ...no s putut, numa l intarit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 salut,am si eu o intrebare pt cei ce au vtec, daca si-au redus inaltimea la sa si daca da, cum- cu ajutorul kitului de coborare ce il gasesc la louis sau se poate din telescopul spate, dar fara sa umblu la setarile lui ca nu vreau sa il intaresc.... exista un kit...gugaleste si il gasesti..intra pe vfrdisscution...se monteaza kit-ul,concomitent cu coborarea fetzei(se scot mai mult jambele prin jug)..dar sincer...nu mi-as pune asa ceva..te vei obisnuii...ce inaltime ai? PS:in legatura cu temperatura motorului...un prieten comun cu ses,tocmai a descoperit ca la v-tec exista un reglaj iarna/vara pe pompa..pe bloc,adica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 (editat) salut,am si eu o intrebare pt cei ce au vtec, daca si-au redus inaltimea la sa si daca da, cum- cu ajutorul kitului de coborare ce il gasesc la louis sau se poate din telescopul spate, dar fara sa umblu la setarile lui ca nu vreau sa il intaresc.... este un kit la louis.de, costa 89.95 euro si reduce inaltimea la sea cu vreo 3 cm. codul produsului pt vfr vtec este 10026284. bafta! LE: poti intra pe www.louis.de si sa dai cautare TIEFERLEGUNGSKIT. Editat Decembrie 2, 2008 de ses Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 Aveti grija cu kiturile de coborare, cel putin la unele motoare nu functioneaza calumea in sensul ca daca dai intr-o groapa atinge roata spate de aripa iar daca mai ai si pasager atinge la cea mai mica denivelare. Stiu pe cineva care a patit asta la un SV si pana la urma a fost nevoit sa renunte la acel kit. La vfr nu stiu cum se manifesta dar ar fi bine sa va interesati inainte sa cumparati kitul (eventual poate gasiti pe cineva care a montat asa ceva pe vfr) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 http://www.seantmurphy.com/VFR/ cu modificari la VTEC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) Multumesc frumos de raspunsuri, stiu de kitul de la louis dar ma interesa daca cineva si-a pus si daca functionaza bine. Eu imi pun problema ce fac la gropi sau la drum prost ca deja am lovit jos, in plus merg 98% cu pasager. KPAX multumesc de link, l-am citit. RADUCU77 am citit si nici eu nu prea is incantat de scoaterea jambelor mai sus.....am 1.69 inaltime... Ar mai fi o problema, cand opresc si vreau sa pun cricul nu pot daca sunt cu pasager , trebuie mai intai sa se dea pasagerul jos si apoi pot sa pun cricul...........ii foarte enervant ca tine motorul aproape vertical si nu pot opri pe partea dreapta a drumul datorita inclinatie pt scurgerea apei de pe drum, odata mi-a cazut pe partea dreapta ca nu statea bine pe cric. Stiti de unde pot sa iau un cric mai scurt, ca sa nu trebuiasca sa il tai pe asta si sa il scurtez. Sa pun si eu ceva poze cu motorisca daca tot am intrat in rand cu voi......... Editat Decembrie 5, 2008 de cratoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 avem aceeasi inaltime...nu ai nevoie de kit de coborare..crede-ma.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 (editat) avem aceeasi inaltime...nu ai nevoie de kit de coborare..crede-ma.. Si io am aceasi inaltime...... Am coborata fata...... si parchez intotdeauna cu o roata la bordura astfel incat motorul sa stea inclinat in partea pe care te avantajaza . @raducu77 ....unde se afla mai exact reglajul (pt a trece pe temperatura de iarna) pt ca in manualul tehnic nu pomeneste de asa ceva, doar enumera cauzele pt care temperatura este scazuta, printre care cea mai frecventa defectiune fiind blocarea termostatului pe deschis. In mod normal ar trebui ca termostatul sa deschida la 84 C ....dupa manual. Editat Decembrie 6, 2008 de stefanbh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 ..am inteles ca undeva pe bloc/chiulasa...nici la mine in manual nu scrie...e din auzite..cativa amici au pus deja intrebarea pe vfrdisscution...asteptam.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 nu am sa imi pun kitul, nu stiam ce sa fac ,daca se merita, cata bataie de cap ii , de aceea am zis sa intreb si eu sa vad ceva pareri...... ii incomod la viteze mici si pe drum de calitate mai proasta, e greu de manevrat si am emotii sa nu imi alunece piciorul. In legatura cu temperatura la al meu sta pe la 67 in afara orsului si in oras mi-au intrat ventilatoarele, afara erau 5-6 grade si in oras era un trafic fantastic........ eu nu cred sa am termostatul blocat pe deschis ca se incalzeste foarte repede dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 nu am sa imi pun kitul, nu stiam ce sa fac ,daca se merita, cata bataie de cap ii , de aceea am zis sa intreb si eu sa vad ceva pareri...... ii incomod la viteze mici si pe drum de calitate mai proasta, e greu de manevrat si am emotii sa nu imi alunece piciorul. In legatura cu temperatura la al meu sta pe la 67 in afara orsului si in oras mi-au intrat ventilatoarele, afara erau 5-6 grade si in oras era un trafic fantastic........ eu nu cred sa am termostatul blocat pe deschis ca se incalzeste foarte repede dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 nu am sa imi pun kitul, nu stiam ce sa fac ,daca se merita, cata bataie de cap ii , de aceea am zis sa intreb si eu sa vad ceva pareri...... ii incomod la viteze mici si pe drum de calitate mai proasta, e greu de manevrat si am emotii sa nu imi alunece piciorul. In legatura cu temperatura la al meu sta pe la 67 in afara orsului si in oras mi-au intrat ventilatoarele, afara erau 5-6 grade si in oras era un trafic fantastic........ eu nu cred sa am termostatul blocat pe deschis ca se incalzeste foarte repede dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.