Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Sal,

 

Sunt noul posesor al unui VFR 800 '06.Practic ma intereseaza daca exista vreo diferenta sesizabila(la viteza/viraje/??vibratii?? etc...) intre hardcase-urile originale si unele aftermarket gen Kappa/Givi+ suportii aferenti!Probabil cineva care are/a avut ambele variante ma poate ajuta cu un raspuns dar nu numai....feel free

 

PS:am cumparat Kappa K49+set K33N->1030 RON si am dat comanda de suporti->900 RON.Sunt nerabdator cu acest post:)

 

Multumesc in avans.

honda se lauda cu setul de valize cum ca este ff bine studiat dpdv aerodinamic..experienta personala mi-a zis ca nu mint,chiar la peste 220 km/h...plus ca suportii sunt ff bine ganditi.

din cate stiu exista o varianta de givi care copiaza perfect valizele originale...doar ca sunt cam 5-600 euro.

daca cumparam valizele de pe davidsilverspare cu kit cu tot,ma costau cam 350 euro...acum nu le mai au.

 

in ceea ce priveste top-case-ul,nu mi-a placut nici un suport after market....alte valize de la givi sau alt furnizor erau prea departate de mobra si pozitionate altfel.

Editat de raducu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sal,

 

Sunt noul posesor al unui VFR 800 '06.Practic ma intereseaza daca exista vreo diferenta sesizabila(la viteza/viraje/??vibratii?? etc...) intre hardcase-urile originale si unele aftermarket gen Kappa/Givi+ suportii aferenti!Probabil cineva care are/a avut ambele variante ma poate ajuta cu un raspuns dar nu numai....feel free

 

PS:am cumparat Kappa K49+set K33N->1030 RON si am dat comanda de suporti->900 RON.Sunt nerabdator cu acest post:)

 

Multumesc in avans.

 

Salut,

 

Eu am side case-urile originale si pot sa spun ca nu exista nici o diferenta intre a merge cu ele sau fara ele. Vreau sa spun ca nu afecteaza in nici un fel aerodinamica, felul in care trage. Nu i-am dat mai mult de 180. Singura probl apare cand vrei sa te bagi printre masini :rolleyes: . Grija sa nu le zgarii....

Offf... ce scumpe sunt in general... Sper sa ai suficient timp liber sa poti iesi sa te bucuri de ele... :D

 

Salutare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur? Nici la consum nici o diferenta? :rolleyes:

 

Salut,

 

Eu am side case-urile originale si pot sa spun ca nu exista nici o diferenta intre a merge cu ele sau fara ele. Vreau sa spun ca nu afecteaza in nici un fel aerodinamica, felul in care trage. Nu i-am dat mai mult de 180. Singura probl apare cand vrei sa te bagi printre masini :D . Grija sa nu le zgarii....

Offf... ce scumpe sunt in general... Sper sa ai suficient timp liber sa poti iesi sa te bucuri de ele... :lol:

 

Salutare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur? Nici la consum nici o diferenta? :rolleyes:

 

 

Buna intrebare... eu am postat si mai sus, de pe user-ul unui prieten..

 

Drumul pe care l-am facut cu gentile montate a fost pana la ploiesti si inapoi... Nu am verificat consumul... deci nu am aceasta info

Este posibil sa pape un pic mai mult cu ele montate... La un drum mai lung cu siguranta iti dai seama :D

 

Dar mai conteaza 1l in plus la suta... Poti sa te duci la russe sa cumperi muraturi si sa faci provizii pt la iarna cu gentile alea :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si diferentza de aerodinamica, fara gentzi ating viteza maxima (cica 255 dupa gps), da cu toate 3 gentile givi pe ea nu trece de 225, si la peste 210, mai ales daca sunt goale, parca nu mai simt asa sigur spatele pe drum. Dar eu zic ca o diferentza de 20 kmh nu contreaza, oricum nu e recomandabil pentru consum sa mergi in regim de croaziera la 200 kmh. La un drum lung, nu am vazut nici o diferenta strigatoare la consum, mai ales daca te duci la o viteza decenta de 140. Oricum, Givi-urile pe care le folosesc eu sunt deosebit de spatioase, intreg ansamblul a costat 225 Euro suport complet + 84 Euro top-case + 128 Euro lateralele, dar asta era acum 2 ani, nu stiu care sunt preturile acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur? Nici la consum nici o diferenta?

 

 

Eu nu am cutii originale pe VFR ci unele aftermarket pe care le-am primit cand am luat motocicleta(NONFANGO se numesc - italienesti). Am mers cu ele cu 200 si nu am simtit diferenta(vibratii etc... ). La consum cred ca mananca un pic mai mult ( max 1L/100- cu toate 3 montate). Sincer sa spun nu stiu exact cat au costat, ca pe site-ul producatorului nu gasesc preturi, dar eu nu as da banii pe niste cob-uri originale doar ca spune producatorul ca vai sunt super mega testate aerodinamic bla bla bla....

 

@justme2009

 

Cunosc o fata care a inceput pe vfr750 si inca e intreaga- (a tavalit mobra un pic, dar toate tavelelile au fost cele specifice incepatorilor la viteze mici, prin parcari etc). Deci e un motor care poate fi condus de un incepator cu capul pe umerii dar trebuie sa fii atent pentru ca totusi e un motor greu si relativ puternic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma intereseaza la anu sa trec de pe Hornet 600 pe un VFR VTEC. Poate ma puteti ajuta cu cateva informatii:

 

1. la un SH, ar trebui sa ma sperie 50.000 km? Am auzit ca VFR-u duce mult mai mult...

2. care ar fi un pret corect pt un VTEC? (2002-2003)

3. nu este cel mai important aspect insa sunt curios de autonomia in regim de touring, 2 pers, 140-160km/h ?

 

Multsam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma intereseaza la anu sa trec de pe Hornet 600 pe un VFR VTEC. Poate ma puteti ajuta cu cateva informatii:

 

1. la un SH, ar trebui sa ma sperie 50.000 km? Am auzit ca VFR-u duce mult mai mult...

2. care ar fi un pret corect pt un VTEC? (2002-2003)

3. nu este cel mai important aspect insa sunt curios de autonomia in regim de touring, 2 pers, 140-160km/h ?

 

Multsam!

 

 

Ce faci bre'?....parasesti stupul?.... :rolleyes:

 

Gata...destul off topic ca stricam forumul oamenilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma intereseaza la anu sa trec de pe Hornet 600 pe un VFR VTEC. Poate ma puteti ajuta cu cateva informatii:

 

1. la un SH, ar trebui sa ma sperie 50.000 km? Am auzit ca VFR-u duce mult mai mult...

2. care ar fi un pret corect pt un VTEC? (2002-2003)

3. nu este cel mai important aspect insa sunt curios de autonomia in regim de touring, 2 pers, 140-160km/h ?

 

Multsam!

 

 

Salut,

 

Te pot ajuta cu info la punctul 2.

Eu am dat 4500 euro pe un vfr800 vtec din 2002 - 10400km + set de genti laterale originale.

Comparativ cu ce exista in Italia intre 4000 si 4500 ar fi un pret corect pentru an 2002-2003, poate chiar un pic mai jos.

 

Pentru celelalte puncte, ar trebui sa se dea cu parerea cineva care are mai multa experienta cu un VFR :rolleyes:

 

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma intereseaza la anu sa trec de pe Hornet 600 pe un VFR VTEC. Poate ma puteti ajuta cu cateva informatii:

 

1. la un SH, ar trebui sa ma sperie 50.000 km? Am auzit ca VFR-u duce mult mai mult...

2. care ar fi un pret corect pt un VTEC? (2002-2003)

3. nu este cel mai important aspect insa sunt curios de autonomia in regim de touring, 2 pers, 140-160km/h ?

 

Multsam!

 

Pentru punctul 1: a mea are 53.000 de km si pot spune ca nu are absolut nici o problema si nu da nici un semn ca a obosit. Am mers cu una care avea aprox 25.000 km si sincer iti spun ca nu s-a vazut nici un fel de diferenta. Acu mai depinde si de cum a fost intretinuta ca daca ii faci schimburile de ulei la timp si ii bagi ulei de calitate te poate duce sute de km lejer.

 

Punctul 2: asta asa ca sa-mi fac putina reclama :rolleyes: eu vreau pe a mea 4000 euro ultimul pret /index.php?...10&start=10 si zic eu ca este mai mult decat decent pretul.

 

Punctul 3: Autonomie cu 2 persoane, cutii laterale originale, traseu Pitesti-Constanta pe autostrazi, viteza 140 - 150 km/h = am facut plinul la iesirea din Pitesti si am ajuns la iesirea de pe autostrada soarelui unde am bagat in peco de frica sa nu raman fara pentru ca era pe rosu de vreo 35 de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma intereseaza la anu sa trec de pe Hornet 600 pe un VFR VTEC. Poate ma puteti ajuta cu cateva informatii:

 

1. la un SH, ar trebui sa ma sperie 50.000 km? Am auzit ca VFR-u duce mult mai mult...

2. care ar fi un pret corect pt un VTEC? (2002-2003)

3. nu este cel mai important aspect insa sunt curios de autonomia in regim de touring, 2 pers, 140-160km/h ?

 

Multsam!

1.nu,nici vorba...50.000 nu cred ca inseamna nici macar 1/3 din viata motorului astuia.

2.nu stiu

3.310-380 km,si mai ai 1-2 l in rezervor.

 

Mesaj completat

Sigur? Nici la consum nici o diferenta? :rolleyes:

la mine e foarte sigur...si numai cu topcase si cu toate valizele originale.

nu am observat nici o diferenta.

la ultima tura de 4000 km cu toate valizele,consumul mixt a fost de 5,8...la ritmul la care am mers tot timpul,nu scoteam mai putin nici fara valize.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

 

 

Mesaj completat

Pentru punctul 1: a mea are 53.000 de km si pot spune ca nu are absolut nici o problema si nu da nici un semn ca a obosit. Am mers cu una care avea aprox 25.000 km si sincer iti spun ca nu s-a vazut nici un fel de diferenta. Acu mai depinde si de cum a fost intretinuta ca daca ii faci schimburile de ulei la timp si ii bagi ulei de calitate te poate duce sute de km lejer.

 

Punctul 2: asta asa ca sa-mi fac putina reclama :rolleyes: eu vreau pe a mea 4000 euro ultimul pret /index.php?...10&start=10 si zic eu ca este mai mult decat decent pretul.

 

Punctul 3: Autonomie cu 2 persoane, cutii laterale originale, traseu Pitesti-Constanta pe autostrazi, viteza 140 - 150 km/h = am facut plinul la iesirea din Pitesti si am ajuns la iesirea de pe autostrada soarelui unde am bagat in peco de frica sa nu raman fara pentru ca era pe rosu de vreo 35 de km.

 

 

Interesant.

 

Am vazut ca accepti si schimb cu ceva mai ieftin. Am un hornet din 2000 care sigur ti-ar placea. Ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

 

 

Mesaj completat

 

 

 

Interesant.

 

Am vazut ca accepti si schimb cu ceva mai ieftin. Am un hornet din 2000 care sigur ti-ar placea. Ce zici?

 

pai bine dom'le , ce vfr-ist in mintiile lui crezi ca da " nava amiral " pe "albina isterica" ? ;)

am glumit,

bafta la negocieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

am un vfr din 1993. din pacate am avut un accident. si am spart carena din fata si farul.am nevoie si de suport borddaca cumva stie cineva niste piese anuntatima si pe mine. Capri_kid2001@yahoo.com in rest tra sa zic ca e foarte tare motoru. am intrat intrun suzuki vitara din spate.tipu abia a deschis usa.iar spatele masinii sa carnit unpic.

mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Pt anul ce vine am de facut schimbul de ulei/filtru ulei+aer.Ce recomandari aveti pt vfr 800 '06?Intre Motul 300 V 4T Factory Line 10W-40 si Castrol Power 1 Racing 4T 10W-40?filtru ulei-il iau standard?dar cel de aer?Mentionez ca le voi schimba by myself.Multumesc!

Preturi: ;)

Motul 300 V 4T Factory Line 10W-40 PRET -->la 4l=56,84 eur fara TVA

CARTRIDGE, OIL FILTER (TOYO ROKI) 15410-MCJ-003 = 11.99 €

ELEMENT, AIR CLEANER 17210-MCW-D00 55.27€

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Pt anul ce vine am de facut schimbul de ulei/filtru ulei+aer.Ce recomandari aveti pt vfr 800 '06?Intre Motul 300 V 4T Factory Line 10W-40 si Castrol Power 1 Racing 4T 10W-40?filtru ulei-il iau standard?dar cel de aer?Mentionez ca le voi schimba by myself.Multumesc!

Preturi: :bow:

Motul 300 V 4T Factory Line 10W-40 PRET -->la 4l=56,84 eur fara TVA

CARTRIDGE, OIL FILTER (TOYO ROKI) 15410-MCJ-003 = 11.99 €

ELEMENT, AIR CLEANER 17210-MCW-D00 55.27€

motul V- factory..iar la vara 15W50

filtru ulei standard

filtru aer idem.

parerea mea!

..la banii pe care ii spui tu acolo,te trimit sa-ti pui astea civilizat,cu manopera cu tot...si iti mai si raman ;)

nu uita ca uleiul pus nu trebuie sa depaseasca sub nici o forma 3,1 l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motul V- factory..iar la vara 15W50

filtru ulei standard

filtru aer idem.

parerea mea!

..la banii pe care ii spui tu acolo,te trimit sa-ti pui astea civilizat,cu manopera cu tot...si iti mai si raman ;)

nu uita ca uleiul pus nu trebuie sa depaseasca sub nici o forma 3,1 l.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inainte bagam Castrol full sintetic racing, la 8000 km era tot ars si mirosea a prajit(in manual scrie schimbul la 12000 dar nu recomand la praful si calitatea carburantului care o primeste motorul la noi) si nu mai avea ungerea la fel ca la inceput apoi am incercat(obligat oarecum de circumstante) Fuchs Silkolene 10W40 din gresala pt ca ar fi trebuit sa imi puna full sintetic si nu mi au pus numai pe factura ;) in realitate era ulei mineral, Am ramas placut surprins sa vad ca la dupa 5000 km uleiul era ca proaspat pus acelasi miros aceeasi ungere, ungere care pare mai buna decat la un ulei full sintetic :bow: acest ulei fiind mineral dar ar trebui schimbat la 5000 km ...ziceu ei.

 

Filtru ma bate gandul sa cumpar unul sport pe care sa il pot eu curata(spala) si refolosi de cate ori vreau ce e drept e peste 300ron dar circuland f mult s ar amortiza + ca l as putea combina cu un PowerComander :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Castro Power Racing 1 10W50 din cauza ca fostul proprietar a zis ca dintr-asta a pus, dar de ceva timp nu mai gasesc prin Bucuresti de cumparat (cu factura, fara factura am gasit). La 6000 km fac schimbul si pot sa spun ca uleiul arata bine. Acum am trecut pe Motorex 10W50 si pare a fi ok.

 

Cu filtrul de aer si eu as spune sa-ti pui unul sport: il cureti cat de des vrei (practic schimbi filtrul de aer cand vrei tu cu cheltuieli minime). Un giltru sport costa cca. 75 euro (K&N, BMC, DNA etc) si in principiu nu te mai costa pe durata de viata a motorului decat curatatul si reimpregnatul.

 

 

Bafta!

Mesaj completat

Salutare!

Discutii aprinse, nu gluma! Si uite asa mai invatam cate ceva! As vrea sa mai tina vremea cu noi putin dar din pacate s-a anuntat iarna! Oricum, asfalt uscat la toti vfr-istii si nu numai!

 

 

S-ar parea ca ale noastre sunt surioare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus Castro Power Racing 1 10W50 din cauza ca fostul proprietar a zis ca dintr-asta a pus, dar de ceva timp nu mai gasesc prin Bucuresti de cumparat (cu factura, fara factura am gasit). La 6000 km fac schimbul si pot sa spun ca uleiul arata bine. Acum am trecut pe Motorex 10W50 si pare a fi ok.

 

Cu filtrul de aer si eu as spune sa-ti pui unul sport: il cureti cat de des vrei (practic schimbi filtrul de aer cand vrei tu cu cheltuieli minime). Un giltru sport costa cca. 75 euro (K&N, BMC, DNA etc) si in principiu nu te mai costa pe durata de viata a motorului decat curatatul si reimpregnatul.

 

 

Bafta!

Mesaj completat

 

 

 

S-ar parea ca ale noastre sunt surioare!

 

Se mai tin intalnirile intre vfr-isti?...sau gata leati bagat la somn?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...