Sari la conținut

bmw f650 consum mare


Postări Recomandate

Acum vreo 10 zile am devenit fericitul posesor al unui bmw f650 din 96, dupa vreo 3 zile am devenit tristul posesor al unui bmw f650. L-am luat , mergea in regula, dupa vreo 3 zile avea cumva niste fluctuati de putere, daca mergeam de ex la 50km/h simteam cum ba o ia un pic mai incet ba isi revine, a doua zi nu a mai pornit (e prima motocicleta, nici nu stiam unde sunt bujiile), am chemat un german cumsecade m-a ajutat, a pornit si mi-a spus ca sunt pipele de la buji duse, am comandat altele , astept sa vina. Ea saraca acum merge, mai aiurea, dar merge, problema care ma ingrijoreaza destul de rau e ca are un consum care mi se pare enorm de 10%, aveti idee de la ce ar fii? Am mers doar prin bucuresti cu ea, deci nu am avut unde sa merg mai repede, si schimb viteaza cam la 4000rpm.

 

Mai am o intrebare, stiu ca e stupida, dar nu ma pricep deloc, asa cum am spus astae prima motocicleta si o am de 10 zile , cand fac plinu rezerva se umple automat sau trebuie sa fac vreo smecherie ca sa se umple si ea?

 

 

Cei care au modelul acesta de motocicleta, daca mai au vreo recomandare de facut, legat de cum sa o intretin si sa merg cu ea, unde pot gasi un manual(am gasit pe forum un liunk dar nu mai functioneaza)de unde se mai pot face rost de piese in afara de bavaria etc, ii rog cu caldura sa nu fie timizi si sa-mi spuna si mie cate ceva. Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de unde se mai pot face rost de piese in afara de bavaria etc, ii rog cu caldura sa nu fie timizi si sa-mi spuna si mie cate ceva. Va multumesc.

o ai de 10 zile si deja ii urasti pe aia de la bavaria? :cheers:

cat despre consum cred ca este unul normal pt un incepator; incearca si tu o iesire in afara orasului<stiu ca e cam frig>si vezi cat iti ia.

plinul se face normal<nu are alta anexa pt rezerva>, numai ca nu stiu la tine cum se trece pe rezerva<ori prin robinet ori doar se aprinde becu> :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

manuale gaseti mai sus, la rubrica Service;

 

asteapta pipele si vezi ce se intampla;

 

rezerva... in razervor, robinetul tau are inauntru 2 tevi pe care curge benzina, una ii mai sus, mai inauntru si una mai joasa; cand schimbi pe res robinetul, practic curge benzina pe teava mai joasa, astfel ca poti ramane fara benzina cand ii pe on, si totusi sa mai auzi ca ai in rezervor.

 

la modelul tau, ca de altfel la multe mobre bmw, gasesti o gramada de informatie, trebuie doar sa ai timp sa citesti;

 

ce poti sa faci, ii sa pui un ventilator pe regulatorul de tensiune, am inteles ca ala se duce destul de des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o ai de 10 zile si deja ii urasti pe aia de la bavaria? :cheers:

cat despre consum cred ca este unul normal pt un incepator; incearca si tu o iesire in afara orasului<stiu ca e cam frig>si vezi cat iti ia.

plinul se face normal<nu are alta anexa pt rezerva>, numai ca nu stiu la tine cum se trece pe rezerva<ori prin robinet ori doar se aprinde becu> :ok:

 

 

O sa incerc treaba cu iesitu, sa fac rost de pipele alea intai ca imi e sa nu raman in drum.

Are un robinet, din pacate nu are nici un bec sa spuna ca rezervoru e aproape gol, iti dai seama atunci cand ramai in drum ca nu mai ai benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am F650,am Pegaso ,care e sora lui geamana.

Nu dispera!E adevarat ca 10% e un consum mare pentru el,dar asta se remediaza.

A avut si a mea simtome similare(mers neregulat,pierdere de putere) si toata problema era borna bateriei slabita.Cauta sa aiba toate legaturile instalatiei electrice in regula.Dupa asta pune-i doua bujii bune(preferabil cu iridium).Pentru consum du-te la un service (sau meserias cu adevarat priceput) sa iti regleze carburatoarele.La final trebuie sa ajungi la un consum de cel mult 5 litri extraurban si vreo 6-6,5 urban.

Rezerva nu e vreun compartiment separat.Cand pui robinetul pe "Deschis" merge pana mai ai vreo cinci litri in rezervor;atunci trebuie sa dai pe "Rezerva" si o bea toata.

Cat despre schimbarea vitezelor la 4000,e pentru un mers lejer.Poti sa-i dai si mai sus,am inteles doar ca daca o tii mult peste 5000 risti sa arzi garnitura de chiulasa.

Repet-nu fii trist,F 650 e un motor fain si o sa te bucure pe deplin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru raspunsuri, tocmai am dat o tura, ce pot sa zic e destul de placuta treaba asta cu motociclismul, sper sa rezolv ce mai e in neregula ca sa stau mai linistit.

 

O sa ma uit si eu la baterie, ar fi ceva daca doar trebuie sa strang un surub.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-as mira sa fie pipele de vina (e posibil, dar putin probabil). Asigura-te ca filtrul de aer e curat, ca ai ulei in motor, ca benzina e proaspata, ca ralentiul e la 1400 rpm, verifica bujiile, socul (sa nu mergi cu el actionat). Daca nu-i din astea treci la faza a doua: verifica distanta la supape, curata carburatoarele si verifica starea diafragmelor, verifica starea mansoanelor de admisie (intre carburatoare si motor).

Fa-i un test de compresie este foarte relevant asupra starii motorului. Daca nu ai compresia in specificatii e naspa, segmenti dusi, valve uzate, investitie destul de mare. De fapt testul asta trebuia sa il faci cand ai cumparat motorul.

 

Si nu in cele din urma, vezi ca exista un topic dedicat posesorilor de f650 /index.php?showtopic=20791

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-as mira sa fie pipele de vina (e posibil, dar putin probabil). Asigura-te ca filtrul de aer e curat, ca ai ulei in motor, ca benzina e proaspata, ca ralentiul e la 1400 rpm, verifica bujiile, socul (sa nu mergi cu el actionat). Daca nu-i din astea treci la faza a doua: verifica distanta la supape, curata carburatoarele si verifica starea diafragmelor, verifica starea mansoanelor de admisie (intre carburatoare si motor).

Fa-i un test de compresie este foarte relevant asupra starii motorului. Daca nu ai compresia in specificatii e naspa, segmenti dusi, valve uzate, investitie destul de mare. De fapt testul asta trebuia sa il faci cand ai cumparat motorul.

 

Si nu in cele din urma, vezi ca exista un topic dedicat posesorilor de f650 /index.php?showtopic=20791

 

 

Relantiul e la 1400-1500 , ulei este, din ce am inteles de la fostul proprietar a fost schimbat de curand (stiu ca nu poti sa ai neaparat incredere, dar nu am bani deocamdata sa schimb uleiul si filtrul), benzina e proaspata am facut plinu a doua oara in 4 zile ( o sa incerc sa-l golesc de tot, am citit ca unii au avut niste probleme cu ceva apa, deci o sa incerc si asta) , nu merg cu socul tras, si dupa ce vin pipele alea (acum na sunt sau nu ele problema, am dat deja banii pe ele) o sa pun si bujii noi. O sa ma uit la filtrul de aer, acum ca stiu si unde e, am reusit sa fac rost de manual, apropo daca mai are cineva nevoie de el sa-mi dea un mesaj.

Sper sa nu ajung la faza a doua, deocamdata sa vad ce-i cu astea si multumesc pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relantiul e la 1400-1500 , ulei este, din ce am inteles de la fostul proprietar a fost schimbat de curand (stiu ca nu poti sa ai neaparat incredere, dar nu am bani deocamdata sa schimb uleiul si filtrul), benzina e proaspata am facut plinu a doua oara in 4 zile ( o sa incerc sa-l golesc de tot, am citit ca unii au avut niste probleme cu ceva apa, deci o sa incerc si asta) , nu merg cu socul tras, si dupa ce vin pipele alea (acum na sunt sau nu ele problema, am dat deja banii pe ele) o sa pun si bujii noi. O sa ma uit la filtrul de aer, acum ca stiu si unde e, am reusit sa fac rost de manual, apropo daca mai are cineva nevoie de el sa-mi dea un mesaj.

Sper sa nu ajung la faza a doua, deocamdata sa vad ce-i cu astea si multumesc pentru raspunsuri.

 

Ca sa il golesti complet trebuie sa dai jos rezervorul si sa il intorci cu fundul in sus, de la robinet nu o sa curga toata benzina. Eventual desfaci robinetul de pe rezervor si cu ocazia asta cureti si sitele, dar s-ar putea sa ai probleme de etansare la remontare.

Goleste si carburatoarele, vezi ca ai cate un robinet cu surub philips (cap cruce) pentru fiecare, in partea de jos. Sunt incercuite cu rosu in poza de mai jos (www.f650.com).

post-12027-1236322491_thumb.jpg

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Părerea mea că e F650 e un motor bun. Anu trecut i-am tras brusc 15 000km Âşi i-am pus doar benzină Âşi schimbat uleiu de 2 ori.

 

http://faq.f650.com/FAQs/ -:> aici gasesti o bască mare de informații utile.

 

Ce ar trebuis să-i faci repejor ar fii să-i muți releu de încărcare undeva afară pe partea cu rezervoru de antigel.

http://faq.f650.com/FAQs/VRRelocation.htm - eu am adoptat varianta a 2-a de acolo. Ăstea se ard des fără să te anunțe, lăsându-te în drum.

 

Referitor la problema ta - http://faq.f650.com/FAQs/Poor_Mileage_FAQ.htm

 

 

Referitor la treaba cu rezerva...... a mea consumă cam 4.3%..... calculez autonomia 17.5 L cu 4.3% aprox. 400km....... e cam mult Âşi calculat cu tot cu rezervă dar se pune acest calcul dar cu emoții în practică.

Soluție..... faci plinu.... pui ceasu pe 0km..... Âşi Âştii tot timpu câți km mai ai de făcut.... deci când ajungi pe la 250km..... cauți benzinărie.

 

 

Spor maxim.

Editat de sebicozaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Părerea mea că e F650 e un motor bun. Anu trecut i-am tras brusc 15 000km Âşi i-am pus doar benzină Âşi schimbat uleiu de 2 ori.

 

http://faq.f650.com/FAQs/ -:> aici gasesti o bască mare de informații utile.

 

Ce ar trebuis să-i faci repejor ar fii să-i muți releu de încărcare undeva afară pe partea cu rezervoru de antigel.

http://faq.f650.com/FAQs/VRRelocation.htm - eu am adoptat varianta a 2-a de acolo. Ăstea se ard des fără să te anunțe, lăsându-te în drum.

 

Referitor la problema ta - http://faq.f650.com/FAQs/Poor_Mileage_FAQ.htm

 

 

Referitor la treaba cu rezerva...... a mea consumă cam 4.3%..... calculez autonomia 17.5 L cu 4.3% aprox. 400km....... e cam mult Âşi calculat cu tot cu rezervă dar se pune acest calcul dar cu emoții în practică.

Soluție..... faci plinu.... pui ceasu pe 0km..... Âşi Âştii tot timpu câți km mai ai de făcut.... deci când ajungi pe la 250km..... cauți benzinărie.

 

 

Spor maxim.

 

De acord. La fel si la mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am o intrebare, stiu ca e stupida, dar nu ma pricep deloc, asa cum am spus astae prima motocicleta si o am de 10 zile , cand fac plinu rezerva se umple automat sau trebuie sa fac vreo smecherie ca sa se umple si ea?

 

Nu stiu cum e la BMW, dar la mine robinetul are 2 "sorburi" in rezervor, unul pe fundul rezervorului si unul in varful unui tevi. Normal pe teava aia cu strecuratoare vine benzina. Cand ramane varful tevii in aer nu mai vine benzina si trebuie sa muti robinetul pe rezerva.

Cel mai bine la 250-300 km treci pe la benzinarie, astfel ca grosul mizeriei/apa/gel/nisip din rezervor ramane acolo pana la urmatoarea curatare, plus ca nu mai fredonezi pompa de benzina care in pana de benzina e ca pestele pe uscat(poate isi revine poate nu).

Nu mai vorbesc cum e cand revi in fata unui tir depasit si ramai fara benzina sau te faci de cacao in plina depasire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica starea mansoanelor de admisie (intre carburatoare si motor).

 

La mine este manca crapata rau de tot, toata imbibata de benzina....asta din cauza timpului...

Presupun ca cine nu a schimbat acest manson din 95-96, o sa schimbe anul acesta..

Sper ca in carburator restul pieselor de cauciuc sunt ok.. au niste preturi cei de la Bavaria..

 

INTAKE MANIFOLD 1 11612343131 ? 258.88 ,-ron TVA inclus

 

 

M-am scarbit de BMW..

 

informativ..

MIRROR LEFT 1 51162346057 ? 178.41 ,-ron TVA inclus

Editat de Nagy_Arpad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat pe linkurile repsective, sunt foarte utile multumesc. Legat de schimbatul locului unde se afla acel releu imi e un pic teama ca nu o sa ma descurc, chiar daca am instructiunile repective, asa ca o sa mai astept un pic cu el.

Vroiam sa va mai intreb ce fel de ulei ar tb sa pun , repet asta e modelul din 96, fundero parca se numeste. Cel de la care am luat motoru spunea sa pun numai motul 15w50 in cartea ei spune sa pun 20w50 sau 5w40.

Si inca o intrebare, cam cat ar costa un reglaj de carburator, cu tot ce implica el, defacut , curatat etc. Sunt curios din cauza ca cei de la bavaria au spus ca ar fi 250lei, si vroiam sa stiu daca este exagerat de mult. Si inca o data va multumesc pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e la BMW, dar la mine robinetul are 2 "sorburi" in rezervor, unul pe fundul rezervorului si unul in varful unui tevi. Normal pe teava aia cu strecuratoare vine benzina. Cand ramane varful tevii in aer nu mai vine benzina si trebuie sa muti robinetul pe rezerva.

Cel mai bine la 250-300 km treci pe la benzinarie, astfel ca grosul mizeriei/apa/gel/nisip din rezervor ramane acolo pana la urmatoarea curatare, plus ca nu mai fredonezi pompa de benzina care in pana de benzina e ca pestele pe uscat(poate isi revine poate nu).

Nu mai vorbesc cum e cand revi in fata unui tir depasit si ramai fara benzina sau te faci de cacao in plina depasire.

 

La fel e si la f650, 2 sorburi cu sita in acelasi rezervor, unul mai inalt unul mai scurt. Tocmai d-aia l-am sfatuit sa intoarca rezervorul cu fundul in sus, pt ca mizeria si apa raman in spatiul de sedimentare si nu curg pe sorbul de rezerva.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incerca si un filtru de aer nou.....pt ca daca este murdar afecteaza consumul cu +

 

Daca e murdar trebuie suflat cu un compresor, insa temeinic, fiecare pliu fata verso, nu numai asa sa te aflii in treaba.

Daca e deteriorat si nu mai poate filtra tot aerul ca mai trece si pe langa , atunci trebuie schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e murdar trebuie suflat cu un compresor, insa temeinic, fiecare pliu fata verso, nu numai asa sa te aflii in treaba.

Daca e deteriorat si nu mai poate filtra tot aerul ca mai trece si pe langa , atunci trebuie schimbat.

 

 

Am cumparat alt filtru si l-am montat, cel vechi parea in stare destul de buna, cred ca era aproape nou, sau cel putin f bine curatat. Asta ce are in plus e un fel de ulei (el cred ca a fost imbibat intr-un fel de ulei). Deci am schimbat flitru partea proasta e ca iarasi s-a inecat si nu mai porneste. Sper sa fie de la fisele alea nenorocite si o data schimbate sa scap de toata tevatura asta cu scoate bujia, curata pune la loc, roagate sa porneasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat alt filtru si l-am montat, cel vechi parea in stare destul de buna, cred ca era aproape nou, sau cel putin f bine curatat. Asta ce are in plus e un fel de ulei (el cred ca a fost imbibat intr-un fel de ulei). Deci am schimbat flitru partea proasta e ca iarasi s-a inecat si nu mai porneste. Sper sa fie de la fisele alea nenorocite si o data schimbate sa scap de toata tevatura asta cu scoate bujia, curata pune la loc, roagate sa porneasca.

Salut,eu am un pegaso 650,este cam acelasi lucru,diferenta este ca bmw are doua bujii,iar pegaso doar una ,ca urmare pornirea este si mai proasta,mai ales daca motorul sta mai mult.Recomandarea mea, ca sa ai o pornire usoara este urmatoarea:daca nu mai iesi la drum cu motorul pana a doua zi, sau o perioada indelungata,inainte de oprire inchide robinetul de benzina, lasa motorul sa functioneze pana se termina benzina din carburatoare moment in care se opreste si motorul,cand vrei sa-l pornesti deschizi robinetul ,tragi socul la maxim ,si apesi pe buton ,trebuie sa porneasca imediat .Sunt cazuri in care porneste si se opreste dupa cateva secunde ,nu e de speriat lasi totul asa si mai actionezi inca odata demarorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,eu am un pegaso 650,este cam acelasi lucru,diferenta este ca bmw are doua bujii,iar pegaso doar una ,ca urmare pornirea este si mai proasta,mai ales daca motorul sta mai mult.Recomandarea mea, ca sa ai o pornire usoara este urmatoarea:daca nu mai iesi la drum cu motorul pana a doua zi, sau o perioada indelungata,inainte de oprire inchide robinetul de benzina, lasa motorul sa functioneze pana se termina benzina din carburatoare moment in care se opreste si motorul,cand vrei sa-l pornesti deschizi robinetul ,tragi socul la maxim ,si apesi pe buton ,trebuie sa porneasca imediat .Sunt cazuri in care porneste si se opreste dupa cateva secunde ,nu e de speriat lasi totul asa si mai actionezi inca odata demarorul.

 

 

Mi-a spus cineva ca ar fi bine sa inchid robinetul ala peste noapte, dar de treaba cu golitul carburatoarelor nu stiam, o sa incerc si asta. Legat de ramasu fara bezina, afecteaza asta in vreun fel motorul sau diferitele reglaje?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...