Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Salut, baieti! Doua baterii fierte si 20V la incarcare + o verificare a instalatiei m-au convins sa cumpar un releu regulator de tensiune nou. La BMW in Iasi e 519RON cu TVA si vine in 2 zile daca e in stoc la Bucuresti sau intr-o saptamana daca nu e. Bun, astea-s datele problemei, acum va rog sa-mi spuneti daca stiti alternative optime.

O alta problema e stopul pe frana spate, care face contact numai cu pedala la fund.

Multumesc! Astept raspunsuri cat de repede, ca sunt prins cu motorul frecat la 160km de casa si as vrea sa plec pe el, cu problema rezolvata.

:cheers:

Editat de TVA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut, baieti! Doua baterii fierte si 20V la incarcare + o verificare a instalatiei m-au convins sa cumpar un releu regulator de tensiune nou. La BMW in Iasi e 519RON cu TVA si vine in 2 zile daca e in stoc la Bucuresti sau intr-o saptamana daca nu e. Bun, astea-s datele problemei, acum va rog sa-mi spuneti daca stiti alternative optime.

O alta problema e stopul pe frana spate, care face contact numai cu pedala la fund.

Multumesc! Astept raspunsuri cat de repede, ca sunt prins cu motorul frecat la 160km de casa si as vrea sa plec pe el, cu problema rezolvata.

:cheers:

De releu nu prea am ce sa'tz zic, desi mi se pare cam multisor.. Insa stopul.. eh, asta-i alta buba!! :cheers:

Primo: la frana fatza (maneta) merge ok? te poti invata sa apesi si maneta aia, macar cat sa se aprinda becu'.. (oricum e bine sa ciupesti si fata)..Probabil ai aceeasi problema pe care am avut-o si eu, pompitza aia de la pedala..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De releu nu prea am ce sa'tz zic, desi mi se pare cam multisor.. Insa stopul.. eh, asta-i alta buba!! :cheers:

Primo: la frana fatza (maneta) merge ok? te poti invata sa apesi si maneta aia, macar cat sa se aprinda becu'.. (oricum e bine sa ciupesti si fata)..Probabil ai aceeasi problema pe care am avut-o si eu, pompitza aia de la pedala..

Da...aia-i problema. Franatul pe fata il practic oricum 90%. Dar imi place sa fie totul functional... Deci daca ai vreo solutie pentru spate...contactul de la pistonas...

Eu ma gandeam sa-l schimb, ca nu pare sa poata fi desfacut.

Caut un releu second-hand...sau nou la un pret mai rezonabil decat cei 519 ron ai producatorului. Daca stie cineva si cum sa adaptez un cooler slim pe noul releu, pentru a evita supraincalzirea lui ulterioara...

Si totusi cum ai rezolvat problema cu stopul pe frana?(Mersi de raspuns)... :cheers:

Editat de TVA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...aia-i problema. Franatul pe fata il practic oricum 90%. Dar imi place sa fie totul functional... Deci daca ai vreo solutie pentru spate...contactul de la pistonas...

Eu ma gandeam sa-l schimb, ca nu pare sa poata fi desfacut.

Caut un releu second-hand...sau nou la un pret mai rezonabil decat cei 519 ron ai producatorului. Daca stie cineva si cum sa adaptez un cooler slim pe noul releu, pentru a evita supraincalzirea lui ulterioara...

Si totusi cum ai rezolvat problema cu stopul pe frana?(Mersi de raspuns)... :cheers:

La mine nu mai actiona deloc, indiferent cat de tare as fi apasat pedala.. acum am schimbat garniturile alea si a fost curatat p'acolo, si (teoretic) merge.. O sa vad abia saptamana viitoare, cand il iau de la doftor (daca nu se mai phute ceva la supape/axe/piston/cilindru/sucombatzii unitatzii sale parentale..)

 

Un cooler slim de 'puter se prinde foarte usor, da' iti zice buzoianu cum sa-l prinzi pe exterior, sub aripa dreapta spate.. si-atunci nu mai ai greturi.. vreau sa fac si mizeria asta, dar intai sa ma vad calare pe el..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TVA, vezi la http://www.ignitech.cz - au relee de incarcare pentru diverse motociclete. Cooler merge sa-i pui doar pasiv - ventilatoarele de computer nu-s prea robuste si caraie ca dracu. Iar pasiv ca sa ii pui si sa fie eficient, trebuie ca releul sa aibe o suprafata metalica de disipare, pe care sa poti lipi radiatorul. Sau sa aiba deja radiator pe care sa poti fixa un ventilator.

 

EDIT: Te scuteste un releu de 400-450 RON lejer, daca nu cumva iei S-H (si poate e si ala dus).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare bmw-isti!

ei da stiu a sunat dorkish :blink: dar pana la urma scriu prima oara in topicul ce chain gang :(

 

am si eu o intrebarica: unde gasesc cilindrul de la frana fata pentru f650-ul meu? e din 98, si i-am facut o modificare pe care ma gandesc sa i-o imbunatatesc. nu mai pot sa folosesc ansamblul vechi, ca a fost sudat ceva pe el, acum vreau sa schimb schimbarea, si pentru aspect si pentru functionalitate, dar vreau aceeasi pompa. deci ce e de facut? unde gasesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare bmw-isti!

ei da stiu a sunat dorkish :blink: dar pana la urma scriu prima oara in topicul ce chain gang :(

 

am si eu o intrebarica: unde gasesc cilindrul de la frana fata pentru f650-ul meu? e din 98, si i-am facut o modificare pe care ma gandesc sa i-o imbunatatesc. nu mai pot sa folosesc ansamblul vechi, ca a fost sudat ceva pe el, acum vreau sa schimb schimbarea, si pentru aspect si pentru functionalitate, dar vreau aceeasi pompa. deci ce e de facut? unde gasesc?

Cauta un etrier la dezmembrari. Vorbeste cu Grumpy, s-ar putea sa aiba el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta un etrier la dezmembrari. Vorbeste cu Grumpy, s-ar putea sa aiba el.

etrierul e la locul lui, nu am nevoie de toata frana, ziceam de pompita de sus, de la maneta, unde se pune lichidul. im trebuie ansamblul in care sa se potriveasca maneta originala, ca am scurtat-o si o sa o folosesc asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observ ca tu cauti pentru un GS. Aici e topicul de clasice. Intreaba pe cel de GS-uri si poate are cineva ceva la dezmebrat. S-ar putea sa fie, daca nu sunt vor fi la un moment dat.

nu, caut pentru clasic, era greseala in profil :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baietzi,

 

Care are probleme cu cufaru dorsal, ca sa citez, si e din Bucuresti, poa sa vina la mine ca se rezolva cu sudura.

 

Dupa ce am sudat cadru de coditza de pe mobra lui CHL am verificat si la mine si era crapat in doua locuri, am crezut ca e o coincidenta, dar se pare ca NU.

 

Cre ca e o problema de fabricatie sau ajungem iar la discutia ca in cufaru respectiv chiar si de 42 l tre sa punem undeva pe la max 5 Kg.

 

Asfalt uscat,

 

Cam in jur de 2 maxim 3 kg in topcase. Asa recomanda producatorul ( ex. GIVI in cazul meu ). Cum spuneam mai demult la cineva de pe forum ca nu se incarca topcaseul cu bagaj greu si imi zicea ca nu are nimic. Acum se vad rezultatele. Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam in jur de 2 maxim 3 kg in topcase. Asa recomanda producatorul ( ex. GIVI in cazul meu ). Cum spuneam mai demult la cineva de pe forum ca nu se incarca topcaseul cu bagaj greu si imi zicea ca nu are nimic. Acum se vad rezultatele. Numai bine

 

La mine pe cadru sub sea e un abtzipild in care scrie sa pui maxim 5 kg in topcase si cate 5 kg in side bags.

Eu cea mai mare greutate am pus la o excursie cand sacul de 75l de la Louis era full.Cred ca avea 30kg pe putin.Aveam in el haine pt mine si consoarta,saci de dormit,cort,saltele gomflabile(d-alea vechi)adidasi etc.De-abea il ridicam de jos.

M-am uitat si eu cu teama sa vad daca mi-au pleznit prinderile de pe cadru dar se pare ca am avut noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu sunt cu microswitch-ul pe masa. caut unu nou ca asta nu mai percuta... daca are si altcineva in afara de bogdan solutii va astept cu drag.

 

mersic :blink:

 

Pentru cine va mai avea nevoie de microswitch-ul (contactul DC1) cel mic de la frana de mana, descris aici: http://faq.f650.com/FAQs/FrontBrakeSwitch.htm

 

Am gasit piesa asemanatoare la Maica Domnului. Nu la Conex ci vis-a-vis la un magazinash pe colt. Pret: fatastic de 1,9 lei.

 

au doua variante eu mi-am luat din amandoua. Ieri le-am probat asa cu firele legate provizoriu si pe apasat se aprindea ledul de frana pe liber era stins. Ramane sa imi gasesc un pic de timp sa fac lipiturile si puzzle-ul inapoi in ordine inversa :(

 

Acum nu am camera la mine dar o sa pun si o poza cu switch-urile astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum nu am camera la mine dar o sa pun si o poza cu switch-urile astea

 

in ordinea numerelor de pe tricouri, de la stanga la dreapta, switch-ul original BMW si cele 2 switch-uri generice pe care le-am cumparat. Trebuie sa renunt la lamela de pe intrerupator si la unul din picioruse... cel din mijloc

 

post-39356-1253179236_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞi eu l-am schimbat pe cel din față cu switch din acela. Fiind mai mic fizic, trebuie fixat bine să nu aibă joc. ÂŞi la fel ca Âşi la alții, la frâna spate nu mai funcționează stopul când apăs. Dar nu e problema, oricum trag puțin Âşi fața când e cazul. La ce să mă uit când o să desfac minunea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experineță îți spun că sunt 2 modele.

1. La cele vechi e o senzor de presiune (ce se fecundează) înfiletat în spatele pompei de frână. E foarte vizibil dacă tragi cu ochiu acolo. O să vezi un firicel ce iese din el. Scoți papucu ăla Âşi desfiletezi. O să-ți iasă lichid de frână de acolo Âşi după schimb o să trebuiască să aeriseÂşti frânele.

 

2. La cele noi senzorul de mai sus e înlocuit cu un dop Âşi contactu se face tot cu un switch montat acolo. Nu am văzut exact cum este montat Âşi ce el cu el dar pot zice că se vede în partea de sub pedală (mai către pompă) o tăbliță ce comandă pe acolo prin întuneric un switch care se aude cum clicăie când aplici un lucru mecanic asupra pedalei de frână, forță orientat pe verticală cu direcția dată de forța gravitațională.

P.S. Nu am întâlnit acest sistem fecundat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe spate switch din ala nou cu tablita, si a fost foarte greu de schimbat de unul singur. A trebuit sa il schimb pentru ca nu mai mergea, tablita aia s-a agatat in lant si s-a rupt. Pentru a-l schimba am avut nevoie de ceva sfaturi de la un mecanic, dar am procedat asa:

1. am cumparat unu nou, de la bmw vreo 100 de lei a fost,

2. am dat suspensia cat mai moale si am prins cu o sufa bascula cu roata montata. Sufa am legat-o de de cadru si cu mecanismul de click-eti am tras bascula in sus cat de tare s-a putut.

3. Am desfacut protectia de cauciuc de pe bascula, si abia atunci am avut suficient spatiu sa pot lucra in zona respectiva.

Switch-ul are doua gauri, dar nu mai stiu in care trebuie bagat surubul. Oricum, infiletat trebuie sa stea singur pe pozitie. Daca atunci cand se strange surubul de fixare, switch-ul se deplaseaza in sus inseamna ca nu e in gaura care trebuie. Surubul trebuie neaparat pus cu ceva adeziv de blocare, altfel se desface. Asa s-a intamplat la mine oricum. S-a desfacut dupa vreo 400 de km. Am vreo 2000 de cand am pus adeziv albastru de blocare si nu am mai avut probleme. Pentru siguranta am mai adaugat un banda din aia de plastic ce se blocheaza peste pedala de frana in asa fel incat sa tina placuta switch-ului legata de pedala, imi e frica sa nu o agate lantul din nou.

Bafta,

MM

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ordinea numerelor de pe tricouri, de la stanga la dreapta, switch-ul original BMW si cele 2 switch-uri generice pe care le-am cumparat. Trebuie sa renunt la lamela de pe intrerupator si la unul din picioruse... cel din mijloc

 

 

L-am si schimbat. Singura buba e ca asta nou se pare ca nu e water proof... o sa il monitorizez sa vad cat m-o tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Unde pot gasi un parbriz touring si un topcase eventual sidecase pentru un F650 din 95?

Si mai am nevoie de semnal spate (carcasa), nu as vrea sa "improvizez" cu unu oarecare.

Cine a avut probleme vreodata cu carcasa de la filtru de aer? (atingea evacuarea si s-a topit cam 1cm2 din plastic)(si mai continea o bucata carpa, probabil sa fixeze filtru?).

Am dat tot jos incerc sa acopar gaura si sa repozitionez toba.

 

Multumesc anticipat,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Unde pot gasi un parbriz touring si un topcase eventual sidecase pentru un F650 din 95?

Si mai am nevoie de semnal spate (carcasa), nu as vrea sa "improvizez" cu unu oarecare.

Cine a avut probleme vreodata cu carcasa de la filtru de aer? (atingea evacuarea si s-a topit cam 1cm2 din plastic)(si mai continea o bucata carpa, probabil sa fixeze filtru?).

Am dat tot jos incerc sa acopar gaura si sa repozitionez toba.

 

Multumesc anticipat,

 

Vezi că parbriz touring gasesti Puig la Motorteam http://www.motorteam.ro/contact - tocmai m-au sunat ca e discponibil dar mult prea tarziu (daca vrei standard ti-l vand pe al meu :grinbandit: )

Au, sau daca n-au poti comanda si semnalizare tot Puig, ori standard ori de carbon, pe poti vedea pe sit la Puig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...