Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Motocicleta zacuta, adica mai mult statuta in garaj decit trambalata pe drum! Parerea mea este ca are kilometri afisati, dar si vechimea din buletin! :disappointed:

La fel arata si-a mea cind am luat-o si in primele luni am zis ca o sa-i dau foc...toate crapau pe rind cind bagam gheara in dinsa si-o omoram nitel!

Dar dupa ce am eliminat cam tot ce putea crapa de vechime merge de rupe!

Sincer iti doresc sa te bucuri de ea mult si bine si sa-i dai kilometrajul peste cap, atit la kilometri parcursi cit si la viteza! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu-ti mai face griji pentru numarul de kilometri :disappointed: a mea arata in bord ... 9600km ... reali sau nereali m-a dus 17000km intr-un an cu o singura problema care e destul de des intalnita (releul de incarcare)

Editat de bogdan!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discul spate il schimb din cauza ca e deformat nu din cauza uzurii!

sa stii ca si eu sunt sceptic cu privire la numarul de km(si nu am luat-o pentru asta ci pentru ca functioneaza bine si pentru ca se prezinta ca o motocicleta intretinuta) dar nah din ce cunosc eu ce mai stie prietenul meu din cum se prezinta motoreta zic ca are 23000. oricum am sa-i rog pe cei din service sa se dea cu parerea, zic ca ei is mai avizati.

unde as putea sa ma uit ca sa-mi dau seama de nr. km reali?

Mesaj completat

 

Nr de km dupa parerea mea este ca se vede cel mai bine la cat de arsa e toba de esapament mai ales galeria si cat de maronie este toba..La cele cu putini km, pana in 40.000 km se mai vede cromul pe galerie..a ta are in jur de 50.000 km cel putin..

A fost si trantita pe partea dreapta ca s-a indoit putin scarita de la pasager (dreapta), ai niste santuri zgariate pe bascula.. E ciudat totusi ca nu ai zgarieturi pe carene, banui ca a fost revopsita.. Ai lipsa suruburi la carene, deobicei sunt destul de greu de pus inapoi daca s-a indoit suportul de la bord...

 

In rest arata binisor motorul, cat ai dat pe el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar. moto a fost trantita pe partea dreapta de fostul proprietar. mi-a si spus ce si cum. in fata blocului a incercat sa urce o bordura si a cazut pe partea dreapta. moto s-a sprijinit in maneta franei (rupand-o, ramanad doar un ciot) si suport.

de revospsit nu este vorba, am verificat!

suruburile sunt originale exceptie unul la aparatoarea roata spate pe partea dreapta(banui ca tot de la cazatura cu pricina).

moto a costat 1350 euro, si am primit placute frana spate si o casca enduro aproape noua!

ps: daca esti din temesvar poate ne intalnim sa mai invat si eu una alta, nr. moto inca este dar nu pt mult timp tm66dvl si se putea vedea des pe badea cartan

Mesaj completat

asta e ultimul anunt de pe net cu moto: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...995-187227.html

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cele cu putini km, pana in 40.000 km se mai vede cromul pe galerie..

 

Ups..Io credeam ca toba e de inox si ma pregateam sa o dau jos si sa o iau la polish.Asa ca o dau jos si o sa o duc la cromat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ups..Io credeam ca toba e de inox si ma pregateam sa o dau jos si sa o iau la polish.Asa ca o dau jos si o sa o duc la cromat.

Toba cred ca daca nu-i de inox este cromata dur, adica o cromare speciala, asa ca nu te sfatuiesc sa strici ce-a facut fabrica!

Poti incerca totusi cu polish sau vezi ca pe la magazinele de profil exista pasta de lustruit crom, nichel, inox...

Am avut un tub de asa ceva, nu costa o avere si la mine si-a facut treaba profesional!

Poti incerca si cu pîslă...garantat merge! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba cred ca daca nu-i de inox este cromata dur, adica o cromare speciala, asa ca nu te sfatuiesc sa strici ce-a facut fabrica!

 

Nu prea am ce sa stric ca e albastra deja.O sa incerc cum ai zis tu si daca nu merge trec la cromat.

Am vazut pe unu cu mobra ca a noastra care si-a vopsit-o, :cheers: cred ca cu bronz de sobe.Arata nashpa.

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si io una vopsita, dar negru mat...arata bestial, daca toba de la capra mea isi va pierde luciul, asa o voi vopsi!

Ca sa o vopsesti trebuie musai sablata, altfel vopseaua sare in cel mai scurt timp din cauza temeperaturii si vibratiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce atata grija pt detalii de aspect ale unui motor enduro (ma refer la toba aia).

Daca era chopper era altceva sa tot lustruiesti cromul, dar la enduro prefer sa fie acoperit de noroi daca nu e o chestie esentiala in functionare. Radiatorul il tin si eu curat de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si io una vopsita, dar negru mat...arata bestial, daca toba de la capra mea isi va pierde luciul, asa o voi vopsi!

Ca sa o vopsesti trebuie musai sablata, altfel vopseaua sare in cel mai scurt timp din cauza temeperaturii si vibratiilor.

Pe Louis este o pasta de lustruit inox. Cu o perie textila si un flex mic face minuni. Toba si galeria de evacuare isi recapata stralucirea initiala destul de repede, 10-15 min de lustru. Este adevarat ca folosind motorul in blana in cateva saptamani este oxidata la loc. Vopseaua este ultima solutie. nu prea rezista.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Louis este o pasta de lustruit inox. Cu o perie textila si un flex mic face minuni.

Nu am flex si ma gandeam la o bormasina.Dar daca trebuie cine stie ce turatie...atunci imi cumpar flex :cheers:

Mesaj completat

Nu inteleg de ce atata grija pt detalii de aspect ale unui motor enduro (ma refer la toba aia).

Daca era chopper era altceva sa tot lustruiesti cromul, dar la enduro prefer sa fie acoperit de noroi daca nu e o chestie esentiala in functionare. Radiatorul il tin si eu curat de exemplu.

intre mine si el (BMW-ul) e o relatie mai stransa bazata pe dragoste. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

de curiozitate zilele acestea nenorocite, cu vant si ploaie am vrut sa incerc pornirea motocicletei.

din pacate pana nu fac rar-ul nu o pot duce la service unde va ramane si peste iarna.

ei bine ieri dupa amiaza din a doua incercare a pornit, a mers frumos. am lasat-o 10 minite apoi am taiato in casa de frig. acum seara am zis sa vad cum se comporta, mi-a zis cineva ca afara sunt 4 grade, si hai sa incerc. saracuta mobra nu a vrut sa porneasca. am incercat de vreo 5-7 ori dar nimic. parca dadea sa o ia din loc insa nimik. am last-o in pace nu cumva sa termin bateria doar ca ce ma fac daca nu vrea sa porneasca atunci cand trebuie sa plec la rar? aici ii buba. astept sfaturi! multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

de curiozitate zilele acestea nenorocite, cu vant si ploaie am vrut sa incerc pornirea motocicletei.

din pacate pana nu fac rar-ul nu o pot duce la service unde va ramane si peste iarna.

ei bine ieri dupa amiaza din a doua incercare a pornit, a mers frumos. am lasat-o 10 minite apoi am taiato in casa de frig. acum seara am zis sa vad cum se comporta, mi-a zis cineva ca afara sunt 4 grade, si hai sa incerc. saracuta mobra nu a vrut sa porneasca. am incercat de vreo 5-7 ori dar nimic. parca dadea sa o ia din loc insa nimik. am last-o in pace nu cumva sa termin bateria doar ca ce ma fac daca nu vrea sa porneasca atunci cand trebuie sa plec la rar? aici ii buba. astept sfaturi! multumesc anticipat

scuze,dar...nu mai fi curios :cheers:

eu la a mea,ii dau o cheie scurta,sa traga ulei,dupa care trag socul la maxim si incerc din nou,fara acceleratie,dupa pornire reduc socul la 1500-2000 de ture sa se incalzeasca,pina imi pun casca si manusile.

numa bine.asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la cheie!

Curentul este mare si cu timpul acel contact de la mina se distruge daca-i folosit in exces.

Ala este pentru opriri extreme! :cheers: ... Parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....am last-o in pace nu cumva sa termin bateria doar ca ce ma fac daca nu vrea sa porneasca atunci cand trebuie sa plec la rar? aici ii buba. astept sfaturi! multumesc anticipat

 

Daca te-ai jucat la baterie cred ca ar fi bine sa o pui pe redresor.Inainte sa pleci la RAR o montezi la loc si o sa porneasca.Succes!

 

motorofilule ! :cheers:

 

Motorofil gay :cheers:

 

:hug: Deh si motorul ca orice femeie.Aia vrea silicoane,liposuctii,rinoplastie ca altfel nu te mai lasa sa o mai calaresti iar motorul vrea o toba lustruita,un kitt de lant,placute de frana,discuri de ambreiaj ca altfel nu mai ma lasa sa il calaresc.

 

a...si mai vrea un lifting pe dreapta la carena ca s-a zbarcit la ultima cazatura :blink:

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: tot eu! adevarul e ca omul cat traieste invata. pai...faza cu bateria...mare mirare ca alaltaieri a pornit, si ca a pornit si zilele trecute pen ca avea....lichid de nici macar 2 degete pe fundul baterie. am scos-o si acum e la redresor. sper sa-mi porneasca calul maine dimineata ca vreu sa ajung la rar si sa o duc la doftor pe perioada iernii.

si...am incercat sa o pornesc impinsa in vit. a 2-a dar trebe sa va spun ce sperietura am tras. nu a pornit mobra si nu a fugit de mine si eu dupa ea ci pur si simplu imi arata ca nu e in neutral si mi se invartea roata. m-am speriat, am crezut ca am f-tut cutia de viteze, ambreiajul etc. ma raportam la experienta de pe masina unde este altfel(acum am inteles, tre sa gadili pe loc moto ca sa intre daca e in acel "punct"). numai bine. ne mai auzim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: tot eu! adevarul e ca omul cat traieste invata. pai...faza cu bateria...mare mirare ca alaltaieri a pornit, si ca a pornit si zilele trecute pen ca avea....lichid de nici macar 2 degete pe fundul baterie. am scos-o si acum e la redresor.

 

Inainte de a o pune la redresor ai completat cu electrolit? (nu cu apa distilata)

 

Cine imi poate spune ce inseamna traseul pe malul Argesului si daca cineva are vreo harta sau ceva gen, sa stiu pe unde trebuie sa ajung.

Daca vremea tine cu soare m-as incumeta la o plimbare.

 

M-as baga si io, ca deja a inceput sa rugineasca balauru. Preferabil maine, se pare ca nu mai ploua, o sa fie niste balti de toata frumusetea. Nush pe unde se duceau baietii, da se poate intre jilava si magurele (copilaream pe acolo :) ). Sau ne lumineaza 3in1 ori buzoianu.

Editat de graulv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nush pe unde se duceau baietii, da se poate intre jilava si magurele (copilaream pe acolo :) ). Sau ne lumineaza 3in1 ori buzoianu.

Depinde in ce cartier stai ca sa-ti fie Argesul aproape ca noi (Drumul Taberei)incepeam de langa barajul de la Mihailesti,pe partea dreapta lasand barajul in spate si o tineam asa pana la podul in care intrii pe Giurgiului,apoi retur pe malul celalalt. Mai ne opream intr-o zona cu damburi de pamant ideale pt. sarituri dar se riscau doar astia cu crossuri.

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...